Keresés

Részletes keresés

nohab Creative Commons License 2017.08.18 -3 2 114591

Amiből csak az elmúlt néhány évben rengeteget nőtt nyáron a hőmérséklet. És több napon keresztül van olyan meleg.

 

Jól hangzik, de kíváncsiságból megnéztem a mai nap (augusztus 18.) és az előtte-utána lévő egy-egy hét melegrekordjait.

 

4 nap melegrekordja nem öregebb 10 évesnél

2 nap melegrekordja 10-20 éves

2 nap melegrekordja 20-30 éves

3 nap melegrekordja 60-70 éves

6 nap melegrekordja 70-80 éves

1 nap melegrekordja 90-100 éves

 

Ha már néztem, a hidegrekordok ugyanezekre a napokra:

 

8 nap hidegrekordja nem öregebb 10 évesnél

5 nap hidegrekordja 30-40 éves

2 nap hidegrekordja 40-50 éves

2 nap hidegrekordja 60-70 éves

 

(vannak dátumok, ahol holtverseny van egy-egy napon, ott mindkét év szerepel mindkét listában).

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (114586)
Lucky76 Creative Commons License 2017.08.18 -1 2 114590

91-291 kétajtóssal? Nem tartana sokáig az ilyen elvetemült akció.

 

Hálistennek a 178-asra se igen fogja senki bevállalni a Rákóczi útra, legalábbis nagyon remélem. Ha úgy érkezik, azon is tudnak lenni rendesen.

 

Ezek a kocsik tipikusan Cinkota csendesebb vonalaira volnának valók, a kevésbé csendesek, de nem vészesek közül még talán a 98E-re.

 

Ha a Jászberényit valaki bevállalná végre, hogy rendezi viszonylat-, menetrend- és hangolás-ügyileg, éppen a 161-162-es sem feltétlen fordulna át tőle...

 

Eleinte felteszem, a garázs és a Volvo Hungária közelében lesznek - aztán ha beválnak, a háromajtósok mennek a kirakatba (ha elég hülye a megrendelő, a kétajtóssal is nekifutnak), ha nem válnak be, jó lesz az a külvárosba a 412-esek mellé. :)

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (114588)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.18 -3 5 114589

Azért amikor júliusban, 31 napon át, összesen dolgoztunk 310 órát, úgy hogy a jobb combodtól 6-8 centire (!) dübörgött, fűtött a 6 hengeres Csepel motor, délutáni műszakban, akkor se volt tömeges haláleset a buszvezetők között az 56-os vonalon.

 

Nem az a cél, hogy most is olyan legyen, de nem lesz hőség vész, ha 40 fokban kell dolgozni.

 

 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (114586)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2017.08.18 0 0 114588

Inkább fognak a 178-ason kikötni, mint valami eldugott külvárosi vonalon. Remélhetőleg azért a 91-291 duót nem találják meg nekik.

Előzmény: gorcher (114587)
gorcher Creative Commons License 2017.08.18 -2 5 114587

Ez a BKK-n múlik. De ha van egy kis eszük, akkor a 16 kétajtósból 14-et (ez ugye a 90%-os rendelkezésreállást ad ki) a 92, 174, 175, 197 vonalakra és a maradékot esetleg a 46-osra és a 277-esre adatják ki.

Előzmény: 6243 (114584)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.08.18 0 0 114586

Amiből csak az elmúlt néhány évben rengeteget nőtt nyáron a hőmérséklet. És több napon keresztül van olyan meleg.

Előzmény: nohab (114585)
nohab Creative Commons License 2017.08.18 -3 8 114585

Ha ez nem történik meg és a munkavégzés körülménye már veszélyezteti a sofőr szakszerű munkáját, akkor az már - az utasok áttételes érintettsége miatt - foglalkozás körében elkövetett tömeges veszélyeztetés kategória....

Még szerencse, hogy mindannyian túléltük azt az életveszélyt, amit az elmúlt 100+ évből mintegy 90-ben jelentett nap mint nap a nem hűthető vezetőfülkében szolgálatot teljesítő valamennyi járművezető az ország és mintegy 80 évben a világ valamennyi vagy legtöbb autóbuszjáratán.

Félreértés ne essék, nem akarom elbagatellizálni a klímával kapcsolatos problémákat és teljesen jogos az az igény, hogy a klímával felszerelt járműveken működjön a klíma, ettől függetlenül az emberi faj mint olyan számára a 21-26°C közötti tartományon alul és túl is van élet.

