Keresés

Részletes keresés

gorcher Creative Commons License 2017.08.02 0 1 114260

Hát a miaqvaanyádért fotózod a buszomat kérdésből kiindulva magán, mivel rendszám nincs rajta, ezért gondolom kerti dísz. De aki az adott sarkon jár, lehet szerencsésebb kapcsolatot tud kiépíteni a tulajával!

Előzmény: BPO-105 (114257)
1244 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 114259
Meg a 15-39.
Előzmény: Cole28 (114252)
HarunBp Creative Commons License 2017.08.01 0 0 114258

Köszi!

Sötétített üvegnél a tábla is nehezen olvasható...

Előzmény: torqmatic (114256)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 114257

Mit tudunk róla?

Előzmény: gorcher (114250)
torqmatic Creative Commons License 2017.08.01 0 4 114256

Selejtezéskor a műszaki állapot és a műszaki vizsga érvényességének ideje a döntő szempont, az hogy van-e benne Fok-Gyem, huszadrangú kérdés... Igény esetén éppenséggel át lehet szerelni más buszokba, csak át kell gondolni, hogy van-e értelme, ugyanis már ezek is elhasználódtak, pixelhibásak, kifakultak, olvashatóságukat ráadásul tovább nehezítik a felújított kocsik sötét oldalüvegei is.

Előzmény: HarunBp (114253)
HBweb hu Creative Commons License 2017.08.01 0 1 114255

A történést ismerők pedig azt, hogy nem. 

Előzmény: kristoof (114254)
kristoof Creative Commons License 2017.08.01 0 0 114254

Csodálkoznék, ha ez működne! Valószínűsítem, hogy teljesen új kasznit kap.

Előzmény: Törölt nick (114248)
HarunBp Creative Commons License 2017.08.01 -2 2 114253

Hülye kérdés, de a fok-gyemmel ellátott kocsikat(amik KT/GT-nek maradhatnának,) miért vonják ki a forgalomból és selejtezik le? A vázszerkezetük rossz, vagy csak elavultak?

+mi történik a fok-gyemmel selejtezéskor? Azt is szétvágják?

Előzmény: RózsaszínPárduc (114235)
Cole28 Creative Commons License 2017.08.01 0 1 114252

Ja nem, mert ott van még a BPO-100.

 

Bocsi a plusz hozzászólásért.

Előzmény: Cole28 (114251)
Cole28 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 114251

:(( Köszönjük nekik a sok éves szolgálatot.

 

A BPO-651 és BPO-316 volt az utolsó bőrüléses  IK260?

Előzmény: RózsaszínPárduc (114235)
gorcher Creative Commons License 2017.08.01 0 4 114250

Tudom, elkúrt buszfotókra jobban illene, de nem volt pofám átpipiskedni a kerítésen úgy, hogy a tulaj épp jött felém, meg hát mégis ide illik. Az egykori korelnök új élete:

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.01 0 0 114249

Hajrá!

Előzmény: gorcher (114241)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.01 0 0 114248

Laikusként kérdezem: a ragasztás miatt működik a "csak kiveszek egy modult és kész" módszer? Mert én azt gyanítom - meg régebben ilyesmit olvastam -, hogy ez a megoldás lehetetlen.

Előzmény: 7-es troli (114247)
7-es troli Creative Commons License 2017.08.01 0 0 114247

na de milyen jo, hogy 5 külön modulbol áll, igy csak ki kell venni a sérültet és kész is 😁😜😂 persze csak a szükséges vizsgálatok lezárulta után!

 

Ugyebár ez a nagy előnye az acelokkal szemben...kiváncsi vagyok mi lesz a végeredménye. Persze latni kellene mennyire sérült.

Előzmény: Dante001 (114240)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.01 0 0 114246

Ja olvasom közben, hogy a 866. Tegnap reggel jelentkezett be utoljára.

