Keresés

Részletes keresés

BU 20-26 Creative Commons License 2017.08.23 -1 8 114735

Jah, holnap reggel SzL,meg RP személyesen fognak kimenni a vonalműszakos kocsival klímát szerelni, meg kipufogót cserélni...

Előzmény: kristoof (114727)
18-09 Creative Commons License 2017.08.23 0 2 114734

Nem keresem vissza és nem is tudom melyik topicban említettem hónapokkal ezelőtt, hogy esélyes/legjobb lenne az egységes típus a metrópótlásra és hogy szerintem Conecto VT+BKV/ITK lesz. 

 

Jó, ha mások is így gondolták, hogy ez a "helyes":)

Előzmény: Törölt nick (114733)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.23 -1 2 114733

 

Köszi a választ, én mondjuk arra számítottam, hogy az északi szakasz pótlása kapcsán, mivel egyes járatokra többlet kapacitás kell az Óbuda és Újpest esetén, és a metrópótló végző Conectok helyerére is kell valamit rakni, ezért arra számítottam, hogy pár Ikarust ideiglenesen átcsoportosítanak, hogy a magaspadlós járművek aránya minden külvárosi térségben egyenlő legyen. 

 

OFF 

A déli szakasz pótlása kapcsán a szolgáltatót amit említesz az a VT lesz és Conectoval. Gyakorlatilag egész Andor utca mehet a Conectokkal majd a déli metrót pótolni, és a VT-s Conectok számait majd a BKV átveszi.  

 

Előzmény: tranvía (114731)
KápCity Creative Commons License 2017.08.23 0 1 114732

20E/30/122-esnél lehet nagyob is az a darabszám, ha ex.gyrosról van szó Kőbányáról! :D

Előzmény: tranvía (114731)
tranvía Creative Commons License 2017.08.23 0 6 114731

Amennyiben a ~2 db helyett a ~3 db 280-as bizonyos külvárosi vonalakon "jelentős" romlás, akkor igen (szerintem nem). Sajnos ez nem a BKK-n és nem a BKV-n múlt.

 

A déli szakasz pótlását várhatóan a másik szolgáltató fogja végezni, így ott csak a közvetett teljesítmény növekedés jelentkezik majd a BKV-nál. Pont azért, hogy ne Óbudáról kelljen kiállni Kökire.

Előzmény: MCA-001 (114729)
tranvía Creative Commons License 2017.08.23 0 3 114730

Kizárt.

Előzmény: Törölt nick (114725)
MCA-001 Creative Commons License 2017.08.23 -2 0 114729

Magyarul a metrópótlás következtében a többi járaton jelentős minőségbeli csökkenés fog bekövetkezni.

Gratula:(((

 

És amennyiben egyszer a déli szakasz pótlása megkezdődik a pótlásra kijelölt buszok át fognak költözni Dél-Pest környezetébe vagy tizen kilométereket és akár napi több órát fognak üresen közlekedni a déli szakasz és az észak pesti garázsok között? Mert ezzel is a kapacitás csökken?

Előzmény: nohab (114704)
49-es villamos Creative Commons License 2017.08.23 0 3 114728

Mikor áll forgalomba az ötödik SU10?

 

Mi lesz/lett a BKV VanHool duplacsuklósával? Donor?

 

BPO-370 Ikarus 260-as hol fog ősztől közlekedni? Van-e terv JNG-724-el egy garázsba való átcsoportosításával kapcsolatban?

kristoof Creative Commons License 2017.08.23 -13 1 114727

Én kifejezetten örülök annak, hogy itt vannak. A gondom csak az, hogy ezt jól láthatóan munkaidőben teszik, amikor légkondi meg kipufogó nélkül mászkálnak buszok a városban.

