A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ha esett volna eső a környéken, illetve ha 5:25-től nem száradt volna meg tutira, akkor lenne valami abban, amit írsz. Csak nem, illetve ilyen időben a párolgás mértéke sokkal nagyobb annál, semmint 4 és fél óra alatt ne száradt volna meg a kocsi. És folyamatosan (de lassan) folyt, mindössze a tető két pontjáról.
Oh, és a front kijelzőn a felső pixel sor kimarad nála is, illetve lehet is bele táblatartót tenni, ha szeretné egyáltalán akárki, hogy az utasok tájékozódjanak a kövi megállókról (átszállási kapcsolatokat nem is mondom). Ugyanis a belső monitor csatlakozója az odaveszett.
Érdekes lenne szemezgetni egyébként az emlékekből - mindjárt felkérem rá mondjuk Trizs olvtársat :) -, mi fért bele a "végállomásig még elgurul" kategóriába mondjuk: 10, 20, 30, 40 évvel ezelőtt. :)
Félreértés ne essen, nem azért, mert "ha akkor belefért, most is", hanem hogy lássuk, merre tartunk, mi változott, hová került az ingerküszöb, mit szült a kényszer valaha, mit követel most...
Másfelől...alighanem költői kérdés marad, ez az, amiről talán nem itt kellene írásban beszélgetni, még ha elévült - ha van minek, természetesen -, akkor sem lenne feltétlen jó üzenete.
Hét ágra süt a nap, reggel sem esett a környéken legjobb tudomásom szerint és a PHG-622 tetejéről mégis folyik le a víz. Ajtós oldalon a 2. és a 3. ajtó előtti ablaktáblán. Ez így ok? Vagy csak a klíma túlfolyója van fent a tetőn?
Ez, ha nincs mögötte olyan alkatrész, berendezés, talán még a "végállomásig elgurul" kategória lett volna, ha nem volna ennyi rosszindulatú, gondolkodni nem tudó/akaró, minden apróságot saját érdekei/meggyőződése mentén felhasználó okos internethuszár.
Pedig az én magánvéleményem mindig is az volt, hogy hibás kocsi ne maradjon forgalomban, de azért egy egészséges mérlegelés lehetősége hadd legyen már az üzemeltető saját hatásköre.
Ha kimarad egy (fél) menet, akkor meg lehet az el nem vitt utasok felháborodásából posztot rittyenteni.
...lehet, hogy ezt nem a LOV-863 fedélzetén kellett volna megírni. :)
A lényeg, hogy a C-híd pattog. Sima úton imbolyog, kisebb úthibán pattogni kezd, a Kozma utcán már nem volt utas a pótban, mert olyan mozgásokat és hangokat produkált, ami semmi jóra nem enged következtetni.
Ma is ki lett adva, ha jól látom, 23-ason cserélték is BPO-805-re.
Én eddig hajlamos voltam védeni az LOV-t, de az utóbbi időben, még ha ez a kocsi az alja, akkor is nagyon úgy fest, leszolgálták az idejüket.
Természetesen nem szép az utastól/civiltől, hogy ezt fotózza.
De nekünk meg egyértelmű kommunikációval és elvárásokkal meg kell cégen belül erősítenünk, hogy ilyen kocsi utasforgalomban nem maradhat, mert még a legjobb szándék esetén is (értsd a menet teljesítése) is félrértést okozhat, közfeltünést vált ki és negatív tartalmat kap.
De ez olyan mintha koppra leültetné a B tengelyt a szintező. Ez nem normális. Lehet hogy kiegyenesedik, de ez akkor sem egészséges. Tegnap voltam Pesten átutazóba. Végre láttam is ezeket a csodamasinákat. 918 is hasonlóan kifliben volt a Thökölyn. Nem nagyon, de zavaróan ültette a közepét a szintező. Vagy 4-5 centivel lentebb volt a többi tengelynél már mozgás közben. Elinduláskori pozícióját nem láttam sajna.
Igen, az. És tudod mi a legbosszantóbb? Hogy sokszor igazuk van, leginkább csak stílusukat lehet kifogásolni. Az ő létük még akkor is egy rendszer tünet, ha rajtuk keresztül egy múzeum igazgató cicázik a civilkártya alkalmazásával Tarlóssal.
"Kértem már a kollegáimtól tájékoztatást, de háttér nélkül is ki kell mondanunk, ez ciki.
(még ha utas is tépte le vagy provokáció, de ezek kevéssé valószînűek).
Elnézést."
Ez korrekt! A probléma az, hogy ez legközelebb is megtörténhet. Ez a következmények nélküli ország ahol az igénytelenség és a munkaerőhiány is játszik. :(
Másik topikban írták, hogy ma Újpest-Sevilla meccs volt, és amiatt lehetnek sűrítők az M3-as pótlón. Ha ezt tudtuk volna korábban, lehet néhányan kimenetek volna...
Jelenleg éppen 00-26, 04-66, 17-23 az M3-as metrópótlón Újpestről tartanak Köki felé. Tud valaki konkrétumot, hogy mi történt? Mivel, ahogy nézem menetkimaradás nem történt és az meghirdetett indulások megtörténtek az elmúlt 1 órában.
Azért a videón nem olyan durva az Örs fotó sem, mint egy kimerevitett pillanat (=fotó). Azt nem vitatom, hogy gáz.
Azért ha utazol vagy netán vezetned a 921et, érdekelne.
Egyébként ha jól jött le a kvázi megszunt omnibusz blog (fb él és virul, és felvettek a (c) omnibulvar hashtaget :-)) elemzéséből, akkor az A tengelytol a csukloig tartó részből lett volna érdemesebb kivenni..
A prototípushoz többször is volt szerencsém, ahogy a PMP-k többségéhez is. A proto valóban nagyon jól sikerült, még metrópótlásra is alkalmasabbak lennének a Conectóknál (utasteret és kapacitást alapul véve), emiatt nagyon sajnálatos, hogy egy jó konstrukciót sikerült elcseszni.
PMP-k nagyon friss beszerzés, és nyilván ezek legyenek utcán és ne az LOV vagy MHK. Viszont ezt a hullámzást igazán megoldhatnák, mert még egyik kocsinál sem sikerült orvosolni, miközben hónapok óta forgalomban vannak. Azt meg most láthatod, hogy sajnos 921 ugyanolyan ilyen téren, mint a többi társa. Illetve ezt is mondták már, de a klíma bennük erőtlen, emiatt azzal is kellene valamit kezdeni. Valamint erre az idő majd választ ad, de budapesti körülmények mellett kérdés, hogy strapabíró kocsik lesznek, vagy netán 6-8 év múlva komolyabban hozzájuk kell majd nyúlni. Jelenleg az már nagy előrelépésnek számítana, ha ezt a "hullámzás" problémát megoldanák.