Keresés

Részletes keresés

18-09 Creative Commons License 2018.07.31 -2 1 125256

Az amúgy is folyamatosan napirenden van. 

Előzmény: MCA-001 (125254)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 0 7 125255

HBweb mai fb-os posztja érinti a topikot: 

 

Állományból törlés: BPO-216, 225, 250, 424, 430, 435, 856, 858. HFY-745, MCA-008, MPW-615. BPO-223, 258 (e kettő oktatójármű volt).
Egyéb állományba vétel: BPO-100, 370, 449, 583, BPI-007, JNG-724, NCA-263

 

Ezek szerint közforgalomba már nem lesz 05-83. 

Előzmény: gorcher (125250)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.31 -5 1 125254

És a kiszervezés is folytatódhat.

Előzmény: trizs77 (125253)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.31 -5 1 125253
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 -5 4 125252

Többször vizsgáltattuk.

Előzmény: Itoérambolafoci (125251)
Itoérambolafoci Creative Commons License 2018.07.31 0 7 125251

Állami cég, közel sem olyan egyértelmű, hogy mi az, hogy gázos olaj (szabványilag). Végül is hosszas tárgyalások után van kompromisszum

 

Huhhh, ez valahol nagyon bűzlik.

Én a helyetekben bevizsgáltatnám azt a gázt.

Mert ezek után bármi más is lehet benne.

A kén- és portartalmát már néztétek?

 

Előzmény: Törölt nick (125245)
gorcher Creative Commons License 2018.07.31 -7 6 125250

Egyszer én már eltemettem. De semmi gond, egy rohadt igent, vagy nemet erre kiköhögni nagyon nehéz. Jó, hogy marad, ha marad, vagy nem, de végül is ki nem szarja le az első BKV-s 435-öst...

Előzmény: norbee601 (125248)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 -6 2 125249

Biztos, hogy kompromisszumokkal használható volna.

Csak akkor minden szakmai döntéshozóval/utassal meg kell értetni, hogy az egy illúzió, hogy egy használt busz budapesti ajtó logikát kap.

Ha nem is illúzió, de drága lassú és jó eséllyel nem lesz tökéletes még a legjobb szándékú, legképzetebb belenyúlás esetén sem. Kevés olyan alrendszer van ami logikájánál fogva nem igazán fejleszthető, ezek között van az ajtó. Cserébe viszont az egyik legtöbb meghibásodást, problémát okozza az öregedés során (akár a gyári is), ezt az üzemeltetésben jól lehet látni.

Előzmény: torqmatic (125247)
norbee601 Creative Commons License 2018.07.31 0 0 125248
Hány utolsó napja volt már utasforgalomban?
Előzmény: gorcher (125246)
torqmatic Creative Commons License 2018.07.31 0 4 125247

Az eredeti ajtóvezérlés egyébként abszolút használhatatlan? Nem lehetne azzal üzemeltetni őket, amíg el nem készül az új? Mondjuk felőlem ácsoroghatnak ott még akár 10 évig is...

Előzmény: Törölt nick (125244)
gorcher Creative Commons License 2018.07.31 0 3 125246

A hibrideket! (bocs, magas labda volt) 😎

 

Lacus! Viszont, 05-83 utolsó napja akkor a mai kint utasforgalomban?

Előzmény: Törölt nick (125244)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 -2 3 125245

Állami cég, közel sem olyan egyértelmű, hogy mi az, hogy gázos olaj (szabványilag). Végül is hosszas tárgyalások után van kompromisszum, folynak a szükséges töltő oldali beszerzések és majd beszerelések is, illetve jármű  oldsalon is megpróbáljuk beszerezni a szükséges eszközöket.

Előzmény: Itoérambolafoci (125227)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 -1 5 125244

Mi legyen? Kit kell kirúgni?

Előzmény: hestonbluementhal (125242)
hestonbluementhal Creative Commons License 2018.07.31 -1 0 125243

Erre, itt soha nem fogsz választ kapni.

Előzmény: Itoérambolafoci (125226)
hestonbluementhal Creative Commons License 2018.07.31 -2 3 125242

Szomorú, hogy azok a kocsik másfél éve ott állnak, de legalább van kire mutogatni. Következménye úgysem lesz. 

Előzmény: nohab (125241)
nohab Creative Commons License 2018.07.31 -1 3 125241

A göteburgi srácok hegesztgetik a szoftvert kellő megfontoltsággal és hosszú pihenőkkel; a 649 elkészült pár hete és kisebb reszelgetésekkel úgy néz ki jó lesz, a következő a 6 bécsi egyik példánya lesz, mert azok tök egyformák és ha egy jó akkor az mehet az összesre; utána jön a resztli ahogy a derék vikingek éppen hajlandóak ezzel foglalkozni.

