Keresés

Részletes keresés

Dante001 Creative Commons License 2017.08.03 -2 9 114311

Miért büntetik azt, aki nem akar szarral dolgozni? Nem kéne némi változás a fejekben?

Előzmény: g86 (114310)
g86 Creative Commons License 2017.08.03 0 8 114310

Amíg a sofőr a nem működő légkondival semmit nem veszít, ellenben a garázsból való ki nem állással válogatott munkafegyelmi intézkedéselet kockáztat, addig ki fogja vinni a rossz légkondis kocsit. 

Előzmény: Dante001 (114305)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.03 0 6 114309

Csak úgy elméletben kíváncsi lennék, ha egy utas egy ilyen esetben fogná az ablaktörő kalapácsot, és kiütne egy-két ablakot, akkor mi történne?

Előzmény: dcs100 (114304)
gorcher Creative Commons License 2017.08.03 0 7 114308

Megkontrázlak: csak éjszaka van a telephelyeken klímás, nappal nincs. Pedig amikor a harmadfokú hőségriadót rendelnek el nincs az a technika, ami gond nélkül kibírná.

 

Ez van, a nem idespecifikált, ablaktalan romhalmazok helyett mehetne más is, csak azt nem lehet eladni szépen látszatnak. Azt meg te is láthatod, hogy ma csak ez számít. Én továbbra sem csak a BKV-ra mutogatnék. Pl. kisVolvóból aki 90%-os rendelkezésreállást követel meg, az nem normális. Vagy a CNG-s Citerákból, amiknek konkrétan forró a padlólemeze a motor környékén és megy bennük a fűtés, meg ilyenek.

Előzmény: Dante001 (114307)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.03 0 3 114307

De az a baj hogy minden évben ugyanez van. A nyarak csak melegebbek lesznek, egy nap meg ezerszámra főzik meg az embereket, úgy, hogy tudtommal a klímák karbantartását külön külsős cég végzi. 

 

 

Előzmény: gorcher (114306)
gorcher Creative Commons License 2017.08.03 0 6 114306

Ha minden döglődő klímás kocsi bent maradna a garázsokban, akkor attól tartok nem lenne meg az elegendő számú jármű reggel. Legalábbis a ma délutáni tapasztalataim alapján.

 

És most jött főnököm hívása: a LOV-856 @ 23 elhozta a feljelentését. Ha valakinek az ujjáról csöpög az izzadtság, akkor azon a kocsin minden volt, csak nem normális idő. Sajnálom, de megértem, mert megérdemli Délpest, ugyanis ez megy egész nyáron és semmi nem változik. Illetve de, rosszabb lesz. És még én habogok itt neki, hogy megértem, de értse meg, hogy nem az összes garázs ilyen. Ráhúzzátok az egész BKV-ra az izzadt lepedőt...

Előzmény: Dante001 (114305)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114305

Amúgy lehet én vagyok naív, de az nem lehetne megoldás, hogy amikor reggel átveszi a járművezető a kocsit, benyomja a klímát és letekeri csutkára? Megnézi hogy működik-e, ha igen, jó, ha nem, nem hozom ki a kocsit.

Előzmény: dcs100 (114304)
dcs100 Creative Commons License 2017.08.03 -1 21 114304

Köszönjük szépen a kiváló szolgáltatást drága Dél-Pest részéről. Ha utasrosszulétről érkezik bejelentés, akkor nem kell gondolkodni, a MUT-891 lesz a delikvens jármű.. Jelenleg 123A-n izzadunk rajta többedmagammal. A jvez csak annyit mondott: "Ha lenne klíma, be lenne kapcsolva..." Ok, megszoktuk, hogy nincs... Az 5 db billenőablakból viszont csak 1 nyitható!!!!!! A többi be van reteszelve! Sofőr nem tudja kinyitni..Felháborító! Ilyen kocsit nem adunk ki! Kedves Dél-Pesti műszak: Menjetek a pcsába!

nohab Creative Commons License 2017.08.03 -1 2 114303

5*

 

sok ilyet szeretnék még itt olvasni :)

Előzmény: trizs77 (114294)
HarunBp Creative Commons License 2017.08.03 0 1 114302

Köszönöm! Csak azért kérdeztem, mert reggel ott láttam, biztos trolit pótolt.

