Keresés

Részletes keresés

08-73 Creative Commons License 2017.08.06 0 2 114353

"

...és az pont MHU-s volt?

 

Úgy tűnik."

 

 

Nem éppen: 97E-re Conectokat ad az Arriva.

Előzmény: kristoof (114352)
kristoof Creative Commons License 2017.08.05 -4 1 114352

Nem mutatta meg, mert miért tette volna, hiszen tőlem kapták az adatokat, amit én csesztem el. 

 

...és az pont MHU-s volt?

 

Úgy tűnik.

 

Egyébként nagyon irreleváns a kérdés. Attól függetlenül, hogy a genfi 97E-n volt és nem a 169-en, ment rajta a légkondi, ahogy a Volvo 7900A-n is.  Ráadásul ugyanazon a szakaszon mértük mindkét buszt, amelyeknek a rendszámát legalább sikerült eltalálni.

Előzmény: Peto (114350)
Peto Creative Commons License 2017.08.05 0 2 114351

Rendszeresen járt 1 Volánbuszos kocsi a 97E-n két éve, a profiltisztítás óta nem volt ilyen a vonalon.

Előzmény: Il Leone (114346)
Peto Creative Commons License 2017.08.05 -2 1 114350

Az Index nem mutatja meg közlés előtt a cikket? 97E-n jellemzően Arrivás kocsik járnak, oda 1-2 BKV-s kocsi esik be délután, és az pont MHU-s volt?

Előzmény: kristoof (114347)
Peto Creative Commons License 2017.08.05 -3 1 114349

Igen, azt sem tudják, hányas buszra szálltak, pedig tényleg szuper szakértők végezték a méréseket (cikk végén zárójelben). A cikk egyébként 11 mérésről szól, azt rangsorolták hőfok szerint, a sor legvégén lévőnél semmi problémájuk nem volt a hőmérséklettel, de már a 8. helyen lévő 97E Volánbuszos Volvonál (?) is elfogadhatónak tartották az eredményt.

Előzmény: Lucky76 (114345)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.05 -3 1 114348

Ahogy láthatóan a BKV-s Volvo kocsikon sem. Azért az a 39,1 fok brutális. Ahogy az is durva, hogy a teszt arany és ezüstérmese is Kőbánya legfontosabb két viszonylatán jött össze.

Mostmár csak azt volna jó tudni, hogy a két inkriminált BKV Volvo csuklós kocsin nem működik a klíma, vagy esetleg csak a járművezető nem kapcsolta be?

Előzmény: kristoof (114347)
kristoof Creative Commons License 2017.08.05 -1 1 114347

Felcserélődött a kettő. Van ilyen. Igaz a dél-pesti klíma giondokon nem segít, hogy felcserélődött két buszvonal. :-(

Előzmény: Peto (114344)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.05 -5 0 114346

Rendszeresen szokott közlekedni Volánbuszos Volvo a 97E-n, és már én is láttam 169E-n BKV-s kocsit is.

Előzmény: Peto (114344)
Lucky76 Creative Commons License 2017.08.05 -4 3 114345

Sikerült megragadni a lényeget.

Előzmény: Peto (114344)
Peto Creative Commons License 2017.08.05 -6 9 114344

Jó cikk, szakértőktől: genfi Volvo a 169E-n, Volánbuszos Volvo a 97E-n.

Előzmény: lapaj74 (114338)
gorcher Creative Commons License 2017.08.05 0 0 114343

Köszönöm!

Előzmény: torqmatic (114342)
torqmatic Creative Commons License 2017.08.05 0 2 114342

Közel 14 év.

Előzmény: gorcher (114341)
gorcher Creative Commons License 2017.08.05 0 1 114341

Valakinek véletlenül nincs meg, hogy mennyi most 2017-ben a BKV buszainak átlagéletkora?

BPO-105 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 114340

Be is találták a LOV-869-et.

Viszont kár, hogy az NJV-170-ről lemaradtak.

Előzmény: lapaj74 (114337)
Zahnrad Creative Commons License 2017.08.05 0 0 114339

A mérések idején a külső hőmérséklet 35,8 és 36,2 fok között változott.

Előzmény: lapaj74 (114338)
lapaj74 Creative Commons License 2017.08.05 -1 1 114338
Előzmény: gorcher (114332)
lapaj74 Creative Commons License 2017.08.05 -1 1 114337

Ha hétköznapra tud Dp.adni Volvot 85 re akkor hétvégén szolidabb kiadnásnál miért nem ?

Miért kell erőltetni és szivatni az utasokat a szemétláda LOV VH. kiadást a kukucskálós ablakokkal  miközban a Volvok a garban állnak ? Azokon legalább van normál méretű nyitható ablak . Ez aztán az utasbarát kiszolgálás . 

