Keresés

Részletes keresés

Dave95 Creative Commons License 2018.08.12 -2 0 125710

Köszönöm!

Csak azért kérdeztem meg minden,mert mivel nincs hónapok óta lefríssitve az az oldal a kocsi kiadàsokról!!??

Előzmény: zoli07 (125707)
7705H Creative Commons License 2018.08.12 -1 0 125709

Ha már hibridezünk, egy kérdés fogalmazódott meg bennem.

Annak van valami oka, hogy az indításjelző az ajtók becsukása után még csippan 2-3-at és nem hallgat el egyből zárás után? 

Spaceliner Creative Commons License 2018.08.12 0 2 125708

Meg én a Troli üe-t boldogítottam volna velük. Oké, hogy messzebb van a Volvo Hungária, de kicsit többet láttak már akkus dolgokat. 

Előzmény: 18-09 (125688)
zoli07 Creative Commons License 2018.08.12 0 1 125707

30-as lesz egy  biztos,a többit nem tudom.

 

Előzmény: Dave95 (125706)
Dave95 Creative Commons License 2018.08.12 0 1 125706

Tisztelt topic tàrsak!

A kérdésem lenne a következő!?

Hétfőtől Óbuda melyik vonalakra adja az Ikarusokat??

Hogy lesznek a kocsi kiadàsok?

Aki tudja,az irja le legyen olyan kedves köszönöm!

zoli07 Creative Commons License 2018.08.12 -4 1 125705

Nem azt írtam hogy 500% de ha egy kicsit, a kritikus szakaszokon, óvatosabban menne, akkor talán nem esne szét a szintező.Én tudom ,látom, és tapasztalom hogy némelyik hogy vezet.

 

Előzmény: Törölt nick (125703)
nohab Creative Commons License 2018.08.12 0 3 125704

Viszont azzal vitatkoznék, hogy ezt minden nap el kellene végezni

 

Velem ne, a Volvo ragaszkodik ehhez.

Előzmény: John Howard (125689)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.12 0 4 125703

Persze, az utak 500%-os kíválóságúak, vezető hullajtja szét a járművet.

Előzmény: zoli07 (125702)
zoli07 Creative Commons License 2018.08.12 -6 0 125702

Talán nem kéne egyes  jv-nek állat módjára menni.Akkor talán nem hullana szét.

Előzmény: Törölt nick (125692)
bpo255 Creative Commons License 2018.08.12 -4 3 125701

Fjx-186 a leghangosabb összetákolt roncs , Fjx-212 pedig mostanában sokat elromlik annak ellenére hogy fel van újítva , igazi hulladék mindkettő

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.12 -1 2 125700

Azért ez így túlzás, de tuti nem a 2 milliós nagyvárosba valók évi 75-85 e km futással.

Előzmény: Törölt nick (125698)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.12 0 1 125699

És azért az is mennyire megmosolyogtató, hogy voltak olyan közlekedésbarátok, akik ezek védelmére keltek, hogy mennyire jó vétel volt...

Előzmény: kamionoszoli (125695)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.12 -3 12 125698

A mi hibridjeinket többnyire tudják tölteni napi 8 órát, azonban az akkupakkot 3-4 év után cserélni kellett. Tiszta gazdaságos. Egyébként +5 fok alatt reggelente életre kelteni ezeket a foskupacokat maga az öröm. Ezekre a buszokra egy jó megoldás van, ha külön sorban állnak, mindentől távol és leég az egész egy szép éjszaka.

Előzmény: John Howard (125689)
attah Creative Commons License 2018.08.12 -2 0 125697

Beugró számokban is használható.

Előzmény: norbee601 (125694)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.12 -1 4 125696

Ha napi 8 órát kell tölteni, akkor 16 órát dolgozhat.

