Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.10 0 12 113785

Na akkor más téma, légkondi. Mindig kapom (gondolom nekem is szól) a megjegyzést, hogy légkondis megjegyzésekre nem válaszolok.

Mindenekelőtt a megfogalmazott kritikák sok eleme jogos, ezúton is kérek elnézést azokért.

Ma szubjektíve mértem Modulókon 31-32 fokban a 110-112-esen délben az alsó, BAH csomópont közeli részen, a befúvott levegő többnyire érzésre (hangsúlyozom érzésre) 10 fok körül volt, ami hellyel-közzel jó.

A megnézett kocsikon mind volt hideg levegő befúvás (M440,21, C031, P537, M421 ismét visszairány, P539, 37 (vissza), M425), sajnos volt nyitott ablak. A  legérdekesebb tapasztalat az 537 volt: felfelé becsuktam az ablakokat, visszafelé érzehteően jobb volt a belső "klíma". Személyesen amit nehezebben emésztek az, hogy sokszor a vonal elején már 1-2-3 perc sietéssel jönnek le a buszok, amire "tudományos" magyarázat ezer féle, de remélem egyszer majd sikerül ezt is elfelejteni. Mondjuk az évekkel ezelőtti mementrendtartáshoz képest határozottan jobb a helyzet. 

 

A múltheti "beleszarós" (már elnézést) megjegyzésekre is igyekszem reagálni, múlthéten szabadság alatt nem írtam.

Szóval sajnos nem olyan egyszerű a dolog, hogy azért nincsenek akocsik megcsinálva mert nem dolgoznak a szerelők. Ha ennyi lenne az egy kifejezetten jól kezelhető helyzet volna, ennéla  dolog sokkal összetettebb, a kvalifikált létszámhiány és az alkatrészellátás akadozása (nem hiány, hanem lassú, nehézkes ellátás) a valódi gond a végtelenül elörgedett, és már sokszor csak tákolható secondhand biszok esetén. 

Fradista Utazó Creative Commons License 2017.07.10 -8 21 113784

>Ki volt az, aki elkezdte kiszervezni a fővárosi buszközlekedést a BKV kárára? És ennek köszönhetően a BKV buszágazat terén gyengülni kezdett és az ő idején, gyakorlatilag csak használt buszokat sikerült beszerezni.

Igen, ez így volt. Gáz, hogy miután Vitézy hatalomra kerülése előtt, 2007-10 közt több száz új autóbuszt vásárolt, majd az ő tevékenységének köszönhetően ez a pozitív trend megállt, és már leginkább csak használt buszokat sikerült megszerezni. Szégyellheti magát, valóban.

Előzmény: Törölt nick (113782)
toto92 Creative Commons License 2017.07.10 -16 3 113783

Mondjuk Vitézynek a BKV buszbeszerzési lehetőségeire kb. annyi ráhatása volt, mint nekem. 

Előzmény: Törölt nick (113782)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.10 -12 16 113782

"Szégyellheti magát, akinek ehhez köze van."

 

Kicsit ironikus, hogy ezt pont Vitézy mondja. Ki volt az, aki elkezdte kiszervezni a fővárosi buszközlekedést a BKV kárára? És ennek köszönhetően a BKV buszágazat terén gyengülni kezdett és az ő idején, gyakorlatilag csak használt buszokat sikerült beszerezni. Azt gondolja, hogy egy pár éves busz ugyanolyan rendelkezésre állása lesz, mint egy lelakott 10-en éves használtnak? Szóval szégyellheti magát valóban, mert ehhez neki ugyanúgy köze van. 

 

"Euro6-os légkondis alacsonypadlós buszok tucatjai állnak a garázsokban, hisz ugye a hármas metró pótlása se kezdődött el"

 

Ez egy elég téves kijelentés, nézzen utána a dolgoknak. Érkezett júniusban 15 darab VT-s MAN, 15 darab Conecto (BKV), és 31 darab ITK-s bérlésű csuklós Conecto. Ezek a járművek forgalomba álltak és kiváltottak magaspadlós járműveket. A további járművek amik a metrópótlás miatt érkeznek, azok csak nyár vége felé/szeptember elején állnak forgalomba. Így ez megint egy barokkos túlzás, valamint hazugság, hogy Euro 6-os buszok tucatjai állnak a garázsokban. 

 

"A BKK és a BKV eközben 25 éves környezetszennyező magaspadlós kohószökevényeket járat a budai hegyekbe"

 

A 21-en az összes forgalmit ma ap-s kocsikkal adták ki. Az, hogy időközben lerohadnak, az más kérdés. A semminél még mindig jobb a magaspadlós. 

