A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Miért, a sofőr mit tud vele csinálni? Vagy visszakanyarodunk a tegnapi témához, hogy a budipucolás előtt még a klímát is javítsa meg? :D
Max annyit tud tenni, hogy szól a diszpécsernek, illetve beírja a hibát a busz emlékkönyvébe a műszak végén, de ilyen problémával nem szokás lecserélni a buszokat, mert nincs mire.
A klímák javítására kiírt pályázatban viszont szerepelnek a LOV-ok.
Tehát valamennyivel tartósabban számolnak.
Tegnap a LOV857 is szuper volt. Légkondi csak meleg levegőt fújt és grátiszban a fűtés is ment. A motor után érezni lehetett, hogy a lábhoz fújja be a meleg levegőt.
A sofőrnek jeleztem, hogy valami nem kerek.
Mégis ki volt adva egész nap és 914-re is.
Tehát a sofőrök már lesz*rják, csak teljen le a munkaidő...
Te is nemrégiben említettél egy LOV-t, kíváncsi lennék, hogy ott megoldották-e a problémát, vagy ott is ki van engedve, amíg szét nem esik alapon.
Nekem is ez az ami elgondolkodtató, hogy a new AG-k mindegyikét elvitték vázjavításra, amely érthető, mivel tovább számolnak velük. LOV-kra érthető okokból nem akarnak költeni, viszont egyre jobban jönnek elő a hibák a kocsikon. Egy állapotfelmérés a 31 LOV-n nem ártana, ha nem is dobják ki, de a legrosszabb állapotban lévő darabokkal valamit kellene kezdeni, mert így tényleg elég hamar az MAN trolik sorsára juthatnak a kocsik, és menthetetlenek lesznek. Szeptemberi kiadások meg továbbra sem biztatóak, mert megint sikerült egy olyat összehozni, amelyet Délpest nem fog tudni tartani.
Azért kíváncsi lennék, hogyan viszonyul a normál üzemi körülmények közötti tűréshatárhoz az a tánc, amit egyes VanHool-ok járnak, más szóval, azok a mozgások milyen hatással vannak nemcsak a futóműre és a C-tengely környékére, hanem összességében a vázra és a csuklószerkezetre.
A newAG-k ismert csukló-problémájából kiindulva nem kifejezetten pozitív hatással, ha nem tévedek.
Kérném mindkét busz hátsó kerekei és annak környékének átnézését (LOV866-nál hásó ajtót is), irtó nagyokat ver oda mindkét busz alja, olyan részen is, ahol nincs elméletben nagy úthiba"
Teljesen igazad van a kocsik kapcsán, mert valóban nem normális, hogy ilyen állapotban vannak kiadva. Kicsit irónikus, hogy 3 napja pontosan itt Aron_son részletesen leírta, hogy LOV-866-nak milyen problémái vannak, és hogy rá kellene nézni: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=148708175&t=9157561 . Ezek szerint eljutottunk oda, hogy hiába írja be az ember a problémát, mert most már itt sem érdekli az illetékeseket. Meddig fog még LOV-866 ilyen állapotban kint lenni, amíg szét nem esik? Szomorú, hogy idáig jutottunk, hogy ilyen állapotú kocsit ki lehet küldeni (ezen kívül több problémásabb LOV is van, amelyre rá kellene nézni).
Nem tudom, hogy a GTFS mennyire friss, mert biztos fog még frissülni. Viszont jelenleg elnézegetve a szeptemberi kiadásokat nem nagyon fogják a problémásabb ap-s típus(ok) kiadását csökkenteni, pedig tettek rá ígéretet. Míg nyáron több egész napos számon gond nélkül elment a 200-as/400-as, addig szeptembertől a legrövidebb számokra osztogatják rá. Tudnám, hogy ennek mi értelme, amikor jelenleg már éjszaka is kiküldik. Napi szinten hullanak ki egyes ap-s állományok 30-35%-a, akkor elég nehéz azt elképzelni, hogy szeptembertől naponta majd 16-20 órát probléma nélkül forgalomban lesznek. Úgyhogy lehet bekészíteni cserére tucatnyira az Ikarusokat, mert ebből kiindulva még az idei első félévnél is rosszabb lesz a helyzet.
Rég nem szempont, hogy telephelyről mennyi km a kiállás az adott végállomásra. Ilyen alapon mi köze van Kf-nek a 9-eshez, 32-hez és még sorolhatnám az aberrált dolgokat.
