Keresés

Részletes keresés

Villámhetes Creative Commons License 2017.08.24 0 15 114765

Az 16 hónappal idősebb,de ha jobb állapotban van..

 

-----

 

 

Pipa!:)

Előzmény: RózsaszínPárduc (114764)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.08.24 0 5 114764

Ilyen célra a BPO-510 van kiszemelve. 

Előzmény: Villámhetes (114758)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 114763

A többi vonalon látszik már winmenetrenden is, hogy mi lesz. Az alapján simán belefér az 53/153 fullVT. Sőt előbbi 4-től már ott is az. Van egy olyan gyanúm, hogy akár még az is előfordulhat, hogy elsejére végül nem lettek megrendelve a kocsik.

Előzmény: bpi-211 (114752)
Közlekedésguru Creative Commons License 2017.08.24 0 0 114762

FKU-911 sem egészséges hangokat hallat.

Zahnrad Creative Commons License 2017.08.24 0 2 114761

FKU-919: Egészen elképesztő hangokat produkál a motor vagy a kipufogó, jó lenne ránézni. Mondjuk most még mozog, de ki tudja. Köszönet!

lang69 Creative Commons License 2017.08.24 0 2 114760

Hamarosan a BPI-779 is

Előzmény: Törölt nick (114759)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.24 0 4 114759

08-04 újra forgalomban van. Jelenleg éppen 85/F1-en található meg. 

Villámhetes Creative Commons License 2017.08.24 0 6 114758

BPI-364 megfelelő lenne,utolsó darabok egyike.

Előzmény: Törölt nick (114757)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.24 0 4 114757

Ha átviszik őket máshová, másik garázsban lesznek. (Gondoltam, nem véletlenül írtad le a Kelenföldet.)

De OK, értem.

 

Hát igen, helyre lehetne állítani egy 415-öst a második generációból is, zöld csíkkal, ajtóval.

Előzmény: 08-73 (114745)
rusenuxu Creative Commons License 2017.08.24 0 1 114756

Winmenetrendben még nem mindegyik a végleges állapot, 30-asra is mutat 5 darab MP forgalmit, miközben full AP lesz.

Előzmény: bpi-211 (114752)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.24 0 1 114755

Az igaz, de abból legalább 75+75 db jött volna, nem 30.

Előzmény: nohab (114754)
nohab Creative Commons License 2017.08.24 0 2 114754

Lett volna egy ilyen a Solaris tenderrel. De kár is érte...

 

A helyzet ugyanez lenne, az ITK-s csukik nagyobb része is csupán pár hónapja fut, a Solarisok sem vártak volna lezsírozva a metrópótlás indulásának a tologatása alatt.

Előzmény: Dante001 (114751)
08-73 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 114753

Majd 1-jén elválik. Én full Arriváról tudok.

Előzmény: bpi-211 (114752)
bpi-211 Creative Commons License 2017.08.24 0 1 114752

Nem tudom te mit és hol nézel, de nálam itt a 10 -es forgalmi mp. Darabra még csak-csak kijönne, mert most 17 kocsi áll forgalomba, de az alapmenetrend miatt máshova meg több kell nyárhoz képest.

Előzmény: 08-73 (114748)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 114751

Lett volna egy ilyen a Solaris tenderrel. De kár is érte...

Előzmény: nohab (114749)
nohab Creative Commons License 2017.08.24 0 1 114750

Mi lesz/lett a BKV VanHool duplacsuklósával? Donor?

Egyelőre az érintett hatóságnak sikerült kitapogatnia egy vákumot a saját jogmenetében, talán ősszel lehet újabb próbálkozás a sima csuklóssá alakítással kapcsolatban.

 

Tudtommal mindkét említett 260-as Dél-pesti.

Előzmény: 49-es villamos (114728)
nohab Creative Commons License 2017.08.24 0 4 114749

Magyarul a metrópótlás következtében a többi járaton jelentős minőségbeli csökkenés fog bekövetkezni.

