Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 114340

Be is találták a LOV-869-et.

Viszont kár, hogy az NJV-170-ről lemaradtak.

Előzmény: lapaj74 (114337)
Zahnrad Creative Commons License 2017.08.05 0 0 114339

A mérések idején a külső hőmérséklet 35,8 és 36,2 fok között változott.

Előzmény: lapaj74 (114338)
lapaj74 Creative Commons License 2017.08.05 -1 1 114338
Előzmény: gorcher (114332)
lapaj74 Creative Commons License 2017.08.05 -1 1 114337

Ha hétköznapra tud Dp.adni Volvot 85 re akkor hétvégén szolidabb kiadnásnál miért nem ?

Miért kell erőltetni és szivatni az utasokat a szemétláda LOV VH. kiadást a kukucskálós ablakokkal  miközban a Volvok a garban állnak ? Azokon legalább van normál méretű nyitható ablak . Ez aztán az utasbarát kiszolgálás . 

 

Mai naptól 68 szombaton is szóló .

g86 Creative Commons License 2017.08.05 0 2 114336

A fék meg kormány politika eredménye. 

Előzmény: gorcher (114330)
harmonikás01 Creative Commons License 2017.08.04 -1 0 114335

Sok fejben a farok csóválja a kutyát.......:) A cégnek van felelős munkavédelmi vezetője. Lehet hozzá menni panaszra, DE, neki alap kötelessége munkavédelmi auditot tartani/tartatni, ezekért a szakhatóságok felé felel. Elmulasztása büntetőjogi kategória, mivel csoportos veszélyeztetés......Én az ő helyében most frászban lennék

Előzmény: MCA-001 (114314)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.04 0 7 114334

Klíma maxon, fűtés maxon, ablak maxon. De mivel fagyasztott rénszarvascsecset olvasztani tervezték azokat a fűtőtesteket, így értelemszerűen hipp-hopp összejön az 50 °C, dacára a klímának és a menetszélnek. A klíma meg is hal közben, de előtte még rúg egyet a hűtőkörbe is, pont, aminek megóvása miatt jár a fűtés is.

Ha van buszból öngyilkos merénylő, hát az NJV-170 az.

Előzmény: gorcher (114332)
Irisbus Creative Commons License 2017.08.04 -2 2 114333

Bogáncs és Dél-Pest, a két csodagarázs :)

Előzmény: gorcher (114332)
gorcher Creative Commons License 2017.08.04 -4 10 114332

Gyalázat, undorító, gusztustalan!

 

Hát mi az, hogy 27 éves ember létemre konkrétan rosszul voltam, mikor leszálltam arról a szarról? Leszálltam Örsön, beromboltam az árkádba és ott pihegtem a légkondi alatt, mint valami nagypapi.

 

Tűzoltóságnál kitömték a kocsit, onnantól viszlát gyorsulás (jó túlzás, ha elérte a 30 km/h-t, onnantól már normálisan gyorsult) és viszlát levegő. És van azon a romhalmon 4 darab nyitható ablakfelület.

 

Hogy utazna rajta a tisztelt délpesti műszak vezetőségestül mindenestül, de egész nap! És szerencsétlen vezér is úgy nézett ki, mint akin átment a vonat. Nem hiszem el, hogy ez így egy kicsit sem balesetveszélyes.

 

Huh de nagyon felb@sztam magamat... én elhiszem, hogy ez a mai az év legmelegebb napja, de fényesen bizonyítják megint (a K és a V is), hogy mennyit érnek nekik nemcsak az utasok, hanem a saját embereik is.

 

És még mielőtt valaki azt hinné: MHU-750 @ 31: annál már egy genfi jobb időt csinál. Ajánlom kipróbálásra, jó nagyot fogtok csalódni.

Előzmény: BPO-105 (114331)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.04 0 3 114331

Én szóltam...

Az a gép maga a földi pokol.

Előzmény: gorcher (114330)
gorcher Creative Commons License 2017.08.04 0 8 114330

NJV-170 @ 168E: csigatempó, kopog a B tengely, a hátsó üléstámlák és hátul a padló is tűz forró és mértem rajta 38,5 fokot.
 
Gratulálok, csak így tovább, jöhet a lovagkereszt is a műszaknak ott a déli végeken... én szégyenlem magam. Meg lángolnak a tojásaim is majdnem...

BPO-105 Creative Commons License 2017.08.04 0 2 114329
Dante001 Creative Commons License 2017.08.04 0 6 114328

Nem konkrétan neked szólt, én csak kérdezek. Akinek nem inge...

 

Ugyanakkor tényleg vicc, hogy már legalább 10 éve ez megy. Akkor inkább vegyük le a klímát az összesről, csak plusz súly, azt vágjunk kabriót a buszokból, vagy nem tudom. Vicc!

Előzmény: RózsaszínPárduc (114320)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.08.04 0 2 114327

Ha ez így működne...

 

Az én időmben a legtöbb klíma valamit még reszelt a kezdéskori hőmérsékletben, de ebből te meg nem mondod, hogy egy-két óra múlva, amikor jön a gutaütés, mennyire lesz jó.

Előzmény: Dante001 (114305)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.08.04 0 0 114326

Az elsőhöz: azt garantálom, hogy a szerelőkig eljut az infó.

Előzmény: Dante001 (114315)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.08.04 0 4 114325

Nem büntetik, hanem "büntetik". És igen, ki van próbálva.

 

Aranyos, hogy mennyire naivak egyesek.

Előzmény: RózsaszínPárduc (114312)
nohab Creative Commons License 2017.08.04 0 2 114324

eseményes.

