Keresés

Részletes keresés

nohab Creative Commons License 2017.04.17 0 2 111591

a céges Skodám amíg nem melegedett fel üzemire, letiltja a start-stopot... Ezt nem tudja a Volvo?

 

Dehogy tiltja, 50°C-os hűtővíznél már kikapcsol minden VW-modell megfelelő körülmények között.

Előzmény: Irisbus (111550)
MCA-001 Creative Commons License 2017.04.17 0 2 111590

Akkor a hibridekkel is haladnia kell a VJSZ-nek.

Különben kikapnak:)))

Előzmény: Törölt nick (111587)
nohab Creative Commons License 2017.04.17 -5 4 111589

Legalább a BKV is levágta már hogy az elektromos üzem ki fogja szorítani az összes alternatív hajtást, ezért kisérletezgetési céllal CNG, LNG vagy Hibrid buszokat venni pénzkidobás...

 

Így van, azt a 25-30 évet, amíg a kiszorítás megtörténik, simán kihúzza a BKV a meglévő 200-asokkal.

Előzmény: Charlie nagynénje (111555)
gorcher Creative Commons License 2017.04.17 0 4 111588

Ó3 is hamarosan, egy hónapja egy hónappal későbbre ígérték.

 

19-60 pedig végre szintén kapott egy komolyabb rendbetételt Gyöngyösön a 11-73-val és a 19-19-vel ellentétben (ez a kettő lehetett a 8 milliós?).

Előzmény: Törölt nick (111583)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.17 0 10 111587

kifejezett kérés volt, hogy ha már darabjára 8-16 milliót kellett költeni (!) akkor legalább mihamar menjenek.

Előzmény: Törölt nick (111585)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.17 0 8 111586

Igaz, hogy a 19-60 kivételével mindegyik általa írt gép újra állományba lett véve április 10. üzemkezdettel, de ilyen apróságok ne is zavarjanak.

Előzmény: KápCity (111584)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.17 0 12 111585

Kötözködni lehet, de forgalomba akarják adják ezen a héten. 11-31, 11-72 és 11-73-at is elkészülésük után szinte azonnal forgalomba állították pár kör erejéig. Leírtam azért, hogy ne csodálkozzon senki sem, ha forgalomba látják az említett kocsikat.  

 

Előzmény: KápCity (111584)
KápCity Creative Commons License 2017.04.17 -12 5 111584

Elkészülve akkor lesznek, amikor a diszpécser által forgalomba helyezhető a jármű. Azért, mert a megrendelő alvállalkozója beszereli és üzembe helyezi a fedélzeti egységet a járműben, amely berendezés tesztelése során megjelenik a winmenetrenden, még korántsem jelenti azt, hogy a kocsi elkészült volna. Éppen ezért ildomosabb lenne előbb kérdezned, mint sem ilyeneket rögtön tényként leírni.

Előzmény: Törölt nick (111583)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.17 0 9 111583

19-60, 08-01, 08-05, és 08-78 elkészült. 

BPO-105 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 111582

301-től 390-ig terjedtek.

Előzmény: Viko88 (111580)
Viko88 Creative Commons License 2017.04.16 -1 2 111581

Kupa nélkül sorry

Előzmény: Viko88 (111580)
Viko88 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 111580

Lehet esetleg tudni a Genfi Volvo Kupa korábbi számait?

Előzmény: Törölt nick (111517)
BU 20-26 Creative Commons License 2017.04.16 0 2 111579

Lesz még ilyen a karsanokkal, ne aggódj. És nem a bkv hibájából... 

Előzmény: kristoof (111570)
KápCity Creative Commons License 2017.04.16 -1 9 111578

Semmi.

Előzmény: BX 60-05 (111577)
BX 60-05 Creative Commons License 2017.04.15 -2 5 111577

Urak! Abból mennyi igaz hogy május 1-el az összes Gyros TR --> CI ?

Zahnrad Creative Commons License 2017.04.15 0 0 111576

Tudod, állófűtés. :)

Bár az sem sokat segít a kipufogó hőmérsékletén. A 7700-asok hibrid szoftvere nagyon buta, de a 7900-asok is vígan lemerítik saját magukat egy dugóban. Hamburgban próbáltam, nagyon gagyi.

