Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.17 0 6 125898

nagyjából a szarok elengedésével és a nem minden áron éppen mozgóképes szintre megjavítani akarásával ezt tudnánk/tudjuk elérni, nyomásgyakorlást.

ebben nekem is hosszabb folyamat volt a szemléletváltás, hát még a kollegákon átnyomni...

Előzmény: trizs77 (125895)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.17 0 0 125897
Jaaa, köszi.

Azt hittem újabb besettenkedő :)
Előzmény: HarunBp (125883)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.17 -1 3 125896

Erről van szó. A használt szarokkal a BKV csak asszisztál a politika szerencsétlenkedéséhez.

<közhely>Vétkesek közt cinkos aki néma</közhely>

Előzmény: kristoof (125892)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.17 -4 6 125895

Persze ahhoz a szakma már nem elég tökös, hogy azt mondja a döntéshozóknak, hogy ha nem veszel új buszt, akkor bedől a buszközlekedés.

 

--------------------

 

Akkor mi van ha ezt  mondja ?

 

Hátra dűűűlsz, és elégedetten mondod : Na ugye !

 

Mert más nem történik.

 

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

 

Ha megnyerek a Lottón 3 milliárdot, mindent megmondok a politikának.

 

Ha kapok netto 500-800eFt.-t havonta, mint közlekedési felsővezető, van lakáshitelem + két kisgyerekem, akkor  nem  mondok meg senkit.

 

Lehet, hogy egy külvárosi kocsma a negyedik unicum+sör kombó után átalakul hősképzővé, de a való élet nem hősökről szól, hanem józan emberekről.

 

 

torqmatic Creative Commons License 2018.08.17 0 4 125894

Jó, és akkor most mi a stratégia? Nézünk ki a fejünkből, amíg Orbán Viktor személyesen nem vesz a BKV-nak legalább 100-150 buszt?

Előzmény: trizs77 (125875)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.17 0 7 125893

Még mindig jobb a használt világoskék szar, mint a sötétkék szar

 

Igen? Minden nap olvasok valami újat...

Előzmény: zsig (125887)
kristoof Creative Commons License 2018.08.17 -3 3 125892

A szakma úgy válaszol a döntéshozóknak, hogy szarrá szopatja az utasokat? Persze ahhoz a szakma már nem elég tökös, hogy azt mondja a döntéshozóknak, hogy ha nem veszel új buszt, akkor bedől a buszközlekedés. Inkább polkorrektkedik... szép egy szakma ez. :(

Előzmény: zsig (125887)
BU 21-78 Creative Commons License 2018.08.17 0 3 125891

Az elfogadható mennyiségű elhúzható ablak értelmezéséhez segítségül szeretném elmondani, hogy nem elfogadható mennyiség a szóló buszon 3, csuklóson 4-5 elhúzható tábla - mint amilyen látszatmegdásokat a KV az elmúlt években sajnálatosan rendre megengedett magának.

 

A világ sok éve abba az irányba indult el, hogy semmilyen járművön semmilyen ablak ne legyen nyitható - én személy szerint gyűlölöm ezt az irányt, de attól még ez van, a nohab vs. világ csatát nem fogom megnyerni, max. a saját autómban, buszomban. Ehhez képest a BKV-nál istenes a helyzet, még ha nem is érjük el az UV motor vagy pót nyújtotta élményt a kérdésben, de azért próbálunk menni a világ trendjével totálisan szemben.

(életem legrosszabb nyithatatlan ablakos klímátlan élménye a DB vonatán ért a Rajna-völgyben, még mielőtt mindenki azzal jönne, hogy "de nyugaton működik a klíma")

Előzmény: g86 (125847)
kristoof Creative Commons License 2018.08.17 0 0 125890

Természetesen egyikőtöknek sincs igaza. Az igazság valahol félúton van.

Előzmény: trizs77 (125881)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.17 -2 13 125889

Figyeljetek srácok (a megszólításért elnézést).

