Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2018.04.12 0 3 121185

Teljesen más a két busz.

Előzmény: 7-es troli (121183)
7-es troli Creative Commons License 2018.04.12 -2 0 121184

Tehát kérdés a bn eseten csak aggodalomrol volt-e szo, vagy valós probléma. Nekem az első rémlik.

 

de igazad van, ne hasonlitgassunk.

Előzmény: 7-es troli (121183)
7-es troli Creative Commons License 2018.04.12 -2 0 121183

Miert a bn18at hoztam fel? mert a modulo busz csuklo előtti hosszu részrol, ill az az utáni rövidke utánfutó reszrol ez jut eszembe (Tengelytavok nem tudom mennyiben térnek el) valamint anno mintha a credo ezen típusa során is felmerült volna hasonlo Aggodalom a b tengely körüli rész kivagodasara hirtelen gyorsulasnal, de talán ez mégsem volt valós. Vagy ha megis, ott nem okozot Ez zavart a vezetésben,forgalomban való közlekedésben. ennyi.

Előzmény: torqmatic (121182)
torqmatic Creative Commons License 2018.04.12 0 3 121182

Én meg azt nem értem, hogy hogy jön ide a BN18? Ahogy a VEKE posztban is szerepelt, soha, semmilyen más típussal nem voltak ilyen problémák Budapesten (de szerintem máshol se nagyon), így kb akármit fel lehetne hozni példának.

(A BN18-nak is megvolt a maga baja, nem hiába nem erőlteti a Credo a csuklóst azóta.)

Előzmény: 7-es troli (121181)
7-es troli Creative Commons License 2018.04.12 -2 0 121181

Félreértesz. Csak arra céloztam, hogy a bn18nal nem emlekszem olyan problémák felvetésére, mint a veke mostani modulos története. Vagy voltak/vannak gondok Győrben,Sopronban,Szolnokon?

Előzmény: torqmatic (121180)
torqmatic Creative Commons License 2018.04.12 0 4 121180

Hát elég különleges képességeid vannak, ha így szemre meg tudod állapítani, hogy hol, milyen, mekkora erők, nyomatékok ébrednek... :P Egyébként minden tolócsuklósnak "könnyű" a B tengelye, szóval ilyen alapon akkor akármit fel lehetne hozni példának.

Előzmény: 7-es troli (121179)
7-es troli Creative Commons License 2018.04.12 -2 0 121179

Nem tudom mit tervez a kravtex, nem azert írtam a bn18at. Inkább sulyeloszlas/tengelytavok/könnyű b tengely miatt. Megis ment a busz különösebb gond nèlkul.

Előzmény: nohab (121178)
nohab Creative Commons License 2018.04.12 0 0 121178

A Credo szerintem nem nagyon fogja erőltetni a csuklós gyártását, legalábbis addig biztosan nem, amíg a teljes gyártói kapacitásukat le tudják kötni szóló megrendelésekkel.

Előzmény: 7-es troli (121165)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.12 0 0 121177

Ex-genfi Volvo csuklós.

Előzmény: trizs77 (121176)
trizs77 Creative Commons License 2018.04.12 -3 0 121176

Mi az a PRM-531 ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (121175)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.12 0 2 121175

PRM-531 utcán, 30/F56.

nemeza Creative Commons License 2018.04.12 0 0 121174

436 látszik, annak csak a kijelzoi voltak sötétek

Előzmény: nemeza (121173)
nemeza Creative Commons License 2018.04.12 0 3 121173

NTM426 FUTÁR hibás?

Külső kijelzok döglöttek, elöl 1db tabla, appban nem látszik @ 110

siófoki35 Creative Commons License 2018.04.12 0 0 121172
Előzmény: siófoki35 (121170)
nohab Creative Commons License 2018.04.12 0 0 121171

Köszi, korongcsapágya törött, futóban maradt ma.

Előzmény: lapaj74 (121096)
siófoki35 Creative Commons License 2018.04.12 0 0 121170

A FB-on ennyi szerepel:

 

https://www.facebook.com/bkvzrt1/photos/a.305953462880852.1073741832.294046984071500/1082751288534395/?type=3&theater

 

Pedig tudtommal lesznek nosztalgia különjáratok is... honlapon sincs semmi... :o

Előzmény: nohab (121152)
gorcher Creative Commons License 2018.04.12 0 0 121169

Erről jut eszembe, a 00-08 végül lent van Nyíradonyban és megcsinálták? Jó rég nem lehet hallani róla semmit.

