A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A megfelelő üvegből gyakorlatilag bármelyik üveges kivágja.
Nem árt ha tudod, hogy az utastérbe csak edzett üveg építhető be, ezt meg nem fogja neked bármelyik sarki üveges elkészíteni.
Egyébként általában nem szándékos igénytelenkedésből születnek az ilyen megoldások, hanem mert nincs pótalkatrész. Arról lehetne filozofálni, hogy miért nincs, de végül megint a 256 féle használt busz üzemeltetési nehézségeinél lyukadnánk ki...
.....".....A BKV tulajdonát képezőújjászületett 396-os a tervek szerint a jövőben az LKK által szervezett autentikus reptérlátogatások egyik állandó résztvevője lesz......."
----------------
Ok.
Ha a BKV esz a tulajdonos, akkor miért nem különjáratozik vele ?
Nem kell vele Fatimé-be járni, de a Budapest-Visegrád-Esztergom kör, naponta megtehető a busszal és még valamicske pénzt is keres.
Az egykori repteres Volvókból nem lehetne kidobni a csomagtartókat, főleg, ha már nem is ott járnak? Eléggé fájó ez a 6-8 férőhely mínusz az egyébként is tömött villamospótlón, két ilyen jött egymás után...
Mondjuk eleve nem is értem, hogy minek kellett annó belerakni, kb semmi értelme nincs, csak annyi, hogy nem a padlószintre, hanem kb 30 centivel magasabbra lehet tenni néhány bőröndöt... A nagyobb befogadóképességre sokkal nagyobb szükség lenne.
"A duplacsuklósok nem alkatrészbányának lettek megvásárolva?"
Azért lett megvéve, de a végtelenségig az sem lesz elég. Nem tudhatjuk, hogy jelenleg milyen állapotban van (mennyire szedték szét). Egyébként a megvett duplacsuklós VH-n is kevés billenő ablak volt és csak az egyik oldalon volt. A VH-hoz nem egyszerű az alkatrész beszerzés, vagyis nagyon költséges, emiatt korábban olyan is előfordult, hogy egyik new AG-t tartósan leállították és azt belezték ki.
Legfrissebb híreink: Az újpesti Árpád úti kányúk miatt egy metrópótló busz egyenlőre ismeretlen okokból felrepült és kikötött Káposztásmegyeren, kijelölve ezzel a leendő M3-as végleges végállomását...