A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Pénteken délután BPI-190 a Gőzmozdony utcai megállóban olyan durdefektet kapott a C tengelyen , hogy beleremegett az Újhegyi lakótelep . Volt aki elesett a megállóban .
S a múlt héten annak mi volt az oka, hogy néhány nap 153/154-en villany modulo is szolgáltatott? (Remélem, csak átmeneti dolog (elmebaj) volt, s a jövőben nem ezek (a vackok) fogják adni a vonal gerincét...
Amúgy valóban nem szoktak azon a szakaszon a villamoson sem sokan lenni. De nem fogják attól még elvágni a Csóka utcánál, főleg most hogy odaviszik az 1-est is az Etele térre...
Jó lenne, ha nem arról szólna a történet, hogy ha a szakasz két darab midibusszal probléma nélkül pótolható, akkor akár be is lehetne csukni a boltot...
Ha törik, ha szakad műanyag szar lesz kiadva pótlásra.
Nem számít az sem, ha emiatt máshol akár menetkimaradás lesz. Vannak azok a felső körök, akiknek a csettintésére bármi megoldható. És ez egy ilyen pótlás lesz. És az NFM sem fog problémázni most azon, hogy mennyi férőhely van biztosítva.
Az véletlen vagy tudatos elírás, hogy BKV Kelenföld autóbuszgarázs a jövő héten 4 db SU10-et ad ki a 153, 154, 154B viszonylatokra, ellenben a 157-esen kis-Volvókkal szolgáltat?