Előzmény: norbee601 (125694)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.08.12 0 13 125695

A beszerzés célja nem egy költséghatékonyan használható,kiforrott tipus vásárlása leginkább,hanem hogy valamelyik nerlovag kaszáljon pármilliót a vásárláson meg a honositáson...amig kilóg a fenék a gatyából nem annak kéne lenni az elsődleges szempontnak hogy bilikék legyen valami,meg elektromos lyukasztó,egyen üléshuzat stb baromságok hanem az hogy használni lehessen az adott körülmények közt,viszonylag olcsón legyen alkatrész,és ne kelljen gyári mérnök a szereléséhez 200euros óradijjal..de ez nem szempont...Veszek napi 20 órás üzemidős cégembe 16 órásra terveztt buszt amiben talán izzót meg ékszijat tudok cserélni,majd csodálkozok..

 

Előzmény: norbee601 (125694)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.12 0 4 125694
Akkor ezek gyakorlatilag használhatatlanok városi forgalomban. A napi 8 óra gyakorlatilag valami kistelepülés üzemében képzelhető el, ahol hétköznap délelőtt van helyijárat (Németországban, Ausztriában sok ilyen van)
Előzmény: nohab (125687)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.12 0 0 125693

*gané Köki felé

Előzmény: Törölt nick (125692)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.12 0 0 125692

Ennyire gané felé a Lehel tér M előtt az út + a Nyugati pályaudvar M előtt az út, vagy PDB-706 szintezője totál széthullott?

Az említett két megálló előtt akkorát dobott, hogy páran kicsit felemelkedtek székből, szerencsére sérülés egyszer se történt.

Lucky76 Creative Commons License 2018.08.12 0 0 125691

Erről egyfelől azt jutott eszembe, hogy az komoly tétel lenne a típus költségei között, másfelől, hogy ha már itt vannak...nem vagyunk mi olyan gazdagok, hogy ennyit spóroljunk.

 

Még egy korlátozottan használható flotta? Nem tingli-tangliba kellenének, hanem stabil, kiadható, modern kocsinak, mert annak igencsak szűkébe' van a cég...:(

Előzmény: John Howard (125689)
Lucky76 Creative Commons License 2018.08.12 -1 4 125690

Éccakába is akad egy-egy néha, de nem is mondom tovább, mert VanHool lesz belőle, aztán az utolsó színvonalas utazási lehetőségem is odalesz munka után.

És ez nem vicc. Az éjszakai klímahasználat amerre én járok, egy kabaré. Amelyiken megy, azon is épphogy - ablakot nyitni azt nem szabad, de se levegő, se kellemes hőmérséklet nincs. 

 

De az az egy "kohószökevény", amivel inkább korábban indulva körbemegyek, és vargabetűvel elérem azt, amivel eredetileg mennék, azon nyitva az ablak és jó levegő van. :)

Előzmény: Törölt nick (125686)
John Howard Creative Commons License 2018.08.12 0 7 125689

A kiegyenlítő töltésnél valóban fontos, hogy legalább nyolc órán keresztül tartson, megszakítás nélkül. Viszont azzal vitatkoznék, hogy ezt minden nap el kellene végezni: a korszerű akkufelügyeleti rendszerek jelzik, ha az egyes cellák feszültsége, illetve "merültségi szintje" jelentősen eltér egymástól, és kérik az EQ-töltést. Erre hetente-havonta kerülhet sor, normális működés esetén. Persze ha maga az akkutelep szerencsétlen elrendezésű (pl. egyes cellák szellőzése, hűlése, emiatt az üzem közbeni hőmérsékelte jelentősen kölönbözik a többitől), elképzehető, hogy gyakrabban kell kiegyenlíteni.

 

És ami még fontos: 6-8 év elteltével nem kiegyenlítünk, hanem teljes akkupakkot cserélünk. Ez van...

Előzmény: nohab (125687)
18-09 Creative Commons License 2018.08.12 -1 17 125688

Ó he... az a balfasz, amelyik ezeket rátok sózta, inkább talált volna egy ~100 darabos 17 éves C1G flottát. Azzal kevesebb szopóroller lenne.................... 

Előzmény: nohab (125687)
nohab Creative Commons License 2018.08.12 0 9 125687

Tudom nem állt még az összes hibrid forgalomba, de kifejezetten egy tartható kiadás, hogy a 40 kocsiból 32-t kell majd kiadni. 