 

Eldöntöttem, hogy nem kezdek magyarázkodni, hogy de a BKV így meg úgy, meg mi a mozgástrünk meg mi nem. Szánalmas volna.

 

Ugyanakkor azt javaslom mindenkinek, ki a pártunkon áll, ki ellenünk, ki próbál objektív lenni (ezért kösz) de nem ismeri a folymatokat, az mielőtt ír valamit vegyen már egy mély levegőt.

Tényként olyan kellemetlen hülyeségeket írtok le, hogy csak na (nem, nem megyek bele, nem igazíthatom ki, majd max ha halivúd felkér 20 év múlva:-)), gondolkodjatok már egy kicsit mielőtt botcsinálta társadalom, szakma és politika magyarázatokat adtok.

 

Kérek elnézést.

zsig Creative Commons License 2018.08.17 0 3 125888

"a BKV arra költi a pénzét, amire akarja. ICS felújítás összegéből, de másból is lehetne új kocsikat venni"

A BKV kap a Fővárostól évente egy meghatározott keretet, amit a saját beruházásaira költhet el. Ez nem fedezi az eszközpark értékcsökkenését, pl. évente 3-5 ICS, vagy KCSV felújításra jut belőle. Fejből nem tudom, de évente kb. 4 mrd Ft jut az felszíni ágazatok járműveinek beruházási jellegű munkáira, ebből évente 40 db csuklós alacsonypadlós buszt lehetne vásárolni, ami egy nagy nulla. A járművásárlás ennél sokkal nagyobb dolog. 

Előzmény: Törölt nick (125876)
zsig Creative Commons License 2018.08.17 -3 1 125887

15-öt kapott a BKV, vigaszdíjként, aztán az egyik politikus összeveszett a másikkal, és a harmadik meg dacból adott a BKV-nak a maradékra pénzt. A használtbuszreszelgetés a szakma válasza a döntéshozók felé. Még mindig jobb a használt világoskék szar, mint a sötétkék szar (a nyári 20-30 kánikulai napon véleményes), így a használt szarok reszelgetése zajlik. 

Előzmény: Törölt nick (125876)
nohab Creative Commons License 2018.08.17 0 0 125886

Ezzel meg is volt a hattyúdaluk...

Előzmény: Humarci (125837)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.17 -1 4 125885

ez egy jogos kérdés.

igazából nekünk most a következő nyárra abból kell főzni ami van (hangsúlyozom ha lesz is beszerzés, akkor is hiszen későbbi üzembeállás lehetséges csak sajnos).

van 1000 buszunk, könnyű vele számolni. a normál kiadásunk 790 körül (ebben már a metrópólás az északi szakaszon benne van, és rövidtávon (mondjuk 2018 végéig) egy 830-835-ös kiadást tudunk minden elem figyelmbevételével (azaz marad őszre alig 40 busz többlet a különböző vágányzárakra, havária helyzetekre).

ebből kell további 200-asokat elengedni (hiszen tartjuk magunkat, hogy további javítgatás nincs) és esetleg a legrosszabb ap-ket. talán most a LOV és MHK állomány további minimális csökkentésére nyílik lehetőség.

de komolyabb elengedés csak komolyabb beszerzés esetén lehjetséges. 

Előzmény: Törölt nick (125844)
HarunBp Creative Commons License 2018.08.17 0 2 125884

Most 08-59 van kint. Kár, hogy táblás lett...

04-60 tegnap este meg 67-esen pótolta az egyik Concit:)

Előzmény: netinvestor1221 (125864)
HarunBp Creative Commons License 2018.08.17 0 0 125883

PUC-204, ex. LYH-108. Nagyjából az, mint a PRM-457(/LYH-121) esete.

Előzmény: norbee601 (125878)
nemeza Creative Commons License 2018.08.17 0 1 125882

Az egy rendszám elhagyás miatti csere, ha jól emlékszem.

