Keresés

Részletes keresés

norbee601 Creative Commons License 2018.08.18 -9 2 125971
Nem lehet kiadni hogy az utolsó végzők valamelyike (be is lehet osztani ha csak úgy működik mint a dedóban, de talán működhet egymás közt is) kitakarít 15 percben? Nagytakarítást meg lehet rendelni mondjuk heti 1x-re.
Előzmény: Törölt nick (125964)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.18 0 2 125970

A BKV végre időben kiírta a buszok klímájának javítására a pályázatot:)

 

És e szerint az AG300-as Van Hool buszok klímáját is javítják.

 

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:363293-2018:TEXT:HU:HTML&src=0

gorcher Creative Commons License 2018.08.18 0 1 125969

Délpest --> Cinkota: 17-71, 08-81

gorcher Creative Commons License 2018.08.18 0 7 125968

Mennyibe kerülne kamerát elhelyezni a tartózkodókban személy- és vagyonvédelmi okokból? Ugyanis megfelelő indoklás és tájékoztatás mellett be lehet kamerázni a munkahelyeket is (mínusz ugye az emberi méltóságot sértő helyzetek rögzítése).

 

Személyvédelem alatt a tartózkodók területére belépő idegenek monitorozására gondolok. A vagyonvédelem meg egyértelmű. Ez simán a munkavállalóknak és a munkáltatónak is az érdeke.

Előzmény: Törölt nick (125964)
g86 Creative Commons License 2018.08.18 -2 11 125967

Egy munkavállaló, pláne felsővezetői munkakörben, soha nem mondhatja, hogy elfogyott az akarása a munkája elvégzésére. Vagy csak három hónap fizetés nélküli szabadságra vonatkozó igényének benyújtásával együtt. 

 

Ha te ezt másképp látod, akkor komoly gondok vannak. 

Előzmény: Törölt nick (125964)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.18 0 5 125966

A végállomási tartózkodók 99%-ban volt két fő indító néni, reggel 04,00-től-24,00-ig két műszakban.

 

Pluszban volt egy takarítónő napi 4 órában.

 

Például a Várfok utcában úgy volt takarítónő, hogy másik 4 munka órájában, más közeli BKV létesítményt takarított.

 

Tudtommal a hurráoptimisták mind tartózkodónkénti három asszonyt megszüntették évekkel ezelőtt.

 

Az eredmény közismert.

 

Előzmény: Örök Kétkedő (125965)
Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.08.18 -1 4 125965

Mindazonáltal, hogy így valóban nem lehet túl jó az embernek a munkáját (és a dolgát :-)) végezni, azért azt halkan megkérdezem,  hogy és vajon mégis kik miatt válnak olyanná a végállomások? Mert nem hiszem, hogy az éj leple alatt a kismanók osonnak be és szarják össze, meg kenik a sarkokba a májkrémes szendójukat...

Előzmény: g86 (125963)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.18 -12 6 125964

Bizonyos tekintetben nincs igazuk. Munkàltatóként elfogynak az erőforrásaink és az akarásunk amikor az n plusz egyedik rendrakás után mindent szétlopnak és vagy összeszarnak. Sajnos sokszor a kollegáink, sokszor a ragacsok akik bejutnak velük, ès persze sokszor olyan civilek is akiknek ott semmi dolguk nem volna...

Előzmény: g86 (125963)
g86 Creative Commons License 2018.08.18 0 5 125963

Végre egy téma, ami valóban egy szakszervezetre tartozik. Igazuk van. Hányingerkeltő a legtöbb tartózkodó higiéniai és esztétikai állapota. 

Előzmény: Villámhetes (125962)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.18 0 0 125962
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.18 0 3 125961

Azért az MPW-MUM duót ne hagyd már ki a sorból!

 

Ma a terelt 3-as villamospótló vonalán 2db gázos szólót találtunk a 99-es vonalán a 2 érintett megálló alatt.

Azért a gázosok is hozzák a szintet. Én a 260-asok helyett inkább azokat dobtam volna ki.

Előzmény: Törölt nick (125958)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.18 0 4 125960

" most is újul egyébként Dél-Pesten valami 280-as..." 

 

19-78 újul. 

