Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2018.08.22 0 0 126137

OFF: Egyébként hivatalos licenszvásárlás volt ez vajon vagy csak úgy lekoppintották? (A ruszki wikipedia szerint az utóbbiról van szó.) Kíváncsi lennék, hogy miért pont ezt a típust választották :P

Előzmény: Alexander Pistoletov (126130)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.22 -3 3 126136

Mert a T. topiktársnak könnyebb vádaskodni, mint utánajárni.

Ezt a Win-en megtehette volna, ahogy egyes topiktársak úgy élik ki magukat, hogy arról lelesve írnak 0-24-be a rendszámos topikba, mint hiteles valaki... Vicc

Előzmény: Törölt nick (126135)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.22 -1 5 126135

Itt most nem Délpest volt a hibás. LOV-863-t operatívan átküldték a 198-asra, emiatt pedig LYH-127 pótolta addig a meneteit a 85-ösön. Kérdezd a KK diszpécserét, hogy miért rakta át, és nem Délpesten kell ezt számon kérni. 

Előzmény: Il Leone (126131)
kristoof Creative Commons License 2018.08.22 0 0 126134
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.22 0 1 126133

Az volt legközelebb, amit ugrasztani lehetett? 

Előzmény: Il Leone (126131)
mylifeBKK Creative Commons License 2018.08.22 0 1 126132

A 23ason is gyakori a Borárosi KT, ami mindig kelenföldi Volvo(szóló)

Előzmény: Il Leone (126131)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.22 -1 1 126131

Tudtam, hogy milyen típus és azt is, hogy melyik garázs kocsija, ezek mind lényegtelen információk.

 

Az a dolog érdekessége, hogy Dél-Pestnek már ennyire nincsen busza, hogy csúcsidőben egy zsúfolt Dél-Pesti járatra már budai szóló kocsit kell szerezni.

Előzmény: BX 59-76 (126123)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.21 0 1 126130

Amúgy jól sejtettem, a gyár hátában áll a gép pár normál méretű busszal együtt.

Idei a lövés, úgyhogy megkockáztatom, hogy még mindig ott áll...

Előzmény: Alexander Pistoletov (126092)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.21 0 0 126129

Olyan azonosító biztos nem lehetett 405-ösön.

Előzmény: HarunBp (126105)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.21 -4 0 126128

Ha esetleg holnap reggel SZ L lázadó hangulatban kel fel és visszaküldi a nemtomhánydarab PiMPit a feladónak, mi lesz a kifizetett pénzzel?

 

Ha ez így alakul, akkor még a hétvégén, egy sebtiben meghirdetett családi és közösségi nap csúcspontjaként SzL topiktársat a Széll Kálmán tér nézőtér jellegű lejtős része előtt nyilvánosan kiherélik.

Előzmény: HPéter1978 (126107)
Zahnrad Creative Commons License 2018.08.21 0 1 126127

Mégvalami: https://termiconlegtechnika.hu/wp-content/uploads/2015/06/3_710-RMT-Mennyezeti-anemoszt%C3%A1t.pdf

 

Gondlom mindenkinek ismerős, irodák, posták, középületek plafonjain. Ezt imitálja a Citaró a 2-es és az utolsó ajtóknál, elég jól, csak a csuklósokon a hűtőteljesítmény nem sikerült úgy, ahogy kellett volna.

 

Akinek nincs pénze olyan flancos álmennyezetet építeni, az oldalra, jó magasan fúj be. A 7700-as Volvóknál azért elég jó sikerrel.

kristoof Creative Commons License 2018.08.21 -3 3 126126

"Idén várhatóan nem fogom senki vérét szívni klímateszttel..."

 

Kár. Ugyanis idén a korábbi éveknél is jobban rájuk férne a vérszívás.

