Keresés

Részletes keresés

gorcher Creative Commons License 2018.08.14 -2 4 125773

Várjunk csak, te most leírtad konkrétan hogy nap, mint nap nem megfelelő/elfogadható állapotú buszokat adtok ki forgalomba direkt, szánt szándékkal? Jó, hogy most már bizonyíték is van rá mondjuk...

Előzmény: Törölt nick (125739)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.14 0 2 125772

Nem akarásnak nyögés a vége........ Mindjárt vége a nyárnak, max szept. közepéig megy a rinya a klíma miatt. Addig meg ugyd már minek is....

Előzmény: Törölt nick (125739)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.14 0 0 125771

https://youtu.be/It1O_KxuDfM?t=8m9s

Mondjuk árban megfelel egy új szóló busznak, a világ egyik legjobb reprezentációs limuzinja, nem nyitogatod az ajtaját 2 percenként, oszt mégse. Aztán sem Angela Merkel, sem a "Gyúrós Józsi" nem panaszkodik benne, ha pedig megítélni kellene, akkor a dobogó első 3 fokán biztos rajta lenne a közvélemény szemében.

(Bocsi, persze van öniróniánk, ám azért valahol minden relatív, meg hozzáállás kérdése.)

Előzmény: torqmatic (125765)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.14 -5 2 125770

Jól teszed! Ez nem az a szolgáltatási színvonal amiért megéri fizetni! Bérlet mellé jár ingyen hőguta.

Előzmény: norbee601 (125769)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.14 -4 5 125769

Ha egy 435-ös jön, lyukasztok jegyet mert elviselhető klímával nyújtottak utazást.

 

Ha egy 70 fokos ablaktalan genfi jön, azon nem.

 

Nem a klimatizálás a lényeg hanem az elviselhető viszonyok.  

 

 

Előzmény: kamionoszoli (125767)
qwertz77 Creative Commons License 2018.08.14 0 1 125768

Kiteszi a honlapjára a Fuvarozásom Általános Feltételei c. irományt, amit a ráutaló magatartással elfogad a közlekedési cég, ha felveszi a járművére :-)

Onnantól jogszerű?

Egyébként nem túl arányos, hogy ugyan annyit kérnek attól, aki a új klímás metró villamos, különleges ritka esetkben busz szállít, mint akit megfőznek.

Ez van, itt off. MÁVnál ez úgy nézett ki, hogy felszálltam a Szegedi vonatra (IC helyjegy már nem volt), gyorsvonati pótjegyet kellett vennem, hogy egy lepattant öreg kocsiban eldöcögjünk a pusztába, de az ablak legalább nyitható :-)

Mellettünk lévő vágányról meg indult az alapáras zsír új FLIRT szerelvény

Előzmény: rm40 (125763)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.08.14 -1 5 125767

Akkor pl hévre senki ne vegyen jegyet,bérletet mert nincs rajta klima?Amúgy az utazásért fizetsz a jeggyel,nem a klimatizálásért..

Előzmény: norbee601 (125762)
GaborBp16 Creative Commons License 2018.08.14 0 5 125766

És mikor lesz a járműcsere?

Mert addig is kellene valamivel szolgáltatni.

Előzmény: Törölt nick (125739)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.14 0 3 125765

Na de ha minden igaz, akkor a használtan vásárolt buszok egy része utólag kapott vadonatúj klímát, vagy ha nem, akkor átestek a honosításon, ahol illett volna rendbe tenni ezt is. Ehhez képest szerintem azért nem törvényszerű, hogy pár év használat után a buszok egy jelentős része csak némi langyos levegő keringtetésére képes.

Előzmény: Törölt nick (125739)
lapaj74 Creative Commons License 2018.08.14 -2 8 125764

Tisztelt utasaink ! 

