Keresés

Részletes keresés

nohab Creative Commons License 2017.08.10 0 0 114440

Nem tekinthető konstrukciós hibásnak egy olyan berendezés, amely új korában két-három éven át jól működött. 

 

Elvonatkoztatva mindentől amiről a konkrét kérdés kapcsán szó van, ha mondjuk az újonnan vett autód motorja 3 éves korában beállna, akkor is ezt mondanád? És mondjuk nem csak a tiéd, hanem másoké is?

 

Ez szigorúan elméleti általános sík a felvetésedre, nincs köze a BKV-s témához.

 

Előzmény: g86 (114416)
John Howard Creative Commons License 2017.08.10 0 2 114439

OFF

Hú, hát van valaki, aki még emlékszik arra a kis játékos ujjgyakorlatra? :-o

ON

 

Előzmény: Törölt nick (114438)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.10 0 1 114438

Trolibuszból ugyebár van/volt remote. ;)

Előzmény: John Howard (114437)
John Howard Creative Commons License 2017.08.10 0 4 114437

Lehet, hogy nem mindegy: remot, vagy remote...

Előzmény: Joe0401 (114436)
Joe0401 Creative Commons License 2017.08.10 0 0 114436

Ezt kifejtenéd érthetően?

Előzmény: BPO-105 (114427)
John Howard Creative Commons License 2017.08.10 0 1 114435

OFF

A rendőrségi vizsgálat befejeztéig nem törnék pálcát sem a személygépkocsi, sem az autóbusz vezetője felett.

(A hírek szerint nem biztos, hogy a járművek esemény utáni helyzetéből le lehet vonni az egyértelmű következtetést a felelősség elbírálása szempontjából.)

ON

 

Előzmény: 6243 (114433)
18-09 Creative Commons License 2017.08.10 -1 0 114434

Pedig úgy vergődtek a pótlás miatt, hogy mennyire fontos, stb... erre ilyen hulladékokat küldenek oda. TapZs........................ 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (114431)
6243 Creative Commons License 2017.08.10 -1 9 114433

Egyrészt az nem a BKV kocsija, másrészt meg az autóban meghalt az utas, szóval legkevésbé az MHU a szegény...

Előzmény: Macskaszemek (114430)
BU 20-26 Creative Commons License 2017.08.10 -1 0 114432

Azt hiszem, ha megérkeznek a hybridek cinkotára, akkor pár Ik260ast célszerű lesz átirányítani Kelenföldre. Valahogy mostanában nem remekelnek a Volvo 7000esek.4

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.08.10 0 1 114431

Éppen ezaz, hogy nálam azok még nem lettek átszínezve. Pedig a 195ről tudtam.

 

Más: NJV-177@2

Ugyan van benne 4 nyitható ablak is, mégis kiváló szauna este10 előtt 10 perccel is.

Előzmény: bpi-211 (114429)
Macskaszemek Creative Commons License 2017.08.10 -2 0 114430

Szegény MHU-750 jól összetört :(

bpi-211 Creative Commons License 2017.08.10 0 0 114429

De, azok, 195 már vagy 1 hónapja kész, a 231 vszeg friss, valamelyik nap láttam az 5-ösön. A lényeg, hogy akkor ezek szerint mégsem vagyok annyira lemaradva és több nincs. :)

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (114428)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.08.10 0 0 114428
Előzmény: bpi-211 (114424)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.10 -1 11 114427

Amelyiknek új elemet vesznek a távirányítójába.

Előzmény: Joe0401 (114426)
Joe0401 Creative Commons License 2017.08.10 -2 0 114426

Körvonalazódik-e már, hogy melyik remote Ikarus megy idén Polgárra?

flugosmotoros90 Creative Commons License 2017.08.10 0 0 114425

Néha azért van, amikor mosolyra fakad az ember.
Ez most ilyen volt.

Itt is elhangzott, nem egyszer és aki egy kicsit ismeri a helyzetet pontosan tudja, hogy mi a helyzet.
Értjük, mi mért történik, talán el is fogadjuk.
De ezt talán mégsem kellene..... nem magad miatt, hanem azok miatt, akik kimennek ezekkel a kocsikkal.
Ráadásul úgy, hogy az általad feltett kérdésre pontosan tudod a választ.