Előzmény: 08-73 (113781)
08-73 Creative Commons License 2017.07.10 0 0 113781
Előzmény: RózsaszínPárduc (113779)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.07.10 -5 0 113780

Folyik az utasok leszoktatása, hogy megléphessék a ritkítást...

Előzmény: 08-73 (113777)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.07.10 -2 2 113779

Az nem lehet, hogy a mérőműszerek döglődnek?

Előzmény: 08-73 (113777)
08-73 Creative Commons License 2017.07.10 -1 0 113777

21, 21A: Knorr, tele 415-ösökkel. Because döglödnek az MFW-k...

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.07 -2 1 113776

Origóék szerintem most találták meg a nemrég forgalomba állt 15 db új Conectot és gyorsan rittyentettek ebből egy cikknek nem nevezhető semmit.

Előzmény: Hyperfilter (113775)
Hyperfilter Creative Commons License 2017.07.07 0 0 113775
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.07 0 0 113774

https://m.facebook.com/?_rdr#!/groups/279895782041620?view=permalink&id=1690485004316017&fs=2

Mem lett törölve az eredeti poszt, viszont a winnenetrend ahogy nézem lejhalt...

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (113773)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.07.06 0 0 113773

Úgy nézem már törölve lett.

Előzmény: attah (113772)
attah Creative Commons License 2017.07.06 0 0 113772

Linket kérhetek?

Előzmény: Törölt nick (113769)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.06 0 1 113771

Állítólag m3 pótlás végéig biztos hogy marad az Agora(M3P-re elesztettek föl álmából)

Előzmény: Törölt nick (113770)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.06 -1 2 113770

az Agorát nem lehet eladni/selejtezni?

teljesen felesleges pénzt költeni rá...

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.06 0 1 113769

Holnap Állítólag lesz az Agora kint Kőbánya -Kispesst KT-ként. (írták a buszos csoportban)

RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.07.06 0 0 113768

Szerintem igen. 

Előzmény: BPO-105 (113766)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.07.06 0 0 113767

Hát nagyon nem. Az alapján ez egy reménykedés. Az a biztos, ha már jár az X darab kocsi. Mint azt tapasztalhattuk, még az sem tutti, ha aláírt szerződés van. 

A jelenlegi helyzet úgy aposztrofálható, hogy szándék van, a konkrét megvalósuláshoz azonban még számos dolog szükséges, ami viszont nem biztos, hogy minden résztvevőben megvan... 

Előzmény: Törölt nick (113765)
BPO-105 Creative Commons License 2017.07.06 0 0 113766

Akkor gondolom lábon járkál kifelé minden évben.

Előzmény: RózsaszínPárduc (113758)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.06 0 4 113765

Lacus kommentje után biztos. ;)

Előzmény: Törölt nick (113764)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.06 0 2 113764

Tehát elképzelhető, hogy van igazságtartalma Krisi értesülésének :)

Előzmény: MCA-001 (113761)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.06 0 1 113763

És a 3 db NJV is megvan még a 93-n, ilyen se nagyon volt még!

Előzmény: Törölt nick (113762)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.06 0 1 113762

Illetve 04-29, 04-51 @ 123/123A

Előzmény: gorcher (113759)
MCA-001 Creative Commons License 2017.07.06 0 7 113761

Tavaszra pár tucat csuklós Modulo állhat forgalomba a BKV-nál:)

 

https://m.facebook.com/eagbus/photos/a.702945689784984.1073741830.458555684223987/1426532414092971/?type=3

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.06 0 0 113760

Júli 30)-ig van kint 83TP-n Ik 280-as menetrend szerint

Előzmény: gorcher (113759)
gorcher Creative Commons License 2017.07.06 0 6 113759

Szomorúak voltunk, hogy nem lesz kint 280-as a nyáron. De én mondtam, hogy délpestben lehet bízni :)
 
23/23E @ 04-60, 04-85, 08-05, 08-78.
 
Mondjuk ahogy elnézem, örüljünk, hogy egyáltalán kiadnak valamit...

RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.07.06 0 0 113758

Fizikailag megvan még. Rendszáma is rajta figyel. Tegnap láttam bent.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (113757)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.07.06 0 0 113757

A 15-19 meg egy hónap és kiderül. :P

Előzmény: BPO-105 (113755)
gorcher Creative Commons License 2017.07.06 0 0 113756

01-22 kettes számú csacsi Cinkotán.

Előzmény: BPO-105 (113755)
BPO-105 Creative Commons License 2017.07.06 0 0 113755

15-19 és 01-22 megvannak-e még? Ha igen, mi a feladatuk, és megmaradt-e a rendszámuk?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!