Keresés

Részletes keresés

MCA-001 Creative Commons License 2018.07.19 0 1 124666

És a VJSZ-ben van már mind a 12db, vagy ott csak 6db kapja meg valamikor a BKV arculatot?

 

Köszi:)

Előzmény: Törölt nick (124664)
431365 Creative Commons License 2018.07.19 0 0 124665

Üdv! Valaki megtudja mondani hogy mit jelentenek azok a betűk amelyek az adott járművön a szélvédő és az utastér elválasztó plexire vannak ragasztva? Leggyakrabban SZ és H betűt látok. Előre is köszönöm. 

 

(Képek eredete tejes méretben: Facebook: Tömegközlekedési képek oldal) 

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.19 0 2 124664

Nem, típusazonosnak kell lenni.

Tetejében nem opciós, 12 kocsi egyben a tender...

Előzmény: attah (124663)
attah Creative Commons License 2018.07.19 0 3 124663

A 6 opcióba esetleg nem lehetne MAN-okat bepréselni? Vagy ez nem így opciós?

Jól van, (be)probálkozni még szabad. :)

Előzmény: nohab (124656)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.19 0 0 124662

Rendszeresen egyszerre szoktak bejelentkezni bizonyos időközönként. Gondolom töltik az akkut/megjáratják őket egy kicsit ilyenkor.

Előzmény: BX 59-76 (124661)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.07.19 0 3 124661
Talán elkészült a BKK ajtószoftvert a Volvo 7900LH buszokba?
Ma mind a 12 kocsi bejekentkezett a Futár rendszerbe. Jó lenne, ha végre kijuthatnánaj az utakra.
Előzmény: Törölt nick (124659)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.19 0 0 124660

A hatos opciót meddig lehet lehívni, ha esetleg hamarosan mégis eladósorba kerülnének?

Előzmény: nohab (124656)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.19 0 6 124659

A VJSZ most a saját területével foglalkozik. Villamosokkal. Van azzal is bőven meló (Tatra-felújítás, ICS-felújítás, KCSV-felújítás, banánérlelés).

Egyébként a PHG-649 is járt a VJSZ-ben, ma délelőtt ment vissza a Volvoba.

Előzmény: MCA-001 (124652)
PKD Creative Commons License 2018.07.19 0 1 124658

Természetesen az FKU is CAN rendszeres, de még jócskán tartalmaz diszkrét vezérlésű alrendszereket.

Az FLR a becsuklás-gátlón kívül lényegében teljesen CAN vezérlésű. Újabb generáció.

Motorteljesítményben, ha tényleg van különbség, akkor azt szándékosan, szoftveresen módosították.

Előzmény: gepida09 (124651)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.19 0 0 124657

Köszi:(

Előzmény: nohab (124656)
nohab Creative Commons License 2018.07.19 0 1 124656

A kiírás 6+6db-ra szólt.

 

Ez pont azt jelenti, hogy 6 fix, 6 opció. A második tervezett hatos egyelőre nem vált eladóvá.

Előzmény: MCA-001 (124654)
torqmatic Creative Commons License 2018.07.19 -10 4 124655
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.19 0 2 124654

Csak 6db-ot sikerült megszerezni?

A kiírás 6+6db-ra szólt.

Előzmény: Obsitos1663 (124653)
Obsitos1663 Creative Commons License 2018.07.19 -1 0 124653

6 db

Előzmény: MCA-001 (124652)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.19 -1 3 124652

A 12db lausannei New AG300 forgalomba állására van már céldátum?

Vagy ráér ez is a VJSZ-nek?

 

Köszi

gepida09 Creative Commons License 2018.07.19 0 3 124651

Nagyon szépen köszönöm ezt a korrekt választ! Akkor gondolom a vezetőfülke feletti burkolat is azért van túl tolva hátra fele mert fejletebb elektronikai rendszerrel működik. Én azt hittem hogy az FKU s volvo is már can rendszerrel működik... Sok olyan esettel találkoztam már hogy a jármű eleje nem kommunikált a hátuljával.

 

Cinkotásoktól én olyan hírt kaptam hogy az FLR meg se érzi a klimat úgy gyorsul  csak a MHK s volvo lomha klímával... (akkor ugy latszik hogy a FKU - t nagyon leszabályozza a klíma teljesítménybe) én már vezettem olyan fku s volvot (fku-901) ami szószerint 5 másodperc után indult csak el klímaval utána is csak eszméletlen lassan... Az fku meg az fjx csak ami ilyen rlavultabb konstrukció. 

Előzmény: PKD (124638)
gorcher Creative Commons License 2018.07.19 0 4 124650

Szerintetek az utastájékoztató monitorok beépítésének van értelme így fél futár mellett? Biztos drágábbak, mint egy hagyományos egysoros kijelző, cserébe a következő három megállón kívül semmit nem írnak. Sokszor még ennyit sem, mert a csatlakozók össze-vissza kirázódnak és sötétbe borulnak. Kell ez? Mert a futár állítólag még egy darabig így marad, szóval nem nagyon lesz mit megjeleníteniük...

nemeza Creative Commons License 2018.07.19 0 0 124649

Köszi. Azért ez elég bénán így, de ez van.

Előzmény: Villámhetes (124646)
BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2018.07.19 0 4 124648

FJX-217

 

Az igénytelenség állatorvosi lova.

