A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Írj a BKK-nak, hogy bővítsék ki a központi tartalékok számát.
Az Örs szóló KT 32-esen volt, a csuklós 77-es troli vonalán volt. 20-30 perces követésű viszonylat pótlása fontosabb, mint a 85-85E duó. Gondolom a LYH-127 is a közelben lehetett.
Az internetes újság szerint a BKV-nak van saját forrása új autóbuszok beszerzésére, ami évi 3 milliárd forint. Azaz finanszírozási oldalról lenne lehetőség egy több évig tartó kisebb volumenű új beszerzésre.
A kérdés, hogy mi van azzal a pénzzel, amit azzal spórol a BKV, hogy a 3-as metró csökkentett üzemidővel és rövidített szakaszon közlekedik, mert talán még Bolla úr nyilatkozta le valamikor, hogy a 3-as metró felújítása üzemeltetési költség csökkenést eredményez, és ott emlékeim szerint éves szinten több milliárd forintról volt szó.
Ha a kettőt összerakjuk, akkor egyszerre akár 50-70 (akár 80) darab új busz beszerzésére is lenne lehetőség egy időben.
Ez a 3-as metró várható 3-5 évig tartó felújítása alatt legoptimistább esetben 240-400 új autóbuszt jelentene, ami azért már elég tekintélyes mennyiség lenne.
Operatívan a 85-ről küldeni át a 198-ra kocsit, gratulálok az operátornak, ennyi erővel akár a 241-es vonalról is átküldhette volna, vagy az LYH-t küldhették volna közvetlenül a 198-ra.
Lehet itt védeni a mundért, meg lehülyézni azt aki beírta az esetet, de egy olyan viszonylatról leszedni csuklós kocsit, egy távoli végállomással rendelkező szóló viszonylatért, ami szóló, úgy, hogy a délutáni csúcsban is előfordul, hogy Kőbánya-Kispestről is és az Örs vezér teréről is teli házzal indulnak a csuklósok több esetben is, az ilyen operátor alkalmatlan a munkája elvégzésére.
Lehet jönni winmenetrenddel, meg azzal, hogy de legalább volt helyette valami, és ha kimaradt volna a menet, akkor meg az lett volna a baj, de azért ilyen szinten szivatni az utasokat, szerintem nem jó reklám.
"A Van Hool típusú gyártmányok Svájcból érkeznek, az összesen 12 darab, egyenként 14 éves csuklós buszt 2019 2019 elejéig szállítják le."
De nem tudom, hogy ennek most hirtelen miért lett olyan nagy hírértéke, már ezer éve lehet tudni, hogy mire lehet számítani használt fronton a közeljövőben:
OFF: Egyébként hivatalos licenszvásárlás volt ez vajon vagy csak úgy lekoppintották? (A ruszki wikipedia szerint az utóbbiról van szó.) Kíváncsi lennék, hogy miért pont ezt a típust választották :P
Mert a T. topiktársnak könnyebb vádaskodni, mint utánajárni.
Ezt a Win-en megtehette volna, ahogy egyes topiktársak úgy élik ki magukat, hogy arról lelesve írnak 0-24-be a rendszámos topikba, mint hiteles valaki... Vicc
Itt most nem Délpest volt a hibás. LOV-863-t operatívan átküldték a 198-asra, emiatt pedig LYH-127 pótolta addig a meneteit a 85-ösön. Kérdezd a KK diszpécserét, hogy miért rakta át, és nem Délpesten kell ezt számon kérni.
Tudtam, hogy milyen típus és azt is, hogy melyik garázs kocsija, ezek mind lényegtelen információk.
Az a dolog érdekessége, hogy Dél-Pestnek már ennyire nincsen busza, hogy csúcsidőben egy zsúfolt Dél-Pesti járatra már budai szóló kocsit kell szerezni.