 

Tájékoztatjuk Önöket , hogy a korábbi évekhez hasonlóan idén nyáron is a jegyek és bérletek a Dél-pesti garázs csuklós buszain és egyes Cinkotáról kiadott csuklós buszon szaunabérletnek is használható. Továbbá a Dél-pesti telephelyet átnevezzük Kilián kohászati alapapanyag ellátó üe.-re.

Előzmény: Törölt nick (125739)
rm40 Creative Commons License 2018.08.14 0 2 125763

A Te szerződésed szerint jogszerűen tehetsz ilyet?

Előzmény: norbee601 (125762)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.14 -3 1 125762
én számlázok-kötbérezek is a bkk felé.

Nem megfelelő légállapotú jármüvön nem lyukasztok.
Előzmény: Il Leone (125729)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.14 -1 0 125761

*látjátok

Előzmény: Alexander Pistoletov (125760)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.14 -3 2 125760

Látájtok, itt is kiválóan meglátszik, mennyire kártékony az, hogy autóbuszüzemeltetési modell területén évek óta se kívül, se belül nem állunk a kapun, a helyi, illetve országos érdekkörök pedig ott tartanak be egymásnak, ahol csak lehet.

Ahol egy szolgáltató van, ott az ilyen nem fordul elő, mert a legalkalmasabb gépeit adja ki forgalomba. Ahol pedig kiszervezéses modell van, ott a szolgáltatókat összefogó cégnek eleve gondoskodnia kell (már a szerződések szintjén is), hogy a sok szolgáltató megközelítőleg azonos műszaki és kényelmi színvonalon levő járművekkel szolgáltasson a neki kiosztott viszonylatokon, így ott sem fordul elő ilyesmi.

Előzmény: Il Leone (125757)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.14 -2 0 125759

Elnézést, de én június elejei szombati kiadást néztem, akkor kb 130 csuklóst kiküldtek. Arra kíváncsi lennék, hogy a 36, 66 véglegesen szólósodott be hétvégén. Érdekes, hogy ennyie visszaszorították Arrivánál a hétvégi csuklós kiadásokat. 

 

Előzmény: attah (125756)
attah Creative Commons License 2018.08.14 0 1 125758

És ezeket a díjakat JAKI topiktárs gondolatmenete alapján inkább az ablakcserékre kellene költeni, mert erre és a szolgáltatás-megrendelésre is a BKK-tól van/lenne forrás.

Előzmény: Il Leone (125757)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.14 0 0 125757

Bocs, félreértettem a hozzászólásodat, én egy munkanapi kiadást néztem.

 

Ahhoz képest valóban az állomány közel fele csak a betont védi, de ahogy már más megjegyezte valószínűleg a szolgáltatási díjak különbségéből is adódik, hogy hétvégén a magasabb komfortot biztosító autóbuszok a betont védik.

 

Vélelmezem, hogy a szolgáltatói szerződés is olyan, hogy az OFF szolgáltató kocsijainak jelentős része álljon hétvégén.

Előzmény: attah (125756)
attah Creative Commons License 2018.08.14 0 5 125756

130?

 

Most szombaton (08.11.) én ezt látom:

Citaro: 48 db

5: 6 db

7: 3 db

8E: 8 db

20E: 7 db

34-106: 11 db

133E: 4 db

196-196A: 9 db

 

Conecto: 51 db

7: 3 db

8E: 8 db

97E: 6 db

100E: 7 db

103-153: 3 db

133E: 5 db

139: 1 db

151: 13 db

159: 5 db

 

Összesen: 99 db

 

Te hol látsz még 30 többletet?

Előzmény: Törölt nick (125753)
gorcher Creative Commons License 2018.08.14 0 1 125755

Ma, összesen 402 buszt ad ki a VT, mindennel. Ez mondjuk vasárnap 246 darab. Szombaton meg 264. Míg mondjuk Ci 7000A/7700A kiadása hétköznap 69 (télen-nyáron), szombat 65, vasárnap 59.

 

Ragozzam még?