Előzmény: Törölt nick (124639)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.18 -1 22 124647

Mai:

 

Régi és új:

 

Villámhetes Creative Commons License 2018.07.18 0 4 124646

 (ha lehet rajta külön ilyet - miért ne lehetne)

 

Én nem találtam ilyet.Automata klíma 5 lépcsőben 18-26 fok között,ennyi.

 

Ami elég gyengécske,sajnos nem egy sikersztori az se...

Előzmény: nemeza (124643)
nemeza Creative Commons License 2018.07.18 0 1 124645

Érdekes. Pedig elég jól tud az jönni!

Ilyen szempontból szerintem a legjobb a VT C2-esein a kialakítás - mert az első ajtó magasságában is van egy tetőszellőző - így elég jól át lehet szellőztetni az egész buszt klíma és ablaknyitás nélkül is.

 

Esetleg amennyiben van rá lehetőség - és felkelti a BKV illetékeseinek érdeklődését is, akkor az új kocsiknál lehetne adni rá plusz pontot - ha nem túl drága a buli :)

Előzmény: siófoki35 (124644)
siófoki35 Creative Commons License 2018.07.18 0 3 124644

A PKD-knál is az első szériában már csak 1 db szellőző volt, a második eresztésben egy sem...

Előzmény: nemeza (124643)
nemeza Creative Commons License 2018.07.18 0 1 124643

Gondolom a klíma / befúvórendszer megérdemelne egy komoly takarítást (1, 3. kép). Akkor is, ha a VT sokkal újabb kocsijain (C2-es Citarok, egyes Conecto G-k) is feketéllnek a befúvónyílások.. Pl. ebben le is lehetne körözni őket..

A burkolatokat vagy tiszta kézzel kéne visszahelyezni / hajtani, vagy "cérna"-kesztyűben.. Ez egyértelműen a garázs () igényességéről tanúskodik. Gondolom sietnek, hogy a munka végére érjenek - de nem drága / nem sok idő szerintem..

---

PMP-914: ma esti friss élmény: klíma nem kell - de párás időben a sok utassal teli buszon legalább a levegőbefúvás jól jött volna (ha lehet rajta külön ilyet - miért ne lehetne)..

Az sem ártana, ha volna tetőszellőző a kocsi tetején - de sajna nincs. Egyébként ez nem kötelező?

A Skoda-Ikarus trolin sincs, de az MDD-ben még van 3db.

Előzmény: D Carlos (124637)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.18 -2 0 124642

Emellé még 1-2 példány egész tisztességesen rohad is :D

Pl ma az FKU-905 nagyon szexy volt a Fővám téren az igen jelentős mértékben rohadó bal hátsó sárhányójával:D

 

Előzmény: gorcher (124565)
ICPX Creative Commons License 2018.07.18 0 1 124641

Mai fogas

gorcher Creative Commons License 2018.07.18 0 0 124640

Ez nem a héten nem látott takarítót, hanem idén... 

Előzmény: D Carlos (124637)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.18 0 11 124639

Ez mennyire normális? Már hónapok óta így van utcán, nem igaz, hogy ezt az igénytelenséget nem tudták megcsinálni.

FJX-217 az érintett

 

Egyébként tegnap a 4-6-os pótlon LOV-878 volt kiadva, kivételesen benne volt jó klíma, emiatt piros pont Délpestnek (nyilván ezért tették a 4-6 pótlóra, mert amúgy hivatalosan Volvót kellene Délpestnek is). Két utas mellettem beszélgették, hogy ezért az igénytelen szolgáltatásért pénzt nem szabadna elkérni az LOV-n utazva. Az ülések annyira gusztustalan volt, hogy le sem lehetett rá ülni, és a kocsi többi része is. Egyébként ez már majdnem az összes LOV esetén így van, hogy az üléseken a mocskosak. Nem igaz, hogy ha már ezeket ki kell adni, akkor legalább nem tudják olyan állapotba hozni, hogy az utas ne hányja el magát. Legalább a megmaradt 30 LOV-ban az üléshuzatot ha lehet cseréljék ki. Ez nem a pénzen múlik, hanem ha egy cseppnyi igény és színvonal van a cégben, akkor megteszik. 

Előzmény: D Carlos (124637)
PKD Creative Commons License 2018.07.18 0 12 124638

Motor ugyanaz, de a sofőrök szerint az FLR-es vissza van fogva.

Klíma ugyanaz.

 

Ami nagyon különbözik, az a fedélzet alatti elektromos-elektronikus kiépítettség.

 

Alváz-vezérlés:

FKU: 1 vezérlő elektronika + 4 al-elektronika + relék, egy fő- és egy különálló alközpontba rendezve

FLR: BBM „Body-Builder Modul” alváz-vezérlő elektronika

 

Külső világítás és ablaktörlő vezérlés:

FKU: Relék, diódák tömege (kb. mint egy IK-412)

FLR: LCM világításvezérlő, CAN vezérlés

 

Szintező:

FKU: 2db diszkrét vezérlésű elektronika, pontosan olyan, mint az IK-412 -é

FLR: 1db elektronika, CAN vezérlés

 

Fék vezérlés:

FKU: Alapfunkciós EBS + különálló ajtófék-szelep és megint másik becsuklásgátlófék-szelep

FLR: 5. generációs EBS, CAN vezérlés

Előzmény: gepida09 (124636)
D Carlos Creative Commons License 2018.07.18 0 9 124637

FJX-194 

Ezt a koszt, undorító. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!