A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Vasárnap említettem a vállalhatatlan állapotú MHK-912-t. Tényleg nem viccből mondogatjuk, hogy az MHK-s kocsik állapota egyre rosszabb. Valamit tenni kellene, mert az nem megoldás, hogy ilyen kiadások mellett metrópótlás végéig ilyen állapotban (beázás, ajtó problémák, lengő/leszakadt dekoritok, rossz klíma stb.) kiadásra kerülnek.
Bőven lehet. De mindegyik lassan ilyen már. A legjobbak a lógó, lötyögő belső kijelzők. Ha valakinek egyszer egy olyan a fejére esik, na az lesz a kemény. De hát ez kell...
Mint majd' minden támogatott projektnek függetlenül annak területétől. Legfeljebb csak a valós ráfordítás arányai változnak. Ez az "ingyen" átka. Egész iparterületeket ismerek, amiken virtuális gyárak emelkedtek, még termelő gépeket is vettek a kihalt csarnokokba úgy, hogy termelni sosem akartak. Az ellenőr meg kimegy, megcsodálja, hogy tényleg itt a gyár, itt vannak a számlák, tehát minden a legnagyobb rendben.
(Érdekes kérdés lenne, hogy ezek a szellemfejlesztések a hazai "értékek" mekkora hányadát adják. Mert vélem, hogy ez a látszatfoglalkoztatottság minden valós háttér nélkül emeli úgy a béreket, mint a fogyasztói árakat.)
Ezen már szinte nem is csodálkozik az ember, csak a többi "projekt" legalább nem hátráltatja, vagy veti egyenesen 3-5 évvel hátra egy teljes szakmai terület fejlődését, vagy tol ki egy teljes város többmilliós lakosságával. Szarkazmussal élve tehát nem szabadna elfelejteni, hogy azért a szakmát hagyni kellene élni, mert anélkül szipojozni sem lesz mit. Döglött tehén nem ad tejet. :-)
Ha a termék minősége javul (és ára növekszik), attól még bármely közszolgáltatást végző buszos cég, vagy magán automatikusan ezt vásárolja meg, nem valamely nagyobb gyártó kipróbált konstrukcióját?
141 millió forint állami támogatás erre a használhatatlan szarra, ami valószínűleg forgalomba sincs helyezve és soha nem is lesz. Senkinek ne legyenek kétségei afelől, hogy itt is, mint oly sokszor a hazai buszos szakmában, csak a pénz lenyúlása volt a cél.
Na, végre lesz megoldás a két legproblémásabb újpalotai szakaszra! A Vásárcsarnoknál katasztrofális volt a helyzet a rendszertelen gyalogos közlekedés miatt...
PXZ-877-ben sűrgősen ki kéne takarítani a klímát, ugyanis undorító poshadt szag van az utastérben, miközben zúg a műszer. Talán akkor értelmezhető időt is kreálna az utastérben, mert ez így LOV...