Keresés

Részletes keresés

Dante001 Creative Commons License 2017.07.18 0 1 113948

Tökmindegy, hivatalos szóróanyagon ott volt.

Előzmény: kristoof (113947)
kristoof Creative Commons License 2017.07.18 0 0 113947

Mészáros fenében nem volt ilyen. Ő mindent műanyag busszal akart megoldani. Az ARC fejekben volt elektromos V127-es.

Előzmény: Dante001 (113942)
kristoof Creative Commons License 2017.07.18 0 1 113946

Igen, eddig minden ilyen járműipari összefogás hazánkban óriási siker lett! Ja. Nem.

Előzmény: MCA-001 (113941)
MCA-001 Creative Commons License 2017.07.18 0 1 113945

OFF

 

ON

lapaj74 Creative Commons License 2017.07.18 -1 3 113944

Attah !

 

Kérlek segíts abban , hogy MUT-889 , és MUU-907 kipufogó legyen  végre javítva . Hajnalban arra ébred az ember , hogy többszáz méterről zeng tőlük a lakótelep . Olyan hangja van mindkettőnek de 907 egy kicsit rosszabb mindha egy diesel ozdony indulna a ház előtt. És ez már hetek óta így van . 

Köszönöm  

g86 Creative Commons License 2017.07.18 -3 7 113943

A BKV-nak van egy halom elektromos Solarisa. Csak azokon van áramszedő is. :D

Előzmény: MCA-001 (113941)
Dante001 Creative Commons License 2017.07.18 0 1 113942

Akkor már V127 váz, Mészárosék fejében elvileg létezik elektromos változat belőle :D

Előzmény: MCA-001 (113941)
MCA-001 Creative Commons License 2017.07.18 -7 0 113941

Miért a BKV is elektromos Solarist vegyen?

 

A jelenlegi helyzetben jobban hangzik a több tucat csuklós EAG.

 

Annak örülnék, ha lenne, akár proto állapotban, 12m-es, elektromos, fém, magyar busz...

A Sedulitas Pro hozná a Medcom hajtást, az IK Járműtechnika meg adná a félkész 412-es vázat.

 

Mint az E91E, csak nagyban.

Előzmény: kristoof (113940)
kristoof Creative Commons License 2017.07.18 0 1 113940

"Hamarosan végre forgalomba áll a következő Solaris?

Matricázva áll bent Kelenföldön, frsz.:NUV-695"

 

Mindeközben Varsó rendelt újabb tíz darab elektromos U12-est.

Előzmény: MCA-001 (113936)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2017.07.18 0 0 113939

És DZD-vel mi lesz?

Előzmény: tirdi (113938)
tirdi Creative Commons License 2017.07.18 0 0 113938

DZD utód, 18-44

Előzmény: MCA-001 (113936)
zjzebulon Creative Commons License 2017.07.18 0 0 113937

Lőpavilon

 

Előzmény: MCA-001 (113936)
MCA-001 Creative Commons License 2017.07.18 0 5 113936

Hamarosan végre forgalomba áll a következő Solaris?

Matricázva áll bent Kelenföldön, frsz.:NUV-695

 

Azt viszont megsúgná valaki, hogy milyen 280-as épül?

BKV-s festésű, de a második ajtónál falat építettek és a hátsó ablakokat is belemezelték...

gorcher Creative Commons License 2017.07.18 0 2 113935

Na mivel a rémlésem egyszer már bevállt :) Cinkotára rémlik ő is, az ó3 mellé.

Előzmény: Hangya Szövetkezet (113934)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2017.07.18 0 0 113934

És melyik garázsba tér vissza?

Előzmény: Törölt nick (113933)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.18 0 2 113933

Úgy bizony.

Varga József ev., Nyíradony, júniusban ment le

Előzmény: gorcher (113932)
gorcher Creative Commons License 2017.07.17 0 0 113932

Nekem úgy rémlik, hogy végül ő is lekerült valahová feléledni. De a pontosabb infót passzolom.

Előzmény: Hangya Szövetkezet (113926)
MCA-001 Creative Commons License 2017.07.17 -3 7 113931
Lucky76 Creative Commons License 2017.07.17 0 2 113930

A V127/M108D-k terén az a tapasztalatom, hogy minél régebbi a kocsi, annál problémásabb tud lenni a klíma. MXJ-n többször találkoztam már langyos befúvással, nem működő (működtetett) klímával és nyitott ablakkal,

 

NTM-en még nem igazán.

