Keresés

Részletes keresés

Peto Creative Commons License 2018.08.17 0 4 125946

Egy gyors kérdés: a klímás buszokon a klíma hőfokát a járművezető állítja be, egyáltalán be tudja állítani? (Esetleg az off topik szolgáltatókra vonatkoztatva is.)

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.17 0 7 125945

 

99 százalékban váz.

Régen kaptak ezek a gépek javítást.

Nem Gyros 280 hanem fenékvázcserés 412, csak miheztartás végett.

 

Ahogy Trizs mondja, a biliacél.

Nem vagyok metallurgiàban erős, inkább csak tanították mint értettem, de sokszor azt érzem, hogy ezeket a korróziókat a rossz felületkezelés -is- okozza a vacak anyagon túl.

 

Előzmény: torqmatic (125938)
18-09 Creative Commons License 2018.08.17 0 23 125944

Ülj bele néhány LOV-ba, hátha azokat is selejtezik végre :P 

Előzmény: torqmatic (125938)
Ex Récseis Creative Commons License 2018.08.17 0 3 125943

A sorok kicsit elcsúsztak, pedig az előnézetben még jó volt.

 

A lényeg, ezek Euró 2-es buszok, a csuklósok karosszériája 1998-as.

Előzmény: Ex Récseis (125941)
Jng-724 Creative Commons License 2018.08.17 -2 0 125942

Ha vezetted láthattad hogy komoly váz problémákkal küszködöt.

Előzmény: torqmatic (125938)
Ex Récseis Creative Commons License 2018.08.17 -1 0 125941

Egy kis kiegészítés:

 

Trolibusz Divízió az alábbi autóbuszokat forgalmi járműállományából kivonja:  

 

     Frsz.                     Járműtípus       Gyártási év  Karosszéria                                                   BPI-183                 IKARUS 280.40A  (E2)            1987             1998                                                      BPO-481                IKARUS 280.40A  (E2)           1986             1998                                                      BPO-483                IKARUS 280.40A  (E2)           1986             1998                                                    HFY-744                IKARUS 263.30    (E2)           2000                                                        

Előzmény: Törölt nick (125901)
dcs100 Creative Commons License 2018.08.17 -1 1 125940

BPO-481 dettó. Biztos kell valakinek...

Előzmény: torqmatic (125938)
lapaj74 Creative Commons License 2018.08.17 0 0 125939

Ma is reggel óta 85-85E . Elég sokat van erre gond nélkül .

Előzmény: torqmatic (125938)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.17 0 9 125938

Azt megkérdezhetem egyébként, hogy a BPO-425 milyen ürüggyel lett leselejtezve? Épp a minap vezettem, nem tapasztaltam különösebb problémát, de a múltkor a 435 is ki lett dobva néhány nappal azután, hogy beleültem, pedig az is rendben volt. De az ex-debreceniek selejtezése számomra szintén érthetetlen, amikor idősebb, lelakottabb, erőtlenebb kocsik meg élnek tovább... :/

Előzmény: Törölt nick (125901)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.17 -1 7 125937

Ha hallgattál volna, bölcsebb maradtál volna. A többit pedig az előttem szólok leírták.

Előzmény: Speros (125928)
L45H Creative Commons License 2018.08.17 0 1 125936

Aktiválta a fékszárnyat? :-)

Előzmény: Törölt nick (125929)
Jng-724 Creative Commons License 2018.08.17 -2 1 125935

BPO-255 Ma 119/11 forgalmi. 17óra 18 óra Gubacsi-Határ, 18,55 166/11.Határ-Gubacsi ,,,20,16 Pestszentimre Vasút utca 266

 

Előzmény: Törölt nick (125901)
Cpt.Dave Creative Commons License 2018.08.17 0 3 125934

Semmit nem  lehet állítani. 4 gumisonka van rudazaton keresztül kapcsolatban a középső idommal. Ennyi nem több. Ha a gumi öregebb akkor lengedezhet jobban illetve előfordul hogy anyagfáradás miatt törik a rudazat akkor az adott irányba jobban billen a busz pótos része. De alaphelyzetben a stabilizátor fent csak dísz. Az csak kanyar közben dolgozik. Itt egyszerűen el van szintezve a pót. Vagy a talpasnál kifújta egy kanyarban a pót ahogy ráült, ha jobban szét van rohadva és pár perc után magáhoztér a szint, vagy egyszerűen a szintező pálcával történt valami. 

Előzmény: Speros (125933)
Speros Creative Commons License 2018.08.17 -6 0 125933

Mert a csillagkapcsolat nem a csuklószerkezet része? Azon viszont lehet állítani. Mint ahogyan a belinkelt cikk is írja: Az Ikarus 280-asoknál a tetőn elhelyezett kereszttartók pedig további, csavarodás elleni védelmet nyújtanak – a királycsapos megoldás önmagában (odalent) ugyanis nem véd kellő mértékben ez ellen.

