Keresés

Részletes keresés

MCA-001 Creative Commons License 2018.08.15 0 2 125808

Majdnem 5 hónapja hivatalos, hogy 12db lausannei használt Van Hool new AG300-at vásárol a BKV.

 

A VJSZ végzi, vagy mások is beszállnak az arculatosításba?

Hogy haladnak vele?

 

Az ismert légkondis problémák miatt van e esély, hogy több eltolható ablak lesz beépítve (pl. az ajtós oldalra)

 

Lehet már tudni, hogy mikor állnak forgalomba?

 

Köszi:)

Előzmény: MCA-001 (120785)
Obsitos1663 Creative Commons License 2018.08.15 0 2 125807

te még meg is tromfoltad: új korától a kapaszkodóban folyik a víz. mit szívtok?

Előzmény: Törölt nick (125780)
Obsitos1663 Creative Commons License 2018.08.15 0 1 125806

ha azt mondom, hogy ez hangulatkeltés nem tetszik, ha azt mondom hülye vagy megsértődsz. akkor csak a tények: a műanyagborítás van elválva, mint a többi hasonló kivitelnél. kvázi nem rohad. Grat.

Előzmény: gepida09 (125779)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.15 0 3 125805

Az mâr igen, darabonként 2500 Newtonosak😄

Csillapítók.

Előzmény: tupolev (125802)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.14 0 0 125804
Tényleg meg kéne venni a Solaris gyárat :D
Előzmény: Zahnrad (125801)
7705H Creative Commons License 2018.08.14 0 1 125803

Kíváncsi leszek, meddig fogja bírni a csillagkapcsolat.

tupolev Creative Commons License 2018.08.14 0 5 125802

Ezek lengéscsillapítók vagy gázrugók? Nem tűnnek valami izmosnak, kb az ágyamban vannak ilyenek. :-)

Előzmény: MCA-001 (125798)
Zahnrad Creative Commons License 2018.08.14 0 9 125801

Miért kéne többségében idén nagykorúvá váló buszokra érdemben költeni? Minden épeszű helyen keményen lobbiznak az új járművekért, nem pedig csendben gányolják aranyáron a szart, ami soha nem lesz jó, hanem a beleöntött pénz ellenére csak egyre rosszabb.

 

Pech, hogy az egyetlen sikeres lobbistának nem volt sem tőkéje, sem megfelelő terméke. A többi lobbista vagy meg van véve, vagy félre van állítva, de az látsik, hogy üzemi irányból eddig nemigen ment az egészséges csereütem kiharcolása/kialkudása/kikérése. Voltak korábban is félelmek, hogy ez így lesz, most mondjam azt, hogy Miből főzzön buszt a BKV?

Előzmény: Il Leone (125750)
Zahnrad Creative Commons License 2018.08.14 0 7 125800

Egyetértek! Kuka és jöhetnek az új buszok. A politika nem ugathat, mivel van egy nem teljesült 180 darabos tender, de még az is kevés lenne.

Előzmény: Törölt nick (125739)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.14 -3 1 125799

Pfejj...a csúfságok ettől sem lettek szebbek.

Ma délután (kettőkor) jártam Kf.en, látható helyen állt hat kocsi és az NGC-024 (ez utóbbi a műhelyben, bár az nem volt egyértelmű, hogy dolgoznak-e rajta). Öröm látni, hogy ennyire kiadhatóak ezek a kocsi...

Előzmény: MCA-001 (125798)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.14 0 8 125798

Aki nem járna át a Magyar buszok topikba:

 

PMP-917-re felszerelték a csillagkapcsolatot. 

 

A szerkezet a 280-ason találhatóra emlékeztet első pillantásra, felülről megnézve a bekötési pontjainál a szerelése nem lett túl szép. Oldalról, járdáról kevésbé feltűnő. Mondjuk nem is esztétikai szerepe van: amire viszont megálmodták, arra meglepően jó. A menetdinamikája javult a busznak, a "hullámzás" – néhány megálló alatt tett megfigyeléseim alapján – csökkent. (Már csak a relatíve sűrű szintezés zavaró.)

A többire is felszerelik várhatóan? Vagy ennek a tesztnek (?) most lesz valamiféle kiértékelése előbb? A tetővázak bírják ezt egyébként?

Tofa Creative Commons License 2018.08.14 0 3 125797

Cinkotan kiosztták a nagy piros S betüket. 0122,0136,0146,0603,1283,1009,1058

lettek a birtokosai.

gorcher Creative Commons License 2018.08.14 -3 5 125796

El is megyek és megkérdezem, hogy mire utal az, ha gyakrabban váltogatom a nickjeimet, mint más az alsógatyáját ;)

Előzmény: Örök Kétkedő (125794)
nohab Creative Commons License 2018.08.14 0 6 125795

Szinte tök mindegy ki vette, az életkor és a kilométer számít sajnos. Az lehet, hogy a francia 14 éves rosszabb mint a svájci 20 éves, a lényeg a trend és az, hogy ha nincs problémamentes, kiforrott új kocsi komolyabb darabszámban, akkor nagyon nagy szarban leszünk nagyon hamar.