Előzmény: RózsaszínPárduc (114312)
bpi-211 Creative Commons License 2017.08.10 0 0 114424

Apropó Skyblue Volvo. FJX-ek terén teljesen elvesztem. Szívesen veszem a kiegészítést. :) A listámon ezek vannak: 189, 191, 194, 195, 203, 204, 205, 212, 213, 217, 224, 227, 231, 233, 235. Illetve egy még biztosan készül, az melyik? Futár alapján a 187, 223 volt rég bejelentkezve.

Előzmény: Aron_son (114423)
Aron_son Creative Commons License 2017.08.10 0 2 114423

Semmi komolyabb, már javítják. Szerintem egy-két hét és újra utcán.

 

* * *

 

FKU-920 skyblue.

Előzmény: 430 322 (114388)
gorcher Creative Commons License 2017.08.10 -1 2 114422

OFF Nem. ON

Előzmény: Törölt nick (114421)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.10 -4 0 114421

OFF Dobnál nekem egy mailt a maszek címemre? Asszem, publikus. :)

Előzmény: gorcher (114420)
gorcher Creative Commons License 2017.08.10 -4 2 114420

Nem mondok semmit, már várom így is mikor visz el éjjel a tekk. Minden így a legjobb!

Előzmény: Törölt nick (114400)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.10 0 0 114419

A 187 tényleg úgy mutat több szempontból is, mintha a másik 21 mind csak az ő alkatrészbázisa lenne, az tény. Viszont most a 170-ben is kellemesen csalódtam a reggel. (Azt nem tudom, mit művelt délután.)

Előzmény: Törölt nick (114408)
Zahnrad Creative Commons License 2017.08.09 0 2 114418

Jó lenne, ha a GT-projektre elfolyt pénz a klímákra jutna. Az ilyen használt buszt építsünk kvázi új járművé (de legalább 80%-ába kerüljön) bohóckodás nem azoknak az országoknak a sajátja, amiket fejlettségben utol szeretnénk érni. Még csak nem is a szomszédos országoké.

Előzmény: Törölt nick (114406)
Zahnrad Creative Commons License 2017.08.09 -1 7 114417

*****

 

Kis történet ma estéről:

 

FJX-227: @9-es, 19:16-is indulás a Bogdáni útról. Felújított, nagyablakossá átépített. Ablakok zárva, felszállva nincs hidegebb, de zúg a klíma, meg mintha szárazabb lenne a benti 32 fok a kintitől. Szép és jó, az első megállásnál az utastéri világítás villan egyet, majd tovább világít. Elindulásnál szintén. Evvel párhuzamosan kondenzátor ventilátorok alapjáraton elhalkulnak vagy le is állnak, elinduéva felprögnek, utastéri befúvás dettó. Egy idő után a világítás mellett már a befúvás is leáll egy-egy pillanatra. Kb. Margit-híd magassága. A hídon már az utasok nyitják az ablakokat.

 

Remélem csak ennek a busznak ment tropára az akksija, nem pedig a generátor van alulméretezve a klímához. Ha igen, akkor az utastéri világítást nem kéne nappal égetni. Hátha ez is segít. Rááadásul egy ilyen játékkal szerintem a kompresszort is rövid úton le lehet nullázni.

 

Bonyolult rendszer, rendszerszemeléletben kéne tudni üzemeltetni. Értem én, hogy kényelmes vót' a 200-as Ikarusba belerúgni és ment tovább, de azzal csak magunkat minősítjük és negatív irányban, ha egy picit is bonyolultabb rendszerről már fingunk sincs. Ez mély butaság,. lustaság és beleszarás. Mondjam melyik népcsoport sajátja vagy rájönnnek az illetékesek maguktól is?! Azok őkis? Ugye nem?

Előzmény: flugosmotoros90 (114407)
g86 Creative Commons License 2017.08.09 0 3 114416

Nem tekinthető konstrukciós hibásnak egy olyan berendezés, amely új korában két-három éven át jól működött. 

Előzmény: Il Leone (114411)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.09 0 3 114415

Ezzel teljesen egyetértek, de ezzel az is össze függésben hozható, hogy az utasok 95% nem tudja, hogy a BKV milyen helyzetben van. SZL, RP párszor már leírta ide, hogy gyakorlatilag új busz vásárlásra alig vagy nincs is lehetőség, miközben igény és akarat lenne rá. A probléma, hogy 2013-tól kezdve, amikor elkezdődött a kiszervezés, azóta elkezdett mélyülni egy szakadék a BKV és a VT között. Most ez mintha megállni látszana, de sajnos ehhez idő kell. Én is szenvedek rengeteget a klímátlan VH-on, és azon, hogy Cinkota kitudja adni a klímás Volvot, de erre Délpest/Kelenföld/Kőbánya már nem képes és süljenek a kocsikon. Legalább a hőségriadóban lehetne az egy szemlélet, hogy a levegőtlen szaunák helyett inkább kiküldik az Ikarusokat, mivel jobban járnának az emberek a hideg víz mellett. A probléma az is, hogy a BKK nem foglalkozik ezzel a problémával, mivel ujjongva örül az ap-nek, és hirdeti a 100%-os klímát a nyári hőségben, miközben aki rendszeres utazó, az tudja, hogy ez egy nagy hazugság. 

