Keresés

Részletes keresés

BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.07 -2 2 125539

Azért ezt a sok magfizikus újságírót is ki lehetne szelektálni. Főleg, hogy gondolkozni sem gondolkoznak 1 percet sem.

Nem tudom ki hogy van vele, de én még alumínium lámpabúráról még csak hallani sem hallottam.

Biztos jó dolog lenne, csak nem tudom mire lehetne használni. 😃

Előzmény: Oli99 (125535)
GaborBp16 Creative Commons License 2018.08.07 0 2 125538

Csak azért a karbantartás hanyagsága miatt ne a típust hibáztassuk, ami egyébként nyilván nem tökéletes.

Viszont nem tudom, minek kell történnie ahhoz, hogy Cinkotán nekiálljanak a járművek karbantartásának...

Előzmény: gorcher (125536)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.07 0 6 125537

Vasárnap említettem a vállalhatatlan állapotú MHK-912-t. Tényleg nem viccből mondogatjuk, hogy az MHK-s kocsik állapota egyre rosszabb. Valamit tenni kellene, mert az nem megoldás, hogy ilyen kiadások mellett metrópótlás végéig ilyen állapotban (beázás, ajtó problémák, lengő/leszakadt dekoritok, rossz klíma stb.) kiadásra kerülnek. 

Előzmény: gorcher (125536)
gorcher Creative Commons License 2018.08.07 0 6 125536

Bőven lehet. De mindegyik lassan ilyen már. A legjobbak a lógó, lötyögő belső kijelzők. Ha valakinek egyszer egy olyan a fejére esik, na az lesz a kemény. De hát ez kell...

Előzmény: Oli99 (125535)
Oli99 Creative Commons License 2018.08.07 0 6 125535
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.07 0 0 125534

Sajnos igen.

Előzmény: Közlekedésguru (125532)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.07 -3 6 125533

A BKV meg követi a szinte vele egy idős hagyományt, hogy a gyártó helyett szerelgeti a terméket 😄😒

Előzmény: Közlekedésguru (125532)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.08.07 0 3 125532

"...olyat csinálnak, amit más gyártók nem tudnak."

 

Ebben jelesre vizsgázott az Egyedi. Nem? :D

Előzmény: Villámhetes (125527)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.07 0 3 125531

Mint majd' minden támogatott projektnek függetlenül annak területétől. Legfeljebb csak a valós ráfordítás arányai változnak. Ez az "ingyen" átka. Egész iparterületeket ismerek, amiken virtuális gyárak emelkedtek, még termelő gépeket is vettek a kihalt csarnokokba úgy, hogy termelni sosem akartak. Az ellenőr meg kimegy, megcsodálja, hogy tényleg itt a gyár, itt vannak a számlák, tehát minden a legnagyobb rendben.

 

(Érdekes kérdés lenne, hogy ezek a szellemfejlesztések a hazai "értékek" mekkora hányadát adják. Mert vélem, hogy ez a látszatfoglalkoztatottság minden valós háttér nélkül emeli úgy a béreket, mint a fogyasztói árakat.)

 

Ezen már szinte nem is csodálkozik az ember, csak a többi "projekt" legalább nem hátráltatja, vagy veti egyenesen 3-5 évvel hátra egy teljes szakmai terület fejlődését, vagy tol ki egy teljes város többmilliós lakosságával. Szarkazmussal élve tehát nem szabadna elfelejteni, hogy azért a szakmát hagyni kellene élni, mert anélkül szipojozni sem lesz mit. Döglött tehén nem ad tejet. :-)

Előzmény: torqmatic (125528)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.07 0 7 125530

A kritikák nagy része valós és jogos.

Akkor viszont kellene egy nagy levegő, és nem egy 10000 karakteres cikkben kitalálni a tutit.

Lehet tényleg az egészet el kellene engedni.

Lehet egyetlen egy terméket kellene kiélezni. 

Végig kellene gondolni alaposan.

Előzmény: timetable (125529)
timetable Creative Commons License 2018.08.07 0 1 125529

"mennyiség helyett a minőségi gyártás..."

Ha a termék minősége javul (és ára növekszik), attól még bármely közszolgáltatást végző buszos cég, vagy magán automatikusan ezt vásárolja meg, nem valamely nagyobb gyártó kipróbált konstrukcióját?

