A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Azt írja Nemes Gabi , hogy klíma nélküli járatokon kell a legnagyobb csökkentés . Klíma nélküli ( az nem sok kocsi ) vagy inkább nem működő klíma ( na ez már sok ) .
OFF topik új, akarom mondani felújított, vagyis mégsem, szóval ki tudja milyen 3-as metró szerelvényen a tetőventilátorok felől óriási zúgás, csak éppen nulla légáramlat van, odatettem a kezem, és semmi, még egy lágy szellőfoszlány sem.
Szeretném megragadni az alkalmat, hogy gratuláljak: a szóló Conciknál is elértük, hogy meleg levegőt befúvó kocsi van kiadva vonalra. Zúg a klíma, mellé 500 fok és izzadás.
És amikor direkt elkerülöd a genfiket, meg az FLR-eket, mert lángra kapsz rajtuk és inkább Concival indulsz az utadra, mert az jó lesz a kinti 40 fok mellett. Hát nem. Gratulálok, csak így tovább! Remélem a kövi használt adagban már klíma sem lesz. Hiszen minek? Úgyse működik...
Tegnap a PMP-918-ról is rakott ki a Csengessünk blog képet, ahol olyan mértékben hajlik a busz az egyenes úton, mintha a B és C tengelyen túl sok súly lenne, az A-n meg semmi...
Más:
NGC-024ma a 155-ösön indián tűzjeleket adott maggából. Lehet tudni, hogy mi okozta a pörkölődést?
Némi igazságod van, de ezt is ketté (három) részre kell osztani:
1. Valóban új vagy friss kocsi kevés van a piacon
2. Igaz ha van nehéz elérni, mert döntéshozói szinten van egy húzodozás a használt biznisztől (sok oka van) és annyira lassú és körülményes beszerzésünk, hogy az sem segít
3. A honosítás "új" műszaki tartalmáról mihamarabb kell egy szakmai közmegegyezés (már ha lesz még használt beszerzés. De úgy elvszerűen kizárni, hogy mostantól ilyen nincs, nos erre kevés az esély)
Már egy fél éve aktuális, de most lettem rá figyelmes. Idén januárban Split város 9 darab 2012-es C2G típusú autóbuszt szerzett be használtan Bécstől, amelyek honosítás nélkül álltak forgalomba, mivel eléggé fiatal kocsikról van szó. Mi meg szerezzük be a 16-18 éves használtakat 2018-ban is, miközben már C2-eseket lehet használtan venni. Sohasem fogom megérteni, hogy mi az oka annak, hogy a jó minőségű és fiatal használt kocsi az utóbbi időben Budapestre nem kerül (kivéve az 5 oslói MAN), de közel 20 éves használtakat pedig beszerezzük és milliókat szórunk rájuk honosítás gyanánt.