Előzmény: Irisbus (111550)
Zahnrad Creative Commons License 2017.04.15 0 0 111575

Ez engem is megdöbbentett.

 

Ez két dolgot megerősít:

 

- Hol van a műszaki kultúra szintje

- Több vidéki Volán évtizedekkel előbbre tartott, amíg volt rá lehetőségük

 

De legalább beszélnek róla, volt szándék az okok felkutatására, van eredmény, szerintem ez mind erősen pozitív.

Előzmény: Dante001 (111554)
Zahnrad Creative Commons License 2017.04.15 0 2 111574

Attól még, hogy egy Tag Heuer karóra ára reális, nem vesznek olyat a melósok, de még a becsületes irodisták sem Magyarországon.

 

Reális a hibridek ára, de minek nekünk, ha nem megy a meglévő dízelek fűtése/hűtése sem.

 

Továbbá érdeklődve várom a szellőzésük és a hűtésük kialakítását, vajon mennyiben és hogyan fog megfelelni a honi viszonyoknak, vagy kell-e még rájuk költeni....

Előzmény: g86 (111567)
kristoof Creative Commons License 2017.04.15 -10 1 111573

Oszt mi ebben a hangulatkeltés? Megkérdeztem az OKF-et mi történt, azt mondták kigyulladt egy busz utastere. A BKV-nál ez tényleg kicsit sűrűn fordul elő mostanság.

Előzmény: Törölt nick (111571)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.15 0 11 111572

Ha máshoz nem is, legalább ehhez ért. :) 

Előzmény: Törölt nick (111571)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.15 0 14 111571

VT-nél is égett már C2, mégpedig ennél jobban. Ne keltsük a hangulatot.

Előzmény: kristoof (111570)
kristoof Creative Commons License 2017.04.15 -16 2 111570
kristoof Creative Commons License 2017.04.15 -8 9 111569

Ja! A legnagyobb poén, hogy 27 millióért találtam háromajtós, Euro V-ös, csuklós 7700-ast, 2006-ost, 250 000 kilométerrel. Na így meg főleg kegyetlen szomorú ez a mutyitender... 

Előzmény: kristoof (111568)
kristoof Creative Commons License 2017.04.15 -8 8 111568

Jaja, el is kúrtam. (Tudtam, hogy ezt valaki majd megjegyzi. :-) ) A minap vettem észre, hogy ebben épp Tenczernek volt igaza. Én egy 1700 kilométeres, a wroclawi gyárból származó bemutató kocsit leltem egyedül, ami tényleg ennyibe került. De a többi hét még, amit találtam valamelyik nap, az alig több mint feleennyibe került. Nemhogy örülnél inkább annak, hogy van a posztban, összesen egy, pozitívum a hibridmutyiról! :-)

 

A genfi Volvók, aztán végül mégis a BKV-nál kötöttek ki, nem is sokkal olcsóbban, ha nominálisan nézzük, garancia és pótalkatrészek nélkül, ami elég jól látszik a buszokon is és a rendelkezésre állásukon is.

 

Amúgy teljesen érthetetlen számomra, hogy te akinek sokszor vannak reális meglátásai, hogy tud így tűzzel-vassal védeni egy még Hidasnémetiből is jól látszó mutyit, ami még bődületes baromság is? Tudom, hogy van a pénz, amiért nem korpásodik valakinek a haja, de azért ez mégis jó kérdés...

Előzmény: g86 (111567)
g86 Creative Commons License 2017.04.15 -15 10 111567

Alig két hete azt írtad a blogodon, hogy a buszok ára reálisnak számít. Ennyire lehet komolyan venni a megnyilvánulásaidat a témában. 

 

Továbbá emlékeztetőül: a genfi kocsikat nominálisan, forintban, közel tíz évvel ezelőtt drágábban akarták adni, mint most a hibrideket. 

