Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 114386

Azokon szerintem még retesz sincs. De ne aggódj, mindig nyitva vannak rajta.

Előzmény: dcs100 (114381)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.08 0 1 114385

Kivettek egy mezőt? Nocsak...

Előzmény: Balázs1a (114376)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.08 0 2 114384

Hasznosnak és érdekesnek tartanám. Remélem, hogy tényleg lesz hozzá türelmed és időd.

Előzmény: Törölt nick (114368)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.07 0 3 114383

Nagyon köszönjük a lehetőséget. Remélem lesz hely számomra is.

Előzmény: Törölt nick (114368)
dcs100 Creative Commons License 2017.08.07 0 2 114382

Gondolom nincs több kiadható Volvo Kelenföldön.

Előzmény: HarunBp (114380)
dcs100 Creative Commons License 2017.08.07 0 4 114381

Így van, majd megyünk, és szépen egyesével kinyitogatjuk a bereteszelt ablakokat, amire más nem képes.

Előzmény: gorcher (114378)
HarunBp Creative Commons License 2017.08.07 -2 0 114380

Mit keres a 109/F12-n a 11-72??

kristoof Creative Commons License 2017.08.07 -2 7 114379

Majd az utas szépen elmegy a Dél-pesti garázs nyílt napjára és utána már nem fogja érdekelni, hogy miért nincs hűtés/fűtés a Dél-pesti buszokon. Egy nyílt nap után máris tökéletesek lesznek a buszok, márciusban kellett volna csinálni.

Előzmény: Zahnrad (114377)
gorcher Creative Commons License 2017.08.07 -3 8 114378

Egy az öt arányban eltaláltátok: semmit nem csináltak vele.

 

Volt már veletek olyan, hogy egy hsz-t tízszer írtok át, mert valamit mondani akartok, de az úgy, ahogy a fejetekben van, valahogy megfogalmazhatatlan? Mint azon az NWZ-774-en a táblatartó. Na mindegy.

 

Mehetek majd én is, ugye? Mert azt nyilván láttátok, amit írtam utoljára. Bár azért vagyunk egy páran nevezők a versenybe. Persze nem az összes itt topikoló, csak egy hatan, heten.

 

Meg én nem vagyok képes megérteni, hogy ha egy típushoz alkatrészt se tudok szerezni, akkor miért nem ismerem be, hogy hiba volt a beszerzés és engedem el a kb. 20 darabos flottát?

 

Még én nem vagyok képes megérteni, hogy ha nincs megfelelő alkatrész, akkor miért adják ki tudatosan a hibás kocsit?

 

Meg én nem vagyok képes megérteni, hogy miért ez az egyedüli reakció a jelzett problémákra, ami kézzel fogható?

Előzmény: gorcher (114375)
Zahnrad Creative Commons License 2017.08.07 0 8 114377

Ez jó és kell és szuper. De! Az utas, aki ugyanannyit fizet, mint a VT-Arriva szolgáltatásáért (vagy ahogy az előttem szólók is mondták, egy másik BKV-s garázs területére született), ami ehhez képest ég és föld, azt ez hol érdekli? Lesz neki hűtött utastere? Nem fog megállni alatta napjában tizenhétszer a CNG flotta?

 

A körülményéken páran ismerik, inkább az az érdekes, hogy máshol miért lehet abból többet kihozni, illetve miért is alakult ez így?

Előzmény: Törölt nick (114368)
Balázs1a Creative Commons License 2017.08.07 0 8 114376

Az újabb adag svájci Citarók közül (amelyeknek az előéleteit írogattam eddig), az első szóló forgalomba helyezésre került, PCC-926-ként. Gondolom, sorban követi majd a többi is. (A forgalomba helyezést úgy értem, hogy megkapta a magyar rendszámot, de továbbra is Fehérváron áll.)

gorcher Creative Commons License 2017.08.07 -2 11 114375

Nos, kimentem hozzá 99-esre. Szerintetek csináltak vele valamit péntek óta?

Előzmény: gorcher (114372)
MCA-001 Creative Commons License 2017.08.07 -1 6 114374

A dp-i igényesség margójára...