Előzmény: norbee601 (125878)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.17 -4 14 125881

a BKV arra költi a pénzét, amire akarja.

 

----------------------

 

 

Káros szer aktív és rendszeres használata/szedése nélkül, felnőtt ember, 2018-ban ilyet nem ír le.

 

 

kristoof Creative Commons License 2018.08.17 -3 7 125880

Jól látod! Mindig kell valami mumus, akire vagy amire ráfogjuk a saját szerencsétlenségünket. A BKV a rendszerváltás óta fog rá, gyakorlatilag mindent a politikára. Amiben persze van némi igazság, de ez mégis egyre inkább csak hiteltelenné teszi a BKV vezetését.

Előzmény: Törölt nick (125876)
kristoof Creative Commons License 2018.08.17 0 5 125879

Én sem értem. Egyedül a Lektorna Kft.-t, meg a korrupciót tudtam összekötni a BKV-val. A többit nem igazán.

Előzmény: Örök Kétkedő (125870)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.17 -4 3 125878
A használtak is szivárognak. Pont tegnap láttam valami PUC vagy hasonló rendszámú C1-et, én a PCC-nél tartottam még. Ugyanígy lehetne venni új Conectokat akár 2-3-5-ösével... Havonta. Nem értelmesebb lenne mint 20 éves szarok ugyanígy sunyiban?
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.17 0 0 125877

"patron kell! Leszarják. Ott fenn épp nem patronban gondolkodnak. De helyette kapsz WC papírt a mosdóba!"

 

Nálunk nem volt budi papír. Féléve, magunk vettük. Hiába jeleztük felfele.... egyszer jött 3 raklap Szilvia... azóta azzal törüljük a hátsónkat. 2-3 évig elég lesz. Most ép a konyhában nincs mosogatószer (üzemi konyha). Helyette kaptak nem tudom hány raklap egyszer használatos evőeszközt és tányérokat!

Előzmény: Spaceliner (125873)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.17 -2 7 125876

A 76 szóló Conectót melyik politikus vette? Hagyjuk már ezt a marhaságot, a BKV arra költi a pénzét, amire akarja. ICS felújítás összegéből, de másból is lehetne új kocsikat vennit. Meg kéne érteni, hogy a BKV-nak számos ágazata van, és a buszágazat kapacitásához mérve eléggé alulfinaszírozott. Szerinted miért akar a buszágazat kiválni? Nem azt mondom, hogy a politikának nincs köze, de egyesek többet belegondolnak, mint kellene. 

Előzmény: trizs77 (125875)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.17 -6 4 125875

133bp = de még egyszer írom, hogy 20-30 új kocsit ha a BKV akarna betudna szerezni jelenleg, csak valamiért ezt a felsőbb vezetés nem tartja szükségesnek (még).

 

----------------------------

 

Egy fél mondaton belül már egy ellentmondás.

 

Döntsd már el !

 

 - Most a BKV szerezzen be új buszt ?

 - vagy a "felsőbb vezetés" szerezzen be új buszt ?

 

Nem mindegy.

 

Többen leírták cizelláltan, de ahogy látom nem ment át.

Ezért én most leírom parasztosan, hátha úgy megérted :

 

 A BKV autóbusz vezetése semmilyen új buszt nem vesz, nem vehet, mert meg se kérdezik az új buszokról. Mások veszik (politikusok) az új buszokat.

Ezek a mások pedig úgy döntöttek, politikai okokból, hogy a BKV-nak nem vesznek új buszt.

Pont.

 

 

Előzmény: Törölt nick (125872)
vrobee Creative Commons License 2018.08.17 0 2 125874

A demagóg kulcsszavak nem visznek sehova, de azért sajnos a lenti kulcsszavaknak van némi közük a Solarisok és a csuklós Modulók történetéhez. 

Előzmény: Törölt nick (125872)
Spaceliner Creative Commons License 2018.08.17 -7 17 125873

Ha dolgoztál is volna egy percet állami cégnél, nem fontos a BKV-nál, lehet bármi, csak közszféra legyen, akkor nem tennél fel ilyen kérdéseket. Elfogadnád a 2.0-s cocializmus sajátosságait. 

Nézzünk példát. Patron kell a nyomtatóba. Hiába kérsz, hiába írod be a havonkénti különféle "kívánságlistákba", hogy: patron kell! Leszarják. Ott fenn épp nem patronban gondolkodnak. De helyette kapsz WC papírt a mosdóba! Most épp az van. De nem a normál mennyiséget, hanem beállit a teherautó, s ömlik ki a takarítószer raktárból. Egy tuti, vagy 10 évig lehet sz@rni biztosan. Jó... de patron kell! Mindegy, szarjunk bele, van legalább papír. 

 

Összegezve, ott fenn senkit se érdekel, mit kérsz. Megmondják mit kapsz. Egyre kell csak figyelni, a számok mindig stimmeljenek, mert a tervet mindig teljesíteni kell elvtársak. S ha jól sikerült a terv, akkor lehet jön még egy teherautónyi WC papír. 

 

 

Most ezt írd át buszra. 

Előzmény: Törölt nick (125872)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.16 -4 9 125872

Kételkedj máshol, mert eddig mindig a tudatlanságodról tettél tanúbizonyságot. Fogalmad nincs miről beszélek. A demagóg kulcsszavakra senki nem kíváncsi, hanem a probléma valós okára lennénk kíváncsiak. Ez nem egy szappanopera, hogy erre meg arra fogjuk és bemagyarázunk dolgokat, hanem a realitás talaján kellene élni. 

 

Metrópótlás előtt volt olyan terv, hogy a BKV a főváros segítségével belső forrásokból 110 új Solaris csuklós kocsit beszereznek a metrópótlás apropóján (miután a főpolgármester nemet mondott a kiszervezős "bulira"). A BKV-nak most is van pénze, és amit én kérdezek az arról szól, hogy 20-30 csuklós árát össze tudná kaparni jelenleg ha nagyon akarja (a politika magasról tesz arra, hogy 30 új Conecto csuklós vagy 30 használt 15-20 éves C1G jön a céghez). Az érdekelne, hogy hol akadnak el a dolgok, és hogy miért nem lehet a buszágazatra többet költeni egy kis átcsoportosítással vagy banki hitel segítségével. Szükség lenne több száz új kocsira, de még egyszer írom, hogy 20-30 új kocsit ha a BKV akarna betudna szerezni jelenleg, csak valamiért ezt a felsőbb vezetés nem tartja szükségesnek (még). 

Előzmény: Örök Kétkedő (125870)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.16 0 20 125871

 

Újabb 3 vonal pipa!:))

Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.08.16 -10 8 125870

Atyaúristen! Te (vagy inkább ti) tényleg nem érted ...

Ha olyan kulcsszavakat leírok ide, hogy politika, a kormány és a főpolgármester viszonya, hogy Nemzeti Autóbuszgyártási Stratégia, hogy Nemzeti Autóbuszgyártási Cselekvési Terv, hogy korrupció, hogy Nemzeti Autóbusz Beszerzési Bizottság ,hogy Lektorna Kft. , kiszervezési lobbi, a metrópótló buszos bohózat, meg ilyenek, akkor összeáll a kép? 

És ezeket mind csak az elmúlt évek során ide belinkelt cikkek alapján. A BKV egy lófaszjancsi ebben a sztoriban. Azon belül a buszos ágazat pedig méginkább. 

Előzmény: Törölt nick (125867)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.16 0 5 125869

Ahogy az Örsön látom, Hannoveri is jött újabb adag, vannak nagyon friss sárgák, meg még zöldek is :D

 

Előzmény: Törölt nick (125867)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!