Előzmény: gorcher (114322)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.04 0 0 114323

Akkor kinek van a dologhoz köze? Kinek a hatásköre? Név, elérhetőség, mert akkor lehetne közvetlenül írni az illetékesnek.

Előzmény: RózsaszínPárduc (114320)
gorcher Creative Commons License 2017.08.04 0 2 114322

Egy szem drága hibridünk, hogy hogy már két hete a Volvo telepen van? Vagy a többi 40 állapotfelméréséhez kapcsolódna ottléte?

nina79 Creative Commons License 2017.08.04 -3 7 114321

Az NCZ és MFW Volvo-k állapota siralmas. Nem is értem, hogyan engedhetnek ilyen állapotú járműveket forgalomba,hogyan akarnak ilyenekkel színvonalas szolgáltatást nyújtani. Hiába jelzik a járművezetők a hibákat, legyen az a klíma, vagy  kinyílik az ajtó, nem bír elindulni a  busz, a hibákat nem javítják ki. Gyakran a cserebusz is rossz, ha napközben le is cserélik  a járművet.

Ez a hőleváltás jól hangzik, de vajon alkalmazzák-e? Tegnap a Széll Kálmán téren láttam egy villamosvezetőt, idősebb úr, fején törölköző... őrá nagyon ráfért volna egy váltás.

Egy buszon pedig láttam, hogy a vezető  -szó szerint- kilógó nyelvvel,  csurom vizesen, nagy erőfeszítéssel tekerte a kormányt. ( Pedig ez egy Modulo volt) Élmény lehet így dolgozni... Nem csoda, ha senki nem jelentkezik a BKV-hoz.

 

RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.08.04 0 0 114320

???

Hogy jön ez a kérdésemhez?

És nekem tulajdonképpen mi közöm az általad feltett kérdéshez?

Előzmény: Dante001 (114313)
kristoof Creative Commons License 2017.08.04 0 7 114319

Harmadrészt meg azt se felejtsük el, hogy a BKV is egy kádertemető, nehéz utasítani olyan embert bármire is, aki valami fontos embernek a valakije. Ez az állami és önkormányzati cégekre, sajnos, egyre gyakrabban igaz.  

Előzmény: nemeza (114318)
nemeza Creative Commons License 2017.08.04 -1 4 114318

Munkaerő hiánnyal küzdő cégeknél rosszabb a morál es nehezebb motiválni aaz embereket, főleg, ha relatíve a lóvé se sokat enged..

Nem bonyolult.

Másrészt hiaba akar egy vezető jót, ha a szervezet túl nagy / esetleg nincs elég közvetlen kapcsolat.

Ezt mind csak általánosságban írtam.

Előzmény: MCA-001 (114317)
MCA-001 Creative Commons License 2017.08.03 -2 9 114317

Érdekesen működhet a BKV, ha a vezérigazgató helyettes utasításait ilyen szinten nem veszik figyelembe az alkalmazottak:(((

 

Sorry Lacus

Előzmény: Il Leone (114316)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.03 -1 7 114316

Dél-Pestre Lacus már több ízben rászólt, nem csak az idén, de tavaly is. Még hányszor kell szólni, és honnan, hogy az üe. vezetőinek és dolgozóinak jelentsen is valamit?

Előzmény: MCA-001 (114314)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.03 0 6 114315

Azt kéne kideríteni hogy honnan indul ez az állandóan fennálló probléma.

 

- a járművezető, mert nem szól? vagy nem mer?

- a műszak, mert szól a járművezető, csak leszarják, javítva?

- a BKV vezetése, mert nem rendelik el időben a kocsik felülvizsgálatát, javítását?

- a BKK vezetése, mert mindegy milyen a kocsi, csak legyen kint mert AP?

Előzmény: MCA-001 (114314)
MCA-001 Creative Commons License 2017.08.03 0 2 114314

A BKV/BKK vezetőinek kellene ezt jelezni az illetékes garázs vezetőinek, hogy ugyan már nem megy ez így tovább.

 

Amennyiben ez a jelzés megtörtént, de nagyon úgy néz ki, hogy nem érte el a hatását el kellene gondolkodnia mindenkinek, hogy akkor mégis milyen vezető az akinek az utasítását nem veszik figyelembe.

 

A farok csóválja a kutyát, vagy fordítva...

 

De van olyan BKK/BKK-s vezető aki a sarkára mer állni ebben a kérdésben? (is)

Előzmény: Dante001 (114313)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114313

Én is tök őszintén kérdezem, hogy miért nem sikerül egyik évben sem megoldani ezt a klímakérdést, már nagyon sok éve.

 

Jövőre sem lesz jobb, lesz + 40 db klímás hibrid Volvo ugyebár. Azon pláne kacinfántos lesz, hogy ne merítse le szarrá magát a klímával, a T&J-s kocsikon is csak a szoftvermódosítás segített.

Előzmény: RózsaszínPárduc (114312)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.08.03 -2 11 114312

Ki mondja ezt a hülyeséget, hogy büntetik? Bármelyik járművezető egyszer is kipróbálta már, hogy nemet mondott? Vagy csak bokáig össze van szarva, mert "avitézydávidkamegmondtahogymegleszünkértebaszva", és azóta egymást hergelik ezzel? Vagy hogy van ez? Tényleg őszintén kérdezem.

Előzmény: Dante001 (114311)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.03 -2 9 114311

Miért büntetik azt, aki nem akar szarral dolgozni? Nem kéne némi változás a fejekben?

Előzmény: g86 (114310)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!