A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Egy gyors kérdés: a klímás buszokon a klíma hőfokát a járművezető állítja be, egyáltalán be tudja állítani? (Esetleg az off topik szolgáltatókra vonatkoztatva is.)
Nem Gyros 280 hanem fenékvázcserés 412, csak miheztartás végett.
Ahogy Trizs mondja, a biliacél.
Nem vagyok metallurgiàban erős, inkább csak tanították mint értettem, de sokszor azt érzem, hogy ezeket a korróziókat a rossz felületkezelés -is- okozza a vacak anyagon túl.
Azt megkérdezhetem egyébként, hogy a BPO-425 milyen ürüggyel lett leselejtezve? Épp a minap vezettem, nem tapasztaltam különösebb problémát, de a múltkor a 435 is ki lett dobva néhány nappal azután, hogy beleültem, pedig az is rendben volt. De az ex-debreceniek selejtezése számomra szintén érthetetlen, amikor idősebb, lelakottabb, erőtlenebb kocsik meg élnek tovább... :/
Semmit nem lehet állítani. 4 gumisonka van rudazaton keresztül kapcsolatban a középső idommal. Ennyi nem több. Ha a gumi öregebb akkor lengedezhet jobban illetve előfordul hogy anyagfáradás miatt törik a rudazat akkor az adott irányba jobban billen a busz pótos része. De alaphelyzetben a stabilizátor fent csak dísz. Az csak kanyar közben dolgozik. Itt egyszerűen el van szintezve a pót. Vagy a talpasnál kifújta egy kanyarban a pót ahogy ráült, ha jobban szét van rohadva és pár perc után magáhoztér a szint, vagy egyszerűen a szintező pálcával történt valami.
Mert a csillagkapcsolat nem a csuklószerkezet része? Azon viszont lehet állítani. Mint ahogyan a belinkelt cikk is írja: Az Ikarus 280-asoknál a tetőn elhelyezett kereszttartók pedig további, csavarodás elleni védelmet nyújtanak – a királycsapos megoldás önmagában (odalent) ugyanis nem véd kellő mértékben ez ellen.
Állitani nem lehet rajta,de ki tudott akadni fura szögben mintha lenne benne egy csavarodás.És vissza lehetett "ugrasztani"ha kicsit menetközben megmozgattad.De amit leirt inkább a kevés levegő miatt lehetett.És a tetején a "lengéscsillapitón"lehetett igazitani láttam annakidején műhelyben mikor beállitották.
Az oldal közepén megtalálható az Ikarus 280-as csuklószerkezete. Olvasgasd át és légyszi írd le nekünk, hogy ezen milyen beállítási lehetőségek vannak.
Mit akarsz Te állítani a 280-as csuklószerkezetén? Középen van egy királycsap, amire ráakasztják az utánfutót. A tetőn van egy lengéscsillapító és ennyi az egész. Ezen vagy a szintezőpálca esett le, vagy a légrugó nem kap levegőt.
LOV-860 haldoklik a Vágány utca/Róbert K. krt. mgh.-nél. Még jó, hogy nem szerepel LOV az augusztusi selejtek között. Napi szinten halnak le az utakon, remélhetőleg Lacusék betartják az ígéretüket, és valamelyest vissza veszik a kiadásukat.
Te sem sokat értesz úgy látom a 280-as szériához. Ilyen baromságot, hogy nem volt a C tengelyen légrugójában elég levegő... a csuklószerkezet beállításával van probléma, amit elég gyorsan meg tudnak oldani.
Mekkora igazságot mondtál. Jó reggelt kívánok a magyar valóságban!
A "demagóg kulcsszavak" közötti összefüggéseket pedig javaslom, hogy kristoffal közösen bogozgassátok ki, bár szerintem ő pontosan tudja, hogy miről is van szó (hiszen a blogjukon többször is cikkeztek az említett "szervekről") csak szimplán kötekszik. Ahogy szokott...
A jelenlegi helyzet miatt felmerülő műszaki problémák és járatkimaradások miatt az olyan tipikus kötekedők, mint te, meg 133bp é még sorolhatnánk, habzó szájjal hőbörögtök.
Ha a szakma "jól megmutatná" és amiatt járnának városszerte 20-30 percenként a járatok, akkor elégedetten hátradőlnétek?
"A használt világoskék szarok a klíma+alacsonypadló kombóból az utóbbit stabilan tudják, ez 12 hónapból 10,5-ben általában elegendő a nép boldogságához. "
+ ...ha megérkezik a megállóba és a végállomásig is eljut.
Megítélés kérdése. Ha hidegben akarok utazni, akkor igen. Ha kerekesszékes vagyok, akkor is. Ha polkorrekt vagyok, akkor nem. Ha környezetvédő vagyok, akkor sem. Ha a kérdés kötekvés, akkor meg nem tudom. :-)
Amúgy tegnap délután a BPO-423 emelte a színvonalat Pécelen. Hogy a kialakult forgalmi okból, vagy személyzethiány miatt volt egész délután, azt passzolom.
Nem. A Szentmihályi út sarkánál vízcsőtörés van a jobbra kanyarodó sávban, amit csak a felsővezeték elhagyásával lehet kikerülni. A többi az mind SST volt valamint a "nagyrábás" FLR-724.