 

Nem akartam szóba hozni, de ha már pont a hibrideket írtad, akkor ez is egy jó példa arra, hogy mennyire színes az ATÜI élete. A hibridakkuk problémáit látva külföldi Volvósokat hívtunk meg a divízióba és ott ők azt mondták, hogy minden egyes hibrid minden egyes napon nem kevesebb mint 8 órát rá kell legyen dugva a hálózatra balanszírozás miatt (a 8 órát kritikusnak tartják, kevesebb ne legyen). Próbálunk máshonnan is tapasztalati adatokat szerezni, hogy ez tényleg mennyire létszükséglet minden egyes nap (avagy elég minden 2., esetleg minden 3. napon - a 8 óra viszont kell), de az tuti sicher, hogy ilyen peremfeltételekkel a 32-es kiadás teljesíthetetlen lesz - vagy este nem marad kint végig, vagy reggel nem megy ki az, amelyik balanszíroz. Esetleg reggeli beugrót csinál az egyik, estit a másik, vagy napközbeni cserével kell megoldani a 8 órát...

Előzmény: Törölt nick (125643)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.12 0 7 125686

Mindig adódnak rendkívüli helyzetek. És az ilyen esetekben is a lehető legjobbat kell kihozni abból, ami a rendelkezésünkre áll.

 

Pontosan. 1-1 280-tól szerintem nem fog összeomlani a város közlekedése, ellenkezőleg... nem azt vallom, hogy Ikarust mindenhova, de 1-1 280-tól nem fog történni semmi.

Előzmény: Alexander Pistoletov (125685)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.12 0 14 125685

Már látom is magam előtt, hogy mennyire büszke magára, hogy megmentette a BKK-t nagyjából száz dühös embernyi levéltől, miszerint micsoda szégyenletes dolog, hogy gyönyörű és minden bizonyossággal helyesen működő országunkban képesek voltak egy légkondi nélküli konzervdobozban nyomorgatni őket egy negyedórán át.

Pedig valljuk be, ez még csak nem is rajta múlik, hanem a BKK ügyfélszolgálatán. Neki az a dolga, hogy a legrövidebb időn belül az eredeti kapacitáshoz legközelebb állót biztosítsa, kis fejszámolás után pedig rájöhetünk, hogy a 135 férőhely éppen 135-tel több a nullánál, ami pedig a lófasz se jött formáció kapacitása.

 

Most pedig lássuk, mi a helyes eljárás.

 

08-09 kiáll, felveszi az utasokat, lefordulja a kellő számú köröket.

Jönnek szépen a feljelentések, áll a bál.

Majd az igen sok pénzért fenntartott BKK ügyfélszolgálat ezekre egyenként visszaírja a következőt: "Tisztelt Utasunk! Az Ön által megadott időpontban közlekedő járművünk meghibásodott járművet pótolt. Az adott helyzetben két opció állt rendelkezésünkre: kiadunk egy autóbuszt, amellyel időben eljuthat oda, ahová szeretné, vagy nem jut el sehova. Mi az előbbit választottuk. Felhívom továbbá figyelmét, hogy az autóbuszon a komfortérzet javítása céljából nagy méretű nyitható felülettel rendelkező ablakok találhatóak, amikhez szükség esetén nyugodtan hozzá lehet nyúlni. Üdvözlettel: az Ön kedvenc közlekedési társasága"

 

Mindig adódnak rendkívüli helyzetek. És az ilyen esetekben is a lehető legjobbat kell kihozni abból, ami a rendelkezésünkre áll.

 

 

Előzmény: Törölt nick (125673)
GaborBp16 Creative Commons License 2018.08.11 0 0 125684

FLR-728-cal tessenek kezdeni valamit. A rugózása olyan, mintha minden második kereke hiányozna.

A klíma viszont működik.

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.11 0 2 125683

04-38, 04-39, 04-59: Kőbánya -> Délpest 

Közlekedésguru Creative Commons License 2018.08.11 0 1 125682

Én se. Most biztos a BKK-hoz került.

Előzmény: trizs77 (125679)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.08.11 0 0 125681

Volt már elektromos Modulo is. :)

Előzmény: norbee601 (125680)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!