Előzmény: MCA-001 (121166)
7-es troli Creative Commons License 2018.04.12 -1 0 121168

helyesen:

tudott fordulni/gyorsítani komolyabb gond nèlkul.

Előzmény: 7-es troli (121165)
HarunBp Creative Commons License 2018.04.12 0 0 121167

Merci beaucoup!

Előzmény: nohab (121152)
MCA-001 Creative Commons License 2018.04.12 0 3 121166

De buszotok attól még nem lesz:(

Ilyen tempóban évek alatt készül el a 30db BKV-s változat...

 

Újabb Ikarusok támadnak fel?

 

Előzmény: Törölt nick (121164)
7-es troli Creative Commons License 2018.04.12 -4 1 121165

A credo kiskerekes csuklosa (bn18) se egy tökéletes busz, de ennyi gond nem volt vele. Anno, azert jol elszaladgalt a hetesen 😊 pedig annak is nehezebb volt fara, konnyebb a “B” tengely, megis tudott fordulni/gyorsítani komerő is szülők nèlkul.

Előzmény: Törölt nick (121164)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.12 0 13 121164

Ezt még ne jelentsük ki. Kb pár hét és kategórikus igen nemet lehet mondani.

Előzmény: kristoof (121163)
kristoof Creative Commons License 2018.04.12 -1 0 121163

Nem tudja házon belül megoldani. Át kell tervezni a konstrukciót.

Előzmény: Törölt nick (121160)
kristoof Creative Commons License 2018.04.12 -1 2 121162

De szoktak előre fizetni. Előlegnek hívják ezt a megoldást, ez akár teljes vételár felét is kiteheti, a szerződéstől függően. Jelen esetben is fizetett előleget az állam, de összeget nem tudok. Nem lenne jó hagyni elveszni ezeket a buszokat.

Előzmény: Törölt nick (121159)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.12 0 0 121161

Valszeg vagy GT volt, vagy 7E.

Előzmény: ELK671 (121158)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.11 -1 0 121160

Őszintén szólva az se lepne meg, ha ezek a fostaligák soha nem állnának forgalomba. Bár nem tudom, hogy a BKV mennyire tudná megoldani házon belül legalább a balesetveszélyes problémák kiküszöbölését.

Előzmény: kristoof (121145)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.11 0 6 121159

Az Egyedi azért megy hamarosan csődbe (nem vonul, megy), mert a beszállítóknak nem tud fizetni. Ugyanis a Volánbusz meg a BKV hülye lenne előre fizetni, az Egyedi csak azok után a buszok után kap/kapott pénzt, amiket a vevő átvett. Előrefizetés nincs.

Egyébként ha csődbe megy a cég, akkor ez a tender nem fog teljesülni, mivel nyertest hirdettek rajta, most már nincs olyan, hogy a maradék 175 buszt a Solaris/MAN/Merci/akárki legyártja. Azaz elkészült 5 busz a 180-ból, aztán csődbe ment a gyár. Nem lenne egyedülálló eset a világtörténelem folyamán.

Előzmény: VTA-641 (121157)
ELK671 Creative Commons License 2018.04.11 0 2 121158

Üdvözletem,időnként szoktam olvasgatni a fórumot,mint külső szemlélő.

Az ismert oldalon kiszúrtam egy járművet méghozzá az alábbit:http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/BPO009?date=2018-04-11

Ahogy nézem igencsak mozgalmas napja volt,ez amolyan KT volt? Csak nem jellemző utobbi időben Cinkotán,hogy ilyen sok pótlás lenne főleg nem sima 7esen,vagy 32esen 280al jó látni ilyet persze nézőpont kérdése tudom.

Több alkalommal MHK Volvo volt a kieső épp most is 276E-n.

VTA-641 Creative Commons License 2018.04.11 -7 0 121157

Akkor most az lesz, hogy az Ikarus Egyedi csődbe vonul (mert nincs emberük) és a BKV meg a Volánbusz újra kereshet partnert a 180db buszra.De akkor így vissza kell fizetniük a pénzt amit fizettek az Ikarus Egyedinek az elnem készült buszokért.

MCA-001 Creative Commons License 2018.04.11 0 3 121156

Lacusék és a főváros következő lépéseire én is kíváncsi lennék.

 

Mikor is kezdődik az M3 következő szakaszának felújítása?

Mennyi busz is kell oda?

Hogy bírják a gyakorlatilag csak szépségtapaszt kapott Volvo buszok?

stb.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!