Előzmény: torqmatic (125950)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.18 -2 7 125959

Amiről te beszélsz az 6-10 éve valóban így volt, és jelen volt napi szinten. De azt tegyük hozzá, hogy mennyi karbantartás volt abban az időszakban a BKV-nál. A 0-val egyenlő gyakorlatilag, semmi nem számított tudjuk, hogy bármi kimehetett. Emlékezz vissza, hogy még a újonnan vásárolt Volvókat sem tudták rendesen üzemeltetni, és azok is haltak le a Thökölyn. 

 

Jelenleg ha kimész az utcára főleg Dél-Pest és Kelet-Pest vonalaira, akkor látni fogod, hogy valamilyen "nagyonszuper" használt éppen várja a vontatót. Ez nem feltételezés, amikor egy nap alatt két ledöglött LOV-t + egy ledöglött new AG-t látok (ez teljesen random, ennél több is lerohadt egy nap alatt) amik éppen várják a vontatót, akkor igazán el kellene gondolkozni alapvető dolgokon. Elmúlt egy évben 1 darab 435-öst láttam, amit a vontató húzott be Cinkotára. Ezen kívül tucatnyi VH-t, vagy Volvót tudnék mondani az elmúlt néhány hónapból, amikkel véletlenszerűen belebotlok, miközben éppen a vontató húzza vagy arra vár. A helyzet akkor jobb lenne, ha a legrosszabb ap-k el lennének engedve és némileg több mp maradt volna a rendszerben. Több használt azon kívül, hogy ap-s, a kocsik többsége semmilyen színvonalat nem nyújt és üzemeltetésük sem kedvező. 

Előzmény: zsig (125947)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.17 -2 6 125958

"Amitől nekünk szar menetkimaradásunk van az a csodálatos 3 alternatív (víz, gáz, villany. Ja nem hibrid a víz helyett)."

 

Bárcsak így lenne...

MCA, LOV, MHK? Amikor a 31 darab állományi kocsiból délutánra 15-20 kocsi marad, azt nem nevezném jónak. A tendencia az, hogy az idő múlásával egyre rosszabb lesz. Eljutottunk oda, hogy több LOV rohad az útszélén napi rendszerességgel, és a vontató viszi be. Éjszaka nem véletlenül adják már ki a 280-asokat, bár nem is probléma, mert a színvonal is magasabb rajtuk. Jó lenne látni olyan adatokat, hogy különböző típusok esetén mekkora menetkimaradás, de érthető, hogy ez nem publikus. Nemcsak a 3 alternatív hajtás esetén, de több ap-s használtnál is lehetne érdekes számokat látni menetkimaradás és rendelkezésre állás tekintetében. 

Előzmény: Törölt nick (125949)
John Howard Creative Commons License 2018.08.17 -1 13 125957

Te jóságos Úristen! Láttál már 280-as csuklókapcsolatot egyáltalán? Mond valamit az a szó, hogy királycsap? Tudod, hogy hogyan működik egy légrugós felfüggesztés? És van valami elképzelésed róla, hogy mi a különbség a 280-as utánfutójának, és az alacsonypadlós tolócsuklósok hátsó kocsirészének a csuklókapcsolata között?

 

Vagy csak trollkodsz, és gyűjtöd a negatív értékeléseket... Mindegy, tőlem nem kapsz...

Előzmény: Speros (125928)
nemeza Creative Commons License 2018.08.17 -3 1 125956

Szóló

Csuklós

Mindkettő

Egyik sem

?

Előzmény: kristoof (125954)
ECHO2235 Creative Commons License 2018.08.17 -5 5 125955

mondjuk arra kíváncsi lennék honnan a búsbol veszed hogy a GT trolira alakítás ilyen téren milyen minőségben sikerült..

Előzmény: kristoof (125953)
kristoof Creative Commons License 2018.08.17 -5 5 125954

Ja! És valami csodálatos, hogy alig húsz évvel azután, ahogy a 412-esekkel járt a BKV, most a Modulókkal pontosan az kezd körvonalazódni. 

Előzmény: kristoof (125953)
kristoof Creative Commons License 2018.08.17 -7 5 125953

E fotó láttán csak hálát adhatunk a szerencsés véletlennek, hogy a GT projektnek nem lett folytatása. Az más kérdés, hogy elkezdeni sem kellett volna.

