Keresés

Részletes keresés

nohab Creative Commons License 2018.08.27 0 4 126350

Ahhoz, hogy a buszgyártás rendesen, fenntarthatóan, nem máról holnapra élve beinduljon, alsó hangon is két nullával több kell a leírtnál. Csodák nincsenek, a rendszerbe be kell tenni a pénzt ahhoz, hogy piaci körülmények között, hosszú távon is fenntarthatóan és profitot termelve működjön a szervezet.

 

Nyilván ha a piaci körülmények esetleg torzulnak és a profit sem a szó eredeti, közgazdasági értelmében vett pénzkivétet jelenti akkor az egyenletnek is más lehet a megoldása.

 

 

 

 

Előzmény: trizs77 (126344)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.27 0 4 126349

A Citarok a mai nap visszaindultak Óbudára. Pár darab még a VJSZ-ben van, a 837 is visszatért oda az Andor utcából.

Előzmény: Alexander Pistoletov (126336)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.27 0 19 126348

 

 

Egy hozzászólással tartozok.

Nem írok rendszámot (az addiktok majd úgyis tudják őket azonosítani) nem teszek be túl sok képet, épp csak egy villanásnyi infó, hogy milyenek a buszok amiket egy hete kivontunk:

 

 

kristoof Creative Commons License 2018.08.26 -1 2 126347

Igen ez igaz. De ezt annyira idióta módon kommunikálták, hogy már csak ezért is megérdemelték, hogy oda kerültek, ahol most vannak.

Előzmény: MCA-001 (126345)
kristoof Creative Commons License 2018.08.26 0 2 126346

"Az nem egy nagyon élőmunka igényes ágazat ?

Mert pont élőmunka hiány van/lesz."

 

Nálunk igen, az. A buszgyártás is az. Nálunk.

 

Az utolsó kapcsolja le a villanyt!

Előzmény: trizs77 (126344)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.26 0 2 126345

Pont ezért volt az egyetlen jó ötletük, hogy a szerbeknél gyártották a vázelemeket.

A teljes vázat ott kellett volna gyártani, hogy a budapesti gyárban csak a készre szerelés folyjon. 

Előzmény: trizs77 (126344)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.26 0 1 126344

Nekünk a mezőgazdaságba kéne fektetni, nem az iparba, de ez egy másik történet.

 

----------------------

 

Az nem egy nagyon élőmunka igényes ágazat ?

Mert pont élőmunka hiány van/lesz.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

 

Ha ez a szélhámos csapat, újból városi buszt akar majd gyártani az Újszász utcában, a bankokat meggyőzni, hogy adjanak erre újabb 400-500 milliót nehéz lesz.

 

De szerintem a pénz megszerzésénél nehezebb lesz hozzáértő munkásokkal megtölteni a szerelő csarnokokat.

 

 

 

 

Előzmény: kristoof (126340)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.26 -14 0 126343

Én takarekos ember vagyok és a WC papir mindket felét használom. (Utána persze kezet mosok ) A tartozkodoba is lehet ezt tenni és rögtön megmarad a papir. 

kristoof Creative Commons License 2018.08.26 0 0 126342

Melyik PKD tender vázaira tetszik gondolni?

Előzmény: Törölt nick (126341)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.26 -3 2 126341

Az úgy oké, (nem) hogy több, mint 300 busz beszerzését buktatta meg a cégvezér, meg, hogy még papíron se nagyon létezett a midi kapacitású csuklós, amikor tendert nyertek vele, de hogy indirekt az, hogy a szóló PKD-t váza nem lett időben legyártva, csak több hónapos késéssel? Ezt nem hiszem el. 

Előzmény: kristoof (126340)
kristoof Creative Commons License 2018.08.26 -1 5 126340

"Sikkasztani akartak, nem?"

 

Hiába nyomod ezt a hülye mantrát és tudod, hogy én lennék az utolsó aki megvédi őket, de NEM! Nem sikkasztani akartak, hanem buszt gyártani, csak egy kicsit túltolták a biciklit és annyira inkompetens hülyék, hogy elcsesztek egy nagy rakás pénzt a semmire! Egyszerűen ennyit tudtak összehozni ezzel a gárdával, meg ennyi pénzzel... (Mondjuk az igaz, hogy kellettek például i3-as BMW-k a cégnek, de ezek csak apróságok, a nagy egészhez képest.)

 

Egyébként semmi csodálkozni való sincs ezen. Egy kezem megtudnám számolni hány olyan magyar járműipari cég van, amelyik nem ezt csinálja. Nekünk a mezőgazdaságba kéne fektetni, nem az iparba, de ez egy másik történet.

Előzmény: Törölt nick (126339)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.26 -2 1 126339

Sikkasztani akartak, nem? Az sikerülhetett. Mármint, buszt gyártani biztosan nem volt cél, ez a PKD vázak szállításából is látszik. 

Előzmény: Alexander Pistoletov (126337)
nohab Creative Commons License 2018.08.26 0 2 126338

Szeptember 4-én lesz egyeztetés a hitelezőkkel.

Előzmény: MCA-001 (126335)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.26 0 3 126337

Máshol azt írták, hogy szeptember 4-én lesz valami bejelentés az Ikarus Egyedivel kapcsolatban.

 

"Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon."

Előzmény: MCA-001 (126335)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.26 0 1 126336

Ahogyan a fácseliftes Citaro G-k is.

Pár darab már a kijáratnál lebzsel napok óta.

Előzmény: 08-73 (126326)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.26 -2 1 126335

Szerintem semmi.

Szokásos Kristófos bejelentés.

 

Máshol azt írták, hogy szeptember 4-én lesz valami bejelentés az Ikarus Egyedivel kapcsolatban.