Gratula:(((

 

Értem, hogy nem tetszik. Skiccelj fel egy jobb, működő megoldást, ami nem állhat abból, hogy éppen a metrópótlás kezdetére, legyen az 2014 eleje vagy 2017 vége, valahogyan lepottyan az égből 150 zsír új csuklós ami egyből beáll metrót pótolni anélkül, hogy előtte egy métert is megy más viszonylatokon. 

Előzmény: MCA-001 (114729)
08-73 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 114748

Ez tuti, én nem láttam magaspadlóst kiírva rájuk. A hybridek meg nincsenek benne a mostani kiadásban, mert szeptember elején még nem lesznek forgalomban.

Előzmény: bpi-211 (114747)
bpi-211 Creative Commons License 2017.08.24 0 1 114747

Ez a 153/154 tuti? Csak mert a winmenetrendes gtfs-ben nem 3X-as forgalmik vannak, plusz ott van egy magaspadlós is. Míg az 53-ason valóban látszik, hogy lesz változás. Bár eléggé sántít ez az adatbázis, mert Dp-n meg fura, hogy nem nagyon mutat egyik vonalra sem mp-s szólót, pedig most nyáron került át egy rakás a meglévő egyébként sem kevés mellé. Cinkotán már többet mutat, de ott meg kérdés, hány hibriddel van számolva szept 4-től. SzL azt írta, ősz végére kell nekik készen lenni, az azt jelenti, hogy a megrendelő csak akkortól számol velük? Vagy az mondat az átalakításokra (ablak, fülke) vonatkozott?

Előzmény: 08-73 (114739)
nohab Creative Commons License 2017.08.24 0 5 114746

Arra látsz esélyt, hogy az északi metrópótlás miatt a délpesti Ikarusok egy része átvándorol Óbudára ideiglenesen?

 

Csak nagyon képlékeny tervek vannak egyelőre, mert még folyamatban van  tervezés a megrendelői oldalon is, látnunk kell majd, hogy hol lesz és mekkora sűrítés, hol lesz végállomás-áthelyezés (ráhordás villamosra, behordás beljebb a városba stb.), hol lesz új átmeneti célexpresszjárat, ez utóbbiak hol mit váltanak ki és ott milyen és mennyi jármű kell az ellátáshoz (pl. marad csuklós vagy elég lesz a szóló), ezeket pedig honnan lehet kiadni...

 

Óbuda esetében ebben a pillanatban az a legvalószínűbb, hogy az onnan elszívásra kerülő ITK-s M3P-k helyére más divíziók adják forgalomba a forgalmi kocsikat (tehát nem átcsoportosítással és Óbudáról való kiadással), de ennek is lesz majd egy algoritmusa, nem lesz pl. egy tisztán AP vonal teszem azt fel tisztán 280-asokkal pótolva. Pont emiatt nem valószínű, hogy dél-pesti kocsik megjelennek Óbudán, de hangsúlyozottan csak akkor tud elkezdődni a végleges terv kialakítása, ha már pontosan vagy legalább pontosabban látszanak az elvárások. Természetesen a kollégák már dolgoznak ezen és a jelenleg ismert vagy inkább jelenleg valószínűsített igényekre van egy legalább 95%-os állapotú tervezet, csak itt még ugye vannak olyan pontok amik "csak" 99%-osak (szóló Conectok érkezése), vannak olyanok is, amiket nem lehet egyelőre teljesen tisztán látni (pl. milyen ütemezéssel állnak forgalomba a hibridek) és vannak az első bekezdésben érintett témák, amik egyelőre teljesen képlékenyek, hiszen a társadalmi egyeztetés éppen zajlik ezekről. Az idő előrealadtával egyre tisztábban fog látszani minden.

Előzmény: Törölt nick (114725)
08-73 Creative Commons License 2017.08.24 0 0 114745

415-ösök már évek óta csak Kelenföldön vannak. Szvsz. lassan készülhetnek a nosztalgia-státuszra :)

Előzmény: Törölt nick (114743)
g86 Creative Commons License 2017.08.24 0 2 114744

Máshol rég nincs már 415-ös.

Előzmény: Törölt nick (114743)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.24 -4 0 114743

"...1-jétől végleg nem lesz 415 rendes forgalmi kiadás Kelenföldön..."

