Keresés

Részletes keresés

Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.08.04 0 2 114327

Ha ez így működne...

 

Az én időmben a legtöbb klíma valamit még reszelt a kezdéskori hőmérsékletben, de ebből te meg nem mondod, hogy egy-két óra múlva, amikor jön a gutaütés, mennyire lesz jó.

Előzmény: Dante001 (114305)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.08.04 0 0 114326

Az elsőhöz: azt garantálom, hogy a szerelőkig eljut az infó.

Előzmény: Dante001 (114315)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.08.04 0 4 114325

Nem büntetik, hanem "büntetik". És igen, ki van próbálva.

 

Aranyos, hogy mennyire naivak egyesek.

Előzmény: RózsaszínPárduc (114312)
nohab Creative Commons License 2017.08.04 0 2 114324

eseményes.

Előzmény: gorcher (114322)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.04 0 0 114323

Akkor kinek van a dologhoz köze? Kinek a hatásköre? Név, elérhetőség, mert akkor lehetne közvetlenül írni az illetékesnek.

Előzmény: RózsaszínPárduc (114320)
gorcher Creative Commons License 2017.08.04 0 2 114322

Egy szem drága hibridünk, hogy hogy már két hete a Volvo telepen van? Vagy a többi 40 állapotfelméréséhez kapcsolódna ottléte?

nina79 Creative Commons License 2017.08.04 -3 7 114321

Az NCZ és MFW Volvo-k állapota siralmas. Nem is értem, hogyan engedhetnek ilyen állapotú járműveket forgalomba,hogyan akarnak ilyenekkel színvonalas szolgáltatást nyújtani. Hiába jelzik a járművezetők a hibákat, legyen az a klíma, vagy  kinyílik az ajtó, nem bír elindulni a  busz, a hibákat nem javítják ki. Gyakran a cserebusz is rossz, ha napközben le is cserélik  a járművet.

Ez a hőleváltás jól hangzik, de vajon alkalmazzák-e? Tegnap a Széll Kálmán téren láttam egy villamosvezetőt, idősebb úr, fején törölköző... őrá nagyon ráfért volna egy váltás.

Egy buszon pedig láttam, hogy a vezető  -szó szerint- kilógó nyelvvel,  csurom vizesen, nagy erőfeszítéssel tekerte a kormányt. ( Pedig ez egy Modulo volt) Élmény lehet így dolgozni... Nem csoda, ha senki nem jelentkezik a BKV-hoz.

 

RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.08.04 0 0 114320

???

Hogy jön ez a kérdésemhez?

És nekem tulajdonképpen mi közöm az általad feltett kérdéshez?

Előzmény: Dante001 (114313)
kristoof Creative Commons License 2017.08.04 0 7 114319

Harmadrészt meg azt se felejtsük el, hogy a BKV is egy kádertemető, nehéz utasítani olyan embert bármire is, aki valami fontos embernek a valakije. Ez az állami és önkormányzati cégekre, sajnos, egyre gyakrabban igaz.  

Előzmény: nemeza (114318)
nemeza Creative Commons License 2017.08.04 -1 4 114318

Munkaerő hiánnyal küzdő cégeknél rosszabb a morál es nehezebb motiválni aaz embereket, főleg, ha relatíve a lóvé se sokat enged..

Nem bonyolult.

Másrészt hiaba akar egy vezető jót, ha a szervezet túl nagy / esetleg nincs elég közvetlen kapcsolat.

Ezt mind csak általánosságban írtam.

Előzmény: MCA-001 (114317)
MCA-001 Creative Commons License 2017.08.03 -2 9 114317

Érdekesen működhet a BKV, ha a vezérigazgató helyettes utasításait ilyen szinten nem veszik figyelembe az alkalmazottak:(((

 

Sorry Lacus

Előzmény: Il Leone (114316)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.03 -1 7 114316

Dél-Pestre Lacus már több ízben rászólt, nem csak az idén, de tavaly is. Még hányszor kell szólni, és honnan, hogy az üe. vezetőinek és dolgozóinak jelentsen is valamit?

Előzmény: MCA-001 (114314)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.03 0 6 114315

Azt kéne kideríteni hogy honnan indul ez az állandóan fennálló probléma.

 

- a járművezető, mert nem szól? vagy nem mer?

- a műszak, mert szól a járművezető, csak leszarják, javítva?

- a BKV vezetése, mert nem rendelik el időben a kocsik felülvizsgálatát, javítását?

- a BKK vezetése, mert mindegy milyen a kocsi, csak legyen kint mert AP?

Előzmény: MCA-001 (114314)
MCA-001 Creative Commons License 2017.08.03 0 2 114314

A BKV/BKK vezetőinek kellene ezt jelezni az illetékes garázs vezetőinek, hogy ugyan már nem megy ez így tovább.

 

Amennyiben ez a jelzés megtörtént, de nagyon úgy néz ki, hogy nem érte el a hatását el kellene gondolkodnia mindenkinek, hogy akkor mégis milyen vezető az akinek az utasítását nem veszik figyelembe.

 

A farok csóválja a kutyát, vagy fordítva...

 

De van olyan BKK/BKK-s vezető aki a sarkára mer állni ebben a kérdésben? (is)

Előzmény: Dante001 (114313)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114313

Én is tök őszintén kérdezem, hogy miért nem sikerül egyik évben sem megoldani ezt a klímakérdést, már nagyon sok éve.