Előzmény: BU 20-26 (114726)
BU 20-26 Creative Commons License 2017.08.23 0 4 114726

Áruld már el, hogy miért zavar téged, ha a bkv buszágazatából többen itt vannak a fórumon? Így legalább első kézből értesülnek a szolgáltatásukkal kapcsolatban felmerülő kifogásokról. Amennyiben arra érdemesnek találják,még reagálnak is. A saját mozgásterükön belül pedig mindent elkövetnek a szolgáltatás javítása céljából. Hol itt a gond?

Előzmény: kristoof (114706)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.23 -2 1 114725

Arra látsz esélyt, hogy az északi metrópótlás miatt a délpesti Ikarusok egy része átvándorol Óbudára ideiglenesen? 

Előzmény: nohab (114709)
John Howard Creative Commons License 2017.08.23 0 6 114724

Most ment végig előttem a Baross utcán a LOV-872; akkora"kutyafutása" van, hogy az utánfutó vége fél méterrel jobbra "lóg" a jármű elejéhez képest. Kellene vetni rá egy gyógyító pillantást majd Dél-Pesten...

49-es villamos Creative Commons License 2017.08.23 0 1 114723

Szerintem attól, hogy mérnek-e éppen. (utasszámok)

A Kelenföldön maradt 10 db MFW mind mérőkocsi, és ha egyszerre látod őket vagy a 110-112-n, vagy a 21-21A-n, vagy a 212-esen, és nem 1-1 db-ot itt-ott, akkor nem véletlenül, mérés miatt.

Előzmény: nemeza (114722)
nemeza Creative Commons License 2017.08.23 0 2 114722

Utolsó mondatra: Azért a hosszasan nem működő klímás ablaktalan kocsik kiadása a legalább szellőző Ikarus280-asok helyett..

Remélem nem volt utasbaleset, de azért simán benne lehetett a pakliban.

--

Az mitől függ, hogy a 110/112-n kisVolvo vagy csupa IkarusV127/Modulo kiadás van?

Előzmény: nohab (114708)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.23 -3 3 114721

Alakul a DZD kortársa: http://fotobus.msk.ru/photo/1809796/

Dante001 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 114720

Mobilról nem tudok linkelni rendesen, de 2014es éves BKV jelentés.

Előzmény: Il Leone (114719)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.23 0 0 114719

Szia.

 

Azt tudtam, hogy kevés, csak egy viszonylat friss adat érdekelne.

 

Ennek a 2014-es adatnak van valami fellelhető forrása?

Előzmény: Dante001 (114716)
nohab Creative Commons License 2017.08.23 0 0 114718

Akkor a MUU és MUT rendszámú VH csuklós kocsik miért járkálhatnak fél - egy évig a műszerfalon hibavisszajelző karácsonyfákkal, amiket szigetelőszalaggal ragasztanak le?

Visszajelző lámpa sokféle van és ezer okból világíthat, konkrét esetet lehet vizsgálni.

Előzmény: Il Leone (114711)
nohab Creative Commons License 2017.08.23 0 2 114717

Értem.

Dehogy érted.

(nagyobb baj, hogy valamiért nem is szeretnéd érteni, de ez már tényleg nem az én szakterületem).

Előzmény: kristoof (114712)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 114716

Kevés szokott lenni, a legkésőbbi amit hirtelen találtam az 2014-es, 15 km/h.

Előzmény: Il Leone (114715)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.23 0 0 114715

Valaki abban tudna segíteni, hogy Budapesten az autóbuszok átlagos keringési sebessége 2016-ban hány km/h volt?

RAN 19-77 Creative Commons License 2017.08.23 0 1 114714

Srácok! 

Itt van, aki trolipótlót fotózott a Keletinél? 

rm40 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 114713

Nem konkrétan a metrópótlásra céloztam.

Előzmény: nohab (114705)
kristoof Creative Commons License 2017.08.23 -12 2 114712

Értem. Önálló gondolatoknak nincs helye, parancsok vannak, azokat pedig teljesíteni kell! Magam is így gondoltam a BKV működését, köszönöm, hogy megerősítettél ebben! 

