Keresés

Részletes keresés

08-73 Creative Commons License 2017.07.20 -1 0 114008

Az off MDV-k beváltak nekik.

Előzmény: 18-09 (114007)
18-09 Creative Commons License 2017.07.20 0 1 114007

Sosem leszünk előrébb, ha lejáró szerződéses kocsikat váltunk le.... a Localo-k helyett kell venni ~25 C1-est az Arrivának akár "házon belülről". na off vége

Előzmény: Törölt nick (114004)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.07.20 0 0 114006

Ami már csak azért is érdekes, mert pár hónappal ezelőtt egy tapasztalt éjszakás kollégának éppenhogy 200 fölé csúszott a nettója.

 

De mondjuk tegyük föl egy pillanatra, hogy valahogy össze jön egy kezdőnek (reálisan, tehát nem 200 fölötti órával, stb.) ez a pénz. A többiekkel mi lesz?

 

(Amikor én kezdtem ott, hasonló volt a helyzet - valamiért nagyon a padlón volt az órabérünk egy-két évig, mire rájöttek, és akkor nekünk emeltek egy nagyobbat. Nem ideális.)

Előzmény: flugosmotoros90 (113969)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.07.20 0 1 114005

Az FKU-MHK fosadékok jó része ilyen, és ezt csak kívülről ránézésre mondom :-)

Előzmény: 1244 (113982)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.20 -1 4 114004

Nem is tudtam, hogy 19-23 visszatér, eddig nem hallottam ilyenről. :)

 

Összeszámoltam és ha minden kocsi visszatér, amiről szó volt, akkor 41 darab állományi 435-ös (ha 19-23 is visszatér, akkor már 42 darab 435-ös lesz), és 94 darab 280-as állományi várható. Nyilván elképzelhető egy kis plusz mínusz, de a 135 darab mp-s csuklós az reális szám.  

 

Még 30+1 szóló Conecto fog érkezni a BKV-hoz, aminek köszönhetően 76 darab lesz belőlük összesen. 

 

Kicsit off lesz. 

Az új VT-s MAN-ek biztosan nem mennek Újpestre. Andor és Szállító utcából lesznek továbbra is kiadva és az utasok Dél-Pesten és Dél-Budán találkozhatnak majd velük. Körülbelül pont egy év múlva jár az Arrabona szerződés a Localok és a C1-ek kapcsán, amit már nem lehet meghosszabbítani és elvileg a 45 MAN részben, azért is érkezik, hogy kiváltsák a Localokat. 

Előzmény: gorcher (113987)
gorcher Creative Commons License 2017.07.20 0 2 114003

Minket viszont le se lehet majd vakarni a kocsiról, ha elkészül és megy nosztalgiakörre :)

Előzmény: toto92 (114001)
vrobee Creative Commons License 2017.07.20 -1 6 114002

A sofőrnek szóltál? Mert nem magától értetődő ám, hogy észleli, hogy a C-tengelyen nincs rugózás.

 

Az a baj, hogy nem minden buszt vezetője áll ehhez úgy hozzá, ahogy te.

 

Nagyjából egy hónapja fordult elő, hogy BKV-busz vezetőjének szóltam - normális hangvételben, napszaknak megfelelő köszönés után - hogy az első kijelző marhaságot mutat. Informatív céllal, mert nem magától értetődő ám, hogy észleli.

Kb. 3 percig oltott, hogy tudja, és most akkor micsináljon vele, ilyen és kész.

Megvártam, míg befejezi, és mondtam, hogy én tényleg nem tudom, hogy kinek mit kell vele csinálni, csak eddig ugye azt sem tudtam, hogy ő tudja, aztán ennyiben maradtunk. De sokan vannak, akik egy ilyen helyzetben mélyen megalázva érzik magukat, és legközelebb nem teszik ki magukat ilyen reakciónak akkor sem, ha történetesen ég a busz.

 

Jut eszembe egy másik eset kb. egy éve, amikor ha nem is égett lánggal, de erősen láthatóan - és szagolhatóan - füstölt valami a C tengelynél. Előrementem, szóltam, arra egy rezignált "Igen, tudom. Köszönöm." volt a válasz, és maradt a busz forgalomban (legalábbis ameddig én láttam).

