Keresés

Részletes keresés

HPéter1978 Creative Commons License 2018.08.21 0 9 126107

a Volánbusznak volt annyi esze, hogy át sem vette az elkészült járművek és annyi esze is volt, hogy nem is engedte őket forgalomba. 

 

OFF

 

Ezzel kapcsolatban lehet-e tudni azt, hogy...

- Volt mit átvenni? Fel lett ajánlva a két (?) sárga kocsi átvételre?

- Vannak olyan állapotban műszakilag (készen vannak?) és jogilag (rendszám?) fel lehessen ajánlani átadásra?

- Kinek a tulajdonában és kinek a birtokában vannak a kocsik? (értsd ki vannak-e fizetve az Egyedi által, ha nem kiadja-e a kezéből a gyártó (Autó Univerzál?).

 

ON

 

A kék jószágokkal kapcsolatos kérdéseim...

Ha esetleg holnap reggel SZ L lázadó hangulatban kel fel és visszaküldi a nemtomhánydarab PiMPit a feladónak, mi lesz a kifizetett pénzzel? (ha jól olvastam valamennyit fizetett értük a BKV)

Automatikusan visszajár?

Bekerül a csődeljárás kielégítési listájában az utolsó-előtti-előtti helyre, aztán az eljárás végén ami jut az jut?

Perre megy a gyártó és évek múlva talán kap a BKV egy pecsétes papírt, hogy mennyi jár neki. Amit aztán akkor már senkin nem lehet behajtani?

 

Azt még csekélyértelmű könyvelőként is értem, hogy a kocsik jelen állapotukban nem jók, sőt valszeg soha nem is lesznek jók csak legfeljebb használhatóak.

De a fenti válaszok ismerete nélkül nehéz eldönteni melyik megoldás a kisebbik rossz.

Előzmény: kristoof (126097)
BPI-145 Creative Commons License 2018.08.21 0 0 126106

Ez esetben Cinkotában van minden reményem. :)

Előzmény: Törölt nick (126104)
HarunBp Creative Commons License 2018.08.21 0 0 126105

Kövezzetek meg, de bármennyire is meresztem a szemem, én egy 05/85-XX-et látok, mint azonosító.

Előzmény: Alexander Pistoletov (126079)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.21 0 0 126104

Üzemképes volt még, javítani nem állt szándékában senkinek. Szerintem így is adták át.

Előzmény: BPI-145 (126103)
BPI-145 Creative Commons License 2018.08.21 0 0 126103

Még áprilisban jeleztem itt a társaságnak, hogy borzasztó hangja volt. Veszettül kerregett minden egyes váltásnál.

Beigazolódott a félelmem? 

Előzmény: Törölt nick (126066)
nemeza Creative Commons License 2018.08.20 0 2 126102

A két számozatlan példány várhatóan befejezésre kerül?

Az egyik látszólag készen van (PMP-920 volna?) A másik meg lepadlózva.. Szomorú látvány ajtók és ablakok, bizonyos burkolati elemek híján látni.

Zahnrad Creative Commons License 2018.08.20 0 4 126101

- Azért volt valami TÜV vizsgálat is, remélhetőleg többre tartották a saját jó hírüket, mintsem a politikának behódolást.

 

- Kicsi ez a szakma, a bíróság meg igazságügyi szakértőkkel fog dolgozni, vannak személyes kapcsolatok is, meg remélhetőleg ebben a formában már nem is készül több abból a tárgyból

 

- És a lényeg, gondolom az ügyben egyik negatívan érintett fél sem akarja, hogy a gyártó rájuk fogja a nem teljesítésének az okát akárcsak részben is

Előzmény: kristoof (126097)
kristoof Creative Commons License 2018.08.20 0 5 126100

Nem a műszaki vizsga az érdekes, hanem a típusbizonyítvány. Már korábban kiderült, hogy amikor VPS a busz vizsgálati anyagát készítette a tip. bizhez, akkor egyáltalán nem is látta az autóbuszt, csak az Ikarus Egyeditől kapott papírokból dolgozott. 

Előzmény: norbee601 (126098)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.20 -3 5 126099

Egy fél disznó csodákra lehet képes.

Előzmény: norbee601 (126098)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.20 -7 0 126098

Kaptak érvényes műszaki vizsgát? Kaptak.

 

Akkor azt hogyan?

Előzmény: kristoof (126097)
kristoof Creative Commons License 2018.08.20 -3 14 126097

Azért, hogy értelmes válasz helyett, lózungokat puffogtas kár volt billentyűzetet ragadnod. 

 

Továbbra is úgy gondolom, hogy jelenleg ezeknek a buszoknak, ebben az állapotban, semmi keresni valójuk a forgalomban! Sőt! Kifejezett felelőtlenségnek érzem azt, hogy miközben nyomozás folyik az M168d-k balesetveszélyességével kapcsolatban, a BKV tök nyugodtan forgalomba engedi ezeket a kocsikat.

 

Amúgy, ahogy lentebb torqmatic írta, a Volánbusznak volt annyi esze, hogy át sem vette az elkészült járművek és annyi esze is volt, hogy nem is engedte őket forgalomba. 

 

Egyébként elmondanád, hogy azon kívül, amit már megtettem, miszerint tájékoztattam a közvéleményt arról, hogy ezeknek a buszoknak semmi keresni valója a fővárosi forgalomban, mit kell még tennem? Tényleg kíváncsi vagyok. 

Előzmény: nohab (126090)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.20 0 0 126096

Ez inkább kísérleti cucc lesz. A donoroknak nem kenegetik ki a kerékjárati ívét...

