Keresés

Részletes keresés

nohab Creative Commons License 2018.08.18 0 1 125986

Egészen biztosan nem 100%-ban, de hamarosan a többieknek nehezebb dolguk lesz.

 

Ugyanakkor volt több olyan lezárt eset, amikor egyértelműen kiderült, hogy kolléga volt.

Előzmény: Törölt nick (125979)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.18 0 9 125985

Nem kerül sorra mindenki, mert van aki délelőttös, van aki középrészt csinál, van aki beugró, ráadásul a vonalak (így a végállomások) között is van vándorlás, sokan hol itt vannak, hol ott. De azt egyébként se gondolhatja komolyan senki, hogy miután a sofőr 8-10 urát lehúzott a klíma nélküli buszban, majd éjfél körül még nekiáll ingben meg szövetnadrágban felmosni, meg WC-t pucolni, kvázi levezetésként (azokkal az eszközökkel, amiket egyébként szintén elloptak). Nem is értem, hogy ekkora baromság hogy juthat eszébe valakinek. De akkor továbbgondolva, ha beértek a garázsba, igazán puccba vághatnák még a buszt, felsöpörhetnék az udvart vagy kifesthetnék a műhelyt is, nem?

Előzmény: nemeza (125976)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.18 0 2 125984

Az én meglátásom szerint Káposztásmegyer, Mogyoródi-patak viszi az első helyet.

Az egy dolog, hogy nincs áram a konnektorokban, de a 2 klímaberendezés olyan szinten van kipakolva, hogy csak a váz maradt meg. A csaptelepek maradéka és az egész tartózkodó az elrettentő példa szintjén van. Be se megy a legtöbb kolléga, köztük én sem, mert egyszerűen nincs értelme. A buszon nagyobb a komfortérzetem.

Előzmény: nohab (125978)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.18 -3 9 125983

Lehet, hogy a szakszervezet hiányát senki nem sinylené meg.

Előzmény: nohab (125980)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.18 -1 1 125982
Senki nem nagytakarítást vár, egy "férfi takarítás" elég, nem kell a női szint. Megneveli a népet. Nálunk építkezéseken bevált.
Előzmény: nemeza (125976)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.18 -4 1 125981

Mivel általánosságban tök jó kocsik vannak, így kb majdnem mindegy melyik 200-as megy ki. Most ő volt az, amelyik üzemeltetési szempontból elengedhető.

Előzmény: torqmatic (125952)
nohab Creative Commons License 2018.08.18 0 7 125980

Mennyibe kerülne kamerát elhelyezni a tartózkodókban személy- és vagyonvédelmi okokból? Ugyanis megfelelő indoklás és tájékoztatás mellett be lehet kamerázni a munkahelyeket is (mínusz ugye az emberi méltóságot sértő helyzetek rögzítése).

 

Beszéld meg a szakszikkal, ha rábólintanak, másnap indul a projekt. Rengeteg kört futottunk már a témában, el kellene dönteni minden fronton, hogy az állandó hangadók, vagy a becsületes, csendes többség érdeke a fontosabb. Jelenleg ott tartunk, hogy a bejárati ajtót lehetne kívülről figyelni a kamerával, de 

 

1. a kültéri kamera többszörösébe kerül a beltérinek

2. sokkal inkább ki van téve a rongálásnak és a lopásnak.

 

Ezzel együtt lehet, hogy ez lesz az irány, mert elfogadhatatlan, hogy néhány renitens miatt legyenek rosszabbak a becsületes többség munkakörülményei, ezeket a renitenseket ki kell lökni a szervezetből.

Előzmény: gorcher (125968)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.18 -3 1 125979

Arra azért ne vegyél mérget, hogy a kollégáid. 

Előzmény: nohab (125978)
nohab Creative Commons License 2018.08.18 0 12 125978

hogy és vajon mégis kik miatt válnak olyanná a végállomások?

 

Hadd rakjam be erre a kedvenc képemet, a megoldást a kollégáim dolgozták ki, miután a klíma felszerelése után még az első héten másodszor kellett pótolni az ellopott távirányítót.

De egyes kollégák rendszeresen úgy "szerzik be" a tartózkodókból a különböző kellékeket, mintha csak az obiba járnának, néhány példa.


Nem szabad természetesen általánosítani, sajnos a rendes többség életét néhány szarka és nem odavaló nehezíti meg. Ősztől remélhetőleg kicsit nehezebb lesz a dolguk.

