Keresés

Részletes keresés

MCA-001 Creative Commons License 2018.07.15 0 2 124486

És lenne naponta annyi turista aki naponta megtölt egy ilyen körre egy 30 éves buszt?

Előzmény: trizs77 (124484)
torqmatic Creative Commons License 2018.07.15 0 4 124485

A szélfogó nem egy bonyolult alkatrész.

A megfelelő üvegből gyakorlatilag bármelyik üveges kivágja.

 

Nem árt ha tudod, hogy az utastérbe csak edzett üveg építhető be, ezt meg nem fogja neked bármelyik sarki üveges elkészíteni.

Egyébként általában nem szándékos igénytelenkedésből születnek az ilyen megoldások, hanem mert nincs pótalkatrész. Arról lehetne filozofálni, hogy miért nincs, de végül megint a 256 féle használt busz üzemeltetési nehézségeinél lyukadnánk ki...

Előzmény: MCA-001 (124481)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.15 -1 1 124484

.....".....A BKV tulajdonát képező újjászületett 396-os a tervek szerint a jövőben az LKK által szervezett autentikus reptérlátogatások egyik állandó résztvevője lesz......."

 

----------------

 

Ok.

Ha a BKV esz a tulajdonos, akkor miért nem különjáratozik vele ?

 

Nem kell vele Fatimé-be járni, de a Budapest-Visegrád-Esztergom kör, naponta megtehető a busszal és még valamicske pénzt is keres.

 

 

Előzmény: MCA-001 (124483)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.15 0 6 124483
kamionoszoli Creative Commons License 2018.07.15 0 0 124482

Anyaghiány,szakemberhiány.Nem kell túlgondolni ennyi a magyarázat.

Előzmény: MCA-001 (124481)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.15 -2 2 124481

Pótalkatrészre.

 

A szélfogó nem egy bonyolult alkatrész.

A megfelelő üvegből gyakorlatilag bármelyik üveges kivágja.

 

Lámpabúra?

Miért nem szerelte le a régit?

Annak a helyére pár csavarral rögzíthető bármelyik másik típus.

Előzmény: Hernyofan (124479)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.14 0 18 124480

Mai:

 

Hernyofan Creative Commons License 2018.07.14 0 5 124479

Biztosan több idő megy el ezeknek a barkács megoldásoknak a kivitelezésével, mint ha egyszerűen cserélnék őket.

 

És mire cseréled ki őket? 

Előzmény: MCA-001 (124478)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.14 -4 7 124478

Laci, mi hiányzik Dp-ről, hogy normálisan elvégezzék a dolgozók a munkájukat?

 

Mert az látszik, hogy észreveszik és meg is próbálják oldani a problémákat.

Biztosan több idő megy el ezeknek a barkács megoldásoknak a kivitelezésével, mint ha egyszerűen cserélnék őket.

 

De ezek az igénytelen megoldások tényleg a Balkánra jellemzőek:(

Előzmény: Törölt nick (124477)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.14 0 4 124477

A sikittó még fontos szerszám

Előzmény: hamzsabusz (124475)
18-09 Creative Commons License 2018.07.14 0 0 124476

Előzmény: MCA-001 (124474)
hamzsabusz Creative Commons License 2018.07.14 -1 6 124475

No para, hiszen immár a gyors kötöző is elfoglalta méltó helyét a WD40/purhab/gumipók/sziló - mindenre jó mestercsapatban. :-)

Előzmény: MCA-001 (124474)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.14 0 7 124474

+ a MUU-904-ben a csuklóba gyorskötözővel rögzített Videoton lámpatest sem rossz:)

Előzmény: Törölt nick (124471)
430 322 Creative Commons License 2018.07.14 -1 2 124473

Sajnos kép nélkül, mert ugye a telephelyi fotót tilos feltölteni:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=148245761&t=9157561

Előzmény: Törölt nick (124459)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.14 -1 1 124472

Köszi

 

Az igazi az lenne, ha vezetőknek nem ilyen piszlicsáré dolgokkal kellene foglalkoznia.