 

Ezen a vonalon elindulva viszont le lehet szűkíteni nyolc buszra, mivel az IK-107-et 2006-tól gyártják. Ebből rögtön kihúzhatjuk a két felborultat, valamint a 88-58/23-66 kettőst is, mivel azok Gödöllőre kerültek. Marad tehát az 52-14, 52-49, 88-60, 88-69 pakk, amik a Rákos Járműnél landoltak, és emlékezetem szerint valóban eltűntek pár éven belül.

Előzmény: HBweb hu (126094)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.20 -1 7 126095

Azért ha új buszokat, amiknek az ára soha a qrwa életbe nem lenne visszaadva, kidobnánk, rohadt gazdagok lennénk.

 

Lehet nem érik el egy Conecto szintjét, de a használhatatlanság az azért kurvaerős barokkos túlzás.

Előzmény: trizs77 (126087)
HBweb hu Creative Commons License 2018.08.20 0 1 126094

Amint az a kép sarkában is jól látszik, másutt is bevált az Ikarus 405-ös...

Külön pikantéria a BKV-s arculat és az azonosító (*). Erről a brassói, 13 évvel ezelőtti "volánbuszos" 280-as ugrott be, igaz, az egész más tészta volt:
http://hbweb.hu/fg/fg0904403/html/kep7.htm

 

(*) nyilván donornak vették.

 

Előzmény: Alexander Pistoletov (126079)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.20 0 1 126093

A döglött oroszlánnal szemben, a vadász felszerelését saját hátán szállító segéderő is már nagyon bátor.

 

 

Előzmény: torqmatic (126089)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.20 0 1 126092

Nemcsak annak néz ki, hanem az is, ezt bizton állítom.

Viszont ahogy a többi roncsot nézem, ez a gyárnak valami saját roncstelepe lehet, prototípusokkal, próbabuszokkal. Így a legvalószínűbbnek az tűnik, hogy anno az Ikarbus IK-107 gyártásának beindításához vettek innen egy eredeti roncsot is...

Előzmény: norbee601 (126082)
nohab Creative Commons License 2018.08.20 -7 9 126090

A fotelből levezényelt forradalom a fotelből nézve kényelmesnek és racionálisnak tűnik, de őszintén szólva elég ritka.

Előzmény: kristoof (126068)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.20 -1 0 126089

Oszt' ebben a fene nagy diktatúrában az a 2(?) elkészült Volánbuszos példány miért nem közlekedik?

Előzmény: trizs77 (126087)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 0 0 126088

Csupa délpesti csotrogányok.

Amik egykor marha jó gépek voltak, csak nem akkorr amikor idekerültek használtan avagy nem ennyi időre vettük anno.

Előzmény: Törölt nick (126080)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.20 -7 8 126087

Tényleg senki, de senki nem meri felvállalni a BKV-nál, hogy ezeket a buszokat visszaküldje a feladónak?

 

---------------------

 

De igen.

 

Kovács 26. János segéd-betanított munkás már erősen gondolkodik rajta.

De azt mondta neki  a zasszony, hogy fogja be a száját, mert igaz, hogy csak 191.000 forintot kap, de kap hozzá három ingyen bérletet, kiszámíthatóan dolgozik, és kerékpárral is csak 8 perc a garázs.

 

 

Előzmény: kristoof (126068)
gorcher Creative Commons License 2018.08.20 0 4 126086

Vagy. De most olvasom, hogy az NJV-170 jelölt az S betűre. Hát inkább egy 415-ös, mint az a sz.. izé ;)

Előzmény: Lucky76 (126063)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.20 0 1 126085

Szerintem ez a kép nem Magyarországon készült, a 405-ös pedig valószínűleg éppen az említett licensz típus miatt került ki, alkatrésznek.

Előzmény: norbee601 (126082)
EKW-531 Creative Commons License 2018.08.20 -2 2 126084

#124768:

 

Dehogy azért a hozzászólás cunaminak legyen folyamata, jelzem hogy augusztus végéig közel 40 busztól búcsúzunk.

Előzmény: Törölt nick (126076)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 0 0 126083

Egy még az átrendszámozás előtt eladott 405 lehet?

Az meg már csak hab a tortán, hogy egy Ikarbus-szal foglalkozó topikban van a kép. Amely cég ugye megvette a 405 gyártási jogát :)

Előzmény: Alexander Pistoletov (126079)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 126082

Lehetne akár Ikarbus 107 is ami az Ikarus 405 licensze....  De az mégis k.rvára BKV-s 405-ösnek néz ki.

 

A belgrádi Ikarbus viszont hogy kerülne magyar bontóba?

Előzmény: Alexander Pistoletov (126079)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 0 1 126081

A szóló alacsonypadlósok esetében van pár tippem: MCA-009, MPW-632, MUM-641, NJV-170. Majd meglátjuk.

Előzmény: Törölt nick (126076)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 -2 6 126080

A tartósan álló kocsikból nyugodtan lehetne szemezgetni bátran:

LOV-854 -> 2018.07.23-a óta nincs kiadva 

MCA-009 -> 2018.07.26-a óta nincs kiadva  

MPW-617 -> 2018.06.20-a óta nincs kiadva   

MPW-632 -> 2018.02.14-e óta nincs kiadva  

MUM-641 ->  2018.06.26-a óta nincs kiadva  

NJV-170 -> 2018.07.06-a óta nincs kiadva 

 

 

Előzmény: Törölt nick (126076)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.20 0 8 126079

Mai rejtőzködő agydobás:

 

 

Forrás

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 -4 2 126078

Akkor már Csepel a nyugat? :D

Előzmény: kristoof (126058)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.20 0 1 126077

FKU949 is klíma nélkül járkál a 136E-n.

Előzmény: Zahnrad (126073)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!