Előzmény: Örök Kétkedő (125965)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.18 -1 2 125977

A hétvégén nincs teljes vonalas metrópótlás.

 

103V-n mégis 4db Van Hool dolgozik (3db LOV + 1db MUT) és 3db NCA.

Miért?

 

Kelenföldön tizen darab Volvo áll az udvaron...

nemeza Creative Commons License 2018.08.18 0 0 125976

Ha mindenki sorrakerul.. Lehet visszatarto ereje.

Tűzoltók is maguk takarítják a laktanyakat, talán még így van.

Előzmény: torqmatic (125975)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.18 0 7 125975

Miért, te szívesen takarítanád más szarát a munkaidőd végén? Zseniális ötleteid vannak...

Előzmény: norbee601 (125971)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.18 -5 3 125974

Ja most olvasom: tök kiforgatod a szavaim!

Nem szép dolog ám.

Előzmény: g86 (125967)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.08.18 0 6 125973

De ki lehet adni,mindenki szivesen puccerol éjfélkor kétéves koszt ing nyakkendőben,főleg ilyen hiányszakmában dolgozóként...

Előzmény: norbee601 (125971)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.18 -1 1 125972

Jó rendben😄

Előzmény: g86 (125967)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.18 -9 2 125971
Nem lehet kiadni hogy az utolsó végzők valamelyike (be is lehet osztani ha csak úgy működik mint a dedóban, de talán működhet egymás közt is) kitakarít 15 percben? Nagytakarítást meg lehet rendelni mondjuk heti 1x-re.
Előzmény: Törölt nick (125964)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.18 0 2 125970

A BKV végre időben kiírta a buszok klímájának javítására a pályázatot:)

 

És e szerint az AG300-as Van Hool buszok klímáját is javítják.

 

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:363293-2018:TEXT:HU:HTML&src=0

gorcher Creative Commons License 2018.08.18 0 1 125969

Délpest --> Cinkota: 17-71, 08-81

gorcher Creative Commons License 2018.08.18 0 7 125968

Mennyibe kerülne kamerát elhelyezni a tartózkodókban személy- és vagyonvédelmi okokból? Ugyanis megfelelő indoklás és tájékoztatás mellett be lehet kamerázni a munkahelyeket is (mínusz ugye az emberi méltóságot sértő helyzetek rögzítése).

 

Személyvédelem alatt a tartózkodók területére belépő idegenek monitorozására gondolok. A vagyonvédelem meg egyértelmű. Ez simán a munkavállalóknak és a munkáltatónak is az érdeke.

Előzmény: Törölt nick (125964)
g86 Creative Commons License 2018.08.18 -2 11 125967

Egy munkavállaló, pláne felsővezetői munkakörben, soha nem mondhatja, hogy elfogyott az akarása a munkája elvégzésére. Vagy csak három hónap fizetés nélküli szabadságra vonatkozó igényének benyújtásával együtt. 

 

Ha te ezt másképp látod, akkor komoly gondok vannak. 

Előzmény: Törölt nick (125964)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.18 0 5 125966

A végállomási tartózkodók 99%-ban volt két fő indító néni, reggel 04,00-től-24,00-ig két műszakban.

 

Pluszban volt egy takarítónő napi 4 órában.

 

Például a Várfok utcában úgy volt takarítónő, hogy másik 4 munka órájában, más közeli BKV létesítményt takarított.

 

Tudtommal a hurráoptimisták mind tartózkodónkénti három asszonyt megszüntették évekkel ezelőtt.

 

Az eredmény közismert.

 

Előzmény: Örök Kétkedő (125965)
Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.08.18 -1 4 125965

Mindazonáltal, hogy így valóban nem lehet túl jó az embernek a munkáját (és a dolgát :-)) végezni, azért azt halkan megkérdezem,  hogy és vajon mégis kik miatt válnak olyanná a végállomások? Mert nem hiszem, hogy az éj leple alatt a kismanók osonnak be és szarják össze, meg kenik a sarkokba a májkrémes szendójukat...

Előzmény: g86 (125963)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.18 -12 6 125964

Bizonyos tekintetben nincs igazuk. Munkàltatóként elfogynak az erőforrásaink és az akarásunk amikor az n plusz egyedik rendrakás után mindent szétlopnak és vagy összeszarnak. Sajnos sokszor a kollegáink, sokszor a ragacsok akik bejutnak velük, ès persze sokszor olyan civilek is akiknek ott semmi dolguk nem volna...

