Keresés

Részletes keresés

MCA-001 Creative Commons License 2018.08.23 0 2 126257

Érzésre több LOV-ban működik a klíma, mint NewAG-ben. (nem is emlékszem, hogy mikor futottam össze működő klímás NewAG-vel, míg működő klímás LOV azért akad)

 

Gyanús, hogy a MUT/MUU kocsik gyári klímája került olyan állapotba, hogy már nem gazdaságos a javítása. A LOV-ok utólag beépített klímája lehet, hogy nem olyan hatékony, de még működnek, csak idő és szakértelem kellene a javításhoz.

Előzmény: Törölt nick (126251)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.23 -2 0 126255

Én voltam. Ez teljesen szubjektív, de engem konkrétan zavar a dolog. Te meg pont ezért szereted, nem vagyunk egyformák.

Előzmény: timetable (126253)
timetable Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126253

Valamelyikőtök emlegette, hogy az AG318-asok ülése viszonylag magasan van. Én pont ezért tartom kényelmesnek...

A 23-ason szoktam utazni velük, végét járja a széria az tény, de valahogy a lomha newAG-kat nem tudtam megkedvelni, ezekkel ellentétben. Egyedül vagyok ezzel a topikban? :)

Előzmény: Törölt nick (126251)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 6 126252

Az NTM-437 hónapok óta a gyárban van, legutóbb augusztus 14.-én jelentkezett be onnan.

Az NTM-ek rendelkezésre tartásos kocsik, így a BKV valószínűleg nem nagyon piszkálgathatja őket.

Ezért lenne jó az NTM-eket valahogy a BKV tulajdonába venni, különben a többi példány is a 437 sorsára fog jutni.

Előzmény: Lucky76 (126250)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 2 126251

A newAG kocsikat alapból mindenki leszidta az "elődje", a LOV miatt, mert:

a) LOV üléseit nem budapesti seggre mintázták (értsd: sovány ülélsek)

b) ablak egyik oldalon van csak

c) klíma nem megy benne egy ideje (ha jól mondom utólag beépített légkondi van a LOV-okban, ami azóta szétrombolódott).

 

Igen, mintkettő vanhool. Húha...

Az ülések a newAG-kben tökéletes, el lehet férni.

Egyetlen be kell mászni ülése maximum leghátul az a 3-as, ahol a menetirány szerinti bal oldali helyért meg kell verni melletted lévőt, hogy leülj.

De a vezető melletti jobb egyes ülés a newAG-ben a légkényelmesebb (legtágasabb), csuklós Volvo vagy csuklós Connecto emellett elbújhat.

Volvoban és Connectoban hátsó ülések hegymászást igényelnek, s szűkek.

 

Igen, első ajtós vonalra nem alkalmas első ajtó miatt. De a nagy Moduló elektró se, mert szegény vezető nyaka kitörik két megálló alatt.

A babakocsis hely szokatlen helyen van, tény.

Klíma és ablak kérdése az már karbantartás illetve honosítás nagy hanyagsága, hogy ilyen lett.

Én úgy emlékszem, hogy 2015-ben utaztam olyan newAG-n amin hűvös volt, annyira jól ment a klíma.

Ami newAGkben a legidegesítőbb, az az ajtócsukódó csengő. Iszonyat hangos, hátul tisztán hallod ha első ajtó csilingel.

Lucky76 Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126250

Még az e-Modulo esetében mondjuk, elfogadom, hogy nehézkes a BKV általi karbantartása, javítása, de már a dízelt illetően nem tudok mást elképzelni, mint lévén garanciálisak a kocsik, nem lehet csak úgy hozzányúlni.

A cég meg nem akar fogódzót adni az IEAG-nak, amire így-úgy-amúgy hivatkozni lehet az esetleges kötbér-, stb. ügyek során. 

 

Esetleg az NTM-437 a gyártónál van garanciális javításon, vagy a gyártó kezelésében a BKV telephelyén, csak éppen nem akar elvégződni a javítás.

 

Inző jel a jövőre nézve, ha egyes kocsikhoz a BKV érdemben nem nyúlhat esetleg hozzá per pillanat a garancia miatt....

 

Hamar itt a szeptember.

 

 

Előzmény: 08-73 (126235)
08-73 Creative Commons License 2018.08.23 -1 1 126249

4, 6 pótló kiadása szombattól hogy lesz? Mivel a menetrendben benne van, hogy jellemzően ap- járművek közlekednek, gyanítom, hogy munkanapokon 280-asok is lesznek.

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126248

Ez nagyon jó, köszönöm!

Előzmény: norbee601 (126247)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.23 0 8 126247

Kicsit ugyan csalóka, mert ahogy nézem minden fotónál kicsit más a perspektíva, a torzítási szög, meg a PMP-ről nem találtam ilyen fotót így az a hosszúból lett, de talán látod amit szeretnél.