Előzmény: gorcher (114299)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.03 0 1 114301

Szép...

Viszont az utolsó nyár, amikor 620-asok közlekedtek, 1977-ben volt. Viszont akkor még a legelső, 1976-os trolikról lehet szó, nem a második, 1978-as adagról.

Előzmény: trizs77 (114294)
BP-1 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114300

Az a szép, hogy ez még ma is simán megtörténhetne.  :-)

Előzmény: trizs77 (114294)
gorcher Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114299

Örs-Kőbánya (67/F9-ről jön így kiiktatásban).

Előzmény: HarunBp (114293)
gorcher Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114298

Hatalmas sztori Laci bá! :D

Előzmény: trizs77 (114294)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114297

Sztorinak jó, de utána két-három napig húztuk a seggünket, hogy mi van ha kiderül?

Biztosan nem a Dicsőség falra tették volna képünket a Récseiben.

 

Előzmény: 18-09 (114295)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 1 114296

Hatalmas történet! Régi szép idők! Előtte egyévvel születtem. :)

Előzmény: trizs77 (114294)
18-09 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114295

Imádom ezeket a sztorikat! :) 

Előzmény: trizs77 (114294)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.03 -2 34 114294

szellős busz :

 

Ecccer, kb. 1979-ben (??) vittünk 1 db Ik-260-t, Maglódra a Wodiáner tanyára, ahol akkor az AUTOKER naaaagy tehergépjármű telepe működött + a helyi TSz-nek itt volt egy jó nagy, új,  hasszonjármű javító üzeme.

A két cég egymástól úgy 50-100 méterre állt.

 

Tudni való, hogy a BKV perelte az Ikarust az 1976-1978-ban érkezett buszok és az előbb érkezett csuklós trolik padlóinak rohadása miatt.

Meglepő módon az IKARUS elismerte a hibáját és kb. 80-110 kocsi teljes padló szerkezetét újra cseréltette az említett WODIÁNER tanyán, ez a 31-es úton található.

Nem az AUTOKER-nél hanem a Tsz-nél.

 

Nos ide tartottunk, hogy hozzunk be 2 db már elkészült, Ik-260 padlócserés kocsit a Récseibe.

Plusz vittünk ki 1 db Ik-260-t,  amiben szintén garanciában teljes üvegpótlást fizetett az Ikarus.

Nem tudom miért.

 

Magyarul mentünk a +35 vagy +38 fokban kifelé a Jászberényin + Pesti úton.

Ok.

De Rákoskeresztúron, az akkor még meglévő autóbusz végállomáson , kifelé menet megálltunk, mert a buszt vezető kollégának,  sürgős udvarolhatnékja támadt, a forgalmista kislánynál.

 

Ezzel semmi baj, de mivel récseis nem járt ara sikerült a 97-es busz megállójába, felszállító helyére beállni.

Észre se vettük.

 

Nem úgy mint az addig árnyékban pillegő vagy 40-50 utas.

Mint később kiderült a csúcson kívül, már akkor is csak 15 percenként járó 97-ből kimaradt egy vagy kettő, így fííínoman fogalmazok ha azt mondom, hogy dühös 40 ember szállt fel a buszra ahogy megálltunk.

 

Mivel táblánk, viszonylatjelzésünk nem volt, ezért igen dühösen csak annyit kérdeztek, Kertnek vagy a Zrinyinek ,

Tudni kell, hogy akkoriban síma 97-es jelzéssel, két járat közlekedett, a Kucorgóig egyforma útvonalon, onnan egyik innen, másik onnan kerülte meg Rákoskertet.

 

Én mint bátor kolléga,  hallgattam mint izé a fűben, én itt se vagyok, azt sem tudom miről van szó, nem is ismerem a buszvezető bácsit, stb.

 

Kollégám látta, hogy ebből nem lesz udvarlás mert meglincselik.

Elindult, kifelé.

 

Az, hogy a buszunkban egyetlen ablak sem volt, mert a Récseiben mindet kiszerelték az utasok közül, senkit se érdekelt +37 fokban.