Előzmény: g86 (113984)
toto92 Creative Commons License 2017.07.20 0 5 114001

Hát mondjuk egy 293-asról azért a hülye is látja, hogy nem azzal utazott tegnap a gyorshetesen, de egy 00-ás 280-as csak a hardcore fanoknak érdekesebb bármilyen 280-asnál.

Előzmény: BPO-105 (113997)
KápCity Creative Commons License 2017.07.20 0 2 114000

BPO476-ot tegnap hazahozták Kőbányára az Autó-Univerzáltól Kecskemétről, de a békéscsabai telephelyükön csinálták meg.

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.20 -2 0 113999

*600/156T replikának. 

Előzmény: BPO-105 (113997)
Aron_son Creative Commons License 2017.07.20 -1 1 113998

Határozottan jobb állapotú 2002-es létére, támogatom az ötletet. 

Előzmény: BPO-105 (113996)
BPO-105 Creative Commons License 2017.07.20 -1 0 113997

annak meg kb mi az értelme

 

Nagyjából ugyanannyi, mint egy 282-es/293-as replikának.

Előzmény: Törölt nick (113992)
BPO-105 Creative Commons License 2017.07.20 -4 1 113996

Nem merült fel olyan gondolat, miszerint az ex-postbusos csuklós (is) forgalmi kocsi legyen? Három ajtó ide, három ajtó oda (mely egyébként bizonyos vonalakon nem is jelentene problémát), tudomásom szerint mégis a másik kettőnél jobb állapotban érkezett meg.

Előzmény: Törölt nick (113994)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.20 0 0 113995

Visszakerülhet a BKVhoz kerülhet a CLK?

Előzmény: Törölt nick (113994)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.20 0 3 113994

1 darab valósult meg belőle, illetve 1 darab jött még más vonalon kötbérben.

Így elvileg 2 darabbal nő a 29 darabos genfi állományunk, akét kocsi emberi számítás szerint Mátyásföldön "arculatosodik".

Előzmény: 18-09 (113993)
18-09 Creative Commons License 2017.07.20 0 2 113993

Pedig egy jó kis .00-ás hmmm, imádnánk! :) 

 

Viszont igen, 2017-ben pont ilyen célból kellene a 280-asokat felújítani és nem közforgalmú közlekedésre :/ De hát ha nincs más...

 

Az a 4 darabos (nem 5 szóló+4 csuklós) csuklós beszerzéssel akkor most mi is van? Írtad, hogy nem genfiek lesznek, aztán így elvesztettem a fonalat. 

Előzmény: Törölt nick (113992)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.20 0 8 113992

86-67-tel nincs érdemi lépés, nagyon lehervadt állapotban van, nem igazán látjuk még, hogyan lehetne megcsinálni (gyakorlatilag újragyártással, de annak meg kb mi az értelme).

A DZD továbbra is lőbusz céllal megújul, melyhet számos elemet a "kultikus:)" 844-ből használunk fel.

Még egy igen régi, 280.00 a látokörünkben van.

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.20 0 2 113991

Köszi a szerzőtársak nevében.

Előzmény: Snake-Mojzi (113972)
Lucky76 Creative Commons License 2017.07.20 0 1 113990

Mik lehetne még Cinkotán hátul, te jó isten...:))

Előzmény: gorcher (113989)
gorcher Creative Commons License 2017.07.20 0 1 113989

Bezony!

Előzmény: Viko88 (113988)
Viko88 Creative Commons License 2017.07.20 0 0 113988

19-23 Szegeden van! Ő is visszatér forgalmi kocsinak?

Előzmény: Törölt nick (113933)
gorcher Creative Commons License 2017.07.20 0 2 113987

Hát, ez egy jó kérdés.

 

Ugye most van állományban 118 mp csuklós, lesz kb. 130 belőlük a visszavétel végén. Annyira nagy arányban már most sincsenek kiadva, június 1-jén GT-k és 61V nélkül volt 63 kiadva.

 

Itt akkor a különbség 67 kocsi. De azóta jött 31 csuklós Conecto Óbudára.