Előzmény: Zahnrad (126125)
Zahnrad Creative Commons License 2018.08.21 -1 9 126125

Idén várhatóan nem fogom senki vérét szívni klímateszttel, de azért a jövőre nézve lenne egy-két észrevételem:

 

Az tök jó, hogy a Conecto csuklósokban megfelelő teljesítményű a klíma, de a metrópótlón eléggé előjön a gyengéje. Elég felszállni az Árpád hídnál egy tömött példányra, és utána lehetőleg állva utazni valamelyik folyosó közepén. Büdös van, valahogy párás és egy idő után már nem is olyan hideg. Kellene a középre befúvás is, ezután minden új kocsin. Nem az ablakokat kell hűteni, ami a szigeteletlen elhúzható üvegek miatt nem is jó ötlet, hanem ahogy a Solaris vagy a Volvo csinálja, középre is befújni. Nem a padlóra, hanem oldalvást a plafonra. A hideg tudja a fizikát, le fog szállni (már ha tényleg hideg) és eközben elvonja a hőt az utasoktól.

 

Ha az ablak felett fújjuk ki a hideget a földre, akkor az ablak előtt felmelegszik és a kocsi közepe felé már meleg, párás, büdös levegőként fog az elszívó irányába haladni. Mivel minden klímában kisebb teljesítményű az elszívás, buszoknál a frisslevegő bekeverés miatt is, ezért sem nyerő ötlet az álló utasok felé semmit sem befújni. A Volvo 7700A légcsatornáját kötelezővé tenném.

 

Pölö a csuklós Modulókon is jó, hogy ott a csukló két oldalán a három befúvó, értékelem az igyekezetet, de nem a földre kellene irányítani, hanem magasan, oldalra fújjon be, lásd Conecto G és C2G átalakítás a csuklók mellett. És itt is meg kellene már lépni, ami a Kravtexnek már régebben leesett, hogy középre is befújunk és a tetőegység alatt letakarjuk a középre befúvást. A B tengely és a csukló között semmit nem ér a Modulo csuklósok klímája. Ha csak egy helyen fúj be, az ablakokra, akkor minden második nyílást takarjanak le a tetőegység alatt. Elképesztő mennyire fogalma sincs a busziparnak a hűtésről, tapasztalatilag kell a többségnek elmutogatni. Elég elmenni egy spanyol vagy olasz városba, biztos olyan agyonlyuggatott légcsatornákkal találkozik az ember, amikkel északabbra és keletebbre (még) nem.

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.21 0 0 126124

Nem lehet, hogy az Ikarus Egyedi egyik külföldre bejegyzett tulajdonosi cégéhez került, ahol külföldi papírokat kapott?

Előzmény: HBweb hu (126109)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.21 0 5 126123

A LYH-127 óbudai Mercedes Citaro I Diesel.

Valószínűleg, mint Központi tartalék dolgozott a vonalon.

Előzmény: Il Leone (126122)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.21 -3 4 126122

Dél-Pestnek ennyire nincsen már csuklósa, hogy a 85/85E-re LYH-127-et kell csúcsidőben kiküldeni?

MCA-001 Creative Commons License 2018.08.21 0 1 126121

Nem is sürgős az új busz:(

 

Tovább tolják a metró középső szakaszának felújítását.

 

A módosítandó szöveg helye:

Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátumaA következő helyett:

 

17.10.2018

 

Helyesen:

 

25.10.2018

 

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:365634-2018:TEXT:HU:HTML&src=0

MCA-001 Creative Commons License 2018.08.21 -1 4 126120

BPO806 mikor tért vissza?

Nagyon szép lett kívül-belül:)

Előzmény: MCA-001 (123580)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.21 0 0 126119

Szigorúan kormányzott C tengellyel. Hadd kaszáljon. 😃

Előzmény: MCA-001 (126118)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.21 0 0 126118

De húzócsuklós lesz:)

Előzmény: norbee601 (126117)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.21 0 5 126117

Az utolsó PMP trolinak lesz befejezve, GVM cuccal :D

Előzmény: 18-09 (126116)
18-09 Creative Commons License 2018.08.21 -1 4 126116

Lesz még egy tanuló troli :D 

Előzmény: MCA-001 (126114)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.21 0 0 126115

Jó kérdés :)

Mindenesetre a HLF-946 szépen pörög ma, 130/F25-ön ment elég sokáig, most 117/F1.

