Keresés

Részletes keresés

Zahnrad Creative Commons License 2018.08.07 -1 2 125550

?

 

Ezt a mindent megtevést hogyan lehet elképzelni? Hogy ide beírtad, hogy melyik kocsin mi a rossz?

Előzmény: gorcher (125546)
HarunBp Creative Commons License 2018.08.07 0 1 125549

Valami probléma van a kisbuszokkal? 219-en ma (megint) LZZ-328, 298-on meg már egy ideje kisVolvo pörög.

Obsitos1663 Creative Commons License 2018.08.07 0 0 125548

Még ránézésre is megállapítható a képen is, hogy ez plexi.

én is így gondoltam, nyilván. hogy mért neked írtam..?  meleg van mégis.

Előzmény: BX 59-76 (125542)
Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.08.07 -10 3 125547

Ugyan, hagyjuk már, hogy máshogy szerelték össze. Ugyanaz a lengyel melós tákolta össze, mint a budapesti kocsikat. Amit meg említesz, az a 7000-es és a 7700-as közötti különbség miatt van. De én nem erről beszélek. Hanem arról, hogy az miért van, hogy egyesek itt vehemensen szídnak bizonyos típusokat, máglyára küldik a használt beszerzéseket, miközben a valaha megvásárolt buszok pont ugyanolyan lefingott állapotban vannak, pont ugyanolyan a kiadási százalékuk, hiszen műszakilag pont ugyanott tartanak. Legyen az Ikarus, vagy éppen Volvo. Persze vannak nagyszerű örökélet plusz egy napig üzemelő Ikarusok is a rendszerben, de mondjuk azt senki nem firtatja, hogy ezek milyen áron és meddig vannak olyan állapotban. Azzal a törődéssel a használtak is lennének olyan állapotban .

Előzmény: BX 59-76 (125544)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.07 0 1 125545

 más összeszerelési technikával

 

Kötve hiszem hogy az változna egy típuson belül.

Előzmény: BX 59-76 (125544)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.07 0 0 125544

A zgenfi Volvók mint el is mondtad, tűlükörsima asztalra készültek, más összeszerelési technikával. Ott mások voltak az elvárások. A budapesti Volvo 7700A buszok dekoritjai sokkal nehezebben hozzáférhetőek, más rögzítési eljárással lettek kiépítve. A Genfieknél 2 vagy 3 fülecske tartja az ablakok feletti dekoritot.

Előzmény: Örök Kétkedő (125543)
Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.08.07 -3 2 125543

Csak kérdezem...

 

Mitől jobb egy Thököly úton, egykori Dózsa György úton, vagy Vágány utcán, Verseny utcán, Bökényföldi úton "felnevelt", mostoha BKV-s ridegtartásban megöregedett FJX-es, FKU-s, vagy FLR-es Volvó, mint egy MHK-s, amelyik az előbb felsoroltakkal közel azonos időtartamot tükörsima úton, vélhetően (legalább eleinte) nagyobb törődést kapott, hebrákolt, baráti beszállítók által hozott silány minőségű pótalkatrészek mellőzésével?

 

De ugyanez a kérdés fennáll bármely más típussal kapcsolatban is. (komolytalan lenne most ide kiemelni az egy-egy ex-spanyol Mercit, meg ilyeneket, ezért ezeket mellőzhetjük is...)

BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.07 0 4 125542

"Csak egy nagy csattanás hallatszott, utazás közben szakadt le az alumínium lámpabúra a 276-os jelzésű BKK buszon – tájékoztatta szerkesztőségünke..."

 

Még ránézésre is megállapítható a képen is, hogy ez plexi. Az aluminium nem engedi át a fényt, legjobb tudomásom szerint. Nomeg ha ez aluminiumból készült volna, az ott agyon is ütötte volna az utast.

Előzmény: Obsitos1663 (125540)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.07 0 0 125541
A hétvégén én is láttam több vállalhatatlan Volvót a 4-6 pótlón. De egyik se genfi volt, hanem mind echte bkv-s fjx, fku, flr...
Előzmény: Törölt nick (125537)
Obsitos1663 Creative Commons License 2018.08.07 -3 0 125540

szerintem benézted

Előzmény: BX 59-76 (125539)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.07 -2 2 125539

Azért ezt a sok magfizikus újságírót is ki lehetne szelektálni. Főleg, hogy gondolkozni sem gondolkoznak 1 percet sem.

Nem tudom ki hogy van vele, de én még alumínium lámpabúráról még csak hallani sem hallottam.

Biztos jó dolog lenne, csak nem tudom mire lehetne használni. 😃

Előzmény: Oli99 (125535)
GaborBp16 Creative Commons License 2018.08.07 0 2 125538

Csak azért a karbantartás hanyagsága miatt ne a típust hibáztassuk, ami egyébként nyilván nem tökéletes.

Viszont nem tudom, minek kell történnie ahhoz, hogy Cinkotán nekiálljanak a járművek karbantartásának...

Előzmény: gorcher (125536)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.07 0 6 125537

Vasárnap említettem a vállalhatatlan állapotú MHK-912-t. Tényleg nem viccből mondogatjuk, hogy az MHK-s kocsik állapota egyre rosszabb. Valamit tenni kellene, mert az nem megoldás, hogy ilyen kiadások mellett metrópótlás végéig ilyen állapotban (beázás, ajtó problémák, lengő/leszakadt dekoritok, rossz klíma stb.) kiadásra kerülnek. 

