A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Nyilván azért ment a 85-ösről, mert nem volt más KT a közelben.
Azt azért nehezen tudom elhinni, hogy csak és kizárólag a 85/85E-ről lehetett kocsit leszedni, főleg, ha hozzávesszük, hogy a 198-as autóbusz egyik végállomása a Dél-Pesti autóbuszgarázs.
A 198-as 15 percenként jár, nem lehet 30 perces "lyuk", ezért pótolni kell a menetet, akár a 85/85E kárára is.
Ezt érti az ember, csak ettől még a másik járaton ahonnan el lett küldve a kocsi ugyanúgy hiányozni fog, és mivel arányaiban sokkal több utas használja, ezért arányaiban nagyobb is a veszteségük. Főleg, ha azt is hozzávesszük, hogy a 85-nek és a 85E-nek van olyan szakasza ami teljesen önálló, tehát amikor délután 10 percezik, akkor amikor egy menet kimarad, akkor 10 helyett 20 perces követés lesz.
Mellesleg, talán el kellene gondolkodni azon is, hogy a Dél-Pesti régióból máshonnan is át lehet csoportosítani kocsit, illetve talán nem véletlenül olyan sűrű a viszonylatpáros követése, mert nem azért jár olyan sűrűn, hogy az operátoroknak legyen honnan kivenni kocsit és elküldeni máshová pótolni.
Kinek mi a távol. Amúgy ott is fizetnek az emberek a szolgáltatásért, így jogosan várják el hogy ne maradjon ki a 15 percenként járó busz.
Ahogy az első mondatomban írtam, a 198-as busz egyik végállomása a Dél-Pesti autóbusz garázs, a másik végállomása meg sokkal közelebb van a Cinkotai autóbusz garázshoz.
Még jó hogy Te értesz hozzá...
Mindig lehet valamire fogni, a másik meg, hogy nagyon szép és aktuális kommunikációs technika, hogy ha elfogynak az érvek, akkor még egy jó kis személyeskedés a végére, az kell a haveroknak, hogy legyen mit plusszolni. De ez csak téged, illetve akarom mondani titeket minősít.
Két külön műfaj. A BKK-s diszpécser csak az egyes fordákra kiadott kocsik, és a KT-k felett tud intézkedni. A GT-ket az egyes garázsok adják (bár ez nem kötelező, és olyan garázs is van ahol nincs), hogy a saját fordáikon a műszaki okokból kimaradt meneteket pótolják.
Na, azért gondoskodtak róla, hogy a 280-ason se legyen olyan kellemes az utazás... A műbőr nagyon faszán fel tud forrósodni így nyáron, mondjuk cserébe télen legalább jó hideg. Igazán okos volt, aki újból bevezette, gondolom sose utazik busszal.
"Operatívan a 85-ről küldeni át a 198-ra kocsit, gratulálok az operátornak, ennyi erővel akár a 241-es vonalról is átküldhette volna, vagy az LYH-t küldhették volna közvetlenül a 198-ra."
Azért közel sem ugyanaz a kettő.
Nyilván azért ment a 85-ösről, mert nem volt más KT a közelben.
A 198-as 15 percenként jár, nem lehet 30 perces "lyuk", ezért pótolni kell a menetet, akár a 85/85E kárára is.
"...egy távoli végállomással rendelkező szóló viszonylatért..."
Kinek mi a távol. Amúgy ott is fizetnek az emberek a szolgáltatásért, így jogosan várják el hogy ne maradjon ki a 15 percenként járó busz.
"az ilyen operátor alkalmatlan a munkája elvégzésére"
MXJ-008 motorsátorának környékén valaki legyen szíves nézzán rá a dekoritok és a lámpatestek rögzítésére bal oldalt, mert félek, hogy előbb vagy utóbb a fejemre fognak pottyanni, ami fájni fog nekem...