Előzmény: Törölt nick (114244)
kristoof Creative Commons License 2017.08.01 0 0 114245

NLE-866 karbantartás közben kigyulladt. Nem nagyon látni a buszon, de a bal oldala, hátul megégett. 

Előzmény: Törölt nick (114244)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.01 0 0 114244

Ráadásul lehet, hogy tényleg az NLE-852, ami április óta áll.

Esetleg még az NLE-861 lehetett, az is áll június közepe óta.

Előzmény: Dante001 (114240)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.01 0 2 114243

Ennek bizony így kell lennie.

Mellesleg ma reggel a zöld C88G protó ment egy kört homokzsákokkal a 46-os rákoshegyi szakaszán...

Előzmény: MIHI (114242)
MIHI Creative Commons License 2017.08.01 0 1 114242

Ha pont a gyártó emberei foglalkoztak vele, amikor meggyulladt, akkor ez azt jelenti, hogy adnak másikat? 

Előzmény: Dante001 (114240)
gorcher Creative Commons License 2017.08.01 -2 6 114241

A jogász főnököm gondolatait közvetítem felétek:

 

most faggatott ki arról, hogy tudom-e milyen busz a következő: MUT-900. Mondom neki, hogy persze, a típus lényegtelen, de van ilyen. Meg szokott menni olyanokkal is, amiknek LOV-val kezdődik a rendszáma, azt is ismerem? Persze - válaszoltam. És ez BKV busz? Az.

 

Ne haragudjak meg, de fel fogja jelenteni a BKV-t, ugyanis a nyáron akármikor volt kénytelen 23-asra szállni, egyszer nem jött olyan busz, amin ment volna a klíma. Cserébe normális szellőztetést biztosító ablak nincs, csak dögmeleg és mocsok. Csak azt sajnálja, hogy jogszabályi hivatkozást nem talál arra, hogy a közösségi terekben, közszolgáltató eszközökön milyen körülményeket kell biztosítani az utazás tartamára szerződött felek számára. Nem maradt más, mint az élőállat szállításhoz kiadott NÉBIH ajánlások, amiket szégyen és gyalázat, de nem tartanak be valakik és ehhez még a buksijuk is megvan simogatva. Sajnálom, ledumálni nem tudom róla, de őszintén: nagyon nem is akarom. Bár a feljelentésnek sincs értelme, mert változni semmi nem fog. Max a többi garázs fog erre a szintre leromlani. És végül:

  • Amennyiben a szállítási útvonalon a hőmérséklet meghaladja a 30 °C-ot, növelje az állatok számára rendelkezésre álló férőhelyet minimum 30 %-kal.
  • Az állatok feletti megfelelő szellőztetés és légcsere érdekében az előírt, illetve az ajánlott magasságnál (1. számú megjegyzés) nagyobb belmagasságot kell biztosítani a járműben.
  • Minden állat számára biztosítani kell a friss vízhez való hozzáférés lehetőségét.
  • A gépjárművezetők vigyenek magukkal hordozható kézi itatókat, hogy szükség esetén, illetve a határon való várakozás ideje alatt valamennyi állatot meg tudjanak itatni.
  • A gépjárművezetők ellenőrizzék gyakrabban az állatokat a hőstresszre utaló jelek mielőbbi felismerése érdekében (a hőstressz jelei lehetnek: gyors, felületes légzés, nyitott szájjal való lihegés, izzadás, megnövekedett vízfelvétel, csökkent takarmányfelvétel, szarvasmarha esetén: nyáladzás, bőgés).
  • A gépjárművezetők a nagy melegben történő várakozás alatt mindig kapcsolják be a ventilációt. Lehetőség szerint mindig árnyékban parkoljanak az állatszállító járművekkel.
  • Az 1/2005/EK rendelet 11. cikk (1) bekezdés b) iv. pontja szerinti vészhelyzeti intézkedési terve térjen ki az extrém magas hőmérséklet miatt kialakuló vészhelyzetek kezelésére.  
  • Tervezzen gondosan annak érdekében, hogy elkerülhetőek legyenek a meghosszabbodott várakozási idők.
Dante001 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 114240
Előzmény: Zahnrad (114227)
JLA160 Creative Commons License 2017.08.01 0 3 114239

Isten velük.