 

Előzmény: Törölt nick (125945)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.17 0 4 125952

És nyilván csak a debreceniek alját úgy, hogy valamiért akkor se nagyon szerették kiadni őket, amikor még állományban voltak... :P

 

(A gyakori alvázmosás, illetve alvázvédővel lekenés egyébként valóban jótékonyan hatott volna a buszok karosszériájára.)

Előzmény: Törölt nick (125951)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.17 -3 2 125951

Azóta eltelt egy tél. Vajon hány tonna só érte az alját azóta?

Előzmény: torqmatic (125950)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.17 0 7 125950

Vezetés közben nem szoktam alábújni a buszoknak, a "bakról" meg nem tudom hogy lehetett látni, hogy vázproblémája van...

Tavaly ősszel egyébként a műszaki vizsgája előtt pár nappal alámentem egy ex-debreceninek egy nálam sokkal tapasztaltabb szerelő kollégával és mind a ketten úgy láttuk, hogy semmi baja nincs, így utána még esztétikailag is rendbe lett téve, annak hitében, hogy pár évig még úgy is forgalomban lesz. Természetesen az se jár már :/

 

(És most is újul egyébként Dél-Pesten valami 280-as...)

Előzmény: Jng-724 (125942)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.17 -2 8 125949

Nem a világoskék sötétkék a valódi verzusz.

Amitől nekünk szar menetkimaradásunk van az a csodálatos 3 alternatív (víz, gáz, villany. Ja nem hibrid a víz helyett). És a szarul teljesítő egyes partnerek.

 

Előzmény: zsig (125947)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.17 -1 7 125948

Abban biztos lehetsz hogy kell valakinek, meg se tudom számolni hányan hívtak mostanság engem

meg az evvel foglalkozó kollegám.

De hogy ez egy pillanatig nem befolyásolta a kivonandókat az is biztos.

Előzmény: dcs100 (125940)
zsig Creative Commons License 2018.08.17 -6 5 125947

Könnyű most már magaspadlósnak lenni, mára csak a legjobb gépek maradtak, ellenben az alacsonypadlósok esetében a legócskább is még jár. Nem hiszek abban, hogyha szigorúan üzemeltetői szempont alapján megmaradt volna még 200 mp, és ugyanennyi nagyonszar világoskék kiment volna, nagy átlagban sokkal jobb lenne a menetkimaradási mutató, a 200 magaspadlós, amire szépként emlékszünk, ugyanolyan ócska volt valójában, mint a helyettük járó alacsonypadlós világoskék - csak még alacsonypadlós sem volt (és világoskék sem, és mint tudjuk a júzernek ez fontos). 

Előzmény: attah (125923)
Peto Creative Commons License 2018.08.17 0 4 125946

Egy gyors kérdés: a klímás buszokon a klíma hőfokát a járművezető állítja be, egyáltalán be tudja állítani? (Esetleg az off topik szolgáltatókra vonatkoztatva is.)

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.17 0 7 125945

 

99 százalékban váz.

Régen kaptak ezek a gépek javítást.

Nem Gyros 280 hanem fenékvázcserés 412, csak miheztartás végett.

 

Ahogy Trizs mondja, a biliacél.

Nem vagyok metallurgiàban erős, inkább csak tanították mint értettem, de sokszor azt érzem, hogy ezeket a korróziókat a rossz felületkezelés -is- okozza a vacak anyagon túl.

 

Előzmény: torqmatic (125938)
18-09 Creative Commons License 2018.08.17 0 23 125944

Ülj bele néhány LOV-ba, hátha azokat is selejtezik végre :P 

Előzmény: torqmatic (125938)
Ex Récseis Creative Commons License 2018.08.17 0 3 125943

A sorok kicsit elcsúsztak, pedig az előnézetben még jó volt.

 

A lényeg, ezek Euró 2-es buszok, a csuklósok karosszériája 1998-as.

Előzmény: Ex Récseis (125941)
Jng-724 Creative Commons License 2018.08.17 -2 0 125942

Ha vezetted láthattad hogy komoly váz problémákkal küszködöt.

Előzmény: torqmatic (125938)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!