Keresés

Részletes keresés

fehér atléta Creative Commons License 2017.08.20 -2 4 114622

Múúúú-907? Bőg a tehén, mert nincs kalap a fején, és napszúrást kap szegény, ha meleg az idő...

Előzmény: lapaj74 (114621)
lapaj74 Creative Commons License 2017.08.20 -3 11 114621

MUU-907 @ 85 TOVÁBBRA IS BRUTÁLIS HANGAL A HIBÁS KIPUFOGÓ MIATT . MÁR TÖBB MINT 1 HÓNAPJA ÍGY JÁR . DE A DÉL PESTI BECSÜLETESEN DOLGOZÓ SZERELŐK MINDENT MEGTESZNEK .............

nohab Creative Commons License 2017.08.20 0 1 114620

Falevél + dér együtt csodákra képes.

 

De volt a vasúton szebb is, jó tíz éve Zalában támadt az aknázómoly, olyan mennyiségben kerültek a sínekre, hogy a Bz fekve maradt a nyár közepén, mert nem tudott felmenni az enyhe emelkedőn.

Előzmény: Törölt nick (114616)
Közlekedésguru Creative Commons License 2017.08.20 0 5 114619

Még jó, hogy le lett írva párszor, hogy ha nem nyúl bele az elektronika megállt volna bőségesen mögötte...

Előzmény: trizs77 (114615)
g86 Creative Commons License 2017.08.20 -3 4 114618

Leülhetsz, egyes. 

Előzmény: Törölt nick (114616)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.08.20 0 5 114617

Az én véleményem ennek az ellenkezője. 95%-ban műszaki hiba okozta a belsetet és 5%-ban az, hogy a műszaki hibára nem jól reagált a járművezető. 

Előzmény: trizs77 (114615)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.20 -9 4 114616

Eleve az, hogy egy jármű többszáz métert csúszik, nonszensz. Ilyen nincs, csak ha gondos kezek beolajozzák a sínkoronát jó tocsogósra.

Előzmény: trizs77 (114615)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.20 -3 4 114615

Valami nagyon mást olvastál mint amit írtam.........................:-(((

 

Az esemény bekövetkezte óta az a véleményem (kaptam is érte eleget), hogy ez a baleset - szerintem - 99%-ban emberi, járművezetői hiba.

Lehet, hogy 100%-ban.

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (114614)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.08.20 0 6 114614

Egy forgalmasabb metrón, Londonban, Párizsban, de akár a müncheni S-Bahnon, ahol mindennapos, hogy a következő szerelvény ott áll a bejárati jelzőn, amikor az előző még utast cserél, ott is ezt mondanád? Ott is az volna a véleményed, hogy nem baj, ha egy szerelvény 50-ről ötszáz méteren se áll meg, a probléma kezelhető a menetrend jó alapos kiritkításával, és mindenki csak akkor induljon el, ha az előző szerelvény már kihaladt a következő állomásról? 

Hogy ontopic legyek: buszvezetőként, ha a régi időkben valaki padlóig nyomott fékkel csúszott volna egy nedves úton száz métert, és beleszállt volna az ott álló előző buszba egy forgalmasabb vonalon, ott is azt mondtad volna, hogy nem vezetéstechnikai hiba, nem fékhiba, hanem az a gond, hogy elindult a megállóból, mikor nem volt előtte a következő megállóig üres az út?

Előzmény: trizs77 (114612)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.08.20 -1 2 114613

Ja. És el is jutottunk oda, hogy nem az a baj, hogy egy néhány éves metrószerelvény normál tempóról a normál fékút háromoszorosán sem áll meg, hanem minden más. 

Előzmény: hamzsabusz (114611)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.19 -3 3 114612

Laikusnak laikus megközelítés, de ebben az esetben, speciel, igaza volt.

 

 

Előzmény: hamzsabusz (114611)
hamzsabusz Creative Commons License 2017.08.19 0 3 114611

Off. A Főpolgi 1x kimondta a frankót: Eleve hogyan fordulhatott elő az, hogy egy szerelvény utolérte a másikat!? On

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (114610)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.19 -3 6 114610

OFF

 

2012 óta közlekednek a szerelvények.

2012 óta esik a levél a sínekre.

Egészen tavalyig ezek a metrók mind lehúzták az őszt, a telet baleset nélkül.

 

Ennyire nehéz bevallania a BKV-nak, hogy valaki elszúrt valamit?

 

ON

Előzmény: harmonikás01 (114607)
farago.dani17 Creative Commons License 2017.08.19 0 1 114609

Valószínű. :) A kiiktatás után, hogy lesz Óbuda kiadása? Mert kevés szóló kocsi...

Előzmény: dani1988 (114608)
dani1988 Creative Commons License 2017.08.19 0 1 114608

Remélem ők is mindannyian Óbudára kerülnek (számomra ez lenne a leglogikusabb megoldás).

Előzmény: Viko88 (114602)
harmonikás01 Creative Commons License 2017.08.19 -1 9 114607

Igen, túltolják a veszélyeztetés fogalmát pl. a Pillangónál is. Még mindig kissé "lassúznak" a szerelvények. Mi a szarnak? Egy kis csattanás miatt? figyeljenek jobban. A régi szerlvények mindig padlógázzal mentek.

 

Meg olyan hülyeségekkel foglalkozunk, hogy alacsony átlagéletkor. A sofőrök vasból vannak, az ő szervezetükön nem fog semmi. A feleségem rosszul lett a 3-as metróban, a kellemes forróságban, egy utastárs kisérte fel, itt is köszönet néki. 

Előzmény: nohab (114585)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.19 0 1 114606

1 példány már a VJSZ udvarán állt tegnap a hibrid Volvok mögött.

