Keresés

Részletes keresés

bpo255 Creative Commons License 2018.07.26 -6 2 124943

Én szeretem a 412-eseket tetszik a kinézetük meg utazni is szeretek velük meg tetszik az ajtócsengő.

GOLAZ111 Creative Commons License 2018.07.26 0 1 124942

A 412 - es egy jó busz, főleg, hogy első generációs alacsonypadlós. A deciniek is sokat mentek, pedig ott lett volna pénz újat venni. 

Előzmény: trizs77 (124933)
bpo255 Creative Commons License 2018.07.26 -1 0 124941

Melyikeknek a váza nem javítható mostanában ésszerű ráfordítással?

Előzmény: Törölt nick (124938)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.26 -2 0 124940

Ha a 412 mindjárt a 46-os vonalon és társain kezdett volna, sokkal jobb híre lenne a fővárosban.

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.26 0 9 124939

Elég kellemetlen, hogy nyilvánosan védem az urat, de konkrétan az ügyekhez abban az értelmben amit te írsz nincs köze, és amúgy tipikusan olyan ember aki jó közlekedési tanácsadókkal, háttérrel veszi magát körbe, úgyhogy még azt sem mondanám, hogy a szükséges alapismerete, tájékozottsága nincsen meg.

 

A másik, hogy általában is sokat záprozik itt a kritika (sokszor nem alaptalanul), de úgy érzem, hogy mivel az érdeklődök sokszor csak engem vagy kollegáimat tudják a buszok ügyével kapcsolni, ezért mi kapjuk a kritikát. Pedig meggyőződésem, hogy legtöbbször csak elszenvedői vagyunk a kényszerhelyzetnek, és olyan körülmények között alakult ki a jelen kritikus járműhelyzet, ami nem a mi döntésünk (persze ettől főleg az én együttműködői felelősségem nem vitatható, mindig mondom, hogy ha értelmesebb embert hoznak a helyemre aki nem csak tönkretenni vagy személyes előnyt akar mindenből (sajnos volt ilyen próbélkozás elég) akar már adom is át a helyet).

Előzmény: trizs77 (124906)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.26 0 6 124938

Jelenleg valóban nem a legnagyobb problémánk.

Amikor száz feletti nagyon sokat futó, váztörött állomány volt 2013-ban akkor nagyobb gond volt.

Évtizedes BKV-s visszatérő elem, hogy egyes típusok "öregkorukra" megbékélnek, megtalálja nekik a cég az alaklamas terhelést, elvégzi a szükséges konstrukciós javításokat és elfogadhatóan működnek. Azt gondolom az UV villamos és 412-es busz eklatáns példa.

Most csak azokat engedjük el amiknek a váza ésszerű ráfordítással nem javítható.

Előzmény: torqmatic (124937)
torqmatic Creative Commons License 2018.07.26 -1 6 124937

Én imádom vezetni a 412-eseket és nem vagyok vele egyedül. Többet van fikázva ez a típus a kelleténél, pedig közben lettek tőle szarabbak is a cégnél.

Előzmény: Közlekedésguru (124936)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.07.26 0 1 124936

1999 és 2001 a beszerzés. Igen, többen szerették volna, de csak gyűjtő-elosztó vonalakon, mert hiába hosszabb, szűk a belseje, belvárosba továbbra sem jó. :) :) :)

 

Járművezetők meg biztos jobban szerettek volna a 411-eseket. :D

Előzmény: trizs77 (124934)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.26 0 0 124935

Ha annak idején 2002-ben az Ikarus 260/415 váltótípusaként

 

ugyanez helyesen :

 

Ha annak idején 1999-ben az Ikarus 260/415 váltótípusaként

trizs77 Creative Commons License 2018.07.26 -5 2 124934

Ha annak idején 2002-ben az Ikarus 260/415 váltótípusaként nem az Ik412-t veszi meg a BKV, hanem tupolev olvtársunk álom buszát, akkor talán kevesebb panasz lett volna rá.

 

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

Előzmény: bpo255 (124932)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.26 -3 1 124933

Szíve szerint az összes 412-t kivágná a társasági vezetés.

 

De nincs helyettük más.

Az Ikarus kb. 65 éves történetének nem egy sikertípusa a 412.

 

Szűk, sokat fogyaszt, drága üzemeltetni, nem túl könnyű javítani.