Előzmény: Il Leone (114411)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.09 -1 3 114414

Elég szomorú, hogy a 2 éves Modulok itt tartanak. Bár Kelenföldtől mit várna az ember, amikor évről évre zuhan a színvonal. Korábban írtam is a Volvo7700A-ról pár sort, amiben leírtam, hogy nem mindegy hogy melyik garázs járművén utazik az ember. Jelenleg Cinkota és Óbuda az a 2 BKV-s divízió, ahol saját tapasztalataimra hivatkozva pozitív irányban haladnak a dolgok üzemeltetés terén. Kelenföldön nem tudom mi történik, de ezek szerint ott is nagy a baj, ha már a 2 éves járműveket sem tudják rendesen üzemeltetni. A lelakott FJX-es kocsikról is sokat írtam és azok tényleg borzalmasak, ahogy a felújítottakon sem tudják a klímát működtetni. 

Előzmény: Hnorbert (114410)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.09 0 1 114413

A probléma az, hogy minden esetben a rendszer leggyengébb láncszeme a mérvadó.

 

Tudom, munkaerőhiány van, kevés a fizetés, a munkakörülmények olyanok, amilyenek, de ha a lelkiismeretes személyzetet zavarja a szerintem teljesen jogos kritika, és mondjuk látják a nem becsületes kollégáikat, akik miatt a megítélésük még rosszabb, akkor az ellen csak ők tudnak tenni, ahogy a katonaságnál is ilyen-olyan módszerrel rá lehetett venni a renitens egyéneket is bármire, úgy itt is meg kell tudni ezt oldani.

Előzmény: Törölt nick (114400)
18-09 Creative Commons License 2017.08.09 0 3 114412

Mondjuk a Modulokon azért van, hogy meglehet fulladni...

 

Érdekes módon a sokat szidott Localokon még most is remekül megy a klíma. 

Előzmény: Törölt nick (114409)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.09 -1 2 114411

Mert én még nem, az más kérdés, hogy a 17 éves LOV-on nem úgy mennek a dolgok, mint a pár éves vadi új MAN és Merecedes esetén.

 

Tudod a gond ezzel az eszmefuttatásoddal csak annyi, hogy az itt OFF élőállat szállításnál a jogszabályt egyáltalán nem érdekli, hogy 0 vagy 20 éves az a járműszerelvény, mindkét esetben teljesíteni kell a törvény által előírtakat.

 

Az pedig az egész világ szégyene, hogy élőállat szállításra vannak konkrét paraméterek, amiket törvény ír elő, addig a személyszállításban ilyen nincsen.

 

De a kérdés ennél sokkal könnyebb. Az utast miért is kellene érdekelnie, hogy az egyik szolgáltató 0-4 éves, a másik 17 éves buszokkal szolgáltat, és az mit jelent számukra?

Az utast csak annyi érdekli, hogy ami jön busz, azon konkrétan hőgutát kap, vagy sem.

 

Persze van rosszabb, mint a BKV, az OFF MÁV elővárosban, amikor posta Bhv-ra szállsz fel, és egy negyed órás út után úgy szállsz le a vonatról a 40 fokba, mintha a mélyhűtőbe állnál be.

 

Ha pedig nem megy a klíma javítás, vagy a LOV kocsiknál a konstrukcióból adódóan szar az egész, akkor azt gondolom, hogy a BKV-nak, ha igazi szolgáltató szemlélete van, az lett volna (lenne) a minimum, hogy kiküld szépen embereket fagyasztóládákkal tele hűtött ásványvízzel és osztogatja azoknak az utasoknak akik ezekkel a járművekkel kénytelenek utazni. (OFF ezt ajánlom a MÁV figyelmébe is, ahol az elővárosban posta Bhv-s szerelvényekkel közlekednek!)

Előzmény: Törölt nick (114409)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!