Előzmény: Törölt nick (126244)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.23 -5 0 126245

A new AG-k nem 0 kilóméteres kocsik, ugyanakkor elég jó járművek. Amit te komoly hibának gondolsz az nem feltétlen annyira nagy probléma, mivel minden típusnak vannak hibái. Lásd például a csuklós Conectók esetén hátul alig lehet elférni, ott is van ahol hegyet kell mászni, és nagyon szűk az utánfutóban a folyosó.

 

Nem értünk egyet. A new AG-k is viselik az alacsonypadlós húzócsuklós konstrukció minden hibáját.

Szerinted nem komoly probléma, hogy a járművezetők nagy hidegben az első ajtót nem hajlandóak használni, mert nehogy megbetegedjenek, így az utas jár rosszul, már írtam hogy nem egyszer eset meg, hogy már csak az első ajtón lehetett felszállni, máshol már nem volt hely, a sofőr ezt látta, de akkor is mutogatott, hogy menjek másik ajtóhoz, aztán amikor már többen mutogattunk neki, akkor kinyitott az ajtót, majd eljátszotta a hattyú halált egy óriási hiszti keretében. Éppen ezért baj, hogy nincsen ajtónyitó ahhoz az ajtóhoz. Valahogy más típusokon miért hajlandóak ugyanolyan hidegben használni az első ajtót?

 

Télen persze tök jó kocsik, mert amikor fűt rendesen, akkor meg lehet gyulladni, amikor néha napján működik benne a klíma, akkor akár még kellemes is lehet a hőmérséklet, de azokon is a klíma inkább nem működik, mint igen.

 

A tólócsuklós konstrukcióval összehasonlítani persze lehet és kell is, de a tényszerű az az, hogy sokkal jobb az az utastér, ahol az első kocsirészben, ami a hosszabb van a minél dobogómentesebb, vagy motorsátormentes tér. Hasonlítsd össze a Conecto G első részét, a new AG hátsó részével, minden tekintetben a Conecto G nyer, sokkal tágasabb és több utast befogadni képes tér van ott. Plusz a new AG-ben a többcélú tér kb. semmi a Conecto G-hez képest.

 

Az egyedüli amiben egyetértünk, hogy a new AG ülései nagyon kényelmesek.

 

 

Előzmény: Törölt nick (126239)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126244

Aha arra gondoltam, köszi.

Előzmény: norbee601 (126242)
g86 Creative Commons License 2018.08.23 -1 4 126243

Aki 20 éve a szövetet bevezette, az nem utazott soha busszal. Teljességgel alkalmatlan városi használatra, különösen a budapesti utasokkal (egy kis részükkel) és üzemeltető cégekkel. A műbőrről általad írt problémák valósak, de töredék jelentőségűek a szövethez képest. 

Előzmény: torqmatic (126173)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.23 0 1 126242

A Citaro hátsó része meg még rövidebb.

 

Marhára ni ncs ennek így semmi értelme. 

 

 

Ha meg futást akarsz összehasonlítani, az MDD a legjobb alap. (5-ösön van általában, és van ott PMP is)

Előzmény: Törölt nick (126241)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 1 126241

Arra lesz egyszer lehetőség, hogy egymás mellé legyen állítva egy PXZ MAN és egy PMP hullámvasút, s le legyenek fotózva, hogy látszódjon a csukló mennyire hosszú PXZ-eknél, s mennyire levágott PMP-knél?

Érzésre/látszatra szép hosszú a PXZ-k csuklü utáni része, míg ugye a PMP-t ismerjük...

BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.23 0 4 126240

Az tényleg jó ötlet lett volna? Az a buszsáv úgy elverte volna Budapestet, mint jég a határt. Még a metrópótlók is megérezték volna, ebben biztos lehetsz, pedig az a túloldala. A 3 sáv önmagában képes beállni. Hát még ha teszel rá buszsávot.

Előzmény: Alexander Pistoletov (126228)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 -2 4 126239

Pontosan amiatt írtam, mert panaszkodsz, hogy a 85/85E-n nincs normális kocsi. A new AG-k nem 0 kilóméteres kocsik, ugyanakkor elég jó járművek. Amit te komoly hibának gondolsz az nem feltétlen annyira nagy probléma, mivel minden típusnak vannak hibái. Lásd például a csuklós Conectók esetén hátul alig lehet elférni, ott is van ahol hegyet kell mászni, és nagyon szűk az utánfutóban a folyosó. Ellenben a new AG-knál pont hátul lehet jobban elférni, mivel sokkal tágabb a folyosó. Nem érdemes azért utálni egy kocsit, mert nekünk nem szimpatikus, mivel még a legjobb kocsiknak is vannak hibáik. 

