Keresés

Részletes keresés

gorcher Creative Commons License 2017.07.17 0 1 113924

00-03, 19-28, 19-60 szintén.

Előzmény: Hangya Szövetkezet (113921)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2017.07.17 0 0 113923

Miért szegény 878 annyira rossz lett? Nem utaztam vele, mióta elkerült Óbudáról. Mondjuk a 2013-as felújítása sem volt valami nagy szám. 

Előzmény: FKU-911 (113922)
FKU-911 Creative Commons License 2017.07.17 -1 1 113922

Remélem jobb lett, mint 08-78. Bár rosszabb nem nagyon lehet :(

Előzmény: Hangya Szövetkezet (113921)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2017.07.17 0 1 113921

Futár alapján BPO-837 is elkészült. Jó kis 86-os kocsi :)

hamzsabusz Creative Commons License 2017.07.16 -3 4 113920

Pár javaslat klíma ügyben (spec. pont 110-112 vonal):

1. Legtöbb Ikarus/Modulo kocsin valóban érezhetően működne a klíma, de jó lenne ha megállóhelyi utascsere után csukott vagy max. 1 nyitott ajtóval várakozna indulásig, szabad jelzésig. A mindhárom nyitott ajtón keresztül pillanatok alatt visszamelegszik az utastér.

2. Gyakori Futár titkárnős bemondás a légkondi működésére, ablakok zárva tartására!

3. Nem tudom az okát, de ugye az új Ikarusok/Modulok valamiért világosabb ablakokkal szereltek a más gyártó általi új/ill. fejújításra került gépeknél. Ilyen formán viszont az ablak mellett érezhetően sokkal erősebb a bejutó napsugárzás, több hőt enged be az (egyrétegű, nem dupla hőszigetelt) üveg az utastérbe, így az hamarabb fel is melegszik. Ha a jövőben lesz még ilyen PKD-Ikarus-Modulo mittudomén bármilyen beszerzés, jó lenne legalább az üvegek sötétebb színezését kérni, ill. úgy specifikálni.

+ Ha műszakilag megoldható, az utastéri fűtéssel mindenképpen kellene valamit kezdeni bizonyos kocsikon (pl. FJX). A jelenlegi nyári forró napokon tényleg nem kellene ezeket működtetni, de gondolom ez kényszer miatt az alulmotorizáltsággal lehet összefüggésben.

Előzmény: Törölt nick (113785)
Lucky76 Creative Commons License 2017.07.16 -1 1 113919

93A! :))

Előzmény: attah (113918)
attah Creative Commons License 2017.07.15 0 19 113918

...képek lemaradtak.

 

Előzmény: attah (113917)
attah Creative Commons License 2017.07.15 0 2 113917

Így van, teszt céljából pótolt pár kört. :)

Előzmény: 1244 (113916)
1244 Creative Commons License 2017.07.15 0 6 113916
Újra utcán van az Agora. Ha minden igaz, ma Köki KT.
BPO-105 Creative Commons License 2017.07.15 0 3 113915

Igen, és eredetileg alkatrésznek lettek véve.

Bár végül is bizonyos felfogásban azok lettek, csak kicsit túltolták a Bélák :D

Előzmény: Lucky76 (113914)
Lucky76 Creative Commons License 2017.07.15 0 1 113914

Köszönöm. Jól gondolom, ugye, hogy ők jöttek a rendszámtartományból utolsókként? :)

Előzmény: BPO-105 (113913)
BPO-105 Creative Commons License 2017.07.15 0 2 113913

540, 563, 574.

Előzmény: Lucky76 (113912)
Lucky76 Creative Commons License 2017.07.15 0 0 113912

Magam is úgy vélem, csak nem akartam bolygatni a témát. Próbáltam virágnyelven rákérdezni, nem -e ilyen esetleg valamelyik NCZ is. :)

Előzmény: BPO-105 (113909)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.15 0 1 113911

Igen.

Előzmény: gorcher (113910)
gorcher Creative Commons License 2017.07.15 0 0 113910

Az ő "elődje" adta a füstjeleket a Tóalmás utcától?

Előzmény: BPO-105 (113909)
BPO-105 Creative Commons License 2017.07.15 0 0 113909

Van még három, és pont hogy kapcsolódik ahhoz, hogy van-e BKV-s előélete vagy sem.