Előzmény: bpo255 (124932)
bpo255 Creative Commons License 2018.07.26 -1 0 124932

Többire még szükség lesz?

Előzmény: trizs77 (124930)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.26 0 5 124931

A MUU-904 csuklóharmonikában a lámpatest cserélve lett.

Köszönöm minden közreműködőnek:)

Előzmény: MCA-001 (124474)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.26 0 0 124930
Előzmény: bpo255 (124928)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.26 0 0 124929

Ha visszaolvasol pár napot, akkor választ kapsz  kérdésedre.

Előzmény: bpo255 (124928)
bpo255 Creative Commons License 2018.07.26 -1 0 124928

Mennyi Ikarus 412-estől búcsúzhatunk még és miért lesznek leállítva?

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2018.07.26 0 0 124927

A 634 már múlt hónapban kivonásra került.

Előzmény: BP-16-63 (124840)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.07.26 -1 0 124926
Winmenetrend alapján az NCZ-555.
Előzmény: BX 59-76 (124925)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.07.26 0 0 124925
http://www.police.hu/hu/hirek-es-informaciok/utinfo/forgalmirend-valtozasok/kigyulladt-egy-autobusz-budapest-xii-keruleteben

Ez BKV busz volt 24-ről 25-ére virradóan?
Alugos Creative Commons License 2018.07.26 0 0 124924

Akkor bocs, elsiklottam felette.

LOV-868 dícséretes, azt hittem, nem csinálják meg. 

Előzmény: Törölt nick (124911)
KápCity Creative Commons License 2018.07.25 0 1 124923

Jobb lett volna, ha Szondinál akkor fotózod, amikor tengelyben fordul vissza.

Előzmény: Törölt nick (124921)
gorcher Creative Commons License 2018.07.25 0 3 124922

Jól néz ki. De fekete kapaszkodóval volt az igazi! :)

Előzmény: Törölt nick (124921)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.25 -2 16 124921

Tudok segíteni, van néhány képem a felújított 19-75-ről, mivel már volt kint a 30-ason. Nagyon jól sikerült a felújítása :) 

 

Előzmény: gorcher (124918)
18-09 Creative Commons License 2018.07.25 -2 6 124920

Kizárólag ilyen állapotban! :) 

Előzmény: gorcher (124918)
BU-20-56 Creative Commons License 2018.07.25 0 1 124919

Sziasztok! 

 

A 19-78-ról lehet tudni valamit. Lesz még busz belőle?

 

Köszi. 

gorcher Creative Commons License 2018.07.25 0 8 124918

Én a 19-75-öt adnám végre utcán. Az első csuklós napon még 2006-ban, az első csuklós 45-ös volt, amin ültem. Szerintem akkor még fk-s is volt, meg minden.

 

Meg most valamiért eszembe jutottak a ráncosok is: 17-12, 17-20, 19-84 és a többiek. Azt hiszem a 17-20 volt az (de tuti ráncos volt) amin egy reggel megkért minket a sofőr, hogy ugyan szálljunk már le egy jó páran a tömött kocsiról a domb alján, sétáljunk már fel a dombra és ígéri megvár minket a megállóban, ha feljut addig valahogy, lépésben, ha sikerül...

 

Összejött neki, meg is várt minket a sofőr (nem kellett neki túl sokat) levitt minket a Bökényföldi útig, ahol közölte, hogy neki irány a garázs, amit meg az előbb gyakoroltunk, az mehet tovább. Már a séta. Valahol hiányoznak ezek az izgalmas reggeli bejutások... :)

Előzmény: JLA160 (124914)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.25 0 0 124917

Rohadtak le folyamatosan.

Előzmény: abauj (124887)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.25 0 7 124916

Tudja teljesíteni a kiadást. Aham. Azért vannak kint folyamatosan a 280-ok szóló vonalakon, mert tudják teljesíteni a kiadást...

Előzmény: Aron_son (124880)
FKU-911 Creative Commons License 2018.07.25 0 0 124915

A 08-06-nál a vázmunka oké,  de: Nagyon beteg hangja van,  karcosak az üvegei,  nem sok ereje van és megint máshova kerültek a teliablakok.  

Előzmény: Törölt nick (124911)
JLA160 Creative Commons License 2018.07.25 0 2 124914

Nekem is, a 801-gyel és a 802-vel együtt, de voltak azért ott más fincsiségek is:)

Előzmény: 18-09 (124913)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!