Előzmény: Il Leone (126237)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.23 -2 3 126238

Örülök, hogy ez másnak is feltűnt, és nem nekem kellett beírni. Ha én írtam volna ezt be, akkor már lenne vagy 10 mínusz jel a hozzászólás értékelésénél, és már jöttek volna a magas lóról kioktató hozzászólások.

 

Így, hogy te írtad be érdekes, hogy pluszok mentek, és természetesen válasz sincsen rá, mert elfogytak az érvek.

 

OFF

 

Ebből is látszik, hogy az itt megjelenők többsége el sem olvassa, vagy ha elolvassa, akkor nem értelmezi helyesen és kezeli a helyén a hozzászólást, csak a nicket nézni, hogy ki írta.

Sajnálatos az ilyen óvodás viselkedés. :(

 

ON

Előzmény: gorcher (126220)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.23 -4 3 126237

VH-k terén nem az utastérrel van probléma. Ha utazol 85/85E-vel, akkor láthatod, hogy hozzászoktak már az utasok, és általában emiatt nincsen probléma.

 

Az AG318 típus utasterének igenis vannak problémái, akárhányszor írod le, hogy nincs vele probléma, akkor is van. Rendszeresen szoktam utazni a két viszonylaton, az utasok nem hozzászoktak, hanem kényszerből megpróbálnak valahogy együtt élni az utastér hibáival.

 

Továbbra is fenntartom, hogy a new AG-k még mindig jóval színvonalasabbak az FKU-s Volvókhoz képest.

 

Szándékosan az egyértelműség végett be is írtam a hozzászólásomba, hogy az AG318-as típusról írtam amit írtam, erre írsz a new AG-król.

Persze annak is vannak komoly hibái, mint a szűk első ajtó, és az, hogy az első ajtót az utas kívülről nem tudja nyitni, mert nincs nyitógomb. Ugyanúgy megvannak benne a szűk folyosók, és az, hogy a motortér közelében hegyet kell mászni.

 

OFF

 

Mi lenne, ha előbb jószándékkal megpróbálnád helyesen értelmezni azt amit leírtam?

 

ON

Előzmény: Törölt nick (126216)
kristoof Creative Commons License 2018.08.23 -1 4 126236

Majd rájuk költik még néhány új busz árát. Mindenkinek meg kell élni valamiből. :-(

Előzmény: gorcher (126234)
08-73 Creative Commons License 2018.08.23 -1 2 126235

Nagyjából semmi. Az első áldozatok (NLE-852, NTM-437) már megvoltak...

Előzmény: gorcher (126234)
gorcher Creative Commons License 2018.08.23 0 3 126234

Mi lesz az NTM-ek és E-Modulók garanciális karbantartásával így?

Előzmény: kristoof (126233)
kristoof Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126233
08-73 Creative Commons License 2018.08.23 -1 1 126232

FJX-196 tegnap, és éjjel a 4-6 pótlón: sürgősen rá kéne nézni az aljára a csuklónál, konkrétan olyannyira leér az alja, hogy szikrázott! Amúgy meg tragikusan szétesőfélben van az a busz...

 

FJX-209 a másik jómadár, bár azon csíptem a B-tengely környékén lévő menet közbeni berregést :P

 

BPI-145 Creative Commons License 2018.08.23 0 3 126231

18-33-ra vessen valaki egy futó pillantást, kiváltképp a hűtőventilátorra. 

Meg lehet mellette süketülni, amikor bekapcsol, úgy süvít. Gyanítom, csapágyas lett.

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 2 126230

Egy élmény volt LOV-864-gyel 15 percet rohadni Népliget-Albert Flórián út között.

Előzmény: Alexander Pistoletov (126228)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 3 126229

23-as MAN-jei belső kijelzői a beígért kb. hónapos 1-2 hetes szoft frissítés után se tud mást kiírni, hogy járatszámot és dátum/időt.

Előzmény: nemeza (126218)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.23 0 1 126228

Amúgy nyugtassatok meg, hogy valakinek legalább eszébe jutott, hogy esetleg kéne buszsávot is tenni a Hungáriára a villamospótlás idejére.

Tudjátok, valahogy nem ártott volna...

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 1 126227

Engedd el a témát!

Mi zavart?

Hogy kaptál ap-s szólót 85/85E-re, vagy hogy csuklós ment 198-asra pótolni?

 

Mit hisztizel már?

Előzmény: Il Leone (126190)
D Carlos Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126226

1993-as gyártású 280-ast csak Cinkota, Kelenföld és Récsei kapott.

Sőt 1992-est Cinkota, Óbuda és Récsei kapott.

 

Viszont abban az időben a 85/85gy vonalak kiadásában jóval nagyobb része volt Cinkotának, mint most.

Előzmény: kerTTi (126217)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126225

Azok 1991-esek voltak.

Előzmény: kerTTi (126217)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!