Előzmény: volanb (125232)
08-73 Creative Commons License 2018.07.31 -1 0 125240

https://pestisracok.hu/a-mol-belep-a-kozossegi-kozlekedes-piacara/

 

Talán így még szélesebb lehetőség nyílik az ITK-val való együttműködésre?

dcs100 Creative Commons License 2018.07.31 0 1 125239

OFF NCA-s Conectot fotóztam már rajta. 

Előzmény: 49-es villamos (125233)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 -1 0 125238

624 mit keres a volt GJSZ területén?

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 -1 0 125237

Pont ez a kettő ma is bejelentkezett, ráadásul 649 megint a cinkotai garázsban van. Lehet hogy ez a két kocsi fog majd először forgalomba állni.

Előzmény: Törölt nick (125236)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 -1 0 125236

Amint lesz rájuk megfelelő ajtóprogram. 649 és 658 többször is bejelentkezett a napokban, ráadásul 649 a VJSZ-t és a cinkotai garázst is megjárta, talán végre alakul valami.

Előzmény: volanb (125232)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.31 0 11 125235

Én még nem,de az egyik délelőttös már volt régen:

 

Nincs ott gond,csak erő legyen a gépbe,hogy fel tudjon menni a Szerb Antalon.

 

 

Előzmény: 49-es villamos (125233)
nohab Creative Commons License 2018.07.31 0 1 125234

280-as biztosan ment néhány kanyart nem is olyan sok évvel ezelőtt, esetleg más csuklós is volt már. Fotót sajnos nem láttam róla.

Előzmény: 49-es villamos (125233)
49-es villamos Creative Commons License 2018.07.31 0 0 125233

Elnézést, a 129-es autóbuszon volt már valaki csuklós busszal pótolni 1-1 kört?

Esetleg @Villámhetes?

És ha igen, akkor van-e valahol szűk keresztmetszet, és fotó esetleg róla?

Köszönöm!

volanb Creative Commons License 2018.07.31 0 1 125232

Üdv! A PHG649-660 Volvokról van valami fejlemény mikor állnak forgalomba? Winmenetrendbe mintha megjelent volna ma 1-2 db.

gorcher Creative Commons License 2018.07.31 0 3 125231

Úgy úgy. Meg ott a vágányok sincsenek szintben szerintem az aszfaltréteggel. Ilyen fém a fémmel hangot lehetett hallani, amikor átmentünk rajta (már a csukló alja és a vágány között). Mindegy, kb. 35-40 km/h-nál, ahogy ott átmentünk, szerintem ennyire nem kéne leérnie. Klíma szar, a csukló és a hármas ajtó közötti állóhelyre meg én már csak lapra hajtva fértem be. Viszont erő az van a kocsiban, azt meg kell hagyni. Élmény volt VillámhuszonháromE Uram! :)

Előzmény: Villámhetes (125230)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.30 0 11 125230

Hallernál elég brutál gödör van.

 

Előzmény: gorcher (125195)
nemeza Creative Commons License 2018.07.30 0 4 125229

Dok jelleggel - szuper volt, bár én csak a 415-tel és a libegővel utaztam :)

Zahnrad Creative Commons License 2018.07.30 0 4 125228

Uhh, e felett el is siklottam. Mondjuk én se értem, mi olyan hatalmas lehetetlenség olajszűrőt rakni a kompresszorra vagy kicserélni normálisra.

Előzmény: Itoérambolafoci (125227)
Itoérambolafoci Creative Commons License 2018.07.30 -1 9 125227

Egyértelműen tudják a Lacusék, mi a gondok oka (olajos gáz), csak nem olyan egyszerű megoldani.

 

 

Megpróbálok találgatni.

 

Azért "nem egyszerű megoldani", mert a profi gázellátó cég helyett egy haveri cég szállítja a gázt, magasabb áron, de koszosan?

 

És a szar gázt szállító haveri cég egy szar olajos kompresszort haszál, és esze ágában sincs költeni az olajmentes kompresszor beszerzésére vagy az olajleválasztó szűrő rendszeres cseréjére?

 

És most azon megy a vita, hogy ki adjon pénzt a szar gázt szállító haveri cégnek az olajprobléma megoldásához?

 

Mert ha így van, akkor miért nem ezzel kezditek?

 

Bocsi, csak kérdem.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (125189)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!