Előzmény: kristoof (111562)
kristoof Creative Commons License 2017.04.15 -3 7 111566

Amúgy ezekre a mutyihibridekre ad valamiféle garanciát a Lektorna? Valamint kulcsrakészen adja át a buszokat vagy csak leszállítja, majdnem dupla áron, mint amennyibe kerülnek és akkor még költsön rá pármilliót a BKV, például oldalüveg csere, hogy egyáltalán forgalomba tudjanak állni a buszok? Ugye nem ez van, hanem ebben a pénzben benne van minden? Ugye?

 

Már csak azért is, mert ha még tényleg kell költeni ezekre a buszokra még sok milliót, akkor simán tudott volna venni a BKV, zsír új Econelleket, aminek én annyira nem örülnék, de azért mégis több értelme van, mint ezeknek a mutyihibrideknek...  

trizs77 Creative Commons License 2017.04.15 -1 6 111565

Nem kell nagy észkombájnak lenni, tehát még egy államtitkár is hamar megértené, hogy iszonyatos baromságot csinál a BKV, ha megveszi ezt a 40 hibridet.

 

-----------

 

Magány véleményem szerint a mostani helyettes szakállamtitkár ezt pontosan érti.

Nem buta Ő.

 

Ma olyan időket élünk amikor alig burkoltan megjelennek neve sincs emberek vagy cégek a közlekedési társaságnál, akiket "a" párt küldött.

Előadják meséiket.

 

A társaság vezetőjének 2017-ben tompítási joga van.

 

Ha nagyon nagy baromságot mondanak ezek a küldöncök, akkor felhívhat valakit, saját kontaktját, nem a küldőt és elmagyarázhatja, hogy ez nagyon nem jó.

Erre joga van.

Ezért nem veszik a fejét.

Az más kérdés, hogy bár meghallgatják, a döntésre nincs befolyással ez a meghallgatás.

 

Az e-moduló, vagy a 40 hibrid úgy hiányzik/zott a Bolla-Szedlmajer párosnak mint ablakos tótnak a hanyattesés.

Helyükben én is forgalomba állítanám.

 

Vannak korok (a mostani ilyen) amikor a hatalommal való cicázás, állásba kerülhet.

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

2.

 

 

Vagy most annyira jól állunk, hogy egy gyakorlatilag nem létező céget mindenképpen ki kell tömnie a BKV-nak kétmilliárddal?

 

Ez és az ilyen történetek, ma, erről szólnak.

 

 

kristoof Creative Commons License 2017.04.15 -1 0 111564

Értem, vagyis nem értem.

 

Tényleg nem tudom mi játszódhat le ilyenkor, emberek fejében. Nem kell nagy észkombájnak lenni, tehát még egy államtitkár is hamar megértené, hogy iszonyatos baromságot csinál a BKV, ha megveszi ezt a 40 hibridet. Vagy most annyira jól állunk, hogy egy gyakorlatilag nem létező céget mindenképpen ki kell tömnie a BKV-nak kétmilliárddal? 

Előzmény: Il Leone (111563)
Il Leone Creative Commons License 2017.04.15 -2 0 111563

Egyébként tényleg nem bírom felfogni, hogy ettől sokkal kisebb mutyiknál, genfi Volvók és Szalainé, a VEKE és sokan mások vért követeltek, a mostani mutyinál, amiről már messziről süt, hogy az, mindenki csendben van... :-(

 

Biztosan tudod, az üléspont határozza meg az álláspontot. Akik anno vért követeltek, ma már a másik csapatban játszanak, vagy eljátsszák azt a látszatot, hogy már nem foglalkoznak vele.

Előzmény: kristoof (111562)
kristoof Creative Commons License 2017.04.14 -1 2 111562

Hát hogyne! Mondjuk az aki lányának, barátnőjének vagy az anyjának (a megfelelő személy aláhúzandó), épp van egy nagy buszos tapasztalatú titkárnős cége... Egyébként tényleg nem bírom felfogni, hogy ettől sokkal kisebb mutyiknál, genfi Volvók és Szalainé, a VEKE és sokan mások vért követeltek, a mostani mutyinál, amiről már messziről süt, hogy az, mindenki csendben van... :-(

Előzmény: Lucky76 (111560)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!