A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Legalább a BKV is levágta már hogy az elektromos üzem ki fogja szorítani az összes alternatív hajtást, ezért kisérletezgetési céllal CNG, LNG vagy Hibrid buszokat venni pénzkidobás...
Így van, azt a 25-30 évet, amíg a kiszorítás megtörténik, simán kihúzza a BKV a meglévő 200-asokkal.
Kötözködni lehet, de forgalomba akarják adják ezen a héten. 11-31, 11-72 és 11-73-at is elkészülésük után szinte azonnal forgalomba állították pár kör erejéig. Leírtam azért, hogy ne csodálkozzon senki sem, ha forgalomba látják az említett kocsikat.
Elkészülve akkor lesznek, amikor a diszpécser által forgalomba helyezhető a jármű. Azért, mert a megrendelő alvállalkozója beszereli és üzembe helyezi a fedélzeti egységet a járműben, amely berendezés tesztelése során megjelenik a winmenetrenden, még korántsem jelenti azt, hogy a kocsi elkészült volna. Éppen ezért ildomosabb lenne előbb kérdezned, mint sem ilyeneket rögtön tényként leírni.
Bár az sem sokat segít a kipufogó hőmérsékletén. A 7700-asok hibrid szoftvere nagyon buta, de a 7900-asok is vígan lemerítik saját magukat egy dugóban. Hamburgban próbáltam, nagyon gagyi.
Attól még, hogy egy Tag Heuer karóra ára reális, nem vesznek olyat a melósok, de még a becsületes irodisták sem Magyarországon.
Reális a hibridek ára, de minek nekünk, ha nem megy a meglévő dízelek fűtése/hűtése sem.
Továbbá érdeklődve várom a szellőzésük és a hűtésük kialakítását, vajon mennyiben és hogyan fog megfelelni a honi viszonyoknak, vagy kell-e még rájuk költeni....
Oszt mi ebben a hangulatkeltés? Megkérdeztem az OKF-et mi történt, azt mondták kigyulladt egy busz utastere. A BKV-nál ez tényleg kicsit sűrűn fordul elő mostanság.
Ja! A legnagyobb poén, hogy 27 millióért találtam háromajtós, Euro V-ös, csuklós 7700-ast, 2006-ost, 250 000 kilométerrel. Na így meg főleg kegyetlen szomorú ez a mutyitender...
Jaja, el is kúrtam. (Tudtam, hogy ezt valaki majd megjegyzi. :-) ) A minap vettem észre, hogy ebben épp Tenczernek volt igaza. Én egy 1700 kilométeres, a wroclawi gyárból származó bemutató kocsit leltem egyedül, ami tényleg ennyibe került. De a többi hét még, amit találtam valamelyik nap, az alig több mint feleennyibe került. Nemhogy örülnél inkább annak, hogy van a posztban, összesen egy, pozitívum a hibridmutyiról! :-)
A genfi Volvók, aztán végül mégis a BKV-nál kötöttek ki, nem is sokkal olcsóbban, ha nominálisan nézzük, garancia és pótalkatrészek nélkül, ami elég jól látszik a buszokon is és a rendelkezésre állásukon is.
Amúgy teljesen érthetetlen számomra, hogy te akinek sokszor vannak reális meglátásai, hogy tud így tűzzel-vassal védeni egy még Hidasnémetiből is jól látszó mutyit, ami még bődületes baromság is? Tudom, hogy van a pénz, amiért nem korpásodik valakinek a haja, de azért ez mégis jó kérdés...
Amúgy ezekre a mutyihibridekre ad valamiféle garanciát a Lektorna? Valamint kulcsrakészen adja át a buszokat vagy csak leszállítja, majdnem dupla áron, mint amennyibe kerülnek és akkor még költsön rá pármilliót a BKV, például oldalüveg csere, hogy egyáltalán forgalomba tudjanak állni a buszok? Ugye nem ez van, hanem ebben a pénzben benne van minden? Ugye?
Már csak azért is, mert ha még tényleg kell költeni ezekre a buszokra még sok milliót, akkor simán tudott volna venni a BKV, zsír új Econelleket, aminek én annyira nem örülnék, de azért mégis több értelme van, mint ezeknek a mutyihibrideknek...
Nem kell nagy észkombájnak lenni, tehát még egy államtitkár is hamar megértené, hogy iszonyatos baromságot csinál a BKV, ha megveszi ezt a 40 hibridet.
-----------
Magány véleményem szerint a mostani helyettes szakállamtitkár ezt pontosan érti.
Nem buta Ő.
Ma olyan időket élünk amikor alig burkoltan megjelennek neve sincs emberek vagy cégek a közlekedési társaságnál, akiket "a" párt küldött.
Előadják meséiket.
A társaság vezetőjének 2017-ben tompítási joga van.
Ha nagyon nagy baromságot mondanak ezek a küldöncök, akkor felhívhat valakit, saját kontaktját, nem a küldőt és elmagyarázhatja, hogy ez nagyon nem jó.
Erre joga van.
Ezért nem veszik a fejét.
Az más kérdés, hogy bár meghallgatják, a döntésre nincs befolyással ez a meghallgatás.
Az e-moduló, vagy a 40 hibrid úgy hiányzik/zott a Bolla-Szedlmajer párosnak mint ablakos tótnak a hanyattesés.
Helyükben én is forgalomba állítanám.
Vannak korok (a mostani ilyen) amikor a hatalommal való cicázás, állásba kerülhet.
Tényleg nem tudom mi játszódhat le ilyenkor, emberek fejében. Nem kell nagy észkombájnak lenni, tehát még egy államtitkár is hamar megértené, hogy iszonyatos baromságot csinál a BKV, ha megveszi ezt a 40 hibridet. Vagy most annyira jól állunk, hogy egy gyakorlatilag nem létező céget mindenképpen ki kell tömnie a BKV-nak kétmilliárddal?
Egyébként tényleg nem bírom felfogni, hogy ettől sokkal kisebb mutyiknál, genfi Volvók és Szalainé, a VEKE és sokan mások vért követeltek, a mostani mutyinál, amiről már messziről süt, hogy az, mindenki csendben van... :-(
Biztosan tudod, az üléspont határozza meg az álláspontot. Akik anno vért követeltek, ma már a másik csapatban játszanak, vagy eljátsszák azt a látszatot, hogy már nem foglalkoznak vele.
Hát hogyne! Mondjuk az aki lányának, barátnőjének vagy az anyjának (a megfelelő személy aláhúzandó), épp van egy nagy buszos tapasztalatú titkárnős cége... Egyébként tényleg nem bírom felfogni, hogy ettől sokkal kisebb mutyiknál, genfi Volvók és Szalainé, a VEKE és sokan mások vért követeltek, a mostani mutyinál, amiről már messziről süt, hogy az, mindenki csendben van... :-(