Nincs 4 db metrikus csavar a garázsban, hogy szigetelő szalaggal kell rögzíteni a pár hónapja felújított buszban a háttámlát?

 

Előzmény: Törölt nick (114373)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.07 0 11 114373

Személy szerint arra lennék kíváncsi, hogy Cinkotán miért másabb a helyzet, mint Délpesten, Kőbányán, vagy Kelenföldön? 

 

Ezt a Volvo7700A-ra értem, mert ugyanez a típus 4 garázsban is megtalálható. 3 széria van (FJX, FKU, FLR), amik között 1-1 év különbség van. Valóban az FLR-ek a legfiatalabbak és Cinkotán azok vannak, de szinte az egész FKU széria átesett egy nagyobb felújításon mostanában és egyre több FJX-es kocsi újul meg. Típusra ugyanazok a buszok, és mégis idén nyáron bármikor Cinkotás Volvón utaztam a melegben nagyon kellemes volt a klíma, és 1-2 esetet leszámítva mindig működött (független attól, hogy a kocsi átesett-e felújításon, vagy nem).

 

Ellenben Kelenföld, Kőbánya és Délpest által üzemeltetett Volvóin valamiért nem akar működni a klíma, még úgysem, hogy pár kocsi idén/tavaly esett át nagyobb felújításon. Pénteken a 40 fokos kánikulában 4 FJX-es (FJX-188, FJX-190, FJX-205, FJX-235) Volvón utaztam és egyiken sem működött a klíma. Sajnos ugyanez a tapasztalat Kőbánya és Délpest esetén is az FKU-s Volvókkal.  

 

Mi az oka annak, hogy ugyanaz a típus és a Cinkota által üzemeltetett 11 éves kocsikon tudnak hűvöst csinálni, viszont nem tudok olyan 12 éves FKU-t kifogni, amin működne a klíma rendesen, vagy olyan 13 éves FJX-es kocsit?

 

Ahogy korábban említettem az a szomorú, hogy nem csak a lelakott FJX-en nem működik, hanem a felújított kocsikon sem. VH esetén megtudom érteni, hogy más típus, utólag beszerelt klíma és nehéz üzemeltetni stb. De itt azonos típusról van szó és látszik, hogy Cinkotán képesek rá, hogy 11 éves léttükre hűvöst csinálni, akkor az ember joggal várhatja el, hogy a másik 3 garázs is tudja ezt a színvonalat hozni. Remélem ez ügy kapcsán tudsz nekem választ adni, mert érdekelne ennek az oka. 

Előzmény: Törölt nick (114368)
gorcher Creative Commons License 2017.08.07 0 1 114372

Tehát ha most kimegyek az NJV-170-hez a 99-esre, akkor minden pénteki hibája meg lesz még ma is. Alacsony fordulaton nincs teljesítmény, zúgó, de nem működő klíma, lomha ajtók, forró üléstámlák és padló a motor feletti részen.

Előzmény: Törölt nick (114368)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.08.07 0 5 114371

Egyelőre nem, mert nincs nekik kijelölve, félretetetve. De mindenképpen cél - nem biztos, hogy megvalósítható az okmányirodai elmúlt évekbeli fokozatos elrugalmatlanodása miatt - hogy folytatólagosan XXX-530, -531, esetleg XXX-930, -931 legyenek.

Előzmény: BPO-105 (114367)
MCA-001 Creative Commons License 2017.08.07 0 0 114370

Szuper lenne:)

Előzmény: Törölt nick (114368)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.07 0 0 114369

Nem szeretném én spojlerezni, azthiszem mondták már de nem tudom pontosan.

Ha RP úr úgy gondolja majd tájékoztat benneteket!

Előzmény: BPO-105 (114367)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.07 -2 29 114368

A délpesti tevékenységet számos kritika érte a közelmúltban itt. Nem kezdeném el minősíteni a jogosságot, annyi biztos, hogy a becsületesen dolgozó műszaki munkatársaknak rosszul esik.