Előzmény: Törölt nick (124471)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.14 0 6 124471

Megnézzük ezt is

Előzmény: MCA-001 (124463)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.14 0 6 124470

Megnézzük

Előzmény: torqmatic (124468)
HBweb hu Creative Commons License 2018.07.14 0 3 124469
torqmatic Creative Commons License 2018.07.14 0 7 124468

Az egykori repteres Volvókból nem lehetne kidobni a csomagtartókat, főleg, ha már nem is ott járnak? Eléggé fájó ez a 6-8 férőhely mínusz az egyébként is tömött villamospótlón, két ilyen jött egymás után...

 

Mondjuk eleve nem is értem, hogy minek kellett annó belerakni, kb semmi értelme nincs, csak annyi, hogy nem a padlószintre, hanem kb 30 centivel magasabbra lehet tenni néhány bőröndöt... A nagyobb befogadóképességre sokkal nagyobb szükség lenne.

MCA-001 Creative Commons License 2018.07.14 -1 3 124467

Nem lenne jobb 200e Ft-ért gyártatni bele nagy nyitható ablakot?

Inkább arra költsenek, mint a tartós működésre nem képes légondira...

Azért a NewAG-k jó pár évig közlekedni fognak.

 

Igen, tudom a jelenleginél nincs olcsóbb, tartós megoldás:(

Előzmény: Törölt nick (124465)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.14 0 0 124466

Egy ideje màr kész, azt hittem, forgalomban is volt már.

Előzmény: Törölt nick (124459)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.14 0 3 124465

"A duplacsuklósok nem alkatrészbányának lettek megvásárolva?"

 

Azért lett megvéve, de a végtelenségig az sem lesz elég. Nem tudhatjuk, hogy jelenleg milyen állapotban van (mennyire szedték szét). Egyébként a megvett duplacsuklós VH-n is kevés billenő ablak volt és csak az egyik oldalon volt. A VH-hoz nem egyszerű az alkatrész beszerzés, vagyis nagyon költséges, emiatt korábban olyan is előfordult, hogy egyik new AG-t tartósan leállították és azt belezték ki. 

Előzmény: MCA-001 (124463)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.14 -2 1 124464

És őket ki tartja karban?

A bérbeadó Homm vagy Dp.?

Előzmény: Törölt nick (124462)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.14 -2 6 124463

Újabb dp-i gyöngyszemek.

 

MUU-904, motorsátor mögötti billenő ablak.

Hetekkel ezelőtt látszott, hogy a billenő ablakot csak a szentlélek tartja a helyén.

 

Ma ismét sikerült megszemlélnem a buszt, hogy észrevették e a problémát.

És igen, javították.

De hogyan.

Ablak szépen körbesziloplasztozva és összecsavarozva...

-1 nyitható ablak, még ha kicsi is

 

 

MUT-890

3. ajtó mögötti szélfogót pótolták.

Gyönyörű fehér fémlemezzel. De szilikonpaszta ide is jutott.

A duplacsuklósok nem alkatrészbányának lettek megvásárolva?

 

Gratulálok, tudnak ezek a fiúk:(

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.14 0 5 124462

PXZ-876 és 877 mai nap üzemkezdettől állományban. Kíváncsi leszek, holnap vagy hétfőn már utcán lesznek-e.

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.14 -2 6 124461

Legfrissebb híreink: Az újpesti Árpád úti kányúk miatt egy metrópótló busz egyenlőre ismeretlen okokból felrepült és kikötött Káposztásmegyeren, kijelölve ezzel a leendő M3-as végleges végállomását...

Előzmény: Villámhetes (124460)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.14 0 5 124460

A héten feloldották a korlátozást:PMP-916 @ M3/F53.

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.14 0 0 124459

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/BPO008 

 

00-08 bejelentkezve Óbudáról. Ezek szerint megcsinálták és visszatér hamarosan, vagy a futárját átszerelték egy másik kocsiba? 

D Carlos Creative Commons License 2018.07.13 0 1 124458

Kelenföld 8 és Kőbánya 3 Volvo

Előzmény: 08-73 (124456)
Bobeno23 Creative Commons License 2018.07.13 -1 3 124457

Szerintem beszáll Óbuda pár Mercivel.

Előzmény: 08-73 (124456)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!