Délpesten, Kelemföldön és a Kőbányai garázsban is irreális méreteket ölt az emberhiány. Mivel Kf létszámhiány miatt nem tudja kiadni, így ők kiestek. Délpesten nagyon kevés járművezetőnek van Volvo 7700A típusvizsgája, mivel alig van Volvo kiadásuk, az pedig kihalásos alapon működik (200E).
Szakszervezetek csak arra valók mostanában sajnos hogy kirándulásokat és bulikat szerveznek. másra nem sajnos.Én most próbáltam szakszervezeti segélyt kérni(temetés) az volt válasz nincs,megszűnt.
Nézd meg egyes szakszervezeti bizalmik beosztást mikor halandók dolgozni. csak fizetett ünnep és elvont pihenőből.És arról nem beszélve néha szerintem össze férhetetlen beosztásokat vállnak:vonali csoport vezetők illetve bizalmi is.És többet kapnak azoknál akik kint szopnak minden nap a forgalomba az átlag fizetés miatt.
Ha online rendszeren van, akkor teljesen jó lesz ez. Csak a Régi Kelenföldi rendszerből kiindulva erre nem gondoltam. A közbeszerzési hirdetményt pedig nem olvastam.
Apropó, a Bökényföldi út - Cinkotai út felújításának a közbeszerzési tenderének a kihirdetéséről tud valaki valamit? Mert csak a 2018/44-es lapszámban történt módosítás van fennt, ami már rég lejárt. Vajon idén lesz belőle valami az útfelújításból?
Van egy adatbázis, a kártyaszámokhoz hozzárendelik a személy adatait. Mondjuk a te kártyád a 001-es, amihez a BX 59-76 név alapján a beosztásod adatait hozzá is lehet rendelni. Innentől annyi kell, hogy a beosztások készítésénél egy plusz kódot írnak hozzá, ami a végállomási tartózkodókat jelöli. Mondjuk, ha 45-öst vezetsz, akkor a naphoz van egy 1-es írva, ami Örs-Zuglót jelenti. Ha KT vagy, akkor meg simán lehet adni olyan kódot, ami bármelyik tartózkodót nyitja, mondjuk 99. Még egy kis programozás és kész is.
Ja, meg kell nyilván egy kis holtidőt is kell adni az időhöz, hogy váltás előtt is be lehessen menni, mondjuk egy órával, meg adni hozzá valamennyi pluszt is, ha elhúzódna a műszak. Nem egy atomfizika, mégis konkrétan védve lennének a tartózkodók.
az adott kollégák akár éjjel is nyugodtan bemehetnek az adott tartózkodóba
Bemehet, de visszakereshető hogy konkrétan ő járt ott akkor.
ráadásul a BKK kezelésében lévő összes helységébe.
Futárban hozzá van rendelve a járathoz ahol épp vezet nem? A rendszer engedélyezheti neki hogy épp azokat a helyiségeket érhesse el ahol vezet. Sőt, ezzel az is megoldható hogy munkaideje plusz minusz 30 perc időtartamban tudjon bemenni.
Vagy ezek internetcsatlakozással jelzik a tartózkodóba való be és kilépést?
Alap egy ilyen rendszernél hogy folyamatos online kapcsolatban legyen a rendszerrel.
Csak és kizárólag a kamerarendszer játszhat ebbe szerepet.
Arriva, BKV, Volán. Mindjárom cég alkalmazottja megkapja a kártyát. Sok olyan tartózkodó van ami külön kulccsal záródik. Most már csak a chip kártya lesz. Ezeket ezután akkor akár vázig is lebonthatják egy éjszakai üzemszünetben.
De egyvalamit nem értek. Biztos én vagyok a hülye, de ha ez bekövetkezik, akkor az adott kollégák akár éjjel is nyugodtan bemehetnek az adott tartózkodóba, ráadásul a BKK kezelésében lévő összes helységébe.
Vagy ezek internetcsatlakozással jelzik a tartózkodóba való be és kilépést?
Mert ha nem, akkor nagy Joker kártya lett a kezükbe adva.
Viszont ez a kártyás megoldás is jól hangzik. Ha karban van tartva az adatbázis, akkor akár naponta is lehetne engedélyt adni, visszavonni a végállomási tartózkodókba való belépésre, attól függően, hogy hol vezet éppen a sofőr. Már nincs szabad bejárás mindenhova. Pl. Örs zuglói tartózkodó és a klotyóba bejáró civilek...
Mindennek a legalja Békásmegyer H, aztán a második helyre behúzható szinte az összes tartózkodó. Üdítő kivétel Városház tér és a Béke tér. Meg talán Campona, de szerintem már az is szét van verve, pedig tavaly lett kiglancolva.