Előzmény: g86 (125963)
g86 Creative Commons License 2018.08.18 0 5 125963

Végre egy téma, ami valóban egy szakszervezetre tartozik. Igazuk van. Hányingerkeltő a legtöbb tartózkodó higiéniai és esztétikai állapota. 

Előzmény: Villámhetes (125962)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.18 0 0 125962
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.18 0 3 125961

Azért az MPW-MUM duót ne hagyd már ki a sorból!

 

Ma a terelt 3-as villamospótló vonalán 2db gázos szólót találtunk a 99-es vonalán a 2 érintett megálló alatt.

Azért a gázosok is hozzák a szintet. Én a 260-asok helyett inkább azokat dobtam volna ki.

Előzmény: Törölt nick (125958)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.18 0 4 125960

" most is újul egyébként Dél-Pesten valami 280-as..." 

 

19-78 újul. 

Előzmény: torqmatic (125950)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.18 -2 7 125959

Amiről te beszélsz az 6-10 éve valóban így volt, és jelen volt napi szinten. De azt tegyük hozzá, hogy mennyi karbantartás volt abban az időszakban a BKV-nál. A 0-val egyenlő gyakorlatilag, semmi nem számított tudjuk, hogy bármi kimehetett. Emlékezz vissza, hogy még a újonnan vásárolt Volvókat sem tudták rendesen üzemeltetni, és azok is haltak le a Thökölyn. 

 

Jelenleg ha kimész az utcára főleg Dél-Pest és Kelet-Pest vonalaira, akkor látni fogod, hogy valamilyen "nagyonszuper" használt éppen várja a vontatót. Ez nem feltételezés, amikor egy nap alatt két ledöglött LOV-t + egy ledöglött new AG-t látok (ez teljesen random, ennél több is lerohadt egy nap alatt) amik éppen várják a vontatót, akkor igazán el kellene gondolkozni alapvető dolgokon. Elmúlt egy évben 1 darab 435-öst láttam, amit a vontató húzott be Cinkotára. Ezen kívül tucatnyi VH-t, vagy Volvót tudnék mondani az elmúlt néhány hónapból, amikkel véletlenszerűen belebotlok, miközben éppen a vontató húzza vagy arra vár. A helyzet akkor jobb lenne, ha a legrosszabb ap-k el lennének engedve és némileg több mp maradt volna a rendszerben. Több használt azon kívül, hogy ap-s, a kocsik többsége semmilyen színvonalat nem nyújt és üzemeltetésük sem kedvező. 

Előzmény: zsig (125947)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.17 -2 6 125958

"Amitől nekünk szar menetkimaradásunk van az a csodálatos 3 alternatív (víz, gáz, villany. Ja nem hibrid a víz helyett)."

 

Bárcsak így lenne...

MCA, LOV, MHK? Amikor a 31 darab állományi kocsiból délutánra 15-20 kocsi marad, azt nem nevezném jónak. A tendencia az, hogy az idő múlásával egyre rosszabb lesz. Eljutottunk oda, hogy több LOV rohad az útszélén napi rendszerességgel, és a vontató viszi be. Éjszaka nem véletlenül adják már ki a 280-asokat, bár nem is probléma, mert a színvonal is magasabb rajtuk. Jó lenne látni olyan adatokat, hogy különböző típusok esetén mekkora menetkimaradás, de érthető, hogy ez nem publikus. Nemcsak a 3 alternatív hajtás esetén, de több ap-s használtnál is lehetne érdekes számokat látni menetkimaradás és rendelkezésre állás tekintetében. 

Előzmény: Törölt nick (125949)
John Howard Creative Commons License 2018.08.17 -1 13 125957

Te jóságos Úristen! Láttál már 280-as csuklókapcsolatot egyáltalán? Mond valamit az a szó, hogy királycsap? Tudod, hogy hogyan működik egy légrugós felfüggesztés? És van valami elképzelésed róla, hogy mi a különbség a 280-as utánfutójának, és az alacsonypadlós tolócsuklósok hátsó kocsirészének a csuklókapcsolata között?

 

Vagy csak trollkodsz, és gyűjtöd a negatív értékeléseket... Mindegy, tőlem nem kapsz...

Előzmény: Speros (125928)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!