 

Máshol sem? :O

Előzmény: 08-73 (114739)
lapaj74 Creative Commons License 2017.08.24 0 4 114742

9 marad szeptembertől Dél-Pest ilyen sok kocsival ?

 

85-85E marad szeptembertől DP + TR ?

JakiHUN Creative Commons License 2017.08.24 0 2 114741

A 7-esről jön a másik 2. :)

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (114740)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.08.24 0 1 114740

FélOFF

A 68-as a 100E miatt lesz úgy. További megjegyzés, hogy nálam még így is 2vel több a VT Conecto kiadása mint 120.

ON

Előzmény: 08-73 (114739)
08-73 Creative Commons License 2017.08.24 0 2 114739

122-esen marad Óbuda? Mert Cinkota IK 435 mellett Kőbányás Volvo is lesz, + az átszerelő C2G, Óbudáról nem tudok.

 

És néhány további érdekesség szeptember 1-től:

 

- 68-ra visszatér Délpest munkanapokon 3 VH-val

- 53, 153/154/154B leadásra kerül, a hét minden napján off VT-s lesz

- 178-at főleg KŐBÁNYA fogja adni (Modulo és kis Volvo, igen, mennek át Cinkotáról a kis Volvok oda), Kelenföld csak hétvégén fog beleadni 1 kis Volvot. Kelenföld egy ős-Kelenföldes vonalat ad át.

- 7-esre visszatér a BKV-többség, munkanap FJX (ebből lesz több) és C2G, hétvégén ua., mint most.

- 110, 112-es 1 db kis Volvoját Kőbánya fogja adni, a többi természetesen mind Modulo

- 149 full Kelenföld lesz mindennap, PKD/Modulokkal

 

És 1-jétől végleg nem lesz 415 rendes forgalmi kiadás Kelenföldön (KT-t azt viszont nem vágom), így ezt a típust a magam részéről inaktívnak tekintem innentől kezdve.

Előzmény: BP-1 (114736)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.08.23 -2 24 114738

Még te papoltál nekem 21. századról, de láthatóan fingod sincs arról, hogy egy normális helyen egy munkaidőben óránként 10 percre fel lehet állni a gép mellől. Vagy ki lehet menni cigizni, budira. Sőt, képzeld, kötelezően letöltendő ebédidő is van. De akad olyan holtidő, amíg az ember éppen kiutazik valamilyen helyszínre. Ugye azért azt megengeded, hogy ilyen esetekben - természetesen szigorúan saját mobilnettel - írjunk pár sort? Igazán köszönjük.

Vagy ha mégis van erről némi fogalmad, akkor szimplán csak troll vagy. 

Előzmény: kristoof (114727)
ujfigura Creative Commons License 2017.08.23 0 4 114737

Hát öregem, elmondom neked, hogy lassan eljönnek azok az idők.

 

Sokkal kisebb cég, meg más problémák, de ott tartunk, hogy buszjavítás csak úgy van, hogy a kollégám, akinek rohadtul nem ez lenne a dolga (többek között, mivel fizetünk érte mást), ott van a szervizben, és ha kell noszogat, ha kell szerel, ha kell anyagot intéz, vagy varázsigéket mond. Mert az egyébként erre szakosodott műhely, tisztes összegért, az összes vezetővel, utasítással a számlázáson kívül még ismert típusok rutinproblémáit sem tudja megoldani.

Előzmény: BU 20-26 (114735)
BP-1 Creative Commons License 2017.08.23 0 5 114736

El kell hogy keserítselek!

Szeptember 04-től a 20E három kocsi ( VT) kivételével full Óbudás lesz.

A 30-asra sem jön vissza a másik szolgáltató. Óbuda és Kőbányai Volvo 7700 lesz.

Csak a 122-esen lesz egy kis csemege. Lesz 2db IK 435 Cinkota jóvoltából.

 

A 121-en sem térnek vissza a 260-asok. 2db szóló Volvo lesz Cinkota részéről.

 

Gondolom mindez csak a pótlás kezdetéig lesz így.

 

Műsorváltoztatás miatt nem vállalok felelősséget.

Előzmény: KápCity (114732)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!