Előzmény: Törölt nick (125753)
gorcher Creative Commons License 2018.08.14 0 1 125754

A hétvégi BKV-s buszos agyonfuttatás okát pedig a szolgáltatási díjak alakulásában kell keresni, ha jól sejtem?

Előzmény: Peto (125752)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.14 -3 0 125753

Kicsit túlzás az eredeti állítás, mivel szombaton közel 130 csuklóst kiad az Arriva is (közel 60 C2G és 70 Conecto G), emiatt az 50% nem igaz. Tudnék mondani olyan BKV-s garázsokat, ahol hétvégén metró és villamospótlás ellenére a munkanaphoz képest a csuklós kocsik 25-30%-a nincs kiadva. 

Előzmény: Peto (125752)
Peto Creative Commons License 2018.08.14 0 1 125752

Szerintem félreértetted. Hétvégén 100 db Merci áll, ez a hétköznapi kiadásuk közel 50 %-a. A 191 db-os hétköznapi kiadásnak ez valóban közel a fele.

Előzmény: Il Leone (125749)
attah Creative Commons License 2018.08.14 0 2 125751

Ha figyelmesebben olvasol, akkor rájössz, senki sem beszélt állományról.

Hétvégi kiadás / munkanapi kiadás - erről beszéltem.

Előzmény: Il Leone (125749)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.14 0 3 125750

Bocs Lacus, de ez nagyon rosszul jön ki a részedről.

 

Tudom, hogy csak a jó szándék vezérelt, de ez mások számára úgy csapódik le, hogy nem akarásnak csak nyögés a vége.

Előzmény: Törölt nick (125739)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.14 -2 0 125749

Nem tudom, hogy hogyan jöttek ki neked ezek a számok, de a winmenetrend szerint az OFF szolgáltató Citaro csuklósai most éppen a következőképpen alakul:

 

80 kocsiból 75 van bejelentkezve FUTÁR-ba, a 75-ből 74 utasszállításban vesz részt.

 

A Conecto G-kesetén pedig

 

132 kocsiból 122 van bejelentkezve FUTÁR-ba, a 122-ből 117 utasszállításban vesz részt.

 

Tehát 212 csuklós kocsiból 191 kocsi utasforgalomban van, ami nálam 90%-os kiadás.

 

Érdekelne, hogy neked hogyan jött ki a munkanapi 50%.

Előzmény: attah (125746)
JakiHUN Creative Commons License 2018.08.14 -1 4 125748

Szóval inkább csorbuljon jelentősen az alacsonypadlós szolgáltatás, csak egy ablaknyit se kelljen költeni a genfiekre?

Előzmény: siófoki35 (125747)
siófoki35 Creative Commons License 2018.08.14 0 3 125747

Természetesen nem.

 

Adjanak ki helyette 280-ast, 435-öst.

Előzmény: JakiHUN (125745)
attah Creative Commons License 2018.08.14 0 5 125746

Csak lábjegyzetként a témához:

- a "felújított" M3-as metrón a nagy ablakoktól és sarki klímától gondolom sokkal rosszabb a helyzet buszfronton a 15 év feletti buszoknál

- hétvégén ~100 db klímás VT-s csuklós Merci védi az aszfaltot a telephelyen (munkanapi kiadásuk ~50%-a), miközben a 10 év feletti BKV-s ap csuklósok szombaton 94%-a, vasárnap 84%-a kint van.

 

Lehet folytatni a témát.

 

 

Előzmény: JakiHUN (125742)
JakiHUN Creative Commons License 2018.08.14 0 4 125745

Oké, hogy nem akarnak költeni a genfieken még ablakra sem, de erre nem megoldás – akkor tehát elismerten, szándékosan – megfőzni az utasokat.

Előzmény: siófoki35 (125744)
siófoki35 Creative Commons License 2018.08.14 -1 1 125744

Gondolom arra akar utalni, hogy a genfiekre nem akarnak már költeni...

Előzmény: JakiHUN (125742)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!