 

Mondjuk ahogy a busz haladt meleg nem volt a kocsiban.

Fent a Kucorgónál kollégám odaintett maga mellé és azt kérte, kezdjem el kiabálni, hogy a kocsi 197-es, és a Rákosmente Tsz végállomásig közlekedik.

Tényleg volt egy ilyen járat a menetrendben, de a délelőtt pont nem közlekedett.

Mi most, hisz kényszerhelyzetben voltunk, létrehoztuk ennek az amúgy csak csúcsban közlekedő járatnak a délelőtti verzióját.

Utasaink morogva de tudomásul vették.

A Sáránd utcánál leszállt mindenki.

 

Mi tovább mentünk.

szótlanul.

A Wodiáner tanyára való befordulás után, kollégám felém fordult és csak annyit mondott:

 ................"...A Récseiben erről nem kellene tudniuk.."

Bólintottam.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

     - Az, hogy nem ik-620 állt az utasoknak a megállóba, felszállóhelyre  hanem egy akkor még arra felé nem járó, Ik-260 nem érdekelte őket.

     - Az, hogy semmilyen viszonylat jelző táblánk nem volt, nem érdekelte az utasokat.

     - Az, hogy a buszban nem volt egy db ablak se, nem érdekelte az utasokat.

 

 

 

 

HarunBp Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114293

Létezik, hogy az NBW-004 ma a Nyugati KT?

BPO-105 Creative Commons License 2017.08.03 0 9 114292

NJV-170.

Komolyan mondom, fontolóra kellene venni, hogy átmenetileg 260-asok fussanak helyettük. Lehet, hogy nem alacsonypadlósak, lehet, hogy régiek, és lehet, hogy nincs bennük klíma, de ennek ellenére meg lehet bennük maradni, és lehet velük tartani a menetrendet.

Előzmény: Lucky76 (114291)
Lucky76 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 114291

Ez most melyik? :)

Előzmény: BPO-105 (114283)
nemeza Creative Commons License 2017.08.02 0 0 114290

Ritkán ülök le, jellemzően 3-4 megállót utazok. Most épp 2-ről volt szó :) De kösz a tippet! Gondolom középen még durvább volt, és a motor mellett lesz érdekes.

Előzmény: Zahnrad (114289)
Zahnrad Creative Commons License 2017.08.02 0 4 114289

Ülj hátrébb ha fázol, ott nem fogsz...

Előzmény: nemeza (114287)
Villámhetes Creative Commons License 2017.08.02 0 2 114288

Van kézi,és automata funkciója is.

Előzmény: nemeza (114287)
nemeza Creative Commons License 2017.08.02 0 2 114287

Legyen szó a másik végletről is. V127/Modulo M108D naplemente környékén: Klíma vezérlőn beállítva 23°C, a műszerfali egység külsőnek 40°C-ot mér, ha jól láttam. Azért elég erősen fagyasztó érzés volt az első ajtónál. Ezek a kocsik nem automata klímásak?

tupolev Creative Commons License 2017.08.02 0 0 114286

Akkor már csak a Volvokkal kéne valamit kezdeni, MHK-s és MFW-s Volvokon szauna... :-(

Előzmény: MCA-001 (114285)
MCA-001 Creative Commons License 2017.08.02 0 3 114285

Valami történhetett, mert én is hasonlót tapasztaltam.:)))

 

 

Előzmény: Törölt nick (114284)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.02 0 3 114284

Mai napon 2 VH-al utaztam: LOV-862 és LOV-882 és mindkettőbben jól működött a klíma! Hajrá Délpest! :)

BPO-105 Creative Commons License 2017.08.02 0 2 114283

Hogy szállna el ez a svéd szemét a francba, mind a huszonkettő...

Hiába nyitják meg tökig a klímát, ha közben a fűtés is maxon van. Ráadásul tudtommal a klímának se tesz túl jót ez, nem beszélve arról, hogy végső soron az is ugyanazt a hűtővizet nyúzza.

Villámhetes Creative Commons License 2017.08.02 0 0 114282

Nálunk nem visz buszt,a leváltott kolléga buszával megy,már hosszú évek óta.Én is voltam hőleváltó.

Előzmény: gorcher (114281)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!