Előzmény: gorcher (125536)
gorcher Creative Commons License 2018.08.07 0 6 125536

Bőven lehet. De mindegyik lassan ilyen már. A legjobbak a lógó, lötyögő belső kijelzők. Ha valakinek egyszer egy olyan a fejére esik, na az lesz a kemény. De hát ez kell...

Előzmény: Oli99 (125535)
Oli99 Creative Commons License 2018.08.07 0 6 125535
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.07 0 0 125534

Sajnos igen.

Előzmény: Közlekedésguru (125532)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.07 -3 6 125533

A BKV meg követi a szinte vele egy idős hagyományt, hogy a gyártó helyett szerelgeti a terméket 😄😒

Előzmény: Közlekedésguru (125532)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.08.07 0 3 125532

"...olyat csinálnak, amit más gyártók nem tudnak."

 

Ebben jelesre vizsgázott az Egyedi. Nem? :D

Előzmény: Villámhetes (125527)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.07 0 3 125531

Mint majd' minden támogatott projektnek függetlenül annak területétől. Legfeljebb csak a valós ráfordítás arányai változnak. Ez az "ingyen" átka. Egész iparterületeket ismerek, amiken virtuális gyárak emelkedtek, még termelő gépeket is vettek a kihalt csarnokokba úgy, hogy termelni sosem akartak. Az ellenőr meg kimegy, megcsodálja, hogy tényleg itt a gyár, itt vannak a számlák, tehát minden a legnagyobb rendben.

 

(Érdekes kérdés lenne, hogy ezek a szellemfejlesztések a hazai "értékek" mekkora hányadát adják. Mert vélem, hogy ez a látszatfoglalkoztatottság minden valós háttér nélkül emeli úgy a béreket, mint a fogyasztói árakat.)

 

Ezen már szinte nem is csodálkozik az ember, csak a többi "projekt" legalább nem hátráltatja, vagy veti egyenesen 3-5 évvel hátra egy teljes szakmai terület fejlődését, vagy tol ki egy teljes város többmilliós lakosságával. Szarkazmussal élve tehát nem szabadna elfelejteni, hogy azért a szakmát hagyni kellene élni, mert anélkül szipojozni sem lesz mit. Döglött tehén nem ad tejet. :-)

Előzmény: torqmatic (125528)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.07 0 7 125530

A kritikák nagy része valós és jogos.

Akkor viszont kellene egy nagy levegő, és nem egy 10000 karakteres cikkben kitalálni a tutit.

Lehet tényleg az egészet el kellene engedni.

Lehet egyetlen egy terméket kellene kiélezni. 

Végig kellene gondolni alaposan.

Előzmény: timetable (125529)
timetable Creative Commons License 2018.08.07 0 1 125529

"mennyiség helyett a minőségi gyártás..."

Ha a termék minősége javul (és ára növekszik), attól még bármely közszolgáltatást végző buszos cég, vagy magán automatikusan ezt vásárolja meg, nem valamely nagyobb gyártó kipróbált konstrukcióját?

 

 

Előzmény: Villámhetes (125527)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.07 0 8 125528

OFF: a személyes kedvencem sajnos ki is maradt a cikkből

 

http://www.hunnoid.hu

 

141 millió forint állami támogatás erre a használhatatlan szarra, ami valószínűleg forgalomba sincs helyezve és soha nem is lesz. Senkinek ne legyenek kétségei afelől, hogy itt is, mint oly sokszor a hazai buszos szakmában, csak a pénz lenyúlása volt a cél.

Előzmény: Villámhetes (125527)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.07 0 1 125527
Oli99 Creative Commons License 2018.08.07 0 3 125526

Na, végre lesz megoldás a két legproblémásabb újpalotai szakaszra! A Vásárcsarnoknál katasztrofális volt a helyzet a rendszertelen gyalogos közlekedés miatt... 

Előzmény: 18-09 (125488)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.06 -1 16 125525

Villámhetes Creative Commons License 2018.08.06 0 4 125524

Bocsi,akkor én kaptam téves infót.Nem néztem meg személyesen,mert elhittem..

Előzmény: sezo17 (125517)
nemeza Creative Commons License 2018.08.06 0 3 125523

PDZ-830 ma kidugta az orrát Óbudán.

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.06 -2 3 125522

Azzal már próbálkoztunk/próbálkozunk

Előzmény: Zahnrad (125520)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.06 -1 10 125521

Villámhetes infója volt téves.

Légyszíves ne nekem írd a felszólító módú mondatot.

Köszi:)

 

 

Ezek szerint megint a BKV végzi el azt a munkát amit a gyártó Ikarus Egyedinek kellett volna elvégeznie.

 Ezért ugye be fogjátok nyújtani a számlát nekik?

 

Azt lehet tudni, hogy hány helyen kellett módosítani a papíron kész típuson?

Köszi

Előzmény: sezo17 (125517)
Zahnrad Creative Commons License 2018.08.06 0 5 125520

???

 

Esetleg kisebb átmérőjű szíjtárcsa?

Előzmény: sezo17 (125517)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!