Keresés

Részletes keresés

BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.29 0 7 126395

"Részvétem a családjának és a BKV nagy családjának, mindig borzalmas amikor egy munkatársunkat munkaidőben, a munkahelyén veszítjük el :'(

36 év szolgálat, és nem érte meg a nyugdíjat. Szolgálat közben érte a halál, nyugodjon békében.
Karcsi bácsi a 161-es buszt vezette, már menet közben érezte hogy baj lesz és mentőt kért. Igaz, azt az Örsre kérte, mert mindenképpen be akarta hozni a kocsit. Ezen a mentők nem kicsit csodálkoztak. A kollégák a defibrillátorral hamar odaértek hozzá és megpróbálták visszahozni de ez még az időközben odaérő mentőknek sem sikerült.
Karcsi bácsi rettegett attól, hogy az üzemorvos nem engedi többet kocsira, mert több betegséggel is küzdött. Mindig akkor ment szabadságra, vagy kórházi kezelésre, amikor az üzemorvosi vizsgálat következett volna. Magának való, idős édesanyjával élő kolléga volt, akinek az élete volt a buszvezetés, és életét teljesen ki is töltötte a buszvezetés. Nem tudott volna élni nélküle. Szó szerint élete utolsó pillanatáig vezetett. Kassai Károly, nyugodj békében.

A BKV saját halottjának tekinti :'("

 

Facebook-os bejegyzés. Itt éppen az orvosi alkalmasságiba kötöttek bele...

Előzmény: 18-09 (126389)
rm40 Creative Commons License 2018.08.29 0 2 126394

Tedd még hozzá, hogy egy ülőmunkáról van szó, ami a legújabb kutatások szerint önmagában sem a legegészségesebb.

Előzmény: torqmatic (126393)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.29 0 9 126393

Nyilván sokkal kellemesebb egy új, könnyen kezelhető, csendes, fűtött, klimatizált busszal dolgozni, de szerintem az egészség szempontjából messze nem ez a prio 1. Ami igazán igénybe veszi a szervezetet:

- korai kelés vagy későn fekvés, esetleg ezek vegyesen (nem sok olyan szám van, ami egy átlagember munkaidejéhez hasonlítana)

- nem lehet normálisan étkezni sem, ezért a többség mindenféle szendviccsel vagy junk fooddal tömi magát, ami hosszú távon rendkívül káros

- egész nap zötyögsz. Nem tudom, hogy valaha, valaki végzett-e valamilyen vizsgálatot erről, de szerintem ez az állandó gyorsítás, lassítás, kanyarodás, rázkódás is megviseli a szervezetet ilyen mennyiségben

- nincs alibizés, egész nap koncentrálni kell, ami szívja az ember energiáját rendesen

- ezekre jönnek még ugye az időjárási körülmények (főleg a dög meleg nyáron, télen fűtés azért csak-csak van)

Előzmény: norbee601 (126390)
08-73 Creative Commons License 2018.08.29 -2 1 126392

Szpmbaton Karsannal van kiadva a 158.

Előzmény: tirdi (126391)
tirdi Creative Commons License 2018.08.29 -1 1 126391

Miért lenne Karsan? Az még tanszünet, így Localo, nem?

Előzmény: W25 (126383)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 126390
Ha 1982 óta vezetett (csak prágás ifa üléses 260/280 minimum 10 éven át, megint minimum 10 éven át 415/435/412 ami aztán minden csak nem komfortos, utána jobb esetben 10 év volvozás ami úgy ahogy elfogadható és pár éve max Conecto.


És ez még a legjobb életpálya.
Előzmény: Törölt nick (126382)
18-09 Creative Commons License 2018.08.29 -9 9 126389

off

 

Szinte nincs olyan hozzászólásod, ahol ne legyenek megemlítve ezek az oldalak. 

 

Orvos látott már? Esetleg olvasd át ezeket is. Aggódom, lehet komoly a baj... 

 

A kényszerbetegség komplex pszichoterápiája

http://semmelweis.hu/klinikai-pszichologia/files/2012/06/Dr.-Csig%C3%B3-Katalin-A-k%C3%A9nyszerbetegs%C3%A9g-komplex-pszichoter%C3%A1pi%C3%A1ja.pdf

 

A specifikus fóbia felnőttkori kezelése

https://vikote.blog.hu/2017/01/25/a_specifikus_fobia_felnottkori_kezelese

 

stb

 

on

Előzmény: W25 (126384)
g86 Creative Commons License 2018.08.29 -1 1 126388

Új busszal elég nyilvánvalóan kevesebb a munkával járó stressz. Persze úgy is van belőle elég. 

Előzmény: kamionoszoli (126385)
g86 Creative Commons License 2018.08.29 -1 3 126387

Minek? Most komolyan. Van lába az ügyfélnek, majd átlépi a busz és a peron közötti rést. Ha nincs, akkor átéri a rámpa. 