 

 

Előzmény: Villámhetes (125527)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.07 0 8 125528

OFF: a személyes kedvencem sajnos ki is maradt a cikkből

 

http://www.hunnoid.hu

 

141 millió forint állami támogatás erre a használhatatlan szarra, ami valószínűleg forgalomba sincs helyezve és soha nem is lesz. Senkinek ne legyenek kétségei afelől, hogy itt is, mint oly sokszor a hazai buszos szakmában, csak a pénz lenyúlása volt a cél.

Előzmény: Villámhetes (125527)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.07 0 1 125527
Oli99 Creative Commons License 2018.08.07 0 3 125526

Na, végre lesz megoldás a két legproblémásabb újpalotai szakaszra! A Vásárcsarnoknál katasztrofális volt a helyzet a rendszertelen gyalogos közlekedés miatt... 

Előzmény: 18-09 (125488)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.06 -1 16 125525

Villámhetes Creative Commons License 2018.08.06 0 4 125524

Bocsi,akkor én kaptam téves infót.Nem néztem meg személyesen,mert elhittem..

Előzmény: sezo17 (125517)
nemeza Creative Commons License 2018.08.06 0 3 125523

PDZ-830 ma kidugta az orrát Óbudán.

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.06 -2 3 125522

Azzal már próbálkoztunk/próbálkozunk

Előzmény: Zahnrad (125520)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.06 -1 10 125521

Villámhetes infója volt téves.

Légyszíves ne nekem írd a felszólító módú mondatot.

Köszi:)

 

 

Ezek szerint megint a BKV végzi el azt a munkát amit a gyártó Ikarus Egyedinek kellett volna elvégeznie.

 Ezért ugye be fogjátok nyújtani a számlát nekik?

 

Azt lehet tudni, hogy hány helyen kellett módosítani a papíron kész típuson?

Köszi

Előzmény: sezo17 (125517)
Zahnrad Creative Commons License 2018.08.06 0 5 125520

???

 

Esetleg kisebb átmérőjű szíjtárcsa?

Előzmény: sezo17 (125517)
gorcher Creative Commons License 2018.08.06 -3 7 125519

PXZ-877-ben sűrgősen ki kéne takarítani a klímát, ugyanis undorító poshadt szag van az utastérben, miközben zúg a műszer. Talán akkor értelmezhető időt is kreálna az utastérben, mert ez így LOV...

nemeza Creative Commons License 2018.08.06 -1 1 125518

A hosszú csuklósban nem ugyanez a motor és generátor van?

 

Ez is azért a gyártórol és a tervező csapatról állít ki bizonyitvanyt, azért elég hamar ki kellett volna derülnie..

Előzmény: sezo17 (125517)
John Howard Creative Commons License 2018.08.06 0 0 125516

Valószínűleg a beépített motortól függ, hogy egy vagy két generátor van rajta. Bár úgy gondolom, hogy mindegyik gyártótól kérhető így is, úgy is.

Előzmény: MCA-001 (125514)
toto92 Creative Commons License 2018.08.06 -3 8 125515

Miután a buszgyártás eleve csak a pénz ellopásához szükséges mellékes rossz volt, így oly mindegy hogy milyen a klíma rajta.

Előzmény: MCA-001 (125514)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.06 0 4 125514

Akkor tényleg nem tudom, hogy  mi volt a terv?

A légkondi szerintük dísznek van a  buszban?

Előzmény: John Howard (125513)
John Howard Creative Commons License 2018.08.06 0 3 125513

A szóló M108d-ben is alapból két generátor van beépítve.

Előzmény: MCA-001 (125511)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.06 0 3 125511

Már megint az Ikarus Egyedi és a spórolás.

 

A tizenéves Setra buszokba alapból két generátor került.

Egy a busz villamossági rendszeréhez, egy pedig  a légkondinak.

És ez távolsági busz, nem akkora az igénybevétel.

Előzmény: Villámhetes (125508)
nemeza Creative Commons License 2018.08.06 0 0 125510

Van olyan generátor ahol két egység tud szinkronban működni,tehát bővíthető a rendszer, ha van hely..

Előzmény: Villámhetes (125508)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.06 0 5 125509

921 a 200E-n,most.

Villámhetes Creative Commons License 2018.08.06 -1 2 125508

Mindenekelött be kell építeni a második,vagy egy nagyobb teljesítményű generátort.Utána jöhet a szoftverfrissítés.

Előzmény: nemeza (125507)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!