Előzmény: Örök Kétkedő (125793)
Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.08.14 -5 7 125794

Mindazonáltal, hogy sok esetben egyetértek a gondolataiddal, egyre inkább kezdem azt hinni, hogy súlyos problémáid vannak, amiket kezeltetned kellene... :-) 

Előzmény: gorcher (125773)
Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.08.14 -4 1 125793

Kérlek, ne sugalld te is azt, hogy csak a használtan vett kocsik jutnak hamarosan a kritikus szintre, mert az anno újonnan vettek is már ott vannak. (Volvo) 

Előzmény: nohab (125792)
nohab Creative Commons License 2018.08.14 0 0 125792

E miatt írtam pár napja, hogy ha Óbudán értenek hozzá akkor a többi garázs miért nem küldi át oda a tényleg problémás buszokat?

 

Nem a szakértelem hiányzik, hanem a rendelkezésre álló munkaóra. Tudomásul kell venni, hogy elég sok használtan vett busz szépen lassan eljutott abba az életkorba, amikor exponenciálisan emelkedik az üzemben tartáshoz szükséges pénz és munkaóra. De az utóbbiból a rendelkezésre álló mennyiség nem nő, sőt... Ilyenkor van az, hogy az üzem- és utasbiztonsági feltételeket teljesítenie KELL a járműnek, az esztétika és a kényelem pedig ezek után kerül sorra. Ha a rendelkezésre álló idő közben elfogy, akkor nem azonnal, hanem később.

Előzmény: MCA-001 (125782)
nohab Creative Commons License 2018.08.14 0 3 125791

Egyébként nem túl arányos, hogy ugyan annyit kérnek attól, aki a új klímás metró villamos, különleges ritka esetkben busz szállít, mint akit megfőznek.

 

Ezt már egyszer írtam, erre az arányosságra az egyetlen megoldás, ha egy új cég alakul egy adott járműparkkal (csupa egyforma és egyforma állapotú jármű), amelyeket soha az életben nem cserélnek és soha az életben nem kapnak nagyjavítást sem. Ellenkező esetben mindig lesz az öreg mellett felújított/új is a flottában.

 

Előzmény: qwertz77 (125768)
nohab Creative Commons License 2018.08.14 0 5 125790

A klímák esetében jelenleg a csövek állapota a legnagyobb baj. A teljes csőrendszert senki nem fogja honosítás címén kicserélni, de sajnos 15+ éves koruk felett már bármelyik nap bárhol előjöhetnek repedések.

Előzmény: torqmatic (125765)
gorcher Creative Commons License 2018.08.14 -2 0 125789

Lesz Ci-n 260-as kiadva, a többi az le van... :D

Előzmény: BX 59-76 (125778)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.14 0 0 125788

Jah... csak jóformán zsákutca. Autóval is szűkösen lehet menni egy kört és vissza ki a házak közül. Ebből biztos tolatás lett... ha meg nem, akkor lezúzott pár autót.

Előzmény: Törölt nick (125787)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.14 0 7 125787

Megértem, ott vállalható az út!

Előzmény: lapaj74 (125786)
lapaj74 Creative Commons License 2018.08.14 0 3 125786

68 as kirándul a Bányató u ban a parkolóban.

Előzmény: lapaj74 (125785)
lapaj74 Creative Commons License 2018.08.14 0 4 125785

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.14 0 6 125784

Fognak változni, biztos az én hibám hogy félreérthetőek voltak a szavaim, holnap értelmesen leírom.

Előzmény: Lucky76 (125774)
rm40 Creative Commons License 2018.08.14 0 3 125783

Esetleg mert akkor nem győznék a sajátjaikat sem?

Előzmény: MCA-001 (125782)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.14 0 1 125782

Lehet hogy ezért?

 

https://www.vgfszaklap.hu/lapszamok/2017/aprilis/4371-jarmuklimak-az-obudai-buszgarazsban

 

E miatt írtam pár napja, hogy ha Óbudán értenek hozzá akkor a többi garázs miért nem küldi át oda a tényleg problémás buszokat?

Előzmény: JakiHUN (125776)
Portwest Creative Commons License 2018.08.14 0 5 125781

24.-én megtudod a beosztásodból.

Előzmény: BX 59-76 (125778)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.14 -1 2 125780

Ez valószínűleg új korától beázik és kapaszkodón/ban vezeti le a vizet....

Előzmény: gepida09 (125779)
gepida09 Creative Commons License 2018.08.14 -1 7 125779

CNG vanhoolon rohad szét a kapaszkodó.... ( MPW-621)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!