A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Esküszöm hülye vagyok, vagy megártott az a három sör, amit ittam, de elképzelhető, hogy átalakításon esett át az LYH-107 belső tere? Eddig a második ajtó után volt egy négyes ülés, ma meg már csak egy 2x2-es volt menetiránynak megfelelően :O
A technológiák szétszórása helyett nem előremutatóbb Kőbányát a tisztán elektromos üzem irányába eltolni.
Trolibusz, elektromos busz, híbrid.
És ehhez minden technológiát, szakértelmet, eszközt oda összpontosítani.
Nem tudom, mennyivel volna macerásabb az eletromos midiket Kőbányáról kiadni a hatótávolságuk tekintetében, de rajtuk kívül a szóló és csuklós hibridek nem váltanák ki javarészt vagy akár teljesen Kőbánya dízel-kiadását?
Igaz, mindegyikben van "dízeles" elem, de ahhoz is megvannnak jelenleg a feltételek, bár a fene tudja, a hibrid mennyir elektromos és mennyire nem...:)
Utóbbiak elhelyézést gondolom az is befolyásolta, hogy Cinkotához közel esik a szakszervíz, ha szükség lenne rá...
Hmmm... A megfelelő számú és telesítményű dugalj Kőbánya telephelyen már évek óta ki van építve (két éve pedig megtöbbszöröződött a számuk), használatuk viszont továbbra is esetleges, bőven van benne kapacitás. Az vajon miért nem fordult meg senkinek a fejében, hogy esetleg Kőbánya garázsba állomásoztassanak ilyen kocsikat, nem pedig viszonylag negy költségen (és adminisztrációval) olyan garázsba, ahol még nincsenek meg a feltételek? Akkor már Kelenföld is előnyösebb helyzetben van ebben a tekintetben. Vagy esetleg most már elvárás az, hogy minden buszgarázs értsen az elektromos hajtásokhoz is? Van/lesz rá elegendő számú, megfelelően képzett szakember, vagy gyorstalpalókon fogják elsajátítani a dízelmotor-szerelők a hajtáselektronika rejtelmeit?