Előzmény: kis59vasutas (114579)
6243 Creative Commons License 2017.08.18 -1 0 114584

És arról nincs infód, hogy hova? Elsőajtós vonalon mondjuk nem lesz gond a kétajtós kocsi.

Előzmény: gorcher (114582)
HBweb hu Creative Commons License 2017.08.18 -1 7 114583

Jogos. 621...660 lesz a tartomány. 

Előzmény: Aron_son (114581)
gorcher Creative Commons License 2017.08.18 0 3 114582

Szép fokozatosan majd szeptembertől kezdenek, azt beszélik, hogy előbb a két ajtósok jönnek. De mind nem lesz forgalomban szeptember végéig.

 

OFF tegnap majdnem találkoztunk, két órán múlt :) ON

Előzmény: Aron_son (114581)
Aron_son Creative Commons License 2017.08.18 -1 3 114581

PHG-632 (Volvo 7700 hibrid) próbarendszámmal haladt át az Örsön. Áll még a szeptember eleji üzembeállásuk?

18-09 Creative Commons License 2017.08.17 0 0 114580

Majd ez is elrohad az udvaron. .33M-ből is mennyi volt elrakva, 3? Maradt 1, a többi az enyészeté lett. 

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (114574)
kis59vasutas Creative Commons License 2017.08.17 -2 4 114579

Én mindig is tiszteltem a véleményed, de ez most egy kicsit sántít. 

3. pont:

A járműkiadásnak tudnia kellene, hogy használható-e a klíma, vagy sem. Jó, ezen lépjünk át, a kiadás után romlott el... A sofőrnek le kell jelentenie, hogy a klíma hibás, így intézkedni kell a kocsi kivonásáról. (Természetesen, a követhetőség miatt a lejelentéseket naplózni kell.) Ha ez nem történik meg és a munkavégzés körülménye már veszélyezteti a sofőr szakszerű munkáját, akkor az már - az utasok áttételes érintettsége miatt - foglalkozás körében elkövetett tömeges veszélyeztetés kategória.... A cég munkavédelmi megbízottjának/vezetőjének intézkedési kötelessége illetve korlátlan joga van, vagy kellene lennie.... Ez jobb cégeknél így van, elvileg mindenhol így kellene , hogy legyen. Azt is elfelejtik, hogy ebből fakadó (erre visszavezethető ok) miatti baleseti esemény a munkavédelmi vezetőt is felelősségre kell vonni, amennyiben a járműállapot-követési rendszerben szakmai hiba van és hibás járművek kerülnek ki a forgalomba.

Dolgoztam külföldi cégnél, mint minőségbiztosítási szakember, megvolt a jogköröm akár a teljes üzemi gyártás leállítására, ha munkavédelmi érintettségű  veszélyeztetést tapasztaltam.

Előzmény: Törölt nick (114569)
BPI-791 Creative Commons License 2017.08.17 0 0 114578

Azok baromira nyelték a koszt. :/
Valószínűleg ezért is cserélték le mindkettőn.

Előzmény: JLA160 (114577)
JLA160 Creative Commons License 2017.08.17 -1 1 114577

Ilyen stílusú kocsi volt már ugyan kettő (00-29, 18-34), de az más huzat volt (anyagra is, de egy kis minta is volt benne), a szín viszont megegyezett. Az nem volt tartós, ez már remélhetőleg jobban kihúzza :)

Előzmény: Törölt nick (114573)
7-es troli Creative Commons License 2017.08.17 0 3 114576

A háttérben egy 260 is készül?

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (114574)
ujfigura Creative Commons License 2017.08.17 -7 6 114575

OFF

Bocs, de nem tudom eldönteni: te saját magadból csináltál hülyét ezzel a nickváltással?

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (114574)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2017.08.17 -3 8 114574
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.17 -1 10 114573

Nem saját kép, de ezt mindenkinek látnia kell. 19-77 nagyon egyedi lett, hogy az eredeti 200-as ülések kaptak műbőr kék ülés huzatot: 

https://scontent.fbud4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/20842060_348024685633319_3214941754494654765_n.jpg?oh=4db5c178d6c3e73aaebe455fcba2ecfe&oe=5A32B831

 

Más felújított 280-as is kapott hasonlót, vagy csak 19-77 lett ennyire egyedi? 

gorcher Creative Commons License 2017.08.17 0 5 114572

Okés, jogos. Bár bíztam benne, hogy mást is megmozgatnak benned a közelmúlt történései...

