Keresés

Részletes keresés

Lucky76 Creative Commons License 2018.08.03 0 1 125417

Már most? Hát a 622 se az a régi bútordarab, hogy úgy mondjam...mióta aktiv a kocsi?

Előzmény: gorcher (125415)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.03 0 0 125416

Ha pénzért se nagyon mennek oda az emberek, akkor ingyen ki fog?

Előzmény: norbee601 (125414)
gorcher Creative Commons License 2018.08.03 0 2 125415

Ha esett volna eső a környéken, illetve ha 5:25-től nem száradt volna meg tutira, akkor lenne valami abban, amit írsz. Csak nem, illetve ilyen időben a párolgás mértéke sokkal nagyobb annál, semmint 4 és fél óra alatt ne száradt volna meg a kocsi. És folyamatosan (de lassan) folyt, mindössze a tető két pontjáról.

 

Oh, és a front kijelzőn a felső pixel sor kimarad nála is, illetve lehet is bele táblatartót tenni, ha szeretné egyáltalán akárki, hogy az utasok tájékozódjanak a kövi megállókról (átszállási kapcsolatokat nem is mondom). Ugyanis a belső monitor csatlakozója az odaveszett.

Előzmény: Törölt nick (125412)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.03 -2 5 125414
Hirdessetek szünidei önkéntes munkát a délpesti garázsba.

Mindenki jól jár, az unatkozó tinik is, ti is. Rengeteg olyan meló van amit meg lehetne velük csináltatni, ami egyszerü, csak nincs rá kapacitás.
Előzmény: nohab (125407)
Lucky76 Creative Commons License 2018.08.03 0 7 125413

Érdekes lenne szemezgetni egyébként az emlékekből - mindjárt felkérem rá mondjuk Trizs olvtársat :) -, mi fért bele a "végállomásig még elgurul" kategóriába mondjuk: 10, 20, 30, 40 évvel ezelőtt. :) 

 

Félreértés ne essen, nem azért, mert "ha akkor belefért, most is", hanem hogy lássuk, merre tartunk, mi változott, hová került az ingerküszöb, mit szült a kényszer valaha, mit követel most...

Másfelől...alighanem költői kérdés marad, ez az, amiről talán nem itt kellene írásban beszélgetni, még ha elévült - ha van minek, természetesen -, akkor sem lenne feltétlen jó üzenete. 

 

A fene tudja.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.03 -1 0 125412

Örülj neki hogy valami lemoshatta a busz tetejét.

Vagy garázs, vagy esetleg eső.

Előzmény: gorcher (125411)
gorcher Creative Commons License 2018.08.03 -1 1 125411

Hét ágra süt a nap, reggel sem esett a környéken legjobb tudomásom szerint és a PHG-622 tetejéről mégis folyik le a víz. Ajtós oldalon a 2. és a 3. ajtó előtti ablaktáblán. Ez így ok? Vagy csak a klíma túlfolyója van fent a tetőn?

Lucky76 Creative Commons License 2018.08.03 0 9 125410

Ez, ha nincs mögötte olyan alkatrész, berendezés, talán még a "végállomásig elgurul" kategória lett volna, ha nem volna ennyi rosszindulatú, gondolkodni nem tudó/akaró, minden apróságot saját érdekei/meggyőződése mentén felhasználó okos internethuszár.

Pedig az én magánvéleményem mindig is az volt, hogy hibás kocsi ne maradjon forgalomban, de azért egy egészséges mérlegelés lehetősége hadd legyen már az üzemeltető saját hatásköre. 

 

Ha kimarad egy (fél) menet, akkor meg lehet az el nem vitt utasok felháborodásából posztot rittyenteni.

Előzmény: Törölt nick (125406)
Lucky76 Creative Commons License 2018.08.03 0 4 125409

...lehet, hogy ezt nem a LOV-863 fedélzetén kellett volna megírni. :)

A lényeg, hogy a C-híd pattog. Sima úton imbolyog, kisebb úthibán pattogni kezd, a Kozma utcán már nem volt utas a pótban, mert olyan mozgásokat és hangokat produkált, ami semmi jóra nem enged következtetni. 

