A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Na, azért gondoskodtak róla, hogy a 280-ason se legyen olyan kellemes az utazás... A műbőr nagyon faszán fel tud forrósodni így nyáron, mondjuk cserébe télen legalább jó hideg. Igazán okos volt, aki újból bevezette, gondolom sose utazik busszal.
"Operatívan a 85-ről küldeni át a 198-ra kocsit, gratulálok az operátornak, ennyi erővel akár a 241-es vonalról is átküldhette volna, vagy az LYH-t küldhették volna közvetlenül a 198-ra."
Azért közel sem ugyanaz a kettő.
Nyilván azért ment a 85-ösről, mert nem volt más KT a közelben.
A 198-as 15 percenként jár, nem lehet 30 perces "lyuk", ezért pótolni kell a menetet, akár a 85/85E kárára is.
"...egy távoli végállomással rendelkező szóló viszonylatért..."
Kinek mi a távol. Amúgy ott is fizetnek az emberek a szolgáltatásért, így jogosan várják el hogy ne maradjon ki a 15 percenként járó busz.
"az ilyen operátor alkalmatlan a munkája elvégzésére"
MXJ-008 motorsátorának környékén valaki legyen szíves nézzán rá a dekoritok és a lámpatestek rögzítésére bal oldalt, mert félek, hogy előbb vagy utóbb a fejemre fognak pottyanni, ami fájni fog nekem...
Egyetértek, ez ugyanaz a szint, minthogy a 9-esen nem mehet a 280-as, és a diszpécser miatt menetek maradnak ki. Csak amiatt írtam, hogy itt nem Délpest tehet erről.
Írj a BKK-nak, hogy bővítsék ki a központi tartalékok számát.
Az Örs szóló KT 32-esen volt, a csuklós 77-es troli vonalán volt. 20-30 perces követésű viszonylat pótlása fontosabb, mint a 85-85E duó. Gondolom a LYH-127 is a közelben lehetett.
Az internetes újság szerint a BKV-nak van saját forrása új autóbuszok beszerzésére, ami évi 3 milliárd forint. Azaz finanszírozási oldalról lenne lehetőség egy több évig tartó kisebb volumenű új beszerzésre.
A kérdés, hogy mi van azzal a pénzzel, amit azzal spórol a BKV, hogy a 3-as metró csökkentett üzemidővel és rövidített szakaszon közlekedik, mert talán még Bolla úr nyilatkozta le valamikor, hogy a 3-as metró felújítása üzemeltetési költség csökkenést eredményez, és ott emlékeim szerint éves szinten több milliárd forintról volt szó.
Ha a kettőt összerakjuk, akkor egyszerre akár 50-70 (akár 80) darab új busz beszerzésére is lenne lehetőség egy időben.
Ez a 3-as metró várható 3-5 évig tartó felújítása alatt legoptimistább esetben 240-400 új autóbuszt jelentene, ami azért már elég tekintélyes mennyiség lenne.