A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
pedig a városvezetés ill állam hozzáállását ismerve nem lesz új,sajnos...pedig kellene, nagyon. Valaki írta, hogy a külsős szolgáltató citaroit vehetne meg a BKV. Ez tűnik sajnos csak reálisnak, hisz a maszekot kell pénzzel pumpálni, ők majd megint veszik az újakat, es üzemeltetik vaskos összegekért.
Erre a problémára még mindig nem látszik a fény az alagút végén, rengeteg a használt kocsi amit pár éven belül cserélni kéne. Új kocsikkal. Nem használttal..
Érdemben nincs, mert forráskorlátos a dolog, üzemeltetési pénzből megy. Ha összetörik egy busz, vagy tönkremegy egy motor akkor az adott időszakban eggyel kevesebb Volvo készül.
Ha apránként is, de szerencsére azért alakul ez a felújításos dolog. :-) Egyébként van valamilyen ütemterv szerűség, hogy kb. mikorra újul meg valamennyi FJX?
Az ajtaja lassú, nem igazán alkalmas utasforgalomra. De maga a kocsi sem a legmegbízhatóbb, nem véletlenül futott nagyrészt olyan vonalakon (118, 143, 186) ahonnan nincs messze a garázs.