Előzmény: Lucky76 (113908)
Lucky76 Creative Commons License 2017.07.15 0 0 113908

Ha már utastér... Ez a NUU-956 érdekes madár azzal a dobogós szembe-négyesével az 1.-2. ajtó között. Van még ilyen kocsi a flottában? :))

 

(Most tekintsünk el a kocsi elődjéhez fűződő - vagy nem fűződő - viszonyától, ettől függetlenül és nem ilyesmire célozva érdeklődőm.)

g86 Creative Commons License 2017.07.14 0 2 113907

Korábban volt hibásan beszerelve, jó, ha végre megcsinálták. 

Előzmény: dani1988 (113906)
dani1988 Creative Commons License 2017.07.14 0 2 113906

Esküszöm hülye vagyok, vagy megártott az a három sör, amit ittam, de elképzelhető, hogy átalakításon esett át az LYH-107 belső tere? Eddig a második ajtó után volt egy négyes ülés, ma meg már csak egy 2x2-es volt menetiránynak megfelelően :O

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.14 0 2 113905

Ha a BKV-nak a mozgástere e tekintetben nagyobb lenne, akkor lehetne jobban koncentrálni a technológiákat.

Ab ovo valószínüleg nem is kellene ennyi mindent kipróbálni, de legalábbis mihamarabb le kellene tisztítani a portfóliót.

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 113904

Utóbbi igaz majdnem minden típustársára is. (Legalábbis amikkel ma utaztam a vonalon egyiken se láttam mást.)

Előzmény: nemeza (113894)
Balzska Creative Commons License 2017.07.13 0 0 113903

És az FJX-226 is megfordult rajta:D

Előzmény: Balzska (113902)
Balzska Creative Commons License 2017.07.13 0 3 113902

És ma volt egy PDN-603 @112 is:D

Előzmény: Hyperfilter (113900)
Levi9562 Creative Commons License 2017.07.13 -2 12 113901

Reméljük neked se lesz, és maradsz a bulvársajtónál....

Előzmény: kristoof (113890)
Hyperfilter Creative Commons License 2017.07.13 0 2 113900

Ha már 112...:D NCV294 @ 112

Előzmény: Törölt nick (113897)
BP-1 Creative Commons License 2017.07.13 0 1 113899

Helyette : MUU-905 

Előzmény: 430 322 (113893)
nemeza Creative Commons License 2017.07.13 0 0 113898

:) A tolatókamera eddig is rajta volt?

Előzmény: Törölt nick (113897)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.13 0 0 113897

Meg is lehet lesni a 112-esen, éppen megy a Thomán felé. :)

Előzmény: nemeza (113894)
Lucky76 Creative Commons License 2017.07.13 -1 1 113896

A technológiák szétszórása helyett nem előremutatóbb Kőbányát a tisztán elektromos üzem irányába eltolni.

 

Trolibusz, elektromos busz, híbrid.

 

És ehhez minden technológiát, szakértelmet, eszközt oda összpontosítani.

 

Nem tudom, mennyivel volna macerásabb az eletromos midiket Kőbányáról kiadni a hatótávolságuk tekintetében, de rajtuk kívül a szóló és csuklós hibridek nem váltanák ki javarészt vagy akár teljesen Kőbánya dízel-kiadását?

 

Igaz, mindegyikben van "dízeles" elem, de ahhoz is megvannnak jelenleg a feltételek, bár a fene tudja, a hibrid mennyir elektromos és mennyire nem...:)

 

Utóbbiak elhelyézést gondolom az is befolyásolta, hogy Cinkotához közel esik a szakszervíz, ha szükség lenne rá...

Előzmény: John Howard (113895)
John Howard Creative Commons License 2017.07.13 -1 4 113895

Hmmm... A megfelelő számú és telesítményű dugalj Kőbánya telephelyen már évek óta ki van építve (két éve pedig megtöbbszöröződött a számuk), használatuk viszont továbbra is esetleges, bőven van benne kapacitás. Az vajon miért nem fordult meg senkinek a fejében, hogy esetleg Kőbánya garázsba állomásoztassanak ilyen kocsikat, nem pedig viszonylag negy költségen (és adminisztrációval) olyan garázsba, ahol még nincsenek meg a feltételek? Akkor már Kelenföld is előnyösebb helyzetben van ebben a tekintetben. Vagy esetleg most már elvárás az, hogy minden buszgarázs értsen az elektromos hajtásokhoz is? Van/lesz rá elegendő számú, megfelelően képzett szakember, vagy gyorstalpalókon fogják elsajátítani a dízelmotor-szerelők a hajtáselektronika rejtelmeit?

Előzmény: Törölt nick (113878)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!