Előzmény: Viko88 (114602)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.19 -1 1 114605

Busz ipari továbbképzés ?

 

 

Előzmény: gorcher (114604)
gorcher Creative Commons License 2017.08.19 -2 6 114604

Nincs olyan, hogy globális felmelegedés! Climate change van, csak ebből Al Gore csinált globális felmelegedést (global warming), hogy könnyebben magyarázható és fogyasztható legyen ez az egész téma. És ebbe bőven belefér az, hogy melegszik az éghajlat, egyre több édesvíz kerül az óceánokba, ami így belezavar az óceáni áramlatok működésébe, ami így kevésbé egyenlíti ki az éghajlatot és így nőnek az éghajlati szélsőségek. Kis hazánknál maradva: gyengül a Golf-áramlat (Surtsey-sziget után Észak-atlanti-áramlás) hatása, gyengül az óceáni hatás (ami egy elég kiegyensúlyozott éghajlati típus, ugye), ami miatt viszont erősödik a kontinentális hatás és így a nyáron a Kárpát-medencében hőhullámok vannak. Télen viszont pont hogy hidegebb lesz (mint tavaly pl.). Emellett pedig a csapadékeloszlás is szélsőségessé válik.

 

Minden egyéb releváns infó a témában: http://www.ipcc.ch/publications_and_data/publications_and_data_reports.shtml

BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.19 -3 0 114603

Akkor 926...930 a szóló és 931...934 lesz a csuklós, ha jól gondolom.

Előzmény: Viko88 (114602)
Viko88 Creative Commons License 2017.08.19 0 5 114602

PCC-926, 928, 930 tegnap jött velem szembe, a 7 -es úton! Mentek Pestnek, és mind a hárman szóló Skyblue Citarok voltak.

JLA160 Creative Commons License 2017.08.19 0 0 114601

Narancssárga is van? Melyik?

Előzmény: FKU-911 (114599)
Hatszázhármas Creative Commons License 2017.08.18 -1 0 114600

Ha a 260-asnak hegynek felfelé lökök egy padlót, akkor a pillanatnyi fogyasztás lesz mondjuk 100. Volvóval klímával, hegyről le motorfékkel meg kb semmi. Szóval az Ikarus akkor lezabálja a hajad, a Volvo meg termeli az üzemanyagot. Pontosan ennyire releváns a hőmérsékleti rekordokat emlegetni.

Előzmény: nohab (114594)
FKU-911 Creative Commons License 2017.08.18 0 2 114599

Megint más ülések, megint máshol a teliablak.... Oké, hogy szépen fel lettek újítva, de semmi egységesség. Kőbánya 4 felújított kocsija között is van citromsárga, narancssárga és zöld kapaszkodós is.

 

 

Előzmény: Törölt nick (114573)
nohab Creative Commons License 2017.08.18 -1 2 114598

Nyilván, senki nem állította az ellenkezőjét. Én csak annyit szeretnék kijelenteni, hogy a 35°C feletti meleget nem a légkondícionálókkal egyidőben találták fel.

Nézd meg legutóbbi linkjeid közül a másodikat, a grafikonok (trendvonal) alapján a hőhullámos napok száma 109 év alatt évi 5-tel nőtt, a trópusi éjszakák száma 109 év alatt eggyel. Az elmúlt tíz év hőhullámos napjainak száma (átlagosan, tavaly volt vagy kettő? három) alig haladja meg a 40-es évek második felének az értékeit. 114 év alatt a nyári átlaghőmérséklet 1,6°C-kal emelkedett Magyarországon. Ez statisztikailag fontos változás, de emberileg igen nehezen érzékelhető objektív módon (eltekintve attól, hogy az internet korában zúdul az emberre az információ mindenről, amiből hírt lehet csinálni - különösen nyáron).

Előzmény: Zahnrad (114597)
Zahnrad Creative Commons License 2017.08.18 0 6 114597

Az ember szempontjából nem mindegy, hogy egy napig van a hidegfront előtt 41 fok, egyébként 35 volt előtte,  vagy már két hete van 38 és nem tud pihenni se éjszaka. Talán nem kell okleveles orvos-meteorológusnak lenni, hogy belássuk, az utóbbi megterhelőbb. Utasként sem mindegy, járművezetőként pedig még inkább.

Előzmény: nohab (114596)
nohab Creative Commons License 2017.08.18 -1 1 114596

Köszi, ez korrekt anyag, nem vitatom a szélsőségesség irányába történő változást, de ebbe nem csak az extrém melegek tartoznak bele, hanem pl. a tavalyi nyár is, ami kifejezetten hűvös volt.

 

Ettől függetlenül annak a jellemzésére, hogy volt-e a légkondícionálókat megelőző korszakban is ilyen meleg, a hőmérsékleti rekordok tökéletesen alkalmasak, a vezetőálláson nem attól lesz 43°C, mert 5-10-15 napos hőhullám van, hanem azért, mert aznap hőség van. A tartós hőhullám inkább az épületek belsejében jár szignifikáns hőmérsékletemelkedéssel.

Előzmény: Zahnrad (114592)
Zahnrad Creative Commons License 2017.08.18 0 1 114595
Előzmény: MCA-001 (114593)
nohab Creative Commons License 2017.08.18 -4 0 114594

A sokéves átlag kisimítja a szélsőértéket, ha van egy júliusi napon 42°C, a következő évben meg ugyanaznap egy hidegfront után 18°C, annak az átlaga pont 30°C, ami semmit nem mond.

Előzmény: MCA-001 (114593)
MCA-001 Creative Commons License 2017.08.18 0 2 114593

Én pedig az átlag hőmérsékleteket néztem meg.

 

Június:

Július:

Augusztus:

 

ON

Előzmény: nohab (114591)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!