 

Ma is ki lett adva, ha jól látom, 23-ason cserélték is BPO-805-re.

 

Én eddig hajlamos voltam védeni az LOV-t, de az utóbbi időben, még ha ez a kocsi az alja, akkor is nagyon úgy fest, leszolgálták az idejüket.

Előzmény: Lucky76 (125382)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.03 0 9 125408

Vidámabb téma 10 évvel ezelőttről: BPO-458, az esküvői limuzin :)

http://iho.hu/blogpost/vot-eskuvo-expressz-erkezett-szegedre-180802

nohab Creative Commons License 2018.08.03 -2 7 125407

A probléma az, hogy ez legközelebb is megtörténhet. Ez a következmények nélküli ország

 

Mi az elfogadható következmény egy leesett karosszériaborításért? Nyilvános akasztás? Guillotine? Kézlevágás?

 

Találjuk már meg azért a mértéket!

Előzmény: e-Ticket (125402)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.03 -2 15 125406

Van tanulság.

Természetesen nem szép az utastól/civiltől, hogy ezt fotózza.

De nekünk meg egyértelmű kommunikációval és elvárásokkal meg kell cégen belül erősítenünk, hogy ilyen kocsi utasforgalomban nem maradhat, mert még a legjobb szándék esetén is (értsd a menet teljesítése) is félrértést okozhat, közfeltünést vált ki és negatív tartalmat kap.

Előzmény: EsztergomiZoltán (125384)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.03 -1 8 125405

Felül karmokkal kapaszkodik, alul két csavar fogja.
A csavarok fejét sikerült "lehorzsolni".

Ez még istenes -szerintem- ahogy terjedni fognak a paneles megoldások (lásd 4. Sola) egyre több ilyen lehetőség lesz.

A tegnapi nap termése volt aki követi a közéletet az ami ami, az az bölcsesség.

Sajnos igaz. Ami rögzítve van rendesen az nem esik le. Aminél modern takarékos és nemtudom milyen megoldások vannak az leeshet.

Előzmény: torqmatic (125388)
Cpt.Dave Creative Commons License 2018.08.03 0 1 125404

De ez olyan mintha koppra leültetné a B tengelyt a szintező. Ez nem normális. Lehet hogy kiegyenesedik, de ez akkor sem egészséges. Tegnap voltam Pesten átutazóba. Végre láttam is ezeket a csodamasinákat. 918 is hasonlóan kifliben volt a Thökölyn. Nem nagyon, de zavaróan ültette a közepét a szintező. Vagy 4-5 centivel lentebb volt a többi tengelynél már mozgás közben. Elinduláskori pozícióját nem láttam sajna.

Előzmény: GOLAZ111 (125395)
e-Ticket Creative Commons License 2018.08.03 -2 2 125403

"Köcsög egy blog az."

 

Igen, az. És tudod mi a legbosszantóbb? Hogy sokszor igazuk van, leginkább csak stílusukat lehet kifogásolni. Az ő létük még akkor is egy rendszer tünet, ha rajtuk keresztül egy múzeum igazgató cicázik a civilkártya alkalmazásával Tarlóssal.

Előzmény: norbee601 (125362)
e-Ticket Creative Commons License 2018.08.03 -4 4 125402

"Kértem már a kollegáimtól tájékoztatást, de háttér nélkül is ki kell mondanunk, ez ciki.

(még ha utas is tépte le vagy provokáció, de ezek kevéssé valószînűek).

Elnézést."

 

Ez korrekt! A probléma az, hogy ez legközelebb is megtörténhet. Ez a következmények nélküli ország ahol az igénytelenség és a munkaerőhiány is játszik. :(

Előzmény: Törölt nick (125365)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.03 0 0 125401

Köszi :)

Előzmény: norbee601 (125172)
BU 21-78 Creative Commons License 2018.08.03 -3 0 125400

úrjézus, mind meghalunk!!!444NÉGY

Előzmény: A laszka (125373)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.02 0 1 125399

Másik topikban írták, hogy ma Újpest-Sevilla meccs volt, és amiatt lehetnek sűrítők az M3-as pótlón. Ha ezt tudtuk volna korábban, lehet néhányan kimenetek volna... 