Előzmény: MCA-001 (126114)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.21 0 8 126114

Melyik keddre ígérted a meglepetést?

Előzmény: Törölt nick (125904)
Lucky76 Creative Commons License 2018.08.21 0 6 126113

Ha egy esetleges bírósági ügy folyamán ennek volna jelentősége, még akkor sincs jó üzenete, hogy utasforgalomban megy a kísérletezés.

Hozzátéve, hogy szerény véleményem szerint egy bírósági ügy esetén is legföljebb formai jelentősége lehet az ilyen hibajegyzéknek, mert abban biztos vagyok, hogy a gyártó részérőls sm pénzt, sem autóbuszt nem fog a cég látni, kivéve azokat, amelyek már birtokában vannak.

Használható autóbuszt pedig csak akkor, ha az elkészült példányokat összerugdossa használhatóra - és még akkor is kétségeim vannak, mennyire lesz a végeredmény univerzálisan bevethető, tartós és elfogadható áron üzemeltethető.

 

Nagy gyártó problémás kis szériájánál  talán csak a kvázi nem létező gyártó tervezési hibás kis szériáját lehet rosszabb üzemeltetni...

Előzmény: MCA-001 (126069)
HBweb hu Creative Commons License 2018.08.21 -2 1 126112

» 126109!

Előzmény: gorcher (126110)
vrobee Creative Commons License 2018.08.21 0 2 126111

Ha esetleg holnap reggel SZ L lázadó hangulatban kel fel és visszaküldi a nemtomhánydarab PiMPit a feladónak, mi lesz a kifizetett pénzzel? (ha jól olvastam valamennyit fizetett értük a BKV)

Automatikusan visszajár?

 

Járni biztosan jár, a kérdés az, hogy mit lehet visszaszerezni egy csődben levő cégtől, aminek nyilván nem csak a BKV felé van kötelezettsége. Könnyen lehet, hogy ha a BKV-nál úgy ítélik meg, hogy a buszok működőképessé tehetők, és egy pár évig azért használhatók, akkor ebben van a kisebb kockázat. (Egyrészt nem állnak hegyekben a BKV-nál az új buszok, másrészt a típuscsalád szóló tagját jól ismerik.)

Előzmény: HPéter1978 (126107)
gorcher Creative Commons License 2018.08.21 -1 0 126110

Mi lett a sárga próbázóval, amiről voltak paparazzi fotók is? PiMP lett belőle?

Előzmény: HBweb hu (126109)
HBweb hu Creative Commons License 2018.08.21 -1 3 126109

Vannak olyan állapotban műszakilag (készen vannak?) és jogilag (rendszám?) fel lehessen ajánlani átadásra?

 

Nincs(enek):
PPB-043 » A keresésnek nincs eredménye. Ilyen adatokkal autó nincs forgalomban, esetleg elgépelt valamit.

Előzmény: HPéter1978 (126107)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.21 -6 1 126108

a Volánbusznak volt annyi esze, hogy át sem vette az elkészült járművek és annyi esze is volt, hogy nem is engedte őket forgalomba. 

 

OFF

 

Ezzel kapcsolatban lehet-e tudni azt, hogy...

1./ - Volt mit átvenni? Fel lett ajánlva a két (?) sárga kocsi átvételre?

2./ - Vannak olyan állapotban műszakilag (készen vannak?) és jogilag (rendszám?) fel lehessen ajánlani átadásra?

3./ - Kinek a tulajdonában és kinek a birtokában vannak a kocsik? (értsd ki vannak-e fizetve az Egyedi által, ha nem kiadja-e a kezéből a gyártó (Autó Univerzál?).

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Válaszok.:

 

1 = Nem volt.

 

2= Nincsenek olyan álapotban

 

3= Nem tudom kié most a két félkész kocsi.

 

 

Előzmény: HPéter1978 (126107)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!