 

Számoljunk 90%-os rendelkezésreállással: 60 kocsit tesz ki a kiadható magaspadlós mennyiség így és 28-at (27,9-et egész pontosan, de belefér szerintem) a Conecto. Szóval ez így 88 kocsi.

 

Az északi szakasz pótló igénye volt 80 kocsi, ha jól emlékszem. Szóval így nézve igen, de viszont a párhuzamos járatokok... VT-nek jött ugye 45 MAN, amit nem tudom, hogy mire, hova szánnak. Sűríteni szóló vonalakat Észak-Pesten, vagy csuklós vonalakon ideiglenes kocsileváltásra. Meg ugye szeptembertől jönnek a hibridek és nem volt hír arról sem, hogy Dp a legutóbb kapott 260-asaiból kukázott volna. Jön ugye még 15 (vagy 16?) szóló Conecto is az ősszel, ha minden igaz.

 

Én azt mondom így végiggondolva, hogy igen. Év végén már gond nélkül. Az őszt kétlem viszont.

Előzmény: flugosmotoros90 (113979)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.20 0 0 113986

Szép reggelt! Volt itt szó korábban (ill. folyamatosan) különféle levetett és/vagy dél-pesti kocsik klímájáról, "sajnos negatív értelemben".

De azt baromi nehzen tudom elképzelni, hogy ez hogyan korrelál ahhoz, hogy a PKD-001-en ma reggel nem működik a klíma.

nohab Creative Commons License 2017.07.20 0 4 113985

Igen, kb. erről szól az ügyfélkapcsolat élete is, miért megy a klíma, miért nem megy a klíma, miért hűtik ennyire, miért nem hűtik eléggé, miért van ilyen huzat, miért ilyen kevés az ablak :)

 

Valszeg ha egy adott busz utasait tetszőleges számú taxival vinnénk el, akkor amelyikben az utasok száma>1 abban már össze tudnának veszni azon, hogy ablakot nyissanak vagy a klíma menjen, hány fok legyen stb.

Előzmény: gorcher (113978)
g86 Creative Commons License 2017.07.20 0 0 113984

A sofőrnek szóltál? Mert nem magától értetődő ám, hogy észleli, hogy a C-tengelyen nincs rugózás.

 

---

 

És vajon a mindenféle elképzelhető érzékelővel, visszajelzéssel, védelemmel telerámolt korszerű buszokon miért nincs erre figyelmeztetés? Nem lenne űrtechnika. 

Előzmény: 1244 (113982)
Lucky76 Creative Commons License 2017.07.20 0 0 113983

A DZD-ből és a 86-67-ből, ha a DZD jobb alapnak bizonyul, és nem akarják "DZD-nek" megtartani.

 

Nincs információm ilyesmiről, csak eszembe jutott és felvetettem / bedobtam. :)

Előzmény: Törölt nick (113977)
1244 Creative Commons License 2017.07.20 0 3 113982
Ezt az FKU-920-as vasdarabot nem hiszem, hogy ki kéne adni. A C tengely rugózása nulla, mindenki pattog rajta, mint kecskeszar a deszkán, a hátulját meg szépen odabaszogatja az aszfalthoz..

Ja, és egy igazi megválltás volt átülni egy 412-esbe.
BPO-105 Creative Commons License 2017.07.19 0 1 113981

Gondolom tudatosan nem alakítják így a helyzetet (főleg, hogy köztudott volt, hogy a lőpavilon nem él örökké), ha viszont tényleg megesik ez a dolog, akkor ez finoman szólva is embertelen gáz lesz.

Előzmény: Törölt nick (113977)
D Carlos Creative Commons License 2017.07.19 0 7 113980

OFF

A feleség nagyon fontos, hogy legyen, mert ellenkező esetben a három gyerek után 50%-ot vonnak a fizetésből. :)

Előzmény: gorcher (113970)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2017.07.19 0 0 113979

Értem...
Gondolom a metrópótlás miatt lesz égető szükség járművezetőkre.
Jármű oldalon mi a helyzet? Reális, hogy a pótlást össze lehet hozni év végére?

Előzmény: gorcher (113970)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!