A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Az oktatójárművekkel együtt 20 darab autóbusz került kivonásra a mai napon, amelyből 7 darab egyéb állományba kerül muzeális célra való megőrzés miatt legfőképpen. LOV-k hiába rohadnak, abból 1-t sem sikerült kidobni, remélhetőleg a közeljövőben azok selejtezését is elkezdik majd.
Egyszer én már eltemettem. De semmi gond, egy rohadt igent, vagy nemet erre kiköhögni nagyon nehéz. Jó, hogy marad, ha marad, vagy nem, de végül is ki nem szarja le az első BKV-s 435-öst...
Biztos, hogy kompromisszumokkal használható volna.
Csak akkor minden szakmai döntéshozóval/utassal meg kell értetni, hogy az egy illúzió, hogy egy használt busz budapesti ajtó logikát kap.
Ha nem is illúzió, de drága lassú és jó eséllyel nem lesz tökéletes még a legjobb szándékú, legképzetebb belenyúlás esetén sem. Kevés olyan alrendszer van ami logikájánál fogva nem igazán fejleszthető, ezek között van az ajtó. Cserébe viszont az egyik legtöbb meghibásodást, problémát okozza az öregedés során (akár a gyári is), ezt az üzemeltetésben jól lehet látni.
Az eredeti ajtóvezérlés egyébként abszolút használhatatlan? Nem lehetne azzal üzemeltetni őket, amíg el nem készül az új? Mondjuk felőlem ácsoroghatnak ott még akár 10 évig is...
Állami cég, közel sem olyan egyértelmű, hogy mi az, hogy gázos olaj (szabványilag). Végül is hosszas tárgyalások után van kompromisszum, folynak a szükséges töltő oldali beszerzések és majd beszerelések is, illetve jármű oldsalon is megpróbáljuk beszerezni a szükséges eszközöket.
A göteburgi srácok hegesztgetik a szoftvert kellő megfontoltsággal és hosszú pihenőkkel; a 649 elkészült pár hete és kisebb reszelgetésekkel úgy néz ki jó lesz, a következő a 6 bécsi egyik példánya lesz, mert azok tök egyformák és ha egy jó akkor az mehet az összesre; utána jön a resztli ahogy a derék vikingek éppen hajlandóak ezzel foglalkozni.