A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ha a megrendelő (BKK) normális lenne, és foglalkoznának az üggyel, akkor nekik ez lenne a feladatuk (szolgáltatás ellenőrzés). Ha kilépnének az ap-s rózsaszín ködből, akkor olyan kocsikat, amelyeken sem klíma, sem normális méretű nyitható ablak felület hőségriadó idején úgy megkötbéreztetni kocsinként, hogy a BKV lépjen valamit (vagy klímát megcsinálják vagy ablakokat kicserélik vagy kiengedik a 280-ast, mert azon még mindig elviselhetőbb állapotok vannak).
5 éve itt vannak az MHK-s Volvók és egyikben sem sikerült ablakot cserélni, és hőségriadóban kiengedik úgy, hogy klíma sincs a kocsik egy részén. Tényleg nem értem, hogy a BKV miért asszisztál ehhez az egészhez, mert egy rossz incidens következtében, eléggé megüthetik a bokájukat...
35 fok és MHK-911-ben nincs klíma, túlzás nélkül fulladásos állapotok, mivel kereszthuzat sincsen. Esküszöm, aki ilyet kimer adni hőségriadó idején délelőtt 9 és 18 óra között utasforgalomba, azt kellene rajta utaztatni egésznap. Sokak nem hitték, hogy idáig eljutunk, de tényleg lassan az Ikarusokat sírja vissza az utazóközönség, mert ez nem normális, hogy a levegőtlen, klímátlan genfit hőségriadóban kiadják gond nélkül, és még jó néhány ilyen kocsi kivan adva.
Utas nem akar rosszul lenni, ha klíma a genfieknél is olyan lesz, mint az LOV esetén, akkor az ablakokat cseréljék ki vagy mást adjanak ki helyette. Reggel, este és éjszaka nyugodtan mehet klíma nélkül és bukó ablakokkal, de legalább délelőtt és délután a legmelegebb órákban az ilyen kocsiktól kíméljék meg az utazóközönséget.
És az ezekből kinyert tartályokat meddig lehet majd használni? Mert ahogy nézem, ezek a buszok 2008-as gyártásúak (tehát nem sokkal fiatalabbak a "mi" legöregebb VH CNG-inktől) és meglepődnék, ha kint átestek volna egy tartálycserén.
Én tegnap 10 órát húztam le egy olyan Van Hoolban, amiben a klíma maximum a ballaszt szerepét tudta betölteni. 3 pet palack ásványvíz = 4,5 liter csúszott le a torkomon a műszak alatt...
így összesen két nyitható tetőszellőző nyújt sokszor egyáltalán valamiféle friss levegőt.
Volt szerencsém egyszer utazni maihoz hasonló időjárásban a Vértes Ik 55-ösén mely ugyanilyen szellőzéssel bír. A jármű belsejében uralkodó pokol felülírta az utazás amúgy magas fokú élményét.
MAN is elrontotta anno. Az első szériás Regiokban is igen gyenge volt a klíma pont ezen okból. Mi anno fúrattunk 6-6 befúvót direktbe a tető panelba. Most öcsém, bele lehet fagyni. Sok múlik pár befúvón is de így hogy bérlik gondolom nem piszkálhatnak bele.