 

Jövőre sem lesz jobb, lesz + 40 db klímás hibrid Volvo ugyebár. Azon pláne kacinfántos lesz, hogy ne merítse le szarrá magát a klímával, a T&J-s kocsikon is csak a szoftvermódosítás segített.

Előzmény: RózsaszínPárduc (114312)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.08.03 -2 11 114312

Ki mondja ezt a hülyeséget, hogy büntetik? Bármelyik járművezető egyszer is kipróbálta már, hogy nemet mondott? Vagy csak bokáig össze van szarva, mert "avitézydávidkamegmondtahogymegleszünkértebaszva", és azóta egymást hergelik ezzel? Vagy hogy van ez? Tényleg őszintén kérdezem.

Előzmény: Dante001 (114311)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.03 -2 9 114311

Miért büntetik azt, aki nem akar szarral dolgozni? Nem kéne némi változás a fejekben?

Előzmény: g86 (114310)
g86 Creative Commons License 2017.08.03 0 8 114310

Amíg a sofőr a nem működő légkondival semmit nem veszít, ellenben a garázsból való ki nem állással válogatott munkafegyelmi intézkedéselet kockáztat, addig ki fogja vinni a rossz légkondis kocsit. 

Előzmény: Dante001 (114305)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.03 0 6 114309

Csak úgy elméletben kíváncsi lennék, ha egy utas egy ilyen esetben fogná az ablaktörő kalapácsot, és kiütne egy-két ablakot, akkor mi történne?

Előzmény: dcs100 (114304)
gorcher Creative Commons License 2017.08.03 0 7 114308

Megkontrázlak: csak éjszaka van a telephelyeken klímás, nappal nincs. Pedig amikor a harmadfokú hőségriadót rendelnek el nincs az a technika, ami gond nélkül kibírná.

 

Ez van, a nem idespecifikált, ablaktalan romhalmazok helyett mehetne más is, csak azt nem lehet eladni szépen látszatnak. Azt meg te is láthatod, hogy ma csak ez számít. Én továbbra sem csak a BKV-ra mutogatnék. Pl. kisVolvóból aki 90%-os rendelkezésreállást követel meg, az nem normális. Vagy a CNG-s Citerákból, amiknek konkrétan forró a padlólemeze a motor környékén és megy bennük a fűtés, meg ilyenek.

Előzmény: Dante001 (114307)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.03 0 3 114307

De az a baj hogy minden évben ugyanez van. A nyarak csak melegebbek lesznek, egy nap meg ezerszámra főzik meg az embereket, úgy, hogy tudtommal a klímák karbantartását külön külsős cég végzi. 

 

 

Előzmény: gorcher (114306)
gorcher Creative Commons License 2017.08.03 0 6 114306

Ha minden döglődő klímás kocsi bent maradna a garázsokban, akkor attól tartok nem lenne meg az elegendő számú jármű reggel. Legalábbis a ma délutáni tapasztalataim alapján.

 

És most jött főnököm hívása: a LOV-856 @ 23 elhozta a feljelentését. Ha valakinek az ujjáról csöpög az izzadtság, akkor azon a kocsin minden volt, csak nem normális idő. Sajnálom, de megértem, mert megérdemli Délpest, ugyanis ez megy egész nyáron és semmi nem változik. Illetve de, rosszabb lesz. És még én habogok itt neki, hogy megértem, de értse meg, hogy nem az összes garázs ilyen. Ráhúzzátok az egész BKV-ra az izzadt lepedőt...

Előzmény: Dante001 (114305)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114305

Amúgy lehet én vagyok naív, de az nem lehetne megoldás, hogy amikor reggel átveszi a járművezető a kocsit, benyomja a klímát és letekeri csutkára? Megnézi hogy működik-e, ha igen, jó, ha nem, nem hozom ki a kocsit.

Előzmény: dcs100 (114304)
dcs100 Creative Commons License 2017.08.03 -1 21 114304

Köszönjük szépen a kiváló szolgáltatást drága Dél-Pest részéről. Ha utasrosszulétről érkezik bejelentés, akkor nem kell gondolkodni, a MUT-891 lesz a delikvens jármű.. Jelenleg 123A-n izzadunk rajta többedmagammal. A jvez csak annyit mondott: "Ha lenne klíma, be lenne kapcsolva..." Ok, megszoktuk, hogy nincs... Az 5 db billenőablakból viszont csak 1 nyitható!!!!!! A többi be van reteszelve! Sofőr nem tudja kinyitni..Felháborító! Ilyen kocsit nem adunk ki! Kedves Dél-Pesti műszak: Menjetek a pcsába!

nohab Creative Commons License 2017.08.03 -1 2 114303

5*

 

sok ilyet szeretnék még itt olvasni :)

Előzmény: trizs77 (114294)
HarunBp Creative Commons License 2017.08.03 0 1 114302

Köszönöm! Csak azért kérdeztem, mert reggel ott láttam, biztos trolit pótolt.

Előzmény: gorcher (114299)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.03 0 1 114301

Szép...

Viszont az utolsó nyár, amikor 620-asok közlekedtek, 1977-ben volt. Viszont akkor még a legelső, 1976-os trolikról lehet szó, nem a második, 1978-as adagról.

Előzmény: trizs77 (114294)
BP-1 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114300

Az a szép, hogy ez még ma is simán megtörténhetne.  :-)

Előzmény: trizs77 (114294)
gorcher Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114299

Örs-Kőbánya (67/F9-ről jön így kiiktatásban).

Előzmény: HarunBp (114293)
gorcher Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114298

Hatalmas sztori Laci bá! :D

Előzmény: trizs77 (114294)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!