Előzmény: nohab (114710)
Il Leone Creative Commons License 2017.08.23 0 4 114711

Utasokra kockázatot jelentő jármű tudatosan nem kerül, nem kerülhet kiadásra. Mivel járművekről van szó, menet közben természetesen előállhat műszaki hiba, aminek megvan a kezelési protokollja.

Akkor a MUU és MUT rendszámú VH csuklós kocsik miért járkálhatnak fél - egy évig a műszerfalon hibavisszajelző karácsonyfákkal, amiket szigetelőszalaggal ragasztanak le?

A piros visszajelző lámpa pl. a sűrített levegős rendszer alacsony nyomására is figyelmeztet, ha topiktárs által írtakra jól emlékszem.

Előzmény: nohab (114708)
nohab Creative Commons License 2017.08.23 -1 7 114710

A cégnél nincs fikagép feladatkör, itt a feladat az, hogy az ismert, adott helyzetből és körülményekből ki kell hozni a legtöbbet, ezen dolgoznak a kollégák.

Előzmény: kristoof (114706)
nohab Creative Commons License 2017.08.23 0 1 114709

+VT

Előzmény: 08-73 (114707)
nohab Creative Commons License 2017.08.23 -1 2 114708

Nyilvánosan nem megyek mélyebben bele ennek a boncolgatásába, általánosságban annyit mondanék, hogy minden szereplőnek a vele szemben támasztott felettes szervi elvárásoknak kell megfelelnie. Én azt gondolom, hogy bármikor bármilyen kompromisszum születik, olyan biztosan nem lesz, ami mindenkinek tetszik. 

 

Amikor olyan járművek kerülnek kiadásra, amelyek az utasokra kockázatot jelenthet, vagy a lakosságot zavarja, akkor a BKV-nak valamennyire az utas biztonságát kellene figyelembe vennie és inkább az mp-t kiadni.

 

Utasokra kockázatot jelentő jármű tudatosan nem kerül, nem kerülhet kiadásra. Mivel járművekről van szó, menet közben természetesen előállhat műszaki hiba, aminek megvan a kezelési protokollja.

 

Jelenleg van olyan vonal például 7E, ahol van párhuzamos, sűrű ap-s szolgáltatás és senkit nem zavarna az a 8-9 darab kiadott Ikarus erre a vonalra,

 

 

A BKK mint megrendelő méri fel az utasok igényeit, ha másképpen akarom kifejezni akkor azt mondom, hogy hivatalosan egyedül a BKK jogosult látni azt, hogy mire van utasigény a 7E-n és a többi viszonylaton.

 

Még annyit hozzátennék, ha a BKV a megrendelő akaratának akar eleget tenni, akkor jó lenne, ha a klíma kérdést is legalább annyira fontosnak tartanák, mint az alacsonypadlósság kérdését. 

 

Sajnos amikor a járműbeszerzési lehetőségek ennyire korlátozottak és a járműpark ennyire öreg, akkor priorizálni kell. Minden kétséget kizárólag első az utasbiztonság, utána következnek a megrendelői és egyéb elvárások.

Előzmény: Törölt nick (114701)
08-73 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 114707

Ergo az NNE-PDB Conecto G-k lesznek a metrópótlón.

Előzmény: nohab (114704)
kristoof Creative Commons License 2017.08.23 -8 4 114706

A metrópótlási célú magaspadlós-reaktiválásra dedikált források más célra nem voltak felhasználhatóak, így ha a megközelítésed arra irányult, hogy az előbbire költött pénzt az utóbbira is lehetett volna fordítani, akkor a válasz nem, nem lehetett volna.

 

Amikor pedig ez elhangzott, akkor természetesen senki sem volt annyira tökös, hogy megkérdezze, hogy annak meg mi értelme van, ha tovább pofozzuk a szart? Gondolom mindenki bólogatott, visszament az irodájába, fórumozott egy kicsit, aztán mint aki jól végezte a dolgát hazament. :-(

Előzmény: nohab (114705)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!