Előzmény: Örök Kétkedő (126333)
kristoof Creative Commons License 2018.08.26 0 3 126334

Megszólalt az egyik beszállító a tervekre reagálva. Csak ezért érdekes. Eddig nem szólalt meg beszállító. Úgyhogy pont nem csak az van benne. 

Előzmény: Örök Kétkedő (126333)
Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.08.26 -3 2 126333

Pont ugyanaz szerepel benne, mint abban, amit a múltkor linkeltél. Akkor még felszámolásról beszéltél. Mi változott azóta? 

Előzmény: kristoof (126332)
kristoof Creative Commons License 2018.08.26 0 0 126332
lapaj74 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 126331

LOV-858 fékezéskor már több napja nagyon csikorog jó lenne ránézni.

08-73 Creative Commons License 2018.08.25 -2 2 126329

Vagy akkor bekerültek a műhelybe, az udvarról, azért nem láthatta őket a topiktárs.

Előzmény: Törölt nick (126327)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.25 -1 7 126328

2019 szeptemberére gondoltál?

Előzmény: 08-73 (126326)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.25 -2 0 126327

Honosítás nélkül? 21-én még megvolt legalább egy kocsi eredeti színében - és amúgy is csak 6+1 érkezett meg.

 

Előzmény: 08-73 (126326)
08-73 Creative Commons License 2018.08.25 -2 2 126326

Lassan szeptember 1., gondolom forgalomba állnak.

Előzmény: MCA-001 (126325)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 126325

Eltűntek a VJSZ udvaráról a lausannei Van Hool buszok?

CLY-802 Creative Commons License 2018.08.25 0 7 126324
trizs77 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 126323

Az egy elég szűk jobb kanyar.

Este, sötétben, esetleg esőben, amikor a jobb oldali tükörben alig látsz valamit, könnyen a B tengely alá kerülhet a gyalogos.

Előzmény: Oli99 (126322)
Oli99 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 126322

:O

 

"Eddig tisztázatlan körülmények között augusztus 24-én éjjel 11 óra után nem sokkal, a Szentmihályi út és a Bánkút utca kereszteződésénél egy menetrend szerint közlekedő busz elütött egy nőt. A nő olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a helyszínen életét vesztette – közölte a BRFK."

 

https://15.kerulet.ittlakunk.hu/kozlekedes/180825/halalos-gazolas-ujpalotan

EKW-531 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 126321

Ha van időd valamikor, tudnál írni egy aktuális listát? Köszi!

Előzmény: Törölt nick (115395)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.25 0 3 126320

"Ami nem egészen érthető szerintem az éjszakai kiadás,minek kell erőltetni full ap. kiadást?" 

 

Ez egy nagyon jó kérdés, amire elég sokan kíváncsiak lennénk. BKK-tól érdemes lenne megkérdezni, mert pont éjszaka mindegy, hogy ap-s vagy mp-s kocsi van kint. Nyilván a normális állapot az elvárás éjszaka is, de az utazóközönséget egyáltalán nem érdekli. Egy lepukkant LOV-hoz képest pedig egy 280-as is felüdülés. Mondjuk az utóbbi időkben Kőbánya és Délpest rendszeresen kiadja éjszaka is az mp-s kocsijait, mivel így a nappali kiadásokat könnyebben tudják tartani. 

 

"Nem néztem végig hol mennyi lesz de ami feltűnt 85/85E 3 mp. meg 136E full ap. érdekes,mert szerintem tavaly óta szinte semmi nem változott és mégis lényegesen kevesebb IK.kiadás lesz." 

 

Pontosan ezért tartom már viccesnek a szeptemberi kiadásokat, és már előre sajnálom Délpestet. Igaz villamospótlás is van, de tanszünet ellenére péntek délután a 6 darab kocsiból a 136E-n 4 darab 280-as volt. A helyzet annyiból változni fog, hogy a maradék 3 MAN Lion's City is forgalomba fog állni, de ez Délpest helyzetén egy minimálisat fog csak javítani. 2 darab már forgalomba állt, mégis a VH-k állapota egyre rosszabb és a kiadás sem segít rajtuk. Talán pár FKU-s Volvo még átmegy szeptemberig Délpestre némileg segítve a helyzeten. Nem értem 1-2 számot miért nem lehetett mp-vel meghirdetni a 136E-n, legfeljebb ap megy rajta, de így még az esélyt sem adják meg, hogy valami pozitív változás legyen. Ilyen kiadások mellett továbbra sem lehet a problémásabb kocsikkal foglalkozni, mert idő nem lesz rájuk. 

 

Azt is nehezen lehet érteni, hogy tanszünetben az egésznapos fordákon elférnek és nem zavarnak az mp-s kocsik, ennek ellenére tanszünetben a legrövidebb számokra van osztva szinte az összes. Amivel nem lenne probléma, ha lenne egy jó járműpark ehhez, de mivel nincs megint mehetnek az állandó cserék. 

 

"109 a kakkuktojás,mert ugye ez Budán van,ott még jobban nincs helyük az említett típusoknak már." 

 

Óbuda kapott 280-asokat Délpesttől, emiatt ők adják majd. 

 

"lenne egy normális új vagy újszerű flotta szerintem már mindenki elengedte volna ezt a témát de erre már volt utalás,hogy nem a BKV-n múlik elsősorban"

 

Legutóbbi sajtóhírek szerint a BKV közölte, hogy előkészületben vannak új szóló, valamint új csuklós autóbuszok beszerzésére indítandó eljárások. Nemrég én is felvetettem ezt itt a topikban, hogy lenne rá lehetőség. Ezek szerint van, és végre valami jó hír BKV-s buszbeszerzés terén. 

Előzmény: ELK671 (126313)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!