Előzmény: Törölt nick (114571)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.17 -4 15 114571

15 éve vagyok a cégnél, 20 éve követem a budapesti közösségi közlekedést közelebbről. Évről-évre változó intenzitással de középpontba vagyunk tartóoszlop dőléstől klímáig. Érdmes önkritikusnak lenni, persze, hogy tehet sokmindenről maga a cég, cégek is. De. A média felelőssége is vitathatatlan, néha nagyobbat rúgnak belénk mint az jogos. És én mindig azt mondom magamban meg a közveteln vezetőtársaimnak, hogy ha nem is könnyű, de ebben a pozi(k)ban bírni kell (akinek nem tetszik az menjen nyugottabb helyre). Az igazán gáz amikor a szerencsétlen, vétlen, holtra kuturált, kedves villamos járművezetőnőt éri verbális atrocitás (konkrét példa) a közhagulat miatt.

 

Előzmény: gorcher (114570)
gorcher Creative Commons License 2017.08.17 -1 4 114570

Nem kezdenék el dödögni a szenzációhajhász világon, amiben a mi kis országunkban a BKV-BKK megkülönböztetett szereplő.

 

Ugye ezt nem az elmúlt egy hétből/nyárból szűrted le?

Előzmény: Törölt nick (114569)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.17 -1 8 114569

1. Rendtartos Modulo volt, nem szokott avval ilyen jellegű gond lenni (ezzel nem azt mondom, hogy ez nem valós érték, csak ez elszigetelt esemény).

2. Nem üldözünk senkit, ezért senkit retorzió nem fog érni. Mondjuk a személyes véleményem az, hogy így nem kell kikerülni a médiába a dolognak, mert nem a megoldás felé visz, de ez van, tudomásul veszem. Nem kezdenék el dödögni a szenzációhajhász világon, amiben a mi kis országunkban a BKV-BKK megkülönböztetett szereplő.

3. A beazonosítás amúgy meg persze, hogy szükséges, de sokkal kevésbé a járművezető mint a jármű miatt. Ha tudjuk a rendszámot tudjuk javíttani, ez esetben a vállakozó partnerünkkel akié a kocsi.

4. Bár gázhiány volt indokként megjelölve, majdnem biztosra merem mondani, hgy nem ez volt a nem működés valós oka.

Előzmény: kristoof (114561)
Dante001 Creative Commons License 2017.08.17 0 8 114568

:(

 

Igazából csak azért keresik hogy SOS megjavíthassák a kérdéses kocsin a klímát. Nem? :)

Előzmény: toto92 (114567)
toto92 Creative Commons License 2017.08.17 0 6 114567

Legalább van összhang a hárombetűsök között. Mindegyik arra száll rá, aki rámutat a problémára, nem annak okát próbálja megszüntetni.

Előzmény: Dante001 (114565)
08-73 Creative Commons License 2017.08.17 -1 0 114566

Ha valaki tudja az 56 pótló kiadását, ne tartsa magában, köszönöm!:)

Dante001 Creative Commons License 2017.08.17 0 1 114565

Pont erről beszéltem akkor amire jött ez a válasz.....szégyen.

Előzmény: flugosmotoros90 (114564)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2017.08.17 0 11 114564

Idézet következik:

 

"Ki mondja ezt a hülyeséget, hogy büntetik? Bármelyik járművezető egyszer is kipróbálta már, hogy nemet mondott? Vagy csak bokáig össze van szarva, mert "avitézydávidkamegmondtahogymegleszünkértebaszva", és azóta egymást hergelik ezzel? Vagy hogy van ez? Tényleg őszintén kérdezem."

 

Akkor is vicces volt, most is az.
Egy ilyen művelet után nem lehet egyszerű a tükörbe nézni......meglepődni nem lepődik meg ezen az ember.

Előzmény: kristoof (114561)
JLA160 Creative Commons License 2017.08.17 0 1 114563

***** :)

Előzmény: 6243 (114558)
kristoof Creative Commons License 2017.08.17 -2 14 114561

Remélem a rendőrség holnap reggel érte megy! Mondjuk egyszerűbb keresgetni, hogy ki lehet az, mint normális körülményeket biztosítani a sofőröknek... 

 

https://444.hu/2017/08/17/a-bkv-nagy-erokkel-keresi-a-sofort-aki-lefotozta-a-453-fokos-vezetofulket

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!