Hivatalosan - ha minden igaz - ennyi napot töltöttek állományban (a 12-12 stílszerű:):

01-04 - 9102 nap

01-05 - 9504 nap

01-66 - 10100 nap

03-16 - 9527 nap

06-51 - 10625 nap

06-72 - 10048 nap

12-12 - 10212 nap

15-37 - 9102 nap

Előzmény: RózsaszínPárduc (114235)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.01 0 19 114238

Előzmény: RózsaszínPárduc (114235)
gorcher Creative Commons License 2017.08.01 0 7 114237

Jó öreg 01-05... szerettem a zenéjét, meg a 06-51-ét is. Béke csavarjaikra!

Előzmény: RózsaszínPárduc (114235)
kristoof Creative Commons License 2017.08.01 -3 8 114236

Nem akarok belerúgni még egyet Dél-Pestbe, de az azért elég durva, hogy tegnap a két 23-ason, egyetlen egy olyan VH sem volt amelyikben működött volna a légkondi. 

RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.08.01 0 1 114235

Mellesleg a tegnapi nap üzemzárással a "névadódtól" néhány társával egyetemben végleg búcsút vettünk. A teljes lista: BPI-212, BPI-537, BPO-104, BPO-105, BPO-166, BPO-316, BPO-651 és BPO-672.

Előzmény: BPO-105 (114222)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.08.01 0 1 114234

Ezzel a gondolattal alapvetően az a probléma, hogy pont azokon vernéd el a port, akiknek a lehető legkevesebb ráhatásuk van a folyamatokra. Jelenleg ugyanis az autóbuszok beszerzési lehetőségeire a BKV autóbuszos ágazata nincs komoly döntési pozícióban. Az egész vállalat nincs... 

Itt a szándék (és kisebb mértékben a fedezet) rendelkezésre állna. 

Előzmény: BPO-105 (114222)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.31 -7 0 114233

Pont azt érzem, hogy jelenleg több a párhuzamos járat Budapesten, mint 5-6 éve. A Rákóczi úti járatokat nem nyírták ki, így vígan elüzemel a 7-es + 133E-s busz az M4-es mellett, vagy az 5-ös az M2-es mellett, 9-es az M3-as mellett és stb. Értem mire gondolsz, de jelenleg simán megcsorbíthatnának további járatokat párhuzamosságra hivatkozva. 

Előzmény: 18-09 (114232)
18-09 Creative Commons License 2017.07.31 0 0 114232

Mi azért is vagyunk nehéz helyzetben, mert kb. mindenhol ki lettek nyírva az alternatív, akár párhuzamos viszonylatok. 

Előzmény: Törölt nick (114230)
18-09 Creative Commons License 2017.07.31 0 2 114231

786 millió utasa volt az RATB-nek. Ehhez jön még a metró évi kb. 180 millió utasa, tehát olyan 960+ az éves utasszám Bukarestben.

 

Az azért kicsit mókás, hogy mindeközben a budapestiről egy árva betűt nem találtam, de a bukaresti színes éves jelentéseket 2 perc alatt, a miénkről meg sehol semmi.............................................

még a BKV-s időkben 2010 előtt ~1,4 milliárd utas volt Budapesten. Ebből a metrót és a HÉV-et kivéve a busz, troli és a villamos elvitt bő 1 milliárd utast. Tehát az utasszámok kb. ugyanazok. Azt azért megjegyezném, hogy a bukaresti metrón hálózatbővítést ide, hálózatbővítés oda, az 1990-es évek éves 240 milliós utasszáma 140-160 millióra csökkent. Bővülő hálózat mellett...

 

Buszukból meg összesen 1147 van. 

Előzmény: kristoof (114219)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!