A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
141 millió forint állami támogatás erre a használhatatlan szarra, ami valószínűleg forgalomba sincs helyezve és soha nem is lesz. Senkinek ne legyenek kétségei afelől, hogy itt is, mint oly sokszor a hazai buszos szakmában, csak a pénz lenyúlása volt a cél.
Na, végre lesz megoldás a két legproblémásabb újpalotai szakaszra! A Vásárcsarnoknál katasztrofális volt a helyzet a rendszertelen gyalogos közlekedés miatt...
PXZ-877-ben sűrgősen ki kéne takarítani a klímát, ugyanis undorító poshadt szag van az utastérben, miközben zúg a műszer. Talán akkor értelmezhető időt is kreálna az utastérben, mert ez így LOV...
Az egész BKV vezérkart ezeken a LOV , MUU , MUT , MHK ablak nélküli rossz klímával szándékosan kiadott szarládákon utaztatnám egész nap . Akkor majd biztos elgondolkodnának rajta . De így az irodából meg a céges klímás autóból könnyen próbálják magyarázni a megmagyarázhatatlant . De ezek nem is vezetők csak bólogató bábok . Az egész BKV megérett a szanálásra . Mit lehet várni olyan cégvezetőktől akik nyilvánosan leírják , hogy rohadjon meg az utas meg a vezér az ablak nélküli rossz klímás szarládákon mert sokba kerülne a normális nyitható ablak és a klíma javítás vagy csere .