A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Abból a hírből mi igaz, az Inter Tan-Ker a 15 darab Civis Volvo buszát 30 darab, 0 kilométeres busszal kívánja lecserélni?
Állítólag nagyon érik, már a 2. busz megy motorcserére, amit elképzelhetőnek tartok, ha belenézek egyik-másik órájába, ami meglépte a 600 000 kilométert, és valljuk be, ez városi körülmények között nagy dolognak számít.
Azért ennek kapcsán valahogy befigyel nálam Hofi sztorija a disznó malacainak számáról, és az export darabszámú malacokról. A maradékot mi esszük meg... ?-)
Ha már a számoknál tartunk, akkor arra tudnál választ adni, hogy körülbelül hány többlet csuklóst fog majd igényelni a 20E, és a 30(A) sűrítése a metrópótlás ideje alatt?
Ők valamiért PKD konstrukciót emlegetnek, a jelek szerint hibásan, aminek következtében az köveztetés sem állja meg a helyét, hogy nominálisan drágább lenne, mint tavaly (az viszont tény, hogy azóta méretileg összement). A Solarisnál mondjuk azért még mindig drágább.
Jó lenne, ha vagy ebből lehetne egy nagyobb stokkot beszerezni (ha már jön valamennyi, akkor legyen egy nagyobb flotta), vagy újra útjára lehetne indítani egy nagyobb tendert. A 3-as metró második szakaszának pótlására (nem feltétlenül az elejére) még megérkezhetnének, és ha nincs az a kavarás, mint legutóbb, akkor hitelből lehetne finanszírozni.
Kelenföldön megvan az a mag aki ezt csinálni tudja, a jelentős részük a fehérvári buszgyàrtàsokból jött kollega. Jelenleg építés helyett felújításokat csinálnak.
Létszámügyileg mi a helyzet a szerelők terén, továbbra is van olyan állomány aki a napi karbantartáson felül képes ebben részt venni? Ott nincs hasonló probléma, mint a buszsöfőröknél?
A Volánbusz mit keresne a metrópótlón? Ez még tavalyi sztori volt, de azóta elég sok víz lefolyt már a Dunán.
A BKV+VT-el indul a metrópótlás novembertől, és a későbbi szakaszok pótlásait is megtudja oldani a BKV és a VT. Eddig a 180 darab kocsiból egyet sem sikerült elkészíteni több mint fél év alatt, úgyhogy ha készen lesznek a kocsik a VB részére, akkor is nagyon kevés arra a valószínűség, hogy BKK-s vonalakon szolgáljanak. Egyenlőre az sem biztos, hogy elkészül-e ez a 180 darab kocsi.
— Az együttműködés a piaci versenyre nincs kihatással, a versenyt nem torzítja, a megállapodás magánszektorbeli szolgáltatóra nincs kihatással, így megkötésével magánszektorbeli gazdasági szereplő a versenytársainál előnyösebb helyzetbe nem kerül.
Ha emiatt megtámadják a tendert, akkor ne csodálkozzon senki.