Előzmény: 18-09 (126379)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.29 -2 10 126386

Vicces, hogy egyeseknek mindenről ugyanaz jut az eszébe.

Előzmény: W25 (126384)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.08.29 0 5 126385

Életpálya modell tömegközlekedés módra...modern autóbusz,igen nyilván attól kevesebb lesz a munkával kapcsolatos  stressz.Valahogy mégis egyre többen mennek el nyugdij előtt,vagy utána egykét éven belül...De semmi szükség a korkedvezményre...Nyugodjék békében.

Előzmény: Törölt nick (126382)
W25 Creative Commons License 2018.08.29 -11 7 126384

Elejét veszi, hogy a 444, Omnibulvár és hasonló vicclapok ne egy hatásvadász valótlan cikkel indítsanak!

 

Előzmény: Törölt nick (126382)
W25 Creative Commons License 2018.08.29 -1 1 126383

A BKV buszait a 158-as 2+1 Karsanján kívűl nem érinti.

 

Előzmény: 08-73 (126381)
08-73 Creative Commons License 2018.08.29 -8 1 126381

Off. Ebben mi volt megint a mínuszolni való, mikor a korábbi években is így volt, amit írtam? Ja, tudom, olcsó játék hülyegyerekeknek...On.

Előzmény: 08-73 (126375)
gorcher Creative Commons License 2018.08.29 0 0 126380
18-09 Creative Commons License 2018.08.29 -3 2 126379

Lehet jobb lenne megfordítani a körüljárás irányát. Igaz, ahhoz korrekció kéne, peront építeni, egy BDK és egy ELMŰ oszlopot áthelyeztetni, stb... vifilkoszt? 20 milla alatt azért megállna :)

Előzmény: attah (126378)
attah Creative Commons License 2018.08.29 0 2 126378

Igen látszik a képen, hogy szoktak a buszok beállni: az íven be van töredezve a járda, ahol kerékkel rámennek.

Előzmény: Villámhetes (126374)
Aron_son Creative Commons License 2018.08.29 0 1 126377

Nem volt meg, kössz!

Előzmény: Villámhetes (126372)
Christians Creative Commons License 2018.08.29 0 5 126376

FKU-937  epp 222-n potol, ugy tunik sikerrel.

Előzmény: nemeza (126364)
08-73 Creative Commons License 2018.08.29 -9 2 126375

A 33-ast bizonyosan fogják csuklósítani most hétvégére, de az is bizonyos, hogy azok Arrivás Conectok lesznek. Esetleg a 114-es családnál tudom elképzelni, hogy most hétvégén szintén csuki lesz, esetleg Modulokkal.

Előzmény: norbee601 (126371)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.28 0 14 126374

És még a végállomásra is be lehet állni egy kis "rafkozással":)

 

 

Persze némi szegélykorrekció kéne ehhez. 

Előzmény: norbee601 (126371)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.28 0 1 126373

Már az se,nem is emlékszem,hogy volt ilyen probléma.

Előzmény: nemeza (126369)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.28 0 17 126372

Kocsitest megemelés,és átmész.Már voltam,ez nincs meg?

 

Előzmény: Aron_son (126368)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.28 0 5 126371

6000 évig volt csuklós a 33-as, nem hiszem hogy gond lenne :)  14/114 hegyi szakaszán is járt anno 280/435 mint 233 E :)

Előzmény: 08-73 (126365)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.28 0 2 126370

az engem is érdekelne.

Lehet tudni, hogy IAttila oldal miért nem frissüll?

https://sites.google.com/site/iatilla26/

Előzmény: BX 59-76 (126363)
nemeza Creative Commons License 2018.08.28 0 0 126369

Igen, a borfesztiválra. Egyébként a 251/241-es családot a BKV adja. Pótolni meg bárhol lehet :)

Volt már PMP a 114/213-ason.

 

A 22-eseknél (meg máshol) a meredeken megállóöbölből kikanyarodás jelenthet kihívást a technika számára. Vagy már az se?

Előzmény: 08-73 (126365)
Aron_son Creative Commons License 2018.08.28 -1 7 126368

PMP-919 @ 212, most.

A svábhegyi átjárón történő átkelésről egy beszámoló érdekelne.

Villámhetes Creative Commons License 2018.08.28 0 2 126367

Már többször voltunk Volvóval a 22-es családon,csak az emelkedő a kihívás,bár ezzel az se.

Előzmény: nemeza (126364)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.08.28 0 0 126366

Nem, sima 22-es volt, ott csak a Tesconál kell figyelni, ne kapja el a bal hátsó sarka a padkát érkezésnél.

Előzmény: nemeza (126364)
08-73 Creative Commons License 2018.08.28 -1 0 126365

Budafok említése alatt a borfesztiválra gondolsz? Gyanítom, a 33-as lesz csak csuklós a közeli szólóvonalak közül, de arra nem az off VT fog adni? Vagy valamelyikre mennek a PMP-k is?

Előzmény: nemeza (126364)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!