Előzmény: norbee601 (125398)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.02 0 0 125398
szurkolószállítás? Volt ma meccs?
Előzmény: Törölt nick (125396)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.02 0 0 125397

Ezek talán jobban bírják azt a trágya útvonalat... 

Előzmény: Törölt nick (125396)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.02 0 5 125396

Jelenleg éppen 00-26, 04-66, 17-23 az M3-as metrópótlón Újpestről tartanak Köki felé. Tud valaki konkrétumot, hogy mi történt? Mivel, ahogy nézem menetkimaradás nem történt és az meghirdetett indulások megtörténtek az elmúlt 1 órában. 

GOLAZ111 Creative Commons License 2018.08.02 0 1 125395

Ezt induláskor csinálják, utána kiegyenesedik a busz.

Előzmény: EKW-531 (125389)
nemeza Creative Commons License 2018.08.02 -1 1 125394

Azért a videón nem olyan durva az Örs fotó sem, mint egy kimerevitett pillanat (=fotó). Azt nem vitatom, hogy gáz.

Azért ha utazol vagy netán vezetned a 921et, érdekelne.

 

Egyébként ha jól jött le a kvázi megszunt omnibusz blog (fb él és virul, és felvettek a (c) omnibulvar hashtaget :-)) elemzéséből, akkor az A tengelytol a csukloig tartó részből lett volna érdemesebb kivenni..

Előzmény: Törölt nick (125392)
attah Creative Commons License 2018.08.02 0 1 125393

Nem hinném, hogy lesz folytatása.

Előzmény: KápCity (125354)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.02 0 4 125392

A prototípushoz többször is volt szerencsém, ahogy a PMP-k többségéhez is. A proto valóban nagyon jól sikerült, még metrópótlásra is alkalmasabbak lennének a Conectóknál (utasteret és kapacitást alapul véve), emiatt nagyon sajnálatos, hogy egy jó konstrukciót sikerült elcseszni.

 

PMP-k nagyon friss beszerzés, és nyilván ezek legyenek utcán és ne az LOV vagy MHK. Viszont ezt a hullámzást igazán megoldhatnák, mert még egyik kocsinál sem sikerült orvosolni, miközben hónapok óta forgalomban vannak. Azt meg most láthatod, hogy sajnos 921 ugyanolyan ilyen téren, mint a többi társa. Illetve ezt is mondták már, de a klíma bennük erőtlen, emiatt azzal is kellene valamit kezdeni. Valamint erre az idő majd választ ad, de budapesti körülmények mellett kérdés, hogy strapabíró kocsik lesznek, vagy netán 6-8 év múlva komolyabban hozzájuk kell majd nyúlni. Jelenleg az már nagy előrelépésnek számítana, ha ezt a "hullámzás" problémát megoldanák. 

Előzmény: nemeza (125391)
nemeza Creative Commons License 2018.08.02 0 0 125391

Utaztal is vele? Mondjuk egy másik után?

 

Tegyük hozzá, hogy a 18.75m protohoz képest a kanyarban sincs még mindig, sajnos.

Előzmény: Törölt nick (125390)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.02 0 5 125390

Jó kép lett! Jó helyen készült a kép, mivel a Keletinél még az út is tükörsima, emiatt nem lehet nagyon semmire fogni, hogy a kocsi ezt produkálja. 

Előzmény: EKW-531 (125389)
EKW-531 Creative Commons License 2018.08.02 -1 14 125389

Egy legyen a 921-ről is.

 

Előzmény: Irisbus (125267)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.02 0 0 125388

Engem azért érdekelne, hogy hogy a fenébe tud ez leesni.

Előzmény: attah (125380)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!