 

Mai naptól 68 szombaton is szóló .

g86 Creative Commons License 2017.08.05 0 2 114336

A fék meg kormány politika eredménye. 

Előzmény: gorcher (114330)
harmonikás01 Creative Commons License 2017.08.04 -1 0 114335

Sok fejben a farok csóválja a kutyát.......:) A cégnek van felelős munkavédelmi vezetője. Lehet hozzá menni panaszra, DE, neki alap kötelessége munkavédelmi auditot tartani/tartatni, ezekért a szakhatóságok felé felel. Elmulasztása büntetőjogi kategória, mivel csoportos veszélyeztetés......Én az ő helyében most frászban lennék

Előzmény: MCA-001 (114314)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.04 0 7 114334

Klíma maxon, fűtés maxon, ablak maxon. De mivel fagyasztott rénszarvascsecset olvasztani tervezték azokat a fűtőtesteket, így értelemszerűen hipp-hopp összejön az 50 °C, dacára a klímának és a menetszélnek. A klíma meg is hal közben, de előtte még rúg egyet a hűtőkörbe is, pont, aminek megóvása miatt jár a fűtés is.

Ha van buszból öngyilkos merénylő, hát az NJV-170 az.

Előzmény: gorcher (114332)
Irisbus Creative Commons License 2017.08.04 -2 2 114333

Bogáncs és Dél-Pest, a két csodagarázs :)

Előzmény: gorcher (114332)
gorcher Creative Commons License 2017.08.04 -4 10 114332

Gyalázat, undorító, gusztustalan!

 

Hát mi az, hogy 27 éves ember létemre konkrétan rosszul voltam, mikor leszálltam arról a szarról? Leszálltam Örsön, beromboltam az árkádba és ott pihegtem a légkondi alatt, mint valami nagypapi.

 

Tűzoltóságnál kitömték a kocsit, onnantól viszlát gyorsulás (jó túlzás, ha elérte a 30 km/h-t, onnantól már normálisan gyorsult) és viszlát levegő. És van azon a romhalmon 4 darab nyitható ablakfelület.

 

Hogy utazna rajta a tisztelt délpesti műszak vezetőségestül mindenestül, de egész nap! És szerencsétlen vezér is úgy nézett ki, mint akin átment a vonat. Nem hiszem el, hogy ez így egy kicsit sem balesetveszélyes.

 

Huh de nagyon felb@sztam magamat... én elhiszem, hogy ez a mai az év legmelegebb napja, de fényesen bizonyítják megint (a K és a V is), hogy mennyit érnek nekik nemcsak az utasok, hanem a saját embereik is.

 

És még mielőtt valaki azt hinné: MHU-750 @ 31: annál már egy genfi jobb időt csinál. Ajánlom kipróbálásra, jó nagyot fogtok csalódni.

Előzmény: BPO-105 (114331)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.04 0 3 114331

Én szóltam...

Az a gép maga a földi pokol.

Előzmény: gorcher (114330)
gorcher Creative Commons License 2017.08.04 0 8 114330

NJV-170 @ 168E: csigatempó, kopog a B tengely, a hátsó üléstámlák és hátul a padló is tűz forró és mértem rajta 38,5 fokot.
 
Gratulálok, csak így tovább, jöhet a lovagkereszt is a műszaknak ott a déli végeken... én szégyenlem magam. Meg lángolnak a tojásaim is majdnem...

BPO-105 Creative Commons License 2017.08.04 0 2 114329
Dante001 Creative Commons License 2017.08.04 0 6 114328

Nem konkrétan neked szólt, én csak kérdezek. Akinek nem inge...

 

Ugyanakkor tényleg vicc, hogy már legalább 10 éve ez megy. Akkor inkább vegyük le a klímát az összesről, csak plusz súly, azt vágjunk kabriót a buszokból, vagy nem tudom. Vicc!

Előzmény: RózsaszínPárduc (114320)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.08.04 0 2 114327

Ha ez így működne...

 

Az én időmben a legtöbb klíma valamit még reszelt a kezdéskori hőmérsékletben, de ebből te meg nem mondod, hogy egy-két óra múlva, amikor jön a gutaütés, mennyire lesz jó.

Előzmény: Dante001 (114305)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.08.04 0 0 114326

Az elsőhöz: azt garantálom, hogy a szerelőkig eljut az infó.

Előzmény: Dante001 (114315)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.08.04 0 4 114325

Nem büntetik, hanem "büntetik". És igen, ki van próbálva.

 

Aranyos, hogy mennyire naivak egyesek.

Előzmény: RózsaszínPárduc (114312)
nohab Creative Commons License 2017.08.04 0 2 114324

eseményes.

Előzmény: gorcher (114322)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!