A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
És valaki tudja, hogy az FKU-901-esn történt-e valami hasonló színváltozás? Több, mint 3 hónapig nem volt utcán, tegnap meg Futár szerint 34-esen volt, csak nem volt hozzá szerencsém, hogy szemrevételezzem.
A kérdés a szokásos. :D Van-e hiba az égkék kocsik listájában és van-e égkék ami a táblázatban nem az. Annyi könnyítéssel, hogy most kivételesen csak ennyi érdekel, hogy pontosan milyen szintű beavatkozáson estek át az nem.
Nagy tengelytávú kocsi (pl. 412) eleg előnytelen a Víztorony korul, de már évek óta járnak rajta Citarók hol Óbuda, hol a Bogancs színeiben. Nagyjabol elmondható, hogy azokon a helyeken, ahol ragaszkodás van a típuskorlátozásához, elobb-utobb jon egy masik szolgáltató, aki gond nelkul elmegy.
Ez a felesleges Omnibuszos hangulatkeltés már megint mire jó? Csúcsidőszakban összesen 20 darab csuklós busznak kellene a 4-6VP-n közlekedni, amelyből 13 db-ot Délpest és 7 db-ot Óbuda ad. 08-58 kicsivel fél öt után műszaki hiba miatt Óbudára ment, cserébe LYH-129-et küldték pótolni 08-58 helyére. Ha nem rakták volna be pótolni, akkor észre se vette volna senki, hogy 1 kocsival kevesebb közlekedik a 20-ból és az értelmetlen hangulatkeltő poszt sem született volna meg. Inkább örülni kellene annak, hogy mára a menetkimaradások már csak minimális esetekben fordulnak elő és a semmi helyett legalább pótolták valamivel a kieső kocsit.
A 121-esről nem voltak letiltva az ap kocsik (kivéve midi)? Tegnap jártam arrafelé és láttam egy C2-t 121-essel a kijelzőjén, de gondoltam biztos begyűrűzött a VT-hez is ez a hónapok óta húzódó kijelző probléma, aztán most nézem, hogy tényleg járt ott etető fordában egy szóló ap kocsi.
Apropó, ez a kijelző gond valami futár bug lehet (bár egyre inkább biztos vagyok benne, hogy nem)? Nagyon sok, sőt egyre több autót látni (bármilyen típus is legyen) tetszőleges számban nem működő külső kijelzővel, miközben a belsők és a jegykezelők működnek. Annyi ilyennel találkoztam és nem hogy csökkenne a hibák aránya, hanem nő.
A takarításról is megemlékeznék, amit március óta csinál az új cég, de nincs miről...
És még valami az MFW-s kisVolvókról: nem úgy volt, hogy egységesen kikerül belőlük az egyedizés lehetősége és a külső ajtónyitó gombok leszedésre kerülnek?
Nos az MFW-518 kapaszkodói és dekorlemezei tele vannak piros ragasztószalaggal. Eddig típushű.
A belső kijelzője lötyög a helyén. Ez is a kisVolvók egységes belső világához tartozik.
Eszi a rozsda az összes olyan elemét a kocsinak, ami nem rozsdamentes (ajtók környéke mindnél olyan okadék, mint a legutolsó kidobott 200-asban annó). Ez is.
Lomha az autó és minden úgy lötyög benne, mint egy 412-esben a macskaköves úton. Ez is pipa.
Egyetlen ponton lehet letenni a Volvo elejét az aszfalra: a Topánka - Helsinki jobbkanyarban. Nagyon egyszerű a megoldás, fel kell emelni és akkor nem ér le, ez a helyzet nem indokol semmilyen típuskorlátozást.