A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
akkor jogosan kérdezhetem (amennyiben valós mindkét kép), hogy meddig és mire kell várni? Amíg tragédia nem történik? Neadjisten bicajost elcsap egy ilyen kinyíló doboz vagy valaki súlyos fejsérülést szenved egy ráeső monitor miatt?
Nem baj, az idő mindent megold. 1-2 hét, aztán vége a nyárnak, utána megint el lehet felejteni ezt a problémát úgy jövő áprilisig. De egy nagyobb összegben mernék fogadni, hogy a következő nyáron sem lesz jobb a helyzet, pedig azt már most lehet tudni, hogy meleg akkor is lesz...
LOV-863 is egy napot hagyott ki, de komolyan, ha időm engedi, már megnézem, mit kapott azalatt az egy nap alatt, mert ott jó esetben a C-tengely környékén vannak gondok, a csukló körül majd csak lesznek.
Most olvastam attah dörgedelmes hsz-ét, hogy nehogy azt higyjük, hogy bárkit érdekel, amit itt mondunk. Szóval értem azt hiszem. Meg nem lep mondjuk, csak gondoltam leírom ide. Nem jó, ha magunkban tartjuk a dolgokat. De abban biztos voltam, hogy a kocsi kint marad így is. Sőt, biztos kiküldték a műszakot, hogy a maradék nyitható ablakot csavarozza be és nyissa ki a fűtéscsapot is. Ha már lúd, legyen kövér ;)
Ki kellene az összes PMP-t minden nap kiadni M3-asra teljes napos számra, azt megnézni 1 hónap alatt mi lesz belőlük.
Arra már csak lehet valamit tenni, hogy "A nagy hazai buszok nem bírják a hazai gyűrődést, pedig vadiújak, de már szakadnak szét, dekor elemek esnek szét, ójságpapír-bélelt, stb..."
Amig a közút,meg a közszolgáltató is ugyanabból a kalapból kapja a pénzt érdekelhetné.Vagy azt kéne csinálnia mindhárom ,a vizfejnek szolgáltató cégnek hogy számláz valami extra dijat hogy a makadámúton a szükségesnél nagyobb az amortizációja a buszaiknak mintha nem balkán alsón járatná őket.
Nemérted te ezt..nem szempont a gittegyletnél(a hárombetűs és nem a kávé,hanem a vizfej..)hogy az utas levegőt kapjon,más a prioritás.1.alacsonypadlós volt?Igen.2.Bilikék szine volt?Igen.3. Nem 280/435ös volt?Nem.Nincs itt semmi látnivaló...ja,jól levegőzz be mielőtt felszállsz,ők a fő szempontjaikat hozták,az oxigénfelvételed oldd meg magad.
Az MHK-914-en sikerült összehozni a hibátlan szaunát:
rossz klíma, ami langyos levegőt fújdogál. Nem nyitható tetőszellőzők. Ablakot lehetne nyitni, ha nem feszülnének a helyükön, vagy nem lógnának elé jó pár helyen a dekoritok. De ha ki is tudsz nyitni egy ablakot, akkor az az első kátyúba hajtáskor azonnal visszacsukódik, magától.
Az eredmény pedig valószínűleg újra megihletné Dante-t. Egy VH-n legalább ki lehet nyitni azt, ami van...
Ezzel alapvetően egyetértek, de még véletlenül sem szabad úgy venni, hogy ez a helyzet így jó, és ez az alapértelmezés.
Az alapértelmezés az (lett volna), hogy a metrópótló útvonalát az autóbuszok zavartalan* közlekedésére alkalmassá kell tenni, és ezt a feljavított állapotot kiemelten fenntartani.
a kritikus szakaszokon, óvatosabban menne, akkor talán nem esne szét a szintező
Metrópótlón, azzal a feszített menetrenddel és követéssel? Hagyjuk már, nem lehet lassabban menni... Így is jelentős a pótlózás miatti időveszteség, nem kéne tetézni egy laza menetrenddel/durvasok késéssel.