Keresés

Részletes keresés

HBweb hu Creative Commons License 2018.08.01 -3 10 125316
Koncentrálhatna Nemes elv az új hivatárására. Ott sem kell brillíroznha az elméjével, de ott legalább több kárt nem okoz.
Előzmény: lapaj74 (125314)
Viko88 Creative Commons License 2018.08.01 0 4 125315

A 10-44-nek mi lesz a sorsa Kelenföldön? 06. 15 óta nem jelentkezett be.

lapaj74 Creative Commons License 2018.08.01 0 2 125314

Azt írja Nemes Gabi , hogy klíma nélküli járatokon kell a legnagyobb csökkentés . Klíma nélküli ( az nem sok kocsi ) vagy inkább nem működő klíma ( na ez már sok ) .  

Előzmény: lapaj74 (125313)
lapaj74 Creative Commons License 2018.08.01 0 0 125313
Il Leone Creative Commons License 2018.08.01 0 4 125312

OFF topik új, akarom mondani felújított, vagyis mégsem, szóval ki tudja milyen 3-as metró szerelvényen a tetőventilátorok felől óriási zúgás, csak éppen nulla légáramlat van, odatettem a kezem, és semmi, még egy lágy szellőfoszlány sem.

Előzmény: gorcher (125311)
gorcher Creative Commons License 2018.08.01 -2 8 125311

Szeretném megragadni az alkalmat, hogy gratuláljak: a szóló Conciknál is elértük, hogy meleg levegőt befúvó kocsi van kiadva vonalra. Zúg a klíma, mellé 500 fok és izzadás.
 
És amikor direkt elkerülöd a genfiket, meg az FLR-eket, mert lángra kapsz rajtuk és inkább Concival indulsz az utadra, mert az jó lesz a kinti 40 fok mellett. Hát nem. Gratulálok, csak így tovább! Remélem a kövi használt adagban már klíma sem lesz. Hiszen minek? Úgyse működik...

norbee601 Creative Commons License 2018.08.01 0 0 125310

A Credo BN18 is ugyanilyen. Aztán már mennek 10 éve.

Előzmény: Törölt nick (125297)
MIHI Creative Commons License 2018.08.01 0 2 125309

A PMP-917 június 7-én debütált egy kis Volvo pótlással az 5-ösön, majd június 8-a volt az első teljes napja a 7-esen:

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/pmp917?date=2018-06-08

Előzmény: gorcher (125295)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.01 -2 1 125308

Már volt.

Előzmény: gorcher (125295)
gorcher Creative Commons License 2018.08.01 0 1 125307

Áhhá! Azt hittem ez az, amelyik Kf-on épült. Ma is tanultam valamit! :)

 

Most nézem amúgy, hogy a 920 közben átment az Újszász utcába.

Előzmény: Dani0530L (125299)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.01 0 8 125306

Előzmény: Törölt nick (125305)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 0 1 125305

Zárt arckönyv csoport. Mindegy, nagyon nem pörkölődhetett meg, mert meg sem említették a hírekben.

Előzmény: MCA-001 (125304)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.01 0 0 125304
Előzmény: Törölt nick (125297)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 0 6 125303

A BKV-s stokk amúgyis csak 940-ig tartott volna. A Volános meg szerintem más mező lett volna.

Előzmény: P.stephenson (125302)
P.stephenson Creative Commons License 2018.08.01 0 1 125302

A minap láttam kiadva a PMP-945-ös rendszámot egy személykocsira, ezek szerint végleg elengedték ezt a moduLOW gyártást.

Előzmény: gorcher (125295)
08-73 Creative Commons License 2018.08.01 -1 1 125301

435-ösök mind Cinkotára mennek.

Előzmény: gepida09 (125300)
gepida09 Creative Commons License 2018.08.01 0 1 125300

Lesz 435 ös kiadása is kőbányának?? 

Dani0530L Creative Commons License 2018.08.01 0 1 125299

'920 még biztos nem volt utcán. Winmenetrend szerint Kelenföldön védi a betont.