 

Persze az is lehet, hogy a két telephely üzemeltetésében is lehet különbség.

Előzmény: nemeza (113928)
Lucky76 Creative Commons License 2017.07.17 0 0 113929

Ha már klíma.

 

Meglepő, de ma dél körül: NJV-181; érezhető klíma is volt, meg haladás is.

 

Off 720-as Ikarus 412GT troli: a befúvás felér egy kisebb hurrikánnal, egy élmény volt a kocsi. :))

nemeza Creative Commons License 2017.07.17 0 0 113928

Ket tegnapi NTMes tapasztalat

11 es del körül minden ablak zarva, hűtés nuku. Szauna. Ki,nyitva 2-3 ablakot hamar normális idő lett.

Délután másik kocsi, másik sofőr: Kérdezi érezhető e a klíma, ha becsuktam az ablakot. Akkor váltott es Bazi meleg volt a kocsin.

Bosnyaktol a Dozsaiv jol lehűlt a kocsi. Szintén NTM, de egy másik. 110/112

Előzmény: Hyperfilter (113927)
Hyperfilter Creative Commons License 2017.07.17 0 0 113927

Hiába állítjuk jó pár kocsin a klímát nem történik semmi. Kellemetlen "párás" levegőt fúj be, de azt sem túl hideg állapotban. Az első pár MXJ-s kocsin tavaly még ment minden jól...idén meg màr azokon se valami jó.

Előzmény: hamzsabusz (113920)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2017.07.17 0 0 113926

Erről jut eszembe: A BPO-008-al végül mi lesz?

Előzmény: gorcher (113924)
FKU-911 Creative Commons License 2017.07.17 -1 1 113925

Rozsdafolyások, graffiti, szigeteléshiányok és főleg az a rendkívül idegesítő indításjelző.....

Előzmény: Hangya Szövetkezet (113923)
gorcher Creative Commons License 2017.07.17 0 1 113924

00-03, 19-28, 19-60 szintén.

Előzmény: Hangya Szövetkezet (113921)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2017.07.17 0 0 113923

Miért szegény 878 annyira rossz lett? Nem utaztam vele, mióta elkerült Óbudáról. Mondjuk a 2013-as felújítása sem volt valami nagy szám. 

Előzmény: FKU-911 (113922)
FKU-911 Creative Commons License 2017.07.17 -1 1 113922

Remélem jobb lett, mint 08-78. Bár rosszabb nem nagyon lehet :(

Előzmény: Hangya Szövetkezet (113921)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2017.07.17 0 1 113921

Futár alapján BPO-837 is elkészült. Jó kis 86-os kocsi :)

hamzsabusz Creative Commons License 2017.07.16 -3 4 113920

Pár javaslat klíma ügyben (spec. pont 110-112 vonal):

1. Legtöbb Ikarus/Modulo kocsin valóban érezhetően működne a klíma, de jó lenne ha megállóhelyi utascsere után csukott vagy max. 1 nyitott ajtóval várakozna indulásig, szabad jelzésig. A mindhárom nyitott ajtón keresztül pillanatok alatt visszamelegszik az utastér.

2. Gyakori Futár titkárnős bemondás a légkondi működésére, ablakok zárva tartására!

3. Nem tudom az okát, de ugye az új Ikarusok/Modulok valamiért világosabb ablakokkal szereltek a más gyártó általi új/ill. fejújításra került gépeknél. Ilyen formán viszont az ablak mellett érezhetően sokkal erősebb a bejutó napsugárzás, több hőt enged be az (egyrétegű, nem dupla hőszigetelt) üveg az utastérbe, így az hamarabb fel is melegszik. Ha a jövőben lesz még ilyen PKD-Ikarus-Modulo mittudomén bármilyen beszerzés, jó lenne legalább az üvegek sötétebb színezését kérni, ill. úgy specifikálni.

+ Ha műszakilag megoldható, az utastéri fűtéssel mindenképpen kellene valamit kezdeni bizonyos kocsikon (pl. FJX). A jelenlegi nyári forró napokon tényleg nem kellene ezeket működtetni, de gondolom ez kényszer miatt az alulmotorizáltsággal lehet összefüggésben.

Előzmény: Törölt nick (113785)
Lucky76 Creative Commons License 2017.07.16 -1 1 113919

93A! :))

Előzmény: attah (113918)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!