De nem is ez a lényeg itt: úgy gondolom, hogy érdemes szeptemberben egy üzemlátogatást a topiklakóknak szervezni. Ha lehet nem sajtónyilvános módon (most nem ez a cél, bár lehet ez rugalmas), és persze regisztráltan (részletek később).

Amit tennénk: adnák egy rövid szóbeli tájékoztatást a műszaki helyzetről, külön kitérve a klíma kérdéskörre.

Utána raktár és üzemátogatás, nem patyomkinfalut szeretnénk bemutatni hanem a jelen helyzetet.

 

SzL 

BPO-105 Creative Commons License 2017.08.07 0 0 114367

Rendszámokat tudhatunk már?

Előzmény: Törölt nick (114366)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.07 0 3 114366

Lényegében adminisztratív okai vannak, hogy a 2 busz felújítása nem kezdődött el.

A Volvo felújítási szerződést az üzemeltetési terület használja, kezeli, de a 2 genfi más kalapból lesz megcsinálva, így ezt szerződésesen is rendezni kell.

Előzmény: Viko88 (114365)
Viko88 Creative Commons License 2017.08.07 0 1 114365

A Kelenföldi garázsban még mindig ott áll az a két Genfi Volvo? Nevezetesen, ex 350 és 371?

Ugyanis, javítson ki valaki, de nemrég SzL írta, hogy a korábbi hasznalt 4 vagy 5 darabos csuklós tenderből, csak két kocsit sikerült szerezni. Amiknek már elvileg készül is a honosításuk talán Mátyásföldön!

És hamar Kelenföld, azt tudja valaki hogy miért áll közel egy hónapja FJX-187 vágy hogy a 231 mikor kerül forgalomba?

430 322 Creative Commons License 2017.08.06 -3 2 114364

Pontosabb időintervallum kéne, hogy visszatudjak keresni, milyen Volánbuszos kocsik jártak a 97E-n. Volt több is, az egyik a 84E-ről szerelt át, maradt egész nap a vonalon (általában az MOS-273), 2; a másik a 169E-ről szerelt át, de csak 1 kanyart ment (általában az MOS-254). Ettől függetlenül nem értem, miért kellett éveket visszamenni egy ilyen lejárató cikk megírásához, amikor akkoriban a Volánbusz kocsijai majdhogynem újnak számítottak, nem utaztam olyan buszával, amin nem működött volna a légkondicionáló.

Előzmény: Peto (114351)
torqmatic Creative Commons License 2017.08.06 0 3 114363

Na, bezzeg az utastéri világítás az fel van kapcsolva állandóan még szikrázó napsütésben is (nem csak itt, hanem a VT buszain is)...

Előzmény: Zahnrad (114361)
toto92 Creative Commons License 2017.08.06 -5 4 114362

Biztos azért, mert nincs pénz és spórolni kell az izzóval.

Előzmény: Zahnrad (114361)
Zahnrad Creative Commons License 2017.08.06 -1 9 114361

Azért annak van egy erősen balesetveszélyes bája, hogy a PDB-s Conectók vezérei közül több is este 9-kor, sötétben, szakadó esőben LED-es nappali menetfénnyel közlekedik. Az oktatás nem tartalmazza, hogy fel kéne kapcsolni ilyenkor a tompítottat?

Peto Creative Commons License 2017.08.06 -1 0 114360

Csak amatőr! Tényleg elírtam, nem MHU, hanem MHK. Délután előfordulhat a 97E-n, de inkább FLR-es Volvo szokott jönni BKV részéről.

Előzmény: kristoof (114357)
kristoof Creative Commons License 2017.08.06 -3 4 114359

LOV-864-en sokan vannak, rettenet idő van! 

08-73 Creative Commons License 2017.08.06 -2 0 114358

Úgy értettem, hogy Arriva-részről van csak Conecto. BKV-s részről a Cinkotás Volvokat vágom, hogy jelen vannak a vonalon azok is.

Előzmény: Törölt nick (114354)
kristoof Creative Commons License 2017.08.06 -4 1 114357

Ő is szakértő! :-) :-D

Előzmény: Zahnrad (114356)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!