Előzmény: gorcher (125295)
08-73 Creative Commons License 2018.08.01 -3 2 125298

NGC-024 tegnap füstölt. Vagy ma is?

Előzmény: Törölt nick (125297)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 0 5 125297

Tegnap a PMP-918-ról is rakott ki a Csengessünk blog képet, ahol olyan mértékben hajlik a busz az egyenes úton, mintha a B és C tengelyen túl sok súly lenne, az A-n meg semmi...

 

Más:

NGC-024ma a 155-ösön indián tűzjeleket adott maggából. Lehet tudni, hogy mi okozta a pörkölődést?

Előzmény: hestonbluementhal (125294)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.01 0 1 125296
Az egyik hiányzó lehet a sárga.
Előzmény: gorcher (125295)
gorcher Creative Commons License 2018.08.01 0 0 125295

PiMP-917 volt már utcán, vagy ő az egyik hiányzó a kettőből?

hestonbluementhal Creative Commons License 2018.08.01 0 9 125294

Vajon még a csillagkapcsolat beépítése előtt törni fog a busz vázszerkezete, vagy csak utána, amikor már merevebb lesz?

 

https://www.facebook.com/olah.bence/videos/2135909489784210/

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 -1 7 125293

Némi igazságod van, de ezt is ketté (három) részre kell osztani:

1. Valóban új vagy friss kocsi kevés van a piacon

2. Igaz ha van nehéz elérni, mert döntéshozói szinten van egy húzodozás a használt biznisztől (sok oka van) és annyira lassú és körülményes  beszerzésünk, hogy az sem segít

3. A honosítás "új" műszaki tartalmáról mihamarabb kell egy szakmai közmegegyezés (már ha lesz még használt beszerzés. De úgy elvszerűen kizárni, hogy mostantól ilyen nincs, nos erre kevés az esély)

Előzmény: Törölt nick (125290)
nohab Creative Commons License 2018.08.01 -2 5 125292

Az alapfelvetés jogos, de inkább egy közel 20 éves svájci mint egy 10 éves francia.

Előzmény: Törölt nick (125290)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 0 0 125291

Ez majdhogy nem mindennapos jelenség.

Előzmény: gorex (125279)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 -1 5 125290

https://www.dalmacijadanas.hr/prometovi-zglobni-mercedesi-nakon-pet-godina-voznje-ulicama-beca-izgledaju-kao-novi 

 

Már egy fél éve aktuális, de most lettem rá figyelmes. Idén januárban Split város 9 darab 2012-es C2G típusú autóbuszt szerzett be használtan Bécstől, amelyek honosítás nélkül álltak forgalomba, mivel eléggé fiatal kocsikról van szó. Mi meg szerezzük be a 16-18 éves használtakat 2018-ban is, miközben már C2-eseket lehet használtan venni. Sohasem fogom megérteni, hogy mi az oka annak, hogy a jó minőségű és fiatal használt kocsi az utóbbi időben Budapestre nem kerül (kivéve az 5 oslói MAN), de közel 20 éves használtakat pedig beszerezzük és milliókat szórunk rájuk honosítás gyanánt. 

MCA-001 Creative Commons License 2018.08.01 0 6 125289

Amennyiben az ITK-nak jobb tulajdonosa lesz a MOL, mint amilyen a BKV-nak a főváros ki kell szervezni.

 

Ezután az államnak teljesen mindegy lesz, hogy kinek adja azt a pár milliárd Ft. támogatást.

 

Egy óriási különbség van. A MOL tőzsdei cég akinek hoznia kell a számokat, különben ezt a részvény árfolyama és az osztalék leköveti.

A részvényes pedig nyereséget vár.

Előzmény: Törölt nick (125282)
zoli07 Creative Commons License 2018.08.01 -2 0 125288

Sürit vagy pótol 

 

Előzmény: gorex (125279)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.31 0 2 125287

M3/F1-es számra Óbuda PCC-s C1G-t ad már egy ideje tanszüneti munkanapokon. 

Előzmény: gorex (125281)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!