Előzmény: BX 59-76 (125931)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.08.17 0 0 125932

Állitani nem lehet rajta,de ki tudott akadni fura szögben mintha lenne benne egy csavarodás.És vissza lehetett "ugrasztani"ha kicsit menetközben megmozgattad.De amit leirt inkább a kevés levegő miatt lehetett.És a tetején a "lengéscsillapitón"lehetett igazitani láttam annakidején műhelyben mikor beállitották.

Előzmény: BX 59-76 (125930)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.17 -2 4 125931

https://sony872.blog.hu/2017/04/06/csukloszerkezetek

 

Az oldal közepén megtalálható az Ikarus 280-as csuklószerkezete. Olvasgasd át és légyszi írd le nekünk, hogy ezen milyen beállítási lehetőségek vannak.

Előzmény: Speros (125928)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.17 -2 5 125930

Mit akarsz Te állítani a 280-as csuklószerkezetén? Középen van egy királycsap, amire ráakasztják az utánfutót. A tetőn van egy lengéscsillapító és ennyi az egész. Ezen vagy a szintezőpálca esett le, vagy a légrugó nem kap levegőt.

Előzmény: Speros (125928)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.17 -1 6 125929

                                                                                                                LOV-860 haldoklik a Vágány utca/Róbert K. krt. mgh.-nél. Még jó, hogy nem szerepel LOV az augusztusi selejtek között.  Napi szinten halnak le az utakon, remélhetőleg Lacusék betartják az ígéretüket, és valamelyest vissza veszik a kiadásukat. 

 

 

 

            

Speros Creative Commons License 2018.08.17 -13 1 125928

Te sem sokat értesz úgy látom a 280-as szériához. Ilyen baromságot, hogy nem volt a C tengelyen légrugójában elég levegő... a csuklószerkezet beállításával van probléma, amit elég gyorsan meg tudnak oldani.

Előzmény: torqmatic (125908)
Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.08.17 -4 0 125927

"hanem a realitás talaján kellene élni"

 

Mekkora igazságot mondtál. Jó reggelt kívánok a magyar valóságban!

A "demagóg kulcsszavak" közötti összefüggéseket pedig javaslom, hogy kristoffal közösen bogozgassátok ki, bár szerintem ő pontosan tudja, hogy miről is van szó (hiszen a blogjukon többször is cikkeztek az említett "szervekről") csak szimplán kötekszik. Ahogy szokott...

Előzmény: Törölt nick (125872)
Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.08.17 -6 1 125926

A jelenlegi helyzet miatt felmerülő műszaki problémák és járatkimaradások miatt az olyan tipikus kötekedők, mint te, meg 133bp é még sorolhatnánk, habzó szájjal hőbörögtök.

Ha a szakma "jól megmutatná" és amiatt járnának városszerte 20-30 percenként a járatok, akkor elégedetten hátradőlnétek?

 

Van baj bőven...

Előzmény: kristoof (125892)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.17 0 0 125925

Nem kötekvés volt, tényleg ott volt az a Conci :)

Előzmény: zsig (125922)
nemeza Creative Commons License 2018.08.17 0 0 125924

Mert azzal nem szopatnak az utasokat, csak a döntéshozókat?

Fuck logic

Előzmény: kristoof (125892)
attah Creative Commons License 2018.08.17 0 4 125923

"A használt világoskék szarok a klíma+alacsonypadló kombóból az utóbbit stabilan tudják, ez 12 hónapból 10,5-ben általában elegendő a nép boldogságához. "

 

+ ...ha megérkezik a megállóba és a végállomásig is eljut.

Előzmény: zsig (125916)
zsig Creative Commons License 2018.08.17 0 2 125922

Megítélés kérdése. Ha hidegben akarok utazni, akkor igen. Ha kerekesszékes vagyok, akkor is. Ha polkorrekt vagyok, akkor nem. Ha környezetvédő vagyok, akkor sem. Ha a kérdés kötekvés, akkor meg nem tudom. :-)

Előzmény: norbee601 (125917)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.17 0 0 125921

Jaaa. Örsön láttam, az tűnt fel hogy a többi troli volt de valóban mind Solaris. 

Előzmény: nohab (125918)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.17 0 0 125920

Amúgy tegnap délután a BPO-423 emelte a színvonalat Pécelen. Hogy a kialakult forgalmi okból, vagy személyzethiány miatt volt egész délután, azt passzolom.

Előzmény: norbee601 (125917)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.17 0 2 125919

Nem. A Szentmihályi út sarkánál vízcsőtörés van a jobbra kanyarodó sávban, amit csak a felsővezeték elhagyásával lehet kikerülni. A többi az mind SST volt valamint a "nagyrábás" FLR-724.

Előzmény: norbee601 (125917)
nohab Creative Commons License 2018.08.17 -1 5 125918

Nem, túrt a vízművek és önjárni kellett, abban a GVM még nem elég erős.

Előzmény: norbee601 (125917)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.17 0 2 125917

Tegnap délután NCA-s Conecto volt a 81-es